Hij staat er ook boven. 10 punten.trouwepsvfan wrote: ↑25 Jan 2024, 08:24 Je weet wat je in huis haalt als je hem koopt, maar zulke Instagram post denk ik altijd; sta er gewoon boven joh. Dit hebben wij helemaal niet nodig.
Noa Lang
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- These users thanked the author Sensation for the post (total 12):
- hondjevandebakker • DonyellMalen • Bossche bol • Maax • guus • mateja • Ykhim • Robson de Souza • Rikkert1234 • GiveCup2day • Ren Höek • Breur
- Hatseflats
- Vedette
Frustraties worden nu eenmaal getoond op social media. En ik vind dat eigenlijk helemaal prima als dat 100% terecht is. De wereld mag best weten wat voor een klapmongolen er bij de KNVB werken.
Ik weet zeker dat PSV na deze wedstrijd nog meer gebrand is op goede resultaten en zeker als die kakkerlakken naar Eindhoven komen.
Ik weet zeker dat PSV na deze wedstrijd nog meer gebrand is op goede resultaten en zeker als die kakkerlakken naar Eindhoven komen.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Mr. Spock
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Dat wilde ik precies zeggen. Die intense haat naar hem is niet normaal van die havenslaven, kijk de reacties in het stadion op hem en op social media er maar op na.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Ruxpin
- trouwepsvfan
- Vedette
Je kunt ook anders reageren dan extra provoceren. Je weet namelijk nu dat het de volgende keer nog erger wordt.Hatseflats wrote: ↑25 Jan 2024, 08:35 Frustraties worden nu eenmaal getoond op social media. En ik vind dat eigenlijk helemaal prima als dat 100% terecht is. De wereld mag best weten wat voor een klapmongolen er bij de KNVB werken.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
En dat is mooi.trouwepsvfan wrote: ↑25 Jan 2024, 08:44Je kunt ook anders reageren dan extra provoceren. Je weet namelijk nu dat het de volgende keer nog erger wordt.Hatseflats wrote: ↑25 Jan 2024, 08:35 Frustraties worden nu eenmaal getoond op social media. En ik vind dat eigenlijk helemaal prima als dat 100% terecht is. De wereld mag best weten wat voor een klapmongolen er bij de KNVB werken.
Klaar met het "erboven staan" en het braafste kind van de klas zijn.
In Eindhoven ouderwets een Axel Witsel op de poten van Gimenez of een Bouazouan op klutsparel geertuida.
- mateja
Doe mij maar een hattrick van Noa.Mr. Spock wrote: ↑25 Jan 2024, 08:49En dat is mooi.trouwepsvfan wrote: ↑25 Jan 2024, 08:44
Je kunt ook anders reageren dan extra provoceren. Je weet namelijk nu dat het de volgende keer nog erger wordt.
Klaar met het "erboven staan" en het braafste kind van de klas zijn.
In Eindhoven ouderwets een Axel Witsel op de poten van Gimenez of een Bouazouan op klutsparel geertuida.
- Hatseflats
- Vedette
Ja, laat maartrouwepsvfan wrote: ↑25 Jan 2024, 08:44Je kunt ook anders reageren dan extra provoceren. Je weet namelijk nu dat het de volgende keer nog erger wordt.Hatseflats wrote: ↑25 Jan 2024, 08:35 Frustraties worden nu eenmaal getoond op social media. En ik vind dat eigenlijk helemaal prima als dat 100% terecht is. De wereld mag best weten wat voor een klapmongolen er bij de KNVB werken.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Precies, gewoon onwijs goed voetballen en ze daarmee de mond snoeren.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Dat hij naast die 2 ook Slot neerhoekt?
Dat maakt 3.
-
- Vedette
- trouwepsvfan
- Vedette
Volgens mij begrijpt men het hier niet helemaal. Je kunt er van alles van vinden, maar de kans dat er paar gekken met een in elkaar geknutselde brandbom aan je deur staan is weer toegenomen na deze provocatie.Hatseflats wrote: ↑25 Jan 2024, 08:51Ja, laat maartrouwepsvfan wrote: ↑25 Jan 2024, 08:44
Je kunt ook anders reageren dan extra provoceren. Je weet namelijk nu dat het de volgende keer nog erger wordt.
Het is echt verschrikkelijk die Feyenoord supporters, maar dit helpt geen zier. Het verergert de boel alleen maar. Spreek je op een fatsoenlijke en krachtige manier uit tegen die haat, maar niet op deze manier. Het is gewoon dom.
- Juancho
- Mister PSV
Hij is ook geen 10. Hij is op z'n best als hij vanaf links kan zwerven, ruimtes tussen de linies zoeken ipv er al staan. Heel misschien in een noodgeval zou het een keer kunnen maar dan wek met de punt naar voren zodat hij 2 man in zn rug heeft. Maar zoals vandaag... Volstrekt mislukte set van Bosz. Nooit weer doen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik vraag me af of je dat na deze wedstrijd kan beoordelen, aangezien ik hem regelmatig op 8 zag lopen en ballen vanaf eigen helft ging halen. Ik ben benieuwd hoe hij het doet op 10 zonder Til en met Saibari en Schouten/Veerman achter hem.
- DonyellMalen
- Legende
Is beter vanaf links, maar het experiment was zeker het proberen waard gezien de klassespelers die we missen.
-
- Regelmatige invaller
Was toch weer een blessure? Hoezo heeft daar niemand het over? Geruchten over opnieuw 6-8 weken eruit.
- Standbeeld
- Mister PSV
Waar komen die geruchten vandaan? Amsterdam?DoelbewustProvoceren wrote: ↑28 Jan 2024, 18:31 Was toch weer een blessure? Hoezo heeft daar niemand het over? Geruchten over opnieuw 6-8 weken eruit.
-
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Het leek toch gewoon op kramp?DoelbewustProvoceren wrote: ↑28 Jan 2024, 18:31 Was toch weer een blessure? Hoezo heeft daar niemand het over? Geruchten over opnieuw 6-8 weken eruit.
-
- Regelmatige invaller
Nee vanuit Oost duidelijk te zien dat hij naar zijn ene been greep en kramp deed faken om gewisseld te worden.