Hetzelfde werd gezegd toen Van 't Schip het overnam vorig seizoen. Zulke analyses zijn deels gebaseerd op hoop, dan ga je anders naar zo'n wedstrijd kijken en let je vooral op de goede momenten. En deels gebaseerd op het feit dat er wel degelijk een verbetering is na een periode met enorm slecht spel. Die verbetering is miniem en tegen een tegenstander die kwalitatief veel minder is, maar die is er wel. Dan wordt daar de nadruk op gelegd, en niet het feit dat zo'n verbetering maar een heel klein stapje is, en dan ook nog het makkelijkste stapje. Er moeten nog enorme stappen gezet worden maar dat is niet leuk om te horen natuurlijk.
Ajax - deel III
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
- Bram • Tijn
-
- Internationale topspeler
Het was gewoon belabberd op 20 min na. Je zag 2 verbeteringen: verdedigend speelden ze gedisciplineerd in een hele strakke 5-4-1 waarbij ze het helemaal dicht gooide. Daarnaast zag je aanvallend soms wat meer patronen met diepgaande Taylor en FitzJim, focus op terugtrekkende voorzet en backs die wat meer betrokken zijn.
Maar vrij matig verder. Bosz had het sneller op de rit. Schmidt had ook even tijd nodig wat ik me kan herinneren. Uiteindelijk heb je ook spelers nodig die in je systeem passen. Je zag dat toen Malen wegging het gehele team beter ging spelen.
Ik heb overigens weinig tot geen druk naar voren gezien, het lijkt me dus wel een verdedigende trainer met ook de 5-4-1 in balverlies.
Maar vrij matig verder. Bosz had het sneller op de rit. Schmidt had ook even tijd nodig wat ik me kan herinneren. Uiteindelijk heb je ook spelers nodig die in je systeem passen. Je zag dat toen Malen wegging het gehele team beter ging spelen.
Ik heb overigens weinig tot geen druk naar voren gezien, het lijkt me dus wel een verdedigende trainer met ook de 5-4-1 in balverlies.
-
- Vedette
https://www.soccernews.nl/news/youri-ba ... revelatie/
De enige reden dat hij nu wel de stap naar Ajax 1 kan maken is omdat dat niveau zo laag ligt. Revelatie my ass
De enige reden dat hij nu wel de stap naar Ajax 1 kan maken is omdat dat niveau zo laag ligt. Revelatie my ass
-
- Legende
Ik snap ook dat enthousiasme niet zo. Eerste helft was redelijk met een kwartiertje waarin ze een paar kansen kregen, hoewel ook weer niet 100% kansen.
Tweede helft waren ze niet vooruit te branden, hadden ze dom geluk dat de 0-1 niet viel. Wel een goede 1-0 maar die viel redelijk uit de lucht.
Nou is deze Ajax selectie echt niveau Heracles en is het vroeg in het seizoen. Maar de tegenstander was dan ook verschrikkelijk slecht dus alsnog moet dit 3-0 of 4-0 zijn met minimale inspanning.
Tweede helft waren ze niet vooruit te branden, hadden ze dom geluk dat de 0-1 niet viel. Wel een goede 1-0 maar die viel redelijk uit de lucht.
Nou is deze Ajax selectie echt niveau Heracles en is het vroeg in het seizoen. Maar de tegenstander was dan ook verschrikkelijk slecht dus alsnog moet dit 3-0 of 4-0 zijn met minimale inspanning.
-
- Meervoudig international
Heerlijk toch!Menno1 wrote: ↑27 Jul 2024, 14:36Ik snap ook dat enthousiasme niet zo. Eerste helft was redelijk met een kwartiertje waarin ze een paar kansen kregen, hoewel ook weer niet 100% kansen.
Laat ze lekker enthousiast zijn, des te harder gaan ze straks weer op hun muil.
Ze leren het nooit daar.
- ShovingNE2
- Site Admin
Menno1 wrote: ↑27 Jul 2024, 14:36 Ik snap ook dat enthousiasme niet zo. Eerste helft was redelijk met een kwartiertje waarin ze een paar kansen kregen, hoewel ook weer niet 100% kansen.
De Menno is gehackt.
Ik ga hem wakker bellen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Laat ze er na 2 september maar achter komen dat het helemaal ruk is. Tot die tijd mogen ze het best 'redelijk met potentie tot een hoog plafond, maar dat kost tijd' doen.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- Lebra
Ex unitate vires
-
- Legende
Gehakt in je broekjeShovingNE2 wrote: ↑27 Jul 2024, 15:17Menno1 wrote: ↑27 Jul 2024, 14:36 Ik snap ook dat enthousiasme niet zo. Eerste helft was redelijk met een kwartiertje waarin ze een paar kansen kregen, hoewel ook weer niet 100% kansen.
De Menno is gehackt.
Ik ga hem wakker bellen.
- Lente
- Meervoudig international
Tot zo ver de zogenaamde interesse in Ramaj .
Lees overigens dat Chelsea al 7 keepers onder contract heeft staan en nu dus nummer 8 voor 25 miljoen aanschaft
https://www.vi.nl/nieuws/chelsea-betaal ... uwe-keeper
Lees overigens dat Chelsea al 7 keepers onder contract heeft staan en nu dus nummer 8 voor 25 miljoen aanschaft
https://www.vi.nl/nieuws/chelsea-betaal ... uwe-keeper
Oh PSV wat je met me doet…
- ShovingNE2
- Site Admin
Als Erikssen toch eens voor Anderlecht kiest....
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... iksen.html
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... iksen.html
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Vier miljoen ontbijtkoeken p.j.
-
- Regelmatige invaller
Toptalenten worden dan weer vervanger door 30'ers. Met inmiddels Traore/Henderson en nu weer Roberto...
Kunnen straks een team opstellen van Pasveer (40) - Roberto (32) - Henderson (34) - Van den Boomen (29) - Berghuis (32) - Traore (28) - Akpom (28)
Super Lig vibes
Kunnen straks een team opstellen van Pasveer (40) - Roberto (32) - Henderson (34) - Van den Boomen (29) - Berghuis (32) - Traore (28) - Akpom (28)
Super Lig vibes
- Standbeeld
- Mister PSV
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Stelletje gerontofielen daar aan de AmstelHandball wrote: ↑28 Jul 2024, 14:57 Toptalenten worden dan weer vervanger door 30'ers. Met inmiddels Traore/Henderson en nu weer Roberto...
Super Lig vibes
-
- Legende
-
- Legende
-
- Regelmatige invaller
Snelste weg terug naar succes, beproeft recept
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Zeker, gewoon zorgen dat de nood zo hoog wordt dat je talenten in het eerste elftal moet laten debuteren die dan weer voor een appel en een ei verkocht moeten worden.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Legende
Sorry, ik kan geen nieuwe plaatjes van rolstoeltaxi's meer vinden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Ze moeten wel op de kleintjes letten, taxi's zijn buiten budget, gewoon zelf achter het stuurJosef Dettelbacher wrote: ↑28 Jul 2024, 16:16Sorry, ik kan geen nieuwe plaatjes van rolstoeltaxi's meer vinden.
https://www.weersink.nl/zelf-rijden-in- ... elen-eraf/