Had hij dan moeten gokken? Hij geeft gewoon eerlijk antwoord op de vraag.
Joey Veerman
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Hij had op zijn minst kunnen zeggen dat het niet alleen aan Veerman lag en dat hij ook gewoon afhankelijk is van beweging om hem heen, een achterhoede die durft aan te sluiten, een compact elftal. Verzin het. Lijkt me vrij logisch dat je dat als coach na zo'n collectieve wanprestatie aangeeft. Bij zulke persconferenties moet je ook gewoon zelf de regio pakken want vanuit al die zogenaamde journalisten die daar zitten komt alleen maar pure stront. Koeman heeft ervaring zat, die had dat gesprek prima kunnen en moeten sturen.
Last edited by Juancho on 26 Jun 2024, 12:14, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind het vrij logisch dat de interlandcarriere van Veerman even naar een heel klein pitje verschuift. Je hebt slecht zijn en zoooo slecht zijn dat je zelf precies weet dat je het verkloot hebt en waar alles juist zijn kant op viel heeft hij het in pakweg 100 minuten helemaal vergooid. Een gele kaart, een wissel, slordige invulbeurt en na 30 minuten zeer vroege wissel. Als dat het resultaat is van het EK dan is dat genoeg om weer even in de wachtkamer te gaan zitten. En dat is doodzonde want met die oefenwedstrijd + alle afvallers was het gewoon mogelijk om samen met Schouten een geweldig EK te spelen.
Qua toekomst denk ik dat dit juist zijn ogen moet openen om gewoon te verlengen bij PSV tegen een verbeterd contract. Ga hier gewoon in de ED en CL spelen en zorg dat je financieel toch ook genoeg binnen harkt. PSV kan best ver gaan om Veerman nog wat langer aan boord te houden. Qua transferwaarde is dit echt het slechtste moment om hem te verkopen want clubs die makkelijk 30 miljoen kunnen betalen die zullen toch ook met een schrifte voor de buis hebben gezeten en daar zullen niet veel plusjes staan bij zijn naam. Als PSV hem toch wil verkopen en Joey wil graag weg dan geloof ik niet dat we meer voor Veerman krijgen dan Feyenoord krijgt voor Wieffer. En dan ben ik nog één van de mensen die Wieffer vreselijk overschat vind en zelf juist fan ben van Veerman en zijn lijstje prijzen die hij met PSV in 2,5 jaar heeft gepakt.
Qua toekomst denk ik dat dit juist zijn ogen moet openen om gewoon te verlengen bij PSV tegen een verbeterd contract. Ga hier gewoon in de ED en CL spelen en zorg dat je financieel toch ook genoeg binnen harkt. PSV kan best ver gaan om Veerman nog wat langer aan boord te houden. Qua transferwaarde is dit echt het slechtste moment om hem te verkopen want clubs die makkelijk 30 miljoen kunnen betalen die zullen toch ook met een schrifte voor de buis hebben gezeten en daar zullen niet veel plusjes staan bij zijn naam. Als PSV hem toch wil verkopen en Joey wil graag weg dan geloof ik niet dat we meer voor Veerman krijgen dan Feyenoord krijgt voor Wieffer. En dan ben ik nog één van de mensen die Wieffer vreselijk overschat vind en zelf juist fan ben van Veerman en zijn lijstje prijzen die hij met PSV in 2,5 jaar heeft gepakt.
-
- Vedette
Koeman had zelf de verantwoordelijkheid moeten nemen en bijvoorbeeld kunnen stellen dat heel het elftal onderpresteerde door zijn eigen toedoen. Daarentegen koos hij ervoor om verder in te zoomen op Joey, dan ben je gewoon een slechte people manager. Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij dit helemaal niet zo erg vindt, gezien het feit dat de meeste aandacht naar Veerman in plaats van zijn eigen tactische shitshow.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Alsof het van tevoren al zo duidelijk was dat Veerman zo slecht zou gaan spelen, wat een onzin. Ik heb Joey wel eens mindere wedstrijden zien spelen bij PSV, maar ik kan me niet herinneren dat hij zo slecht was als gisteren.
Overigens kan Koeman als bondscoach prima vermelden dat het slecht was, dat Veerman slecht was, dat hij zelf (ook) verantwoordelijk is en alsnog je speler(s) in bescherming nemen. Al zeg je maar dat Veerman op de trainingen een ontzettend hoog niveau liet zien, dat iedereen een keer een offday kan hebben, dat het hele elftal niet goed stond en er dus ingegrepen moest worden en dat het ook iemand anders had kunnen zijn dan Veerman, maar dat hij voor hem koos omdat hij niet goed in de wedstrijd zat. Dat het niet hoeft te betekenen dat hij volgende keer sowieso niet speelt enz.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- Carnelito
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het is ook niet enkel om Veerman te beschermen maar ook om zichzelf nog een kans te geven een beroep op Veerman te doen als het straks erop aan komt. We hebben maar 5 middenvelders over voor 3 posities waarbij Veerman bijna onbruikbaar is geworden en Wijnaldum ook echt gigantisch tegen valt. Met andere woorden, als Reijnders tegen een blessure of schorsing aan loopt zal eerst Gravenberch van stal worden gehaald maar daarbij heb je Veerman wellicht ook nog nodig. Als Koeman het net even wat anders had aangepakt dan had hij Veerman nog wel voldoende kunnen beschermen.Chucky wrote: ↑26 Jun 2024, 12:15Koeman had zelf de verantwoordelijkheid moeten nemen en bijvoorbeeld kunnen stellen dat heel het elftal onderpresteerde door zijn eigen toedoen. Daarentegen koos hij ervoor om verder in te zoomen op Joey, dan ben je gewoon een slechte people manager. Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij dit helemaal niet zo erg vindt, gezien het feit dat de meeste aandacht naar Veerman in plaats van zijn eigen tactische shitshow.
-
- Legende
Je kan best als Koeman zijnde je wissel verdedigen en aangeven dat Veerman slecht speelde, maar ook een bepaald vertrouwen in hem uitspreken en de schuld wat meer bij jezelf en team als algemeen zetten dan de nadruk op de individuele gevallen brengen. Helemaal omdat het collectief slecht was.
Net als dat elke tegengoal voor hem bijna altijd een individuele fout is in plaats van een collectieve en/of tactische fout of goed gedaan is door de tegenstander.
Net als dat elke tegengoal voor hem bijna altijd een individuele fout is in plaats van een collectieve en/of tactische fout of goed gedaan is door de tegenstander.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- Joenepsv
- Legende
https://www.vi.nl/nieuws/van-hanegem-kr ... ijn-niveau
Willem vind er ook iets van. Nu hebben we iedereen wel gehad denk ik?
- ShovingNE2
- Site Admin
- snibbo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Onze Joey
Met Joey gaat het echt wel goed komen. Ja, hij speelde inderdaad als een natte krant (understatement) maar door dit soort tegenslagen leert hij alleen maar. Dit seizoen hopelijk nog een jaartje CL knallen bij ons PSV en dan een mooie stap naar het buitenland maken. Hij heeft al vaker bewezen met een vormdip om te kunnen gaan
- Balinho
- Internationale topspeler
Ik lees "zijn" in de kop in de link, als in het niveau van De Kromme die het al tijden niet meer recht geluld krijgt. Natuurlijk moet hij er ook nog even overheen. Vooral niet op klikken ajb.Joenepsv wrote: ↑26 Jun 2024, 12:34 https://www.vi.nl/nieuws/van-hanegem-kr ... ijn-niveau
- Juancho
- Mister PSV
En nog leuker, op het einde kraakt hij ook nog ff Schouten en Gakpo af. Geen woord natuurlijk over de grote leiders (op papier dan) van Oranje, Depay en v. Dijk. En natuurlijk ook geen woord over de trainer. Het is echt bedroevend gesteld met al die journalisten, analisten en TV tokkies. Is dit in andere landen ook zo erg?Joenepsv wrote: ↑26 Jun 2024, 12:34 https://www.vi.nl/nieuws/van-hanegem-kr ... ijn-niveau
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Ook in andere landen heb je mensen die daarover klagen.Juancho wrote: ↑26 Jun 2024, 13:33En nog leuker, op het einde kraakt hij ook nog ff Schouten en Gakpo af. Geen woord natuurlijk over de grote leiders (op papier dan) van Oranje, Depay en v. Dijk. En natuurlijk ook geen woord over de trainer. Het is echt bedroevend gesteld met al die journalisten, analisten en TV tokkies. Is dit in andere landen ook zo erg?Joenepsv wrote: ↑26 Jun 2024, 12:34 https://www.vi.nl/nieuws/van-hanegem-kr ... ijn-niveau
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Legende
- Juancho
- Mister PSV
Je zegt het goed. Mensen. Maar die lui in NL kan je amper mensen noemen. Journalisten, analisten, tv gasten... tis zo vreselijk bedroevend.deninho32 wrote: ↑26 Jun 2024, 13:38Ook in andere landen heb je mensen die daarover klagen.Juancho wrote: ↑26 Jun 2024, 13:33
En nog leuker, op het einde kraakt hij ook nog ff Schouten en Gakpo af. Geen woord natuurlijk over de grote leiders (op papier dan) van Oranje, Depay en v. Dijk. En natuurlijk ook geen woord over de trainer. Het is echt bedroevend gesteld met al die journalisten, analisten en TV tokkies. Is dit in andere landen ook zo erg?
- deninho32
- Site Admin
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Luuk de Jong
en geen woord over die stotteraar van zijn eigen club (Geertruida) uiteraard.Juancho wrote: ↑26 Jun 2024, 13:33En nog leuker, op het einde kraakt hij ook nog ff Schouten en Gakpo af. Geen woord natuurlijk over de grote leiders (op papier dan) van Oranje, Depay en v. Dijk. En natuurlijk ook geen woord over de trainer. Het is echt bedroevend gesteld met al die journalisten, analisten en TV tokkies. Is dit in andere landen ook zo erg?Joenepsv wrote: ↑26 Jun 2024, 12:34 https://www.vi.nl/nieuws/van-hanegem-kr ... ijn-niveau
- Juancho
- Mister PSV
Persoonlijk heb ik het juist als 1 van de weinige tot bepaalde hoogte opgenomen voor Koeman want de andere kant op werkt het ook voor mij. Het idee dat Koeman een godsgruwelijke hekel zou hebben aan Veerman is net zo extreem en ridicuul dan de wissel/tekst/uitleg na zijn snelle wissel van gister.
Verder interesseert het mij geen reet wie bijv. een Valentijn noemt of 1 van die andere mafklappers. Als je op basis van een vroege wissel een nog relatief jonge speler einde interland voetbal denkt te moeten aanpraten spoor je gewoon van geen meter. Of het nu Veerman was, de Vrij of Malen. Het is gewoon waanzinnig slecht wat je van al die mafklappers lees/hoort/ziet.
- deninho32
- Site Admin
Hij gaf alleen aan dat hij onder Koeman waarschijnlijk klaar is na deze slechte wedstrijden op het EK en Koeman zit er normaliter nog wel even. Daarbij komt nog dat er middenvelders geblesseerd zijn en als die terug zijn, gaat Veerman niet meer spelen.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Wat raar is, want stel Veerman gaat naar een club als Milan, wordt daar basisspeler, speelt de pannen van het dak, dan kan je er niet omheen. Het is gewoon dom gelul gebaseerd op één wedstrijdje/wissel. Nee, Veerman geeft dit EK niet thuis, maar dat doen er wel meer niet.
- ShovingNE2
- Site Admin
Eruit tegen Engeland en die dikke rooie kan terug naar zijn condo in Barcelona.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- deninho32
- Site Admin
Matige selectie en je 2 beste middenvelders vallen net voor het toernooi weg. Ik denk dat ze hem wel wat clementie gunnen.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
En dan lekker voor een buitenlandse trainer gaan, het liefste iemand die ervaring heeft als bondscoach. Zoals Hjulmand die gewoon keer op keer heel degelijk speelt met Denemarken op eindtoernooien, Rangnick die gewoon een glasheldere tactiek heeft waar iedereen weet wat hij moet doen.ShovingNE2 wrote: ↑26 Jun 2024, 14:13Eruit tegen Engeland en die dikke rooie kan terug naar zijn condo in Barcelona.
- These users thanked the author Sensation for the post:
- ShovingNE2