Ik drink nooit iets in het stadion. Moe'k van plassen en dan mis ik misschien goalen van PSV.
Vroeger op de oude jeugdrang wel altijd wat snaaien. Hotdogs met ketchup en zelf mocht je dan gebakken uitjes opscheppen dus altijd meer ui dan worst. Those were the days...
Het Philips Stadion
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Internationale topspeler
Hier hetzelfde, haha.
Wat mij betreft gooien ze die hele catering tijdens de wedstrijd dicht. Alleen open voor en na de wedstrijd. Dan heb niet constant van die dagjesmensen die met hun vette lijven door je beeld heen lopen.
-
- Vedette
Want alleen dagjesmensen drinken bier tijdens de wedstrijd? Als je dat serieus denkt lijk je eerder zelf op een dagjesmens
- Juancho
- Mister PSV
Die prijzen gaan echt helemaal nergens meer over. Ook een willekeurig festival is schandalig deur. Je kan er bijna je vakantiegeld voor gebruiken als je een festival of 2 a 3 plus 2 potjes PSV wil beleven. Niet normaal.
Wat ik wel schandalig vind bij ons PSV is de kwaliteit. Als je dan toch zulke achterlijke prijzen vraagt... Schenk me dan verdomme een vol glas bier in, of frisdrank met prik of een lekker vers bakje koffie.
Maar dat is allemaal alweer te veel gevraagd...
Wat ik wel schandalig vind bij ons PSV is de kwaliteit. Als je dan toch zulke achterlijke prijzen vraagt... Schenk me dan verdomme een vol glas bier in, of frisdrank met prik of een lekker vers bakje koffie.
Maar dat is allemaal alweer te veel gevraagd...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Juancho
- Mister PSV
Heb je het nou over onze "harde kern"? Ik zie daar altijd gasten staan met een pilske in de hand en rug naar het veld gekeerd
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Tomm
- Vedette
Hey! Die hebben we op zuid ook. Soms blijven ze halverwege de trap nog staan ook. Het is niet goed voor de omzet maar ik zou het engels principe van geen bier op de tribune van harte toejuichen.
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
Die klanten komen echt niet naar het stadion om te zingen.
Als nou ooit nog een derde ring op het stadion komt, dan kan daar een speciaal hamburgervak gemaakt worden voor de liefhebbers. De bestaande vakken voor de PSV-fans.
Als nou ooit nog een derde ring op het stadion komt, dan kan daar een speciaal hamburgervak gemaakt worden voor de liefhebbers. De bestaande vakken voor de PSV-fans.
Last edited by Het Kanon on 28 Feb 2024, 20:11, edited 1 time in total.
- Tomm
- Vedette
Jahoor. Zittend
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Die supporters ademen ook gewoon CO2 in hé, dat moet je wel meenemen!Fanatic-U-s wrote: ↑28 Feb 2024, 21:26 Ja en wat denk je van CO2 uitademende supporters? Klimaat klimaat!
-
Jij krijgt dan ook sproeiers over je heen in de rust, dan heb je genoeg vochtGrasmat wrote: ↑28 Feb 2024, 18:47 Ik drink nooit iets in het stadion. Moe'k van plassen en dan mis ik misschien goalen van PSV.
Vroeger op de oude jeugdrang wel altijd wat snaaien. Hotdogs met ketchup en zelf mocht je dan gebakken uitjes opscheppen dus altijd meer ui dan worst. Those were the days...
- These users thanked the author Voijke for the post:
- trouwepsvfan
Sangaré, le Roi du PSV
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
Ipv bedelende kids om shirts zag ik bij vorige match kinderen die zodra er afgefloten werd ze als roadrunners de tribunes afrennen om die statiegeld bekers te verzamelen die mensen achterlieten. Zelfs in de prullenbakken werd er flink gegraaid. Je zou denken dat als je op Ere Zuid zit dat je die 2 euro niet nodig hebt als kind
-
- Nationale topspeler
Uitstoot aan methaan niet vergeten en ook meenemen! Zoals je weet is methaan 28 tot 36 keer krachtiger dan CO2 als het gaat om het vasthouden van warmte in de atmosfeer gedurende een periode die gelijk is aan de lengte van onze clubhistorie.Prof_napo wrote: ↑28 Feb 2024, 21:36Die supporters ademen ook gewoon CO2 in hé, dat moet je wel meenemen!Fanatic-U-s wrote: ↑28 Feb 2024, 21:26 Ja en wat denk je van CO2 uitademende supporters? Klimaat klimaat!
- Heissenberrug
Of die kinderen willen graag de bekers verzamelen?iam wrote: ↑28 Feb 2024, 22:13 Ipv bedelende kids om shirts zag ik bij vorige match kinderen die zodra er afgefloten werd ze als roadrunners de tribunes afrennen om die statiegeld bekers te verzamelen die mensen achterlieten. Zelfs in de prullenbakken werd er flink gegraaid. Je zou denken dat als je op Ere Zuid zit dat je die 2 euro niet nodig hebt als kind
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
Ik heb vernomen dat volgend jaar de schermen op Noord weg gaan (Zuid weet ik niet). Wat denken jullie? Gaan we de 9000 personen op de wachtlijst helpen? Nee natuurlijk niet! Worden nieuwe business rooms.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Mensen kunnen zich een seizoenskaart van Zuid permitteren juist omdat ze hun kinderen niet rot verwennen.iam wrote: ↑28 Feb 2024, 22:13 Ipv bedelende kids om shirts zag ik bij vorige match kinderen die zodra er afgefloten werd ze als roadrunners de tribunes afrennen om die statiegeld bekers te verzamelen die mensen achterlieten. Zelfs in de prullenbakken werd er flink gegraaid. Je zou denken dat als je op Ere Zuid zit dat je die 2 euro niet nodig hebt als kind
- Asterix
- Meervoudig international
Dat is natuurlijk wel jammer, ik wacht namelijk ook op een plekje. Echter moeten we niet vergeten dat business rooms / skyboxen financieel belangrijk zijn voor de club. Iets wat Feyenoord met de Kuip bijvoorbeeld tekort komt.Eindjehoger wrote: ↑29 Feb 2024, 10:04 Ik heb vernomen dat volgend jaar de schermen op Noord weg gaan (Zuid weet ik niet). Wat denken jullie? Gaan we de 9000 personen op de wachtlijst helpen? Nee natuurlijk niet! Worden nieuwe business rooms.
Ich liebe gegenpressung
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
Natuurlijk, helemaal mee eens. Maar vergeet niet dat PSV het stadion rond al skyboxen heeft. Op Zuid 2 verdiepingen zelfs en tussen Zuid-Oost en Zuid-West ook nog eens 3 verdiepingen aan skyboxen. PSV heeft de meeste zakelijke plekken van heel Europa vergeleken met de capaciteit voor het stadion. Daarbij wil ik ook nog eens benadrukken dat de laatste jaren gewoon stoelen zijn opgeofferd voor nieuwe zakelijke plekken (Tussen Oost en Zuid).Asterix wrote: ↑29 Feb 2024, 10:10Dat is natuurlijk wel jammer, ik wacht namelijk ook op een plekje. Echter moeten we niet vergeten dat business rooms / skyboxen financieel belangrijk zijn voor de club. Iets wat Feyenoord met de Kuip bijvoorbeeld tekort komt.Eindjehoger wrote: ↑29 Feb 2024, 10:04 Ik heb vernomen dat volgend jaar de schermen op Noord weg gaan (Zuid weet ik niet). Wat denken jullie? Gaan we de 9000 personen op de wachtlijst helpen? Nee natuurlijk niet! Worden nieuwe business rooms.
Het wordt nu gewoon de hoogste tijd dat PSV gaat uitbreiden naar 42.500 stoelen zodat de wachtlijst weggewerkt kan worden.