Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 16 Jul 2021, 07:58 Sevilla schijnt interesse te hebben voor die Sadiq, die ooit nog voor NAC heeft gespeeld..
Dat zou betekenen dat Luuk overbodig zou worden in Sevilla..
Wat hem dus dichter naar PSV toe zou brengen..
Sadiq schijnt 30 mln te kosten. Misschien moet John daar even op wijzen als Dortmund weer aan de lijn hangt.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 16 Jul 2021, 08:21
11 Sir Tinus wrote: 16 Jul 2021, 07:54

Dit zijn 38(!) spelers.......
36, nog steeds veel overigens.
Het was nog vroeg.

Maar ik rekende Tzolis en Berisha al mee 😂
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... entnewsntp Alderweireld zou die nog serieus in beeld zijn ?
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op weg naar nr 25 wrote: 16 Jul 2021, 10:24 https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... entnewsntp Alderweireld zou die nog serieus in beeld zijn ?
Lijkt me onwaarschijnlijk.. Tenzij er een CV vertrekt zijn we ruim bezet.

(post incoming: we missen een sloper :sleep: )
Saibari is underrated.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SLOPER!!!!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt me niet. We hebben met Ramalho, Boscagli, Teze, Viergever en Obispo de CV positie echt bovenmatig bezet.

Ik reken op een spits en een rechtsbuiten. Aangezien ze Malen willen vervangen en verregaande belangstelling hadden voor Berghuis. Alleen hoop ik op een groot talent op RB die volgend jaar Noni kan opvolgen en nu al veel minuten kan maken. Zeg maar een Ihattaren, maar dan wel met zelfkennis en topsportmentaliteit.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vind het wel opvallend dat Davinson Sanchez het niet heeft gered daar. Als we dan toch een sloper willen halen? Misschien ruilen tegen Luckassen.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 16 Jul 2021, 10:30 Lijkt me niet. We hebben met Ramalho, Boscagli, Teze, Viergever en Obispo de CV positie echt bovenmatig bezet.
Voor een nieuw zwaar seizoen denk ik dat je daar toch nog eentje bij moet hebben. Volgens mij was er toch ook nog steeds interesse in Ahmedhozic? Ik hoop op Gigot.

Ik vind dat er zeker nog een sloper bij moet. De vraag wie dan gaat banken? Interesseert me niet. Als we straks weer blessures/schorsingen hebben, moeten we gewoon niet meer met B-garnituur aan komen kakken in de Arena, Kuip, of waar dan ook, alleen maar omdat we mensen niet wilden laten banken. Obispo heeft afgelopen seizoen zowat volledig gemist en Viergever was er ook een tijd uit. Tuurlijk hoop je niet dat het weer gebeurt, maar je weet het nooit. Dit nekte ons de afgelopen jaren en het is onnodig. Bovendien zijn er dit seizoen weer 5 wissel mogelijkheden, wat betekent dat meer spelers kunnen spelen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 16 Jul 2021, 10:42 Als we straks weer blessures/schorsingen hebben, moeten we gewoon niet meer met B-garnituur aan komen kakken in de Arena, Kuip, of waar dan ook, alleen maar omdat we mensen niet wilden laten banken.
Helemaal mee eens. De bank moet veel sterker zoals we nu op het middenveld zien.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We missen vooral een backup voor Ramalho, aangezien Teze de rechtsback zou moeten zijn.
Het lijkt me duidelijk dat Ramalho en Bosscagli de vaste CV's zijn dit seizoen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vraag mij af of Teze de rechtsback wordt. Ik zie Mwene steeds meer groeien in zijn rol op RB. Maar het kan ook zijn dat Teze er nog niet klaar voor was en dat Schmidt hem wel voor ogen heeft op RB. Maar ik vond hem de tweede helft ook niet echt overtuigen dat ik zeg: Teze is beter daar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 16 Jul 2021, 10:30 Lijkt me niet. We hebben met Ramalho, Boscagli, Teze, Viergever en Obispo de CV positie echt bovenmatig bezet.

Ik reken op een spits en een rechtsbuiten. Aangezien ze Malen willen vervangen en verregaande belangstelling hadden voor Berghuis. Alleen hoop ik op een groot talent op RB die volgend jaar Noni kan opvolgen en nu al veel minuten kan maken. Zeg maar een Ihattaren, maar dan wel met zelfkennis en topsportmentaliteit.
- CV: Eens, maar Viergever zal nog wel vertrekken gok ik. In dat geval zou ik Obispo's contract verlengen, een talentvolle RCV halen (Ahmedhodzic?) en Sambo verhuren.

- Spits: Ik heb mijn twijfels bij Zahavi als spits in een 4231, zoals de meesten hier. Ik zag eerlijk gezegd ook liever Zahavi gaan dan Malen, maar inderdaad hebben we de munten hard nodig, zoals je aangaf in het Malen topic. Ironisch genoeg hebben we i.m.o. een uitstekende 4231-spits in onze gelederen, maar is hij non-stop geblesseerd. Ik geloof dat Romero alles heeft op onze spits te zijn, behalve een gezond gestel. Ik geloof dat hij bijna fit is, maar PSV gaat daar geheel terecht niet op gokken. Zahavi is te duur voor op de bank, dus hij mag van mij sowieso weg. Fofana is vooralsnog te jong, maar misschien kunnen we tot die tijd een spits halen zoals Batshuayi (is hier al vaker genoemd) of onze grote vriend Luuk (ideaal? Misschien niet, maar mijn PSV-hart gaat nooit nee tegen Luuk zeggen). Moet Fofana wel verlengen natuurlijk. Nadeel is wel dat als Batshuayi/Luuk zijn kruisbanden afscheurt je alleen de piepjonge Fofana hebt, al kunnen ook Vertessen en Madueke daar spelen.

- Rechterhalftien: afhankelijk van wat er met Mo gebeurt. Mo zou de perfecte backup achter Götze/Madueke kunnen zijn, ondanks dat driekwart forum hem uitkotst. Ik weet niet hoe PSV en Mo er nu in staan, maar dat zou mijn eerste keus zijn. Zo niet, dan moet hier écht wat bij. Een flink niveautje hoger dan Mauro graag.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Obispo wil niet verlengen. Ik vind dit echt een van de belangrijkste jaren in tijden. Obispo wil spelen: ik vind hem nog niet goed genoeg. Was het Obispo die direct in de tweede helft de bal inleverde met een breedte pass voor de 16 langs en daarmee bijna de gelijkmaker inleidde? Volgens mij wel. Als hij het ooit wil redden in de top moet hij vooral bijtekenen en weer verhuurd worden. Eenmaal verkocht aan subtop en je keert zelden nog terug.

Als tweede spits vind ik Zahavi wel prima hoor. Hoe slecht mensen hem ook vinden: die kan er prima 20-25 maken in de Eredivisie. Dat is wel heel lekker als je zo'n spits achter de hand hebt. Over Luuk: denk er hetzelfde over.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90 wrote: 16 Jul 2021, 10:33 Vind het wel opvallend dat Davinson Sanchez het niet heeft gered daar. Als we dan toch een sloper willen halen? Misschien ruilen tegen Luckassen.
Inderdaad, dat vind ik wel echt een topper.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik Elfrink meldt dat Luuk de Jong zou revalideren tot half augustus. Ik neem toch aan en hoop dat we daar toch niet op gaan wachten? Ik ga toch eig vanuit dat na de dubbele clash tegen Galatasaray er een aanvaller komt, en in ieder geval voor de eventuele volgende ronde.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan is hij half september wedstrijdfit. Ik vind daar ook wat van inderdaad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op zijn Instagram is inderdaad te zien dat ie flink bezig is met revalideren. Als je alles bij elkaar optelt, denk ik wel dat ie dan naar PSV komt. Sevilla wilt hem al vervangen en dan is ie ook nog eens geblesseerd, Luuk is ambassadeur van PSV en Sjon wilt desnoods echt wel op hem wachten. Of het slim is, ik weet het niet. Maar hij brengt wel meer power en goals met zich mee. Alleen wil ik gewoon nog heel graag een echte technisch vaardige aanvaller erbij. Een toppertje.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Davison Sanchez vind ik ook geweldig maar compleet onhaalbaar qua salaris en transfersom. Toby mag gratis weg.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vind dat er toch echt wel rond de cruijf schaal een aanvallende speler aangetrokken. Ze zijn juist zo slagvaardig geweest en willen nu eerst verkopen wat logisch is, maar helemaal tot de laatste paar dagen wachten op een aanvaller lijkt me onlogisch. Een jonge aanvaller halen die met name op de flanken kan, kun je daarna nog evt wachten op de jong…
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk mag de plek van Zahavi volgend seizoen overnemen, maar het zou ook logisch zijn als hij nog ff wil cashen in Turkije. PSV moet verder, Malen is niet zomaar een spelertje dat vervangen moet worden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar dan moet deze ook wel realistisch/haalbaar zijn. PSV kan niet "Hey Sparta, doe ons Hlozek. 15 miljoen? Ok is goed, stuur hem maar naar ons toe". Zo gaat dat niet. Kost tijd.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV moet Luuk vergeten. Is niet de geschikte opvolger van Malen omdat hij een heel ander type is. Waarom niet eenzelfde type halen zodat je niet je hele systeem moet omgooien. Daarnaast is hij dus niet meteen klaar om te spelen. Zou enorm dom zijn om daarop in te zetten.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 16 Jul 2021, 12:00 Waarom niet eenzelfde type halen zodat je niet je hele systeem moet omgooien.
Omdat we echt wat missen voorin: kopkracht. Dat scheelt je zo 10 goals per jaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sanchez is fysiek een beest, maar heeft het spelinzicht van Luckassen zeg maar. Heeft daar ook weinig stappen in gezet, maar hoe dan ook onhaalbaar. Een CV heeft wat mij betreft op dit moment ook geen prio. Ramalho - Boscagli staat voorlopig goed, met Obispo die op beide posities kan spelen en een goede indruk maakt daar net achter. Verder heb je Viergever nog, en zie ik zelf Teze ook nog altijd het liefst daar. Alleen als er eentje weggaat (Obispo of Viergever wellicht) moet er één bijkomen.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Furuhashi gaat overigens naar Celtic. Dat gerucht kan weer van tafel.

Locked