Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

RIO wrote: 09 Jul 2021, 16:44 Zowieso als je de keuze hebt kies je voor Liverpool.
Om lekker op de bank te zitten achter Mané, Salah, Firmino en Jota. Ik zou als Malen zijnde liever serieus perspectief hebben op een basisplaats. Bij Dortmund heb je dat veel meer. Ik hoop natuurlijk dat PSV hem verkoopt aan Liverpool, want die zullen veel beter betalen. Maar vanuit Malen gezien denk ik dat Dortmund veel interessanter is.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

PSV had dus interesse in Broja maar die blijft bij Chelsea. Misschien aan het eind van de window.
Joenepsv
Legende

Goede speler die Broja. Ziet eruit als een Poolse stucadoor maar kan wel voetballen.
Ardbeg
Mister PSV

RIO wrote: 09 Jul 2021, 16:54 PSV had dus interesse in Broja maar die blijft bij Chelsea. Misschien aan het eind van de window.
Waar lees je dat?
Madueke
Legende

Een club die 15 tot 20 miljoen wil betalen voor St. Juste moet niet zo zuinig zijn m.b.t. tot Donyell. Graag of niet.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

St. Juste in een 3 man's verdediging vind ik wel gescout door Dortmund.

Broja, tjah ik vind het wel een aardige spits maar als we Malen weg doen en Broja halen dan is het alle ballen op Madueke als spits.
HendrikG
Bankzitter
Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging

Grappenmakers die Lille. Denken die waardeloze speler Renato Sanches te verkopen en voor de halve prijs wereldster Gakpo te halen
Wie te lang een koe in de kont kijkt krijgt een bruine neus
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

HendrikG wrote: 09 Jul 2021, 18:23 Grappenmakers die Lille. Denken die waardeloze speler Renato Sanches te verkopen en voor de halve prijs wereldster Gakpo te halen
Weet jij uberhaupt wie Sanches is ?
Dat is verre van een waardeloze speler🤣
We can't change the world until we change ourselves.
Revolinho
Internationale topspeler

Sanches is een fantastische speler, maar dat maakt nog niet dat Lille hem voor max 20 miljoen komt oppikken. Wegwezen.
El Sordo
Vedette

Alsof Gakpo naar Lille wil.
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

Revolinho wrote: 09 Jul 2021, 20:31 Sanches is een fantastische speler, maar dat maakt nog niet dat Lille hem voor max 20 miljoen komt oppikken. Wegwezen.
Dat is zeker een andere discussie , Gakpo moet minimaal 40 kunnen opleveren , maar wel na dit seizoen pas !

Ging me alleen om de opmerking van dat Sanches een of andere koekenbakker is ..
We can't change the world until we change ourselves.
HendrikG
Bankzitter

NotoriousBIG046 wrote: 09 Jul 2021, 20:26
HendrikG wrote: 09 Jul 2021, 18:23 Grappenmakers die Lille. Denken die waardeloze speler Renato Sanches te verkopen en voor de halve prijs wereldster Gakpo te halen
Ik vind hem een van de slechtste spelers bij een topclub. Wordt een grote flop. Loopt altijd zonder idee met de bal met 0,0 rendement en brengt hem bij een medespeler die driedubbele dekking heeft. Dan wordt hij de hemel in geprezen dat hij nooit balverlies lijdt.
Trixm
Vedette

HendrikG wrote: 09 Jul 2021, 20:43
NotoriousBIG046 wrote: 09 Jul 2021, 20:26

Ik vind hem een van de slechtste spelers bij een topclub. Wordt een grote flop. Loopt altijd zonder idee met de bal met 0,0 rendement en brengt hem bij een medespeler die driedubbele dekking heeft. Dan wordt hij de hemel in geprezen dat hij nooit balverlies lijdt.
Trol, niet happen.
Saibari is underrated.
HendrikG
Bankzitter

Trixm wrote: 09 Jul 2021, 20:47
HendrikG wrote: 09 Jul 2021, 20:43

Trol, niet happen.
Oké iemand die iets anders ziet dan jij is per definitie een troll. Ik heb duizend keer liever Gakpo dan Renato Sanches. Vorige keer voordat hij naar Bayern ging werd hij ook de hemel ingeprezen maar het was gewoon lachwekkend hoe hij speelde en het is er niet veel beter op geworden. Misschien wat minder balverlies maar daar is alles mee gezegd
Trixm
Vedette

Speelt gewoon een fantastisch EK en is kampioen van Frankrijk geworden. Daarnaast niet te vergelijken met Gakpo, dus wat wil je daarmee bereiken?
Saibari is underrated.
HendrikG
Bankzitter

Trixm wrote: 09 Jul 2021, 21:00 Speelt gewoon een fantastisch EK en is kampioen van Frankrijk geworden. Daarnaast niet te vergelijken met Gakpo, dus wat wil je daarmee bereiken?
Misschien moet je even de voorgaande berichten lezen voor wat meer context in plaats van lukraak dingen roepen die nergens op slaan
Kingfisher
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Sanches heeft ook gewoon prima gespeeld bij Lille. Goede speler, van dit soort spelers kan PSV alleen maar dromen (ja, Gotze is een uitzondering). Gakpo is wellicht de meest onderschatte speler in NL, buiten Eindhoven uiteraard. Die gaat niet naar Lille, die kan gewoon naar de Bundesliga of PL binnen 1 a 2 jaar. En iedere club wil zo goedkoop mogelijk inkopen en zijn spelers zo duur mogelijk verkopen. Zou me daar niet te druk om maken.
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Sanches waardeloos :wall:
Net als Madueke is het nog niet tijd voor Gakpo om te vertrekken. Eerst nog een seizoen knallen en prijzen winnen bij PSV en dan onze duurste speler ooit worden.
Hatseflats
Vedette

Sanches is absoluut een topper. Daar zit echt ontzettend veel power en snelheid in. Onhaalbaar voor PSV.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Telegraaf (voor wat het waard is) bericht dat Luuk de Jong nog steeds op nr1 staat om Malen op te volgen. Dan ben je bijna verplicht om 4231 of 433 te gaan spelen, want met zahavi en De Jong voorop lijkt me uitgesloten qua snelheid?
Menno1
Legende

Lijkt mij ook. Ik ben best fan van de persoon Luuk de Jong en ook van Zahavi trouwens. Maar hoef ze eigenlijk niet als spits. En zeker niet allebei samen.

Weer een oudje er bij; investeer dan toch in een jongen met groei potentieel.
ruuddevil
Legende

Voor mij echt een horror scenario, De Jong en Zahavi samen. Daar is bijna iedereen hier het over eens, maar ik heb niet de indruk dat Zahavi gaat vertrekken dus dan zullen ze toch met enige regelmaat samen op het veld staan.
Menno1
Legende

Dat vrees ik dus ook. Schmidt is om onduidelijk redenen gek op Zahavi en die geeft zelf aan op en top gemotiveerd te zijn. Die blijft dus. En speelt waarschijnlijk.
ShovingNE2
Site Admin

AddoCultheld wrote: 10 Jul 2021, 07:19 Telegraaf (voor wat het waard is) bericht dat Luuk de Jong nog steeds op nr1 staat om Malen op te volgen. Dan ben je bijna verplicht om 4231 of 433 te gaan spelen, want met zahavi en De Jong voorop lijkt me uitgesloten qua snelheid?
Het is een hemeltergend slecht artikel. Jongmans (de PSV watcher) heeft een paar weken niets aan PSV gedaan. En schrijft even een samenvatting van wat er sinds het einde van het seizoen gebeurt is.

Hij twijfelt ook of Schmidt Noni wel ziet zitten, hij heeft immers oa een zwak voor Vertessen. En dit schrijft hij over Luuk:
De Luuk-wens

Vertrekt Donyell Malen, dan staat de terugkeer van clubicoon Luuk de Jong met stip aan de top van de wensenlijst. Maar De Jong haakte het afgelopen EK af bij Oranje door een knieblessure. Het herstel laat zich raden, net als het perspectief bij zijn club Sevilla. Er is regelmatig contact tussen de kampen en mocht er een opening zijn, dan wil PSV absoluut toeslaan. Nog meer ervaring én iemand die drukzet zoals gewenst in de 4-2-2-2-formatie van Roger Schmidt. PSV ligt op koers, maar wil zich nog roeren.
Gewoon oude wijn in nieuwe zakken, geen ontwikkelingen.

https://www.telegraaf.nl/sport/12891129 ... we-seizoen
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Joenepsv
Legende

Luuk als vervanger van Malen zou een hele vreemde move zijn. Ten eerste omdat het een heel ander type spits is en ten tweede is het wel klaar met ervaring inkopen. We hebben straks de herdgang basterds op het veld staan. PSV moet ook denken aan de toekomst.
Locked