Johan Bakayoko
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Jeronimo
-
- Ballenjongen
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Ik snap niet hoe sommige mensen erop tegen zijn dat deze jongen blijft! Ik vind het zo een leuke speler en hij geeft echt met heel zijn hart om PSV! Hoop dat hij nog jaren blijft! En zo niet dat hij i.i.g. weer terugkeert op een gegeven moment!
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 3):
- StratumZuid • DonyellMalen • Jur1913
-
- Legende
Geen kwaad woord over flap. PSV legend die Ajax prachtig de vernieling in heeft geholpen.
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- Heissenberrug
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Heerlijk hoe enerzijds die verslaggever (zoals te doen gebruikelijk) druk bezig is hem richting een vertrek te pushen en totaal verbaasd is dat Bakayoko daar geen haast mee heeft. En anderzijds hoe vanzelfsprekend het voor de Belg is dat hij bij PSV ook gelukkig is en het niet voor zomaar elke club die beter betaalt in wil ruilen. Theo Maassen beweerde ooit dat Berry van Aerle 'elk jaar nog netjes zijn contributie betaalde en elke zomer aardbeien ging plukken om wat bij te verdienen.' Of dat laatste nodig zal zijn bij Bakayoko betwijfel ik, maar zou PSV hem vragen contributie te betalen dan doet-ie het.
Fantastisch joch dit, ik hoop dat-ie een topseizoen tegemoet gaan. En stiekem hoop ik dat Mo Ihattaren, Zakaria Labyad, Zakaria Bakkali, Sam Lammers en de zelfingenomen flapdrolletjes uit de opleiding die in de toekomst een voorbeeld aan hen denken te moeten nemen deze beelden ook zien langskomen.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- Menno1