Wat is die hoofdprijs? Dit is voor de speler zelf natuurlijk een hele mooie kans dus die zal er wel voor openstaan
Transferwindow 2023/24
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Internationale topspeler
Excelsior doet dus wat wij met Vertessen hadden moeten doen. Misschien kunnen we er van leren.
Ik heb geen idee of hij goed genoeg is maar het lijkt me wel fijn om een backup voor Lozano te hebben. Dus ik hoop dat Excelsior het deze jongen ook gaat gunnen. 5 miljoen is echt absurd natuurlijk.
- psvmedium
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Totaal andere situaties. Vertessen wil graag weg bij PSV om speelminuten te maken, was anders deze zomer voor nog minder verkocht. Excelsior hoeft Driouech op dit moment niet te verkopen, en hebben met haast die PSV heeft ook een veel betere onderhandelingspositie.
-
- Vaste waarde in elftal
Maar als Driouech zelf graag wil kan die er ook druk op zettepsvmedium wrote: ↑29 Jan 2024, 19:39Totaal andere situaties. Vertessen wil graag weg bij PSV om speelminuten te maken, was anders deze zomer voor nog minder verkocht. Excelsior hoeft Driouech op dit moment niet te verkopen, en hebben met haast die PSV heeft ook een veel betere onderhandelingspositie.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Nog in de markt voor een verdediger?psvmedium wrote: ↑29 Jan 2024, 19:39Totaal andere situaties. Vertessen wil graag weg bij PSV om speelminuten te maken, was anders deze zomer voor nog minder verkocht. Excelsior hoeft Driouech op dit moment niet te verkopen, en hebben met haast die PSV heeft ook een veel betere onderhandelingspositie.
-
- Vaste waarde in elftal
Nu moeten we die handige boys naar voren schuiven die 4,5 miljoen wel ok vonden voor Vertessen. Die halen deze makker natuurlijk gewoon binnen voor 2 miljoen.
- DonyellMalen
- Legende
Driouech zie ik wel zitten. Mooi pingelaartje. Als ik hem was zou ik alles op alles zetten om naar ons te komen, kampioen worden en CL spelen. Lekker man.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Razzaa • René1978
-
- Bankzitter
Zou gek zijn als hij niet wilt. Kan direct kampioen worden, in de CL spelen. Kans op speeltijd is héél groot. Dus sportief en financieel kans van zijn leven.Benitez040 wrote: ↑29 Jan 2024, 19:41Maar als Driouech zelf graag wil kan die er ook druk op zettepsvmedium wrote: ↑29 Jan 2024, 19:39
Totaal andere situaties. Vertessen wil graag weg bij PSV om speelminuten te maken, was anders deze zomer voor nog minder verkocht. Excelsior hoeft Driouech op dit moment niet te verkopen, en hebben met haast die PSV heeft ook een veel betere onderhandelingspositie.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik snap je punt over onderhandelingspositie. Maar daar is een vraagprijs van 5 miljoen voor hem niet mee verantwoord. Veel te hoog.psvmedium wrote: ↑29 Jan 2024, 19:39Totaal andere situaties. Vertessen wil graag weg bij PSV om speelminuten te maken, was anders deze zomer voor nog minder verkocht. Excelsior hoeft Driouech op dit moment niet te verkopen, en hebben met haast die PSV heeft ook een veel betere onderhandelingspositie.
-
- Nationale topspeler
Lijkt me ook. Excelsior heeft niks aan een speler die zijn kont tegen de krib gooit en kan een recordtransfer noteren als we boven het bedrag voor Dallinga gaan zitten.Benitez040 wrote: ↑29 Jan 2024, 19:41Maar als Driouech zelf graag wil kan die er ook druk op zettepsvmedium wrote: ↑29 Jan 2024, 19:39
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Veelbelovend talent
Geloof mij nou maar als PSV Driouech echt wilt hebben speelt hij aankomend weekend nog mee tegen Ajax. Ze komen er echt wel uit qua prijs, 3,5/4 miljoen voor Excelsior is als 40 miljoen voor PSV.psvmedium wrote: ↑29 Jan 2024, 19:39Totaal andere situaties. Vertessen wil graag weg bij PSV om speelminuten te maken, was anders deze zomer voor nog minder verkocht. Excelsior hoeft Driouech op dit moment niet te verkopen, en hebben met haast die PSV heeft ook een veel betere onderhandelingspositie.
-
- Vaste waarde in elftal
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
We gaan het wel zien. Excelsior begint hoog in de boom en PSV zal schermen met diverse namen en naar buiten aangeven dat hij te duur is etc. Dat spelletje hebben we al zo vaak meegemaakt. Als PSV echt er werk van wil maken en hij zijn zinnen op een transfer gaat zetten dan worden zaken op de 31e opeens heel vloeibaar.
- These users thanked the author Massimo for the post:
- Rikkert1234
-
- Vaste waarde in elftal
Ik snap niet dat PSV altijd per se maar in de Eredivisie spelers wil halen. Die gaan je toch niet verder helpen in de CL? Af en toe vraag ik me wel af wat de scouting het hele jaar aan het doen is. We worden ook niet eens gelinkt aan een speler uit Zuid-Amerik
-
- Nationale topspeler
#FreeArmadaDe Realist wrote: ↑29 Jan 2024, 19:32Denk dat @Armada terecht een beetje schijtziek is geworden van die bijdehante ballenjongens afgelopen zomer die alleen maar aan het afzeiken waren
-
- Nationale topspeler
Ik wel. PSV wil inderdaad ver gaan. 2.166 km.XaviS7mons wrote: ↑29 Jan 2024, 19:54 Marco Timmer zegt dat PSV ver wil gaan voor St Juste. Weet jij al meer ?
Last edited by Zuc0 on 29 Jan 2024, 19:59, edited 1 time in total.
-
- Vaste waarde in elftal
In deze situatie heb je iemand nodig die meteen aan kan haken en niet eerst aan de taal of het land moet wennenXaviS7mons wrote: ↑29 Jan 2024, 19:58 Ik snap niet dat PSV altijd per se maar in de Eredivisie spelers wil halen. Die gaan je toch niet verder helpen in de CL? Af en toe vraag ik me wel af wat de scouting het hele jaar aan het doen is. We worden ook niet eens gelinkt aan een speler uit Zuid-Amerik
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Welke garantie is er dat een speler uit Zuid Amerika ons wel verder gaat helpen in CL? Af en toe vraag ik me wel af wat er in sommige mensen hun hoofden omgaat hier.XaviS7mons wrote: ↑29 Jan 2024, 19:58 Ik snap niet dat PSV altijd per se maar in de Eredivisie spelers wil halen. Die gaan je toch niet verder helpen in de CL? Af en toe vraag ik me wel af wat de scouting het hele jaar aan het doen is. We worden ook niet eens gelinkt aan een speler uit Zuid-Amerik
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
De laatste eredivisiespeler die gehaald werd is Joey Veerman, 2 jaar geleden.XaviS7mons wrote: ↑29 Jan 2024, 19:58 Ik snap niet dat PSV altijd per se maar in de Eredivisie spelers wil halen. Die gaan je toch niet verder helpen in de CL? Af en toe vraag ik me wel af wat de scouting het hele jaar aan het doen is. We worden ook niet eens gelinkt aan een speler uit Zuid-Amerik
- These users thanked the author Franciscus for the post (total 2):
- De Realist • SKERLA
-
Sorry maar dit vind ik onzin. Driouch wil net zo graag naar PSV. PSV hoeft ook niet te verkopen en wil dat eigenlijk ook niet.psvmedium wrote: ↑29 Jan 2024, 19:39Totaal andere situaties. Vertessen wil graag weg bij PSV om speelminuten te maken, was anders deze zomer voor nog minder verkocht. Excelsior hoeft Driouech op dit moment niet te verkopen, en hebben met haast die PSV heeft ook een veel betere onderhandelingspositie.
Union heeft net zo goed haast. En we zetten onszelf in die positie.
Dus PSV kan zeker leren van Excelsior.