Aster Vranckx
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Lente
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Heb z’n gevoel dat PSV zelf de boot afgehouden heeft mbt Vrackx. Wellicht als Sangare eerder verkocht was geweest dat ze wel toegehapt zouden hebben? Denk dat de ontwikkeling van Saibari niet los gezien kan worden van het uitblijven van de transfer van Vranckx. Nu lijkt het idd een gepasseerd station.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Lid scoutingsteam
Kovacs ontslagen bij Wolfsburg.
Aster maakte sinds 10-2 al bijna geen minuten meer.
Ik zie hem nog steeds graag hierheen komen
- These users thanked the author Voormalig KG for the post:
- Heruone
- Standbeeld
- Mister PSV
Volgens de verhalen zou Vranckx destijds een bezoek hebben gebracht aan De Herdgang om met Peter en Earnie te praten. Als je jezelf in dat stadium begeeft dan zijn Earnie en Peter inmiddels wel overtuigd van je, lijkt mij. Dus in dat perspectief zou het logisch zijn wanneer PSV het opnieuw probeert inderdaad (als er een positie vrijkomt).
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Chucky
-
- Veelbelovend talent
Op basis van de beelden lijkt dit me een interessante opvolger van Veerman. Een beetje zoals Saibari dit ook invult. Idealiter zou de opvolger van Veerman ook op 6 kunnen spelen. Vraag me af of Vranckx dit goed kan. Op TM zie ik hem wel vaak als DM staan, maar volgens mij staat er dan altijd een nog defensievere middenvelder naast. Heeft iemand hem wel eens in het echt zien spelen op 6?
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Heeft nog een 1-jarig contract toch? Acht dit nog steeds als een welkome speler.Voormalig KG wrote: ↑17 Mar 2024, 11:16 Kovacs ontslagen bij Wolfsburg.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- DonyellMalen
- Legende
-
- Lid scoutingsteam
-
- Lid scoutingsteam
Hij mag naar het schijnt voor 10 miljoen vertrekken bij Wolfsburg. Fiorentina heeft wederom intresse. Go Ernie sla je slag!
- DonyellMalen
- Legende
Als Vranckx komt zie ik Baka out of nowhere nog wel zeggen: "Ik blijf!" Kan 'ie nog een jaartje met Icey en Aster bij ons de sterren van de hemel spelen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk dat Vranckx al een hele tijd een gepasseerd station is. We horen er niks meer van. Bij bijvoorbeeld Driouech zijn de banden warm gehouden. St. Juste idem, lijkt het. Maar in het geval van Vranckx horen we niets meer.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
DonyellMalen wrote: ↑17 Jun 2024, 12:38 Als Vranckx komt zie ik Baka out of nowhere nog wel zeggen: "Ik blijf!" Kan 'ie nog een jaartje met Icey en Aster bij ons de sterren van de hemel spelen.
► Show Spoiler
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Boscagli
We horen niets meer, maar Earnie is vast bezig. Zijn we allemaal verrast aster straks een Vranckx gepresenteerd wordt.Standbeeld wrote: ↑17 Jun 2024, 12:45 Ik denk dat Vranckx al een hele tijd een gepasseerd station is. We horen er niks meer van. Bij bijvoorbeeld Driouech zijn de banden warm gehouden. St. Juste idem, lijkt het. Maar in het geval van Vranckx horen we niets meer.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het heeft ook niet per se met vriendschap te maken, vind ik. Uiteindelijk wil je ook het beste voor je vriend, ongeacht welke keuze hij/zij maakt. Als Guti komt en Lozano kan voor 40mln vertrekken naar Napoli, dan zal Lozano logischerwijs eerst aan zijn eigen carrière denken. Dat zal voor Baka niet anders zijn als Liverpool of Chelsea op de stoep staat met een contract a 8mln per seizoen.psvgouda wrote: ↑17 Jun 2024, 12:48DonyellMalen wrote: ↑17 Jun 2024, 12:38 Als Vranckx komt zie ik Baka out of nowhere nog wel zeggen: "Ik blijf!" Kan 'ie nog een jaartje met Icey en Aster bij ons de sterren van de hemel spelen.► Show Spoiler
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik zag dat Blaak en Simons bij hetzelfde management zitten als Vranckx. Dus Rik zal wel informeren tijdens de transferperiode.Alex Rodrigo Dias da Costa wrote: ↑17 Jun 2024, 12:50We horen niets meer, maar Earnie is vast bezig. Zijn we allemaal verrast aster straks een Vranckx gepresenteerd wordt.Standbeeld wrote: ↑17 Jun 2024, 12:45 Ik denk dat Vranckx al een hele tijd een gepasseerd station is. We horen er niks meer van. Bij bijvoorbeeld Driouech zijn de banden warm gehouden. St. Juste idem, lijkt het. Maar in het geval van Vranckx horen we niets meer.
-
- Vaste waarde in elftal
Ik denk dat ze de onderhandelingen met Utrecht afwachten, als die te hoog in de boom zitten komt Vrackx weer in beeld