Jordan Teze
-
- Regelmatige invaller
Vraagprijs + 2 miljoen nu.
Niet laten sollen. Als Teze zo graag wil gaan, mag die 2 miljoen van zijn AS monaco salaris getrokken worden.
Niet laten sollen. Als Teze zo graag wil gaan, mag die 2 miljoen van zijn AS monaco salaris getrokken worden.
- These users thanked the author tezzyunited for the post (total 2):
- Heissenberrug • TheoTheoTheo
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
Teze moet niet huilen. Hij maakt zelf ook een belofte met zijn teamfoto gelul. Kan het niet zo zijn dat zodra er een club komt je gaat lopen rellen. Dat contrast is te groot.Number 8 On Tour wrote: ↑09 Aug 2024, 15:05 Er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal, wellicht zijn er beloftes niet nagekomen. Vertessen was ook al zo slecht gemanaged.
Desalniettemin moet Teze nooit weigeren te spelen.
- Juancho
- Mister PSV
Dit idd. Zelfs al zou Teze benadeeld zijn door PSV... bijv. dat er afspraken lagen of dat de deal eigenlijk al rond was maar PSV dit om welke reden tegenhoudt. Dan mag je zeker pissig zijn als Teze en wat mij betreft gooi je ook in de pers iets van: PSV benadeeld mij, komt afspraken niet na maar voor de boys ga ik morgen wel spelen... Dan ben je een grote.
Weigeren te spelen en zeker als jonge van de club is echt not done.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid van verdienste
Afellay deed ooit hetzelfde, transfer naar Barcelona was al bekendgemaakt, had al afscheid genomen van het thuispubliek en toen kwam naar buiten dat hij de bekerwedstrijd een paar dagen later niet wilde spelen. Was overigens wel de laatste wedstrijd voor de winterstop.
Maar Afellay terzijde, benieuwd waarom Teze dit doet. Transfer forceren of hoeven de clubs alleen nog de laatste puntjes op de i zetten en Teze is bang dat hij geblesseerd raakt waardoor de transfer niet meer doorgaat?
Maar Afellay terzijde, benieuwd waarom Teze dit doet. Transfer forceren of hoeven de clubs alleen nog de laatste puntjes op de i zetten en Teze is bang dat hij geblesseerd raakt waardoor de transfer niet meer doorgaat?
-
- Nationale topspeler
Daar geloof ik niks van, dan zou Bosz hele andere woorden gebruiken.Mick Jagger wrote: ↑09 Aug 2024, 15:08 Afellay deed ooit hetzelfde, transfer naar Barcelona was al bekendgemaakt, had al afscheid genomen van het thuispubliek en toen kwam naar buiten dat hij de bekerwedstrijd een paar dagen later niet wilde spelen. Was overigens wel de laatste wedstrijd voor de winterstop.
-
- Vedette
Als er beloftes niet zijn nagekomen moet hij lekker de pers opzoeken of zo. Dat kan ik nog begrijpen. Maar hij naait nu ook gewoon zijn teamgenoten en de trainer aan wie hij deze mogelijkheid überhaupt te danken heeft.Number 8 On Tour wrote: ↑09 Aug 2024, 15:05 Er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal, wellicht zijn er beloftes niet nagekomen. Vertessen was ook al zo slecht gemanaged.
Desalniettemin moet Teze nooit weigeren te spelen.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Dan had Bosz wel anders gereageerd, en was er ook wel een ander verhaal naar buiten gebracht.Mick Jagger wrote: ↑09 Aug 2024, 15:08 Afellay deed ooit hetzelfde, transfer naar Barcelona was al bekendgemaakt, had al afscheid genomen van het thuispubliek en toen kwam naar buiten dat hij de bekerwedstrijd een paar dagen later niet wilde spelen. Was overigens wel de laatste wedstrijd voor de winterstop.
-
- Regelmatige invaller
Toen was de deal al rond. Dan is het begrijpelijk dat je geen risico op blessure wil lopen.Mick Jagger wrote: ↑09 Aug 2024, 15:08 Afellay deed ooit hetzelfde, transfer naar Barcelona was al bekendgemaakt, had al afscheid genomen van het thuispubliek en toen kwam naar buiten dat hij de bekerwedstrijd een paar dagen later niet wilde spelen. Was overigens wel de laatste wedstrijd voor de winterstop.
Ik kan me niet voorstellen dat de deal al rond is rondom Teze. Want mocht PSV niemand kunnen aantrekken, dan laten ze Teze uiteraard niet gaan.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
-
- Nationale topspeler
Contrast is gewoon zo groot inderdaad. Van PSV is my life naar bewust niet willen spelen als je ergens anders meer eurotekens kan verdienen. Als een Boscagli dit had gedaan dan waren wij teleurgesteld maar zou de reactie niet zo fel zijn als nu. Verder aan Earnie om dit goed te managen want als je je nu 1 keer laat piepelen door een speler en zijn treurige zaakwaarnemer dan ruiken die andere zaakwaarnemers bloed natuurlijk.
-
- Meervoudig international
Hij moet beseffen dat we bezig zijn het momentum te verliezen. De verdediging lijdt momenteel gewoon en het is 5 voor 12 gezien de start van de competitie. Dat je ondanks dat gewoon besluit niet op te komen dagen maakt voor mij dat niets dat je ooit voor ons hebt betekent nog iets waard is.
Last edited by Kezmania on 09 Aug 2024, 15:14, edited 1 time in total.
-
- Bankzitter
Ik vind dat wanneer jouw transfer echt 99% rond is dat je als club en speler gezamenlijk kan beslissen dat iemand niet speelt.
Ik vind het echter een compleet ander verhaal als jij als speler gaat besluiten dat je niet wilt spelen. Ik kan me niet voorstellen dat de transfer dan al in een eindfase zit.
Maar is wel iets van de laatste jaren, clubliefde verdwijnt zodra je meer kan verdienen.
Van sowieso op de foto in september maar niet eens bij het team binnen 7 dagen is ook een prestatie
Ik vind het echter een compleet ander verhaal als jij als speler gaat besluiten dat je niet wilt spelen. Ik kan me niet voorstellen dat de transfer dan al in een eindfase zit.
Maar is wel iets van de laatste jaren, clubliefde verdwijnt zodra je meer kan verdienen.
Van sowieso op de foto in september maar niet eens bij het team binnen 7 dagen is ook een prestatie
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
'Jongen van de club'. Ammehoela. Direct terugzetten naar het tweede elftal. Laat hem maar een jaar wegkwijnen.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
-
- Nationale topspeler
Dan breng je dit niet zo naar buiten dan zegt Bosz iets in de trant van "Teze zal morgen niet spelen, er spelen wat dingen rond hem waardoor hij de focus niet volledig op de wedstrijd heeft. Daarom zit hij niet bij de selectie".
-
- Nationale topspeler
Niet verwacht van Teze. Heeft 90% van de tijd lopen kloten en pas op het laatst begon hij zich enigszins te ontwikkelen. Heeft heel veel gekregen van PSV en dan is dit zijn blijk van dank. Weg ermee. Zijn genoeg betere vervangers te halen
- These users thanked the author Karfiooltje for the post:
- Heissenberrug
-
- Vedette
Nou Earnie, vanaf nu 5 miljoen erbij voor Monaco, anders legt Jordan dat zelf maar bij vanuit zijn salaris.
- These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post:
- Heissenberrug