Toekomstig AD van Ajax hiero
Het Nederlands Elftal
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
- PCGC
- Vedette
Die jongen heeft gewoon lol in zijn leven na een schitterende voetbalcarrière, mooi toch?
- These users thanked the author PCGC for the post (total 2):
- ShovingNE2 • Maria-Franciscus
#FreeGeneratie4
- Balinho
Bijna net zo'n goede acteur als Wout, die Cheque.Standbeeld wrote: ↑09 Jun 2024, 11:56 Jack heeft iig veel vertrouwen in het Nederlands elftal. Mooi.
- These users thanked the author Balinho for the post:
- TylerDurdn
- TylerDurdn
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Ik denk dat zijn eigen toekomstvisie met de dag nogal verschilt. Bedoel, hij heeft ook 3 dagen ofzo aan Harvard gestudeerd. Ik moet zeggen dat ik Sneijder beter kan hebben dan een V/D Vaart die nog relevant probeert te zijn in de voetbalwereld door z'n voetbalvisie uit 2003 nog iedere week op de nationale omroep te verkondigen.TylerDurdn wrote: ↑09 Jun 2024, 13:11Tuurlijk, mag hij ook prima doen. Alleen denk ik niet dat dit gepast is met zijn eigen toekomstvisie van AD/TD of een andere rol bij Ajax.
- These users thanked the author Boktor for the post (total 3):
- TylerDurdn • Menno1 • Jur1913
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Dit kan op zich wel als je Frimpong als rechtsbuiten laat spelen, iets wat hij heeft aangetoond prima te kunnen in een rol die hij bij Leverkusen ook regelmatig vervuld. Hij heeft 14 goals en 12 assists dit seizoen. Vooral die goals haal je niet als je alleen als traditionele back speelt. Hij is gewend om naar binnen te snijden en in het strafschopgebied te komen. Met Dumfries erachter is je rechtervlank wel heel aanvallend, al is Denzel sowieso iemand die eigenlijk altijd hoog staat als hij als back speelt, ook in de 433. Het risico van het gat dat bij balverlies op de rechterflank ontstaat is dus iets wat je vaak zal houden als Dumfries speelt. Ik denk dat Frimpong door de wedstrijd tegen Canada nu eerder een concurrent is van Malen en andere spelers die RW kunnen spelen dan een concurrent voor Dumfries. Koeman vindt Frimpong verdedigend niet betrouwbaar genoeg als RB in een 433 en zal dan eerder voor de wat behoudendere Geertruida kiezen of voor de meer aanvallende Dumfries. Het zou mij niet eens zo verbazen als Dumfries straks buiten de basis valt als er 433 gespeeld gaat worden. Dan krijg je denk ik het volgende:
Gakpo - Memphis - Frimpong
Schouten - Reijnders - Veerman
Vd Ven - Ake - Van Dijk - Geertruida
Dit zou wat mij betreft een prima opstelling zijn. Snelheid en voetballend vermogen voorin, gebalanceerd middenveld met scorend vermogen en achterin 4 stabiele verdedigers. Koeman lijkt sowieso die stabiliteit achterin belangrijk te vinden, gezien zijn uitsluiten van Maatsen en zijn afkeur voor Frimpong als RB in 433.
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
- Aad1913
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik houd van Dumfries maar op dit moment lijkt mij Geertruida rechtsback en Frimpong als winger een best flexibele oplossing om toch soort van 433 te spelen maar ook makkelijk om te schakelen naar 5 verdedigers. Met Gakpo en Depay als aanvallers denk ik dat het best kan werken. Het middenveld mag dan ook wat creatiever zijn met bv Veerman.
-
- Moderator
Koeman is altijd loyaal naar spelers die goed gepresteerd hebben in de kwalificatiereeks. Ik acht de kans echt bijna 0 dat Dumfries niet speelt.
- These users thanked the author nilssonH for the post:
- Franciscus
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
Het is Frimpong of Dumfries, niet beiden op het veld. Bij Inter heeft Dumfries ook wel met Darmian achter zich gespeeld. En op dit moment is Frimpong de beste kandidaat voor die aanvallende rol aan de rechterkant.
- StratumZuid
- Vedette
Shag is duur geworden manBalinho wrote: ↑09 Jun 2024, 12:57Bijna net zo'n goede acteur als Wout, die Cheque.Standbeeld wrote: ↑09 Jun 2024, 11:56 Jack heeft iig veel vertrouwen in het Nederlands elftal. Mooi.
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Balinho
Cheque alleen maar cheaper.
-
- Vedette
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/vermo ... jes/435892
Jerdy Schouten droeg eveneens een hesje, al is het iets minder aannemelijk dat hij aan de aftrap verschijnt gezien zijn basisplaats tegen Canada. De PSV'er deed bovendien de hele wedstrijd mee.
Als het goed is 5 (oud-)PSV'ers in de basisVermoedelijke opstelling Nederlands elftal: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Veerman, Reijnders, Koopmeiners; Simons, Memphis, Gakpo.
- Standbeeld
- Mister PSV
- De Realist
Ik dacht dat dit een artikel van de speld was, maar hij meent het serieus....tjaStandbeeld wrote: ↑09 Jun 2024, 11:56 Jack heeft iig veel vertrouwen in het Nederlands elftal. Mooi.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... lftal.html
Ben eens benieuwd of die papzak Veerman ook minuten geeft dan
Ben eens benieuwd of die papzak Veerman ook minuten geeft dan
-
- Nationale topspeler
Je spreekt jezelf tegen. Zowel Dumfries als Frimpong hebben bij hun club met een back achter zich gespeeld. Het is dus niet logisch dat je Dumfries als back achter Frimpong zet, maar een type als Geertruida (die regelmatig het middenveld ondersteunt) wel.
-
In welke zin spreek ik mezelf tegen dat Dumfries niet achter Frimpong kan?Heya Hallvar wrote: ↑09 Jun 2024, 18:33Je spreekt jezelf tegen. Zowel Dumfries als Frimpong hebben bij hun club met een back achter zich gespeeld. Het is dus niet logisch dat je Dumfries als back achter Frimpong zet, maar een type als Geertruida (die regelmatig het middenveld ondersteunt) wel.
- DonyellMalen
- Legende
Hoe zou Koeman voor de tv zitten? Ben erg benieuwd. Niet eens sterkste elf van de Fransen dit.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Pffff… ik zie die Jack van Gelder plots weer overal verschijnen, terwijl ik de afgelopen jaren dacht dat we er eindelijk vanaf waren. Kan degene, die hem terug in de spotlight zette even een paar knieschotten krijgen? Wat een vreselijk neppe, irritante man is dat.
- These users thanked the author Thijs for the post (total 5):
- FTS • Standbeeld • Ren Höek • PeeJ • ShovingNE2