50+ mobile.
Maar komt op de mouw toch? Wat mij betreft prima hoor. Een miljoen euro is dat wel waard (helaas, maar gewoon realiteit)
Ik dacht dat het om een auto ging waar je alleen in mag rijden wanneer je Abraham of Sarah al gezien had (rekende me al bijna rijk, bijna dan). Naamsbekendheid, tjek.
Die keer dat ze nog bezig waren en de spelers alweer terug kwamen voor de tweede helft omdat je die keeper net zo goed had kunnen vervangen voor een weipaal was wel hilarisch jaD.Millpants wrote: ↑10 Apr 2024, 07:14 Ik vond die stadion actie wel leuk met die kerel van AH op doel. Was ook 50+ mobiel, toch?
Toch een procent erbij aan de inkomstenkant, de vraag is of je het daar voor moet willen doen, al ga ik er vanuit dat ze dat wel goed hebben overwogen.Standbeeld wrote: ↑10 Apr 2024, 07:48 GoodHabitz, Toto en 50+ mobiel zijn eigenlijk ook maar flutsponsors ivm het internationaal vermaarde Brainport en Philips. Voor mij had het allemaal niet gehoeven, maar goed, weer een miljoentje erbij.
50+ mobiel is van de eigenaar van Markteffect die ook de MOTM uitreiking sponsoren en businessclublid is.Vogelund wrote: ↑09 Apr 2024, 23:15 50+mobiel pompt er de afgelopen tijd behoorlijk wat marketingbudget in. Afgelopen zaterdag zag ik tijdens de wedstrijd langs het veld ook al digitale reclameborden met 50+mobiel. En ze zijn volop aanwezig op tv, radio etc. Ik volg het met interesse, omdat de persoon achter dit bedrijf nu ook gesprekken voert met het bedrijf waar ik werk. Zou leuk zijn als dat doorgaat, want dan zit ik straks wat vaker in het stadion
Als het nu allemaal topmerken waren. Maar GoodHabitz, Martin Glas, Toto, 50+ mobiel. Matig. Ach ja, we kunnen er Luuk de Jong een seizoen van betalen.ParkJiSung wrote: ↑11 Apr 2024, 00:49 Het is bijna minachting van je eigen merk. Martin Glas op de jasjes bij de interviews na een CL wedstrijd kan imo ook niet. Kruideniersmentaliteit.