PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
Tisaltijdwat
Veelbelovend talent
Posts: 119
Joined: 10 May 2023, 15:42

User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00

Image

Prima als keepersshirt, die zijn over het algemeen kleurrijk. Verder ziet het er mijn ogen uit als een goedkope Primark pyjama.
Maar als speler en ook als fan zou ik dit niet aantrekken, gelukkig ga ik daar niet over.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

GillesdelaCroquette wrote: 10 May 2024, 12:11
RIO wrote: 10 May 2024, 12:09 Vind het shirt prima, tis toch maar een jaartje en je hoeft hem niet te kopen maar dat logo is wel lelijk gedaan.
Teveel mensen denken tegenwoordig dat de wereld om hen draait. Misschien een goede wakeup call dat dat niet het geval is.
Ja daarom, er zijn ergere dingen. Als ze het thuis shirt maar niet verkrachten en het logo het logo laat.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40

Grasmat wrote: 10 May 2024, 12:30
Bram wrote: 10 May 2024, 11:24 Laten we ff eerlijk zijn, de grootste reden dat er nu opeens mensen zeuren over een andere kleur van het clublogo en andere jaren niet is dat het shirt “woke” kleuren bevat en wordt gezien als gay.

Het kan niet je smaak zijn maar stel je aub niet zo aan man.
Huh, hoe kom je daar in godsnaam bij dan?
Verschillende reacties op verschillende social media
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Bram wrote: 10 May 2024, 13:42
Eindjehoger wrote: 10 May 2024, 11:54

Gaat om het logo, niet om de regenboogkleuren. Idee achter het shirt is namelijk gewoon prima, uitvoering echter niet.
Boehoe kleurtjes van een logo
Mopperen over wokeroepers en dan zelf zo'n reactie afleveren. Classy.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Ik zie de meer nuchtere en rustige jongens van ons hier ook gewoon niet inlopen. Een Luuk, Andre, Guus, Joey, Teze, Hirving... De enige waarbij je zou zeggen, die staat het wellicht omdat ze zelf ook wat meer uitgesproken zijn, zijn Lang, Tillman en Baka.

Ik zie zo een verbaasde kop van Luuk voor me: moet ik serieus dit gedrocht aantrekken? 🤔 😂
These users thanked the author Juancho for the post:
TylerDurdn
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Juancho wrote: 10 May 2024, 14:14 Ik zie de meer nuchtere en rustige jongens van ons hier ook gewoon niet inlopen. Een Luuk, Andre, Guus, Joey, Teze, Hirving... De enige waarbij je zou zeggen, die staat het wellicht omdat ze zelf ook wat meer uitgesproken zijn, zijn Lang, Tillman en Baka.

Ik zie zo een verbaasde kop van Luuk voor me: moet ik serieus dit gedrocht aantrekken? 🤔 😂
Ik vind het knap dat je in de hoofden van de spelers kunt kijken. Ik vind het zelf ook geen mooi shirt maar ik zou dit niet in durven vullen voor specifiek andere mensen. Wie weet vinden de meesten van hen het wel prima. Die hebben sowieso minder binding met de club dan wij dus zullen er wat minder met emotie in zitten.
These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
ArdbegSensation
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Sinds wanneer is Tillman trouwens uitgesproken?
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Heissenberrug
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 10 May 2024, 14:14 Ik zie de meer nuchtere en rustige jongens van ons hier ook gewoon niet inlopen. Een Luuk, Andre, Guus, Joey, Teze, Hirving... De enige waarbij je zou zeggen, die staat het wellicht omdat ze zelf ook wat meer uitgesproken zijn, zijn Lang, Tillman en Baka.

Ik zie zo een verbaasde kop van Luuk voor me: moet ik serieus dit gedrocht aantrekken? 🤔 😂
Als je Tillman uitgesproken noemt kan ik de rest van je post sowieso niet meer serieus nemen.
These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 8):
ArdbegBramSKERLAG.M.HeissenberrugSensationBalinhoShovingNE2
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Uitgesproken is niet hetzelfde als extravert he 😉Een persoon kan prima zowel uitgesproken als introvert zijn.
These users thanked the author Chucky for the post:
Juancho
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

TylerDurdn wrote: 10 May 2024, 13:54 Image

Prima als keepersshirt, die zijn over het algemeen kleurrijk. Verder ziet het er mijn ogen uit als een goedkope Primark pyjama.
Maar als speler en ook als fan zou ik dit niet aantrekken, gelukkig ga ik daar niet over.
Dus jij zou niet meer voor PSV willen spelen als je dit shirt moet dragen? :lol: doe niet zo dom. Echt jongens, wat een gejank hier.

Alsof het de spelers ook maar iets boeit dat ze een paar wedstrijdjes in dit shirt moeten rondlopen. Ze maken er misschien 1 of 2 grapjes over en that's it. Aantrekken die handel en voetballen.
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Ardbeg
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Chucky wrote: 10 May 2024, 14:40 Uitgesproken is niet hetzelfde als extravert he 😉Een persoon kan prima zowel uitgesproken als introvert zijn.
Dat weten we, hij zei ook uitgesproken en niet extravert. Wat Tillman tot zover beide niet lijkt te zijn.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Luuk de jong zei tijdens het kampioenswedstrijd letterlijk dat Tillman bijna nooit wat zegt, noem dat vooral uitgesproken ja…

Voor de rest denk ik dat het de spelers echt maar zeer matig interesseert wat voor shirt ze precies aanhebben. Die leven voor het spelletje en het winnen, niet voor een shirt
These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
ArdbegGrasmat
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00

Hatseflats wrote: 10 May 2024, 14:40
TylerDurdn wrote: 10 May 2024, 13:54 Image

Prima als keepersshirt, die zijn over het algemeen kleurrijk. Verder ziet het er mijn ogen uit als een goedkope Primark pyjama.
Maar als speler en ook als fan zou ik dit niet aantrekken, gelukkig ga ik daar niet over.
Dus jij zou niet meer voor PSV willen spelen als je dit shirt moet dragen? :lol: doe niet zo dom. Echt jongens, wat een gejank hier.

Alsof het de spelers ook maar iets boeit dat ze een paar wedstrijdjes in dit shirt moeten rondlopen. Ze maken er misschien 1 of 2 grapjes over en that's it. Aantrekken die handel en voetballen.
Nee, ik speel dan liever geen voetbal en zal met alle plezier op de tribune plaatsnemen alla Bogarde. Dit shirt past los van de bedrukking sowieso beter bij Ajax, net zo lillijk als die club. Hatseflats, in de prullenbak met dit gedrocht.
Last edited by TylerDurdn on 10 May 2024, 14:55, edited 1 time in total.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24

Het is geen mooi shirt. Maar goed het is wat het is jammer. Wel duidelijk feedback geven en doorrr!
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Uitgesproken in de zin van hoe ze erbij lopen he, dacht dat dat wel helder was. Kijk de filmpjes nog maar eens na rondom de titel, dan zie je wel een beetje wat ik bedoel :lol:
Verder is het maar een gedachte van mij he, ik zie Luuk niet in zo'n shirt lopen. Maar misschien vindt hij het wel super vet. Who knows.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Juancho wrote: 10 May 2024, 16:08 Uitgesproken in de zin van hoe ze erbij lopen he, dacht dat dat wel helder was. Kijk de filmpjes nog maar eens na rondom de titel, dan zie je wel een beetje wat ik bedoel :lol:
Verder is het maar een gedachte van mij he, ik zie Luuk niet in zo'n shirt lopen. Maar misschien vindt hij het wel super vet. Who knows.
Bedoel je die ene keer dat hij strontlazarus was en heel erg oneigen deed? Ja, als je het daar op baseert, dan wel ja. :lol:
Last edited by Ardbeg on 10 May 2024, 16:25, edited 1 time in total.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Sensation
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

trouwepsvfan wrote: 10 May 2024, 14:44 Luuk de jong zei tijdens het kampioenswedstrijd letterlijk dat Tillman bijna nooit wat zegt, noem dat vooral uitgesproken ja…

Voor de rest denk ik dat het de spelers echt maar zeer matig interesseert wat voor shirt ze precies aanhebben. Die leven voor het spelletje en het winnen, niet voor een shirt
Nogmaals, je kunt prima uitgesproken zijn zonder veel te zeggen. En nee, ik zeg verder niet dat Tillman wel of niet uitgesproken is. Kan mij het bommen. :grin:
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00

Ik zie Luuk er wel in lopen hoor, ik zie hem er zelfs 35 goals in maken in seizoen 2024/2025.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop voor alle haters dat we de Champions League winnen in dit shirt.
These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 6):
Prof_napoSensationYkhimPSV010ShovingNE2Jur1913
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Bombel500
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 13 Jun 2022, 21:52
Clubvoorkeur: PSV

Iemand al in de fanstore geweest? Ben benieuwd naar de bedrukking van de rugnummers en namen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Alsof het de spelers iets interesseert, die trekken dat shirt gewoon aan en maken er een grapje over als ze het niet mooi vinden. En dan gaan ze over tot de orde van de dag.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

Bombel500 wrote: 10 May 2024, 16:28 Iemand al in de fanstore geweest? Ben benieuwd naar de bedrukking van de rugnummers en namen
Heel strikt genomen wordt het shirt bedrukt en niet de nummers en namen 🤓
These users thanked the author Eenhoopjob for the post:
Grasmat
Bombel500
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 13 Jun 2022, 21:52
Clubvoorkeur: PSV

Image

Logo trend bij bijna alle clubs
Bombel500
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 13 Jun 2022, 21:52
Clubvoorkeur: PSV

Image

Heeft wel wat overeenkomsten
Post Reply