Om lekker op de bank te zitten achter Mané, Salah, Firmino en Jota. Ik zou als Malen zijnde liever serieus perspectief hebben op een basisplaats. Bij Dortmund heb je dat veel meer. Ik hoop natuurlijk dat PSV hem verkoopt aan Liverpool, want die zullen veel beter betalen. Maar vanuit Malen gezien denk ik dat Dortmund veel interessanter is.
Transferwindow 2021-2022
-
- Internationale topspeler
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Dat is zeker een andere discussie , Gakpo moet minimaal 40 kunnen opleveren , maar wel na dit seizoen pas !
Ging me alleen om de opmerking van dat Sanches een of andere koekenbakker is ..
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: Phillips Sports Vereniging
Ik vind hem een van de slechtste spelers bij een topclub. Wordt een grote flop. Loopt altijd zonder idee met de bal met 0,0 rendement en brengt hem bij een medespeler die driedubbele dekking heeft. Dan wordt hij de hemel in geprezen dat hij nooit balverlies lijdt.NotoriousBIG046 wrote: ↑09 Jul 2021, 20:26Weet jij uberhaupt wie Sanches is ?
Dat is verre van een waardeloze speler
Wie te lang een koe in de kont kijkt krijgt een bruine neus
- Trixm
- Vedette
Trol, niet happen.HendrikG wrote: ↑09 Jul 2021, 20:43Ik vind hem een van de slechtste spelers bij een topclub. Wordt een grote flop. Loopt altijd zonder idee met de bal met 0,0 rendement en brengt hem bij een medespeler die driedubbele dekking heeft. Dan wordt hij de hemel in geprezen dat hij nooit balverlies lijdt.NotoriousBIG046 wrote: ↑09 Jul 2021, 20:26
Weet jij uberhaupt wie Sanches is ?
Dat is verre van een waardeloze speler
Saibari is underrated.
-
- Bankzitter
Oké iemand die iets anders ziet dan jij is per definitie een troll. Ik heb duizend keer liever Gakpo dan Renato Sanches. Vorige keer voordat hij naar Bayern ging werd hij ook de hemel ingeprezen maar het was gewoon lachwekkend hoe hij speelde en het is er niet veel beter op geworden. Misschien wat minder balverlies maar daar is alles mee gezegdTrixm wrote: ↑09 Jul 2021, 20:47Trol, niet happen.HendrikG wrote: ↑09 Jul 2021, 20:43
Ik vind hem een van de slechtste spelers bij een topclub. Wordt een grote flop. Loopt altijd zonder idee met de bal met 0,0 rendement en brengt hem bij een medespeler die driedubbele dekking heeft. Dan wordt hij de hemel in geprezen dat hij nooit balverlies lijdt.
-
- Bankzitter
Misschien moet je even de voorgaande berichten lezen voor wat meer context in plaats van lukraak dingen roepen die nergens op slaan
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Sanches heeft ook gewoon prima gespeeld bij Lille. Goede speler, van dit soort spelers kan PSV alleen maar dromen (ja, Gotze is een uitzondering). Gakpo is wellicht de meest onderschatte speler in NL, buiten Eindhoven uiteraard. Die gaat niet naar Lille, die kan gewoon naar de Bundesliga of PL binnen 1 a 2 jaar. En iedere club wil zo goedkoop mogelijk inkopen en zijn spelers zo duur mogelijk verkopen. Zou me daar niet te druk om maken.
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Hatseflats
- Vedette
-
- Internationale topspeler
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Het is een hemeltergend slecht artikel. Jongmans (de PSV watcher) heeft een paar weken niets aan PSV gedaan. En schrijft even een samenvatting van wat er sinds het einde van het seizoen gebeurt is.AddoCultheld wrote: ↑10 Jul 2021, 07:19 Telegraaf (voor wat het waard is) bericht dat Luuk de Jong nog steeds op nr1 staat om Malen op te volgen. Dan ben je bijna verplicht om 4231 of 433 te gaan spelen, want met zahavi en De Jong voorop lijkt me uitgesloten qua snelheid?
Hij twijfelt ook of Schmidt Noni wel ziet zitten, hij heeft immers oa een zwak voor Vertessen. En dit schrijft hij over Luuk:
Gewoon oude wijn in nieuwe zakken, geen ontwikkelingen.De Luuk-wens
Vertrekt Donyell Malen, dan staat de terugkeer van clubicoon Luuk de Jong met stip aan de top van de wensenlijst. Maar De Jong haakte het afgelopen EK af bij Oranje door een knieblessure. Het herstel laat zich raden, net als het perspectief bij zijn club Sevilla. Er is regelmatig contact tussen de kampen en mocht er een opening zijn, dan wil PSV absoluut toeslaan. Nog meer ervaring én iemand die drukzet zoals gewenst in de 4-2-2-2-formatie van Roger Schmidt. PSV ligt op koers, maar wil zich nog roeren.
https://www.telegraaf.nl/sport/12891129 ... we-seizoen
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Joenepsv
- Legende