Pardon?
Sepp van den Berg
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- Asterix
- Meervoudig international
Hij zal inmiddels ook wel toe zijn aan Premier League minuten. Brentford is niet de meest aansprekende club maar je speelt wel 38 wedstrijden op topniveau. PSV kan hem wat dat betreft maar 8 wedstrijden aanbieden. Maar goed, uiteindelijk zijn we nooit echt serieus in de race geweest.
Ich liebe gegenpressung
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik kan me voorstellen dat hij achteraf toch baalt van zijn move naar Liverpool zonder clausule om voor een bepaalde prijs te mogen vertrekken.Heissenberrug wrote: ↑22 Aug 2024, 08:55 Die rooie had toch zelf ook veel liever bij PSV gespeeld dan bij fucking Brentford?
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
O maar dat staat buiten kijf. Maar of je je bij een club als Brentford eerder in de kijker speelt bij de topclubs dan bij PSV betwijfel ik.Standbeeld wrote: ↑22 Aug 2024, 08:14Ik denk dat het gewoon erkennen is dat de PL sportief en financieel gezien een gigantische aantrekkingskracht heeft.O Goleiro Grande wrote: ↑22 Aug 2024, 07:39
Is dit sarcastisch? Want kijk je naar de uitgaande recordtransfers, dan zit er op sporadisch Arsenal geen topclub bij en verkoopt Brentford zijn duurste huiden aan clubs als Aston Villa, Westham, Brighton en Stoke. En niet bijzonder spectaculair; slechts drie verkopen gingen boven de €20m uit.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- mr.top
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ontegenzeglijk kom je meer in beeld voor MatchoftheDay-scouting dan in de Eredivisie... En dáár gaat het om, kun je weer een stapje hogerop in de PLO Goleiro Grande wrote: ↑22 Aug 2024, 09:09O maar dat staat buiten kijf. Maar of je je bij een club als Brentford eerder in de kijker speelt bij de topclubs dan bij PSV betwijfel ik.Standbeeld wrote: ↑22 Aug 2024, 08:14
Ik denk dat het gewoon erkennen is dat de PL sportief en financieel gezien een gigantische aantrekkingskracht heeft.
- Trixm
- Vedette