Zijn echt nog meer dan genoeg betaalbare mogelijkheden op dit moment. Je moet alleen een beetje creatiever zijn.DoelbewustProvoceren wrote: ↑09 Sep 2024, 15:00 En vlucht boeken in de wetenschap dat je in voorrangsgroep zit is ook wat makkelijker dan wanneer je mocht wachten tot deze week. Succes nu met het vinden van betaalbare vlucht.
17-09-2024 (CL) Juventus - PSV
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Zie idd dat goedkoopste retourticket alweer 450eu pp isDoelbewustProvoceren wrote: ↑09 Sep 2024, 15:00 En vlucht boeken in de wetenschap dat je in voorrangsgroep zit is ook wat makkelijker dan wanneer je mocht wachten tot deze week. Succes nu met het vinden van betaalbare vlucht.
-
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Joey veerman
Kijk op Skyscanner ga beetje kijken vanaf vluchten naar Milaan en Bologna is 2 uurtjes met trein naar Turijn ongeveer . Als ik nu kijk heb je voor 140-170 pp een retour.
Wij zelf vliegen Keulen-Milaan voor 140 pp
Wij zelf vliegen Keulen-Milaan voor 140 pp
- trouwepsvfan
- Vedette
5 september werden de voorwaarden pas bekend.danko-lazovic wrote: ↑09 Sep 2024, 13:52 En zo kort dag was het toch niet? 31-8 was het programma bekend. De wedstrijd is 17-9. En ik begrijp het in sommige situaties echt wel hoor. Ik moet wel zeggen dat de 1300 die er tot nu toe verkocht zijn er wel weinig zijn. Er zijn in het verleden echt wel wedstrijden geweest die korter dag waren en wel uitverkocht waren.
De kaartverkoop was echt pas heel laat, zeker als je niet in de eerste voorrangsgroep zit (7 a 8 dagen van te voren). Dan kun je er dus niet op gokken dat je sowieso een kaart hebt en dus alvast van alles regelen.
Ik heb vandaag pas alles kunnen regelen qua werk, vervoer en verblijf omdat ik simpelweg nog geen volledige zekerheid van een kaart had.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Sensation
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- trouwepsvfan
- Vedette
Voor de terugweg waren er overigens nog zat vliegtickets bij Easyjet vanuit Milaan (19.15 op Amsterdam). Toen ik vanochtend boekte 85 euro zonder bagage (ik reis met alleen een handtas )
En je bent in 2 uur en voor 15 euro met de trein van Turijn naar Milaan.
Op de heenweg neem ik zondagavond de nachttrein naar Basel (60 euro). Dan op maandag de trein van Basel via Milaan naar Turijn (in totaal 120 euro).
En je bent in 2 uur en voor 15 euro met de trein van Turijn naar Milaan.
Op de heenweg neem ik zondagavond de nachttrein naar Basel (60 euro). Dan op maandag de trein van Basel via Milaan naar Turijn (in totaal 120 euro).
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 3):
- Gestelnaar • danko-lazovic • Endorphinmachine
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Beetje creatief zijn loont inderdaad. Wij vliegen ook vanuit Duitsland op Milaan.
Directe vluchten waren meteen al onbetaalbaar haha
Directe vluchten waren meteen al onbetaalbaar haha
- These users thanked the author Gestelnaar for the post:
- danko-lazovic
-
Dat is natuurlijk voor iedereen anders. Vrienden van mij met niet al te veel punten hebben alles al geboekt voor Belgrado. Ze weten dat ze niet in de eerste voorrangsgroep gaan vallen.trouwepsvfan wrote: ↑09 Sep 2024, 15:535 september werden de voorwaarden pas bekend.
De kaartverkoop was echt pas heel laat, zeker als je niet in de eerste voorrangsgroep zit (7 a 8 dagen van te voren). Dan kun je er dus niet op gokken dat je sowieso een kaart hebt en dus alvast van alles regelen.
Ik heb vandaag pas alles kunnen regelen qua werk, vervoer en verblijf omdat ik simpelweg nog geen volledige zekerheid van een kaart had.
Iedereen bepaalt dat natuurlijk voor zichzelf. Maar qua vlucht kan je zeker bij zulke uitwedstrijden echt wel het “risico” nemen. Voor zover er een risico is.
- trouwepsvfan
- Vedette
Vind het een beetje raar dat je van mensen verwacht dat ze de gok gaan nemen en voor honderden euro’s reis en verblijf boeken terwijl ze niet in de eerste voorrangsgroep vallen en dus niet zeker zijn van een kaart
-
Ik verwacht niks van mensen. Laat ik dat vooropstellen. En de eerste voorrangsgroep heeft ook gewoon niet massaal ingekocht. Er is zo’n 1/3 van de tickets weg in de 17+ groep. Dat valt wel gewoon tegen.trouwepsvfan wrote: ↑09 Sep 2024, 17:32 Vind het een beetje raar dat je van mensen verwacht dat ze de gok gaan nemen en voor honderden euro’s reis en verblijf boeken terwijl ze niet in de eerste voorrangsgroep vallen en dus niet zeker zijn van een kaart
Enige wat ik aangeef is dat er genoeg mensen wel vooraf vliegtickets halen. Verblijf is eigenlijk nooit het probleem. Dat gebeurde tegen Juventus en er zijn ook mensen die tegen Belgrado al veel geregeld hebben.
En de gok is verder juist om geld te besparen. Maar laten we vooral hopen dat er morgen nog heel veel mensen een ticket halen en dat het uitverkoopt. Zoals hierboven aangegeven er zijn nog genoeg betaalbare vluchtmogelijkheden.
-
- Ballenjongen
Auto is een goedkoop alternatief, zeker als je met 4e bent.Sensation wrote: ↑09 Sep 2024, 15:11Zie idd dat goedkoopste retourticket alweer 450eu pp isDoelbewustProvoceren wrote: ↑09 Sep 2024, 15:00 En vlucht boeken in de wetenschap dat je in voorrangsgroep zit is ook wat makkelijker dan wanneer je mocht wachten tot deze week. Succes nu met het vinden van betaalbare vlucht.
Daarnaast niet eens veel trager.
Als je vanuit Eindhoven naar een ander airport moet + tijd ervoor + vlucht + dan de stad ben je ook 8 uur kwijt. Auto is 10 uur ongeveer.