Je zou bijna gaan denken dat 'ie er geen kut van kan gezien zijn speelminuten.
Zit toch echt wel voetbal in die gast.
Adrian Fein
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Dat bedoel ik, alsof Schmidt een speler laat invallen die in de etalage moet. En dat tijdens een topwedstrijd. Natuurlijk doet hij dat niet. Ben ook wel benieuwd naar een tussentijdse mening van Schmidt over Fein, mischien idd Rik eens vragen of hij het mee wil nemen bij het wekelijkse perspraatje.Ykhim wrote: ↑14 Jan 2021, 16:05 Schmidt kiest niet voor etalage of de meeste potentie, maar voor de speler die de beste optie is. Guti en Fein zullen elkaar niet veel ontlopen, maar Guti heeft een vracht aan ervaring, ook in het spelen van topwedstrijden. Die breng je dan eerder dan Fein.
Desalniettemin lijkt me dit een aardig onderwerp voor bijv. Elfrink om voor te leggen bij een persconferentie: waarom krijgt Fein zo weinig minuten?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Fein lijkt me ala Pröpper vooral een mooie voetballer. Geen karaktermens, die je er doorheen trekt in moeilijke fases. Dat je dan eerder de voorkeur geeft aan Rosario, die ondanks alle beperkingen toch echt elke wedstrijd strijd levert en anderen coacht of anderen die dat ook meer lijken te hebben, valt voor mij te billijken. Betekent niet dat je hem kwijt moet raken, want als je centraal achterin meer kwaliteit op verdedigend gebied zou hebben, zo Fein in zijn kracht kunnen komen en dan meerwaarde hebben.
- Joenepsv
- Legende
Schmidt zal zijn redenen hebben om hem niet op te stellen. Ik zou hem wel naast Sangare voor de defensie willen zien. In elk geval dat hij een serieuze kans krijgt. Ik verwacht dat Fein meer voetballend vermogen in de ploeg kan brengen dan Rosario. Die is samen met Sangare toch teveel van hetzelfde.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Wat Thijs zegt is natuurlijk waar. Zodra we die sterke CV hebben dan kan je ook een Fein opstellen centraal daarvoor. Nu is het toch kiele kiele achterin af en toe. Vind onze backs verdedigend ook niet sterk, zeker Dumfries kan niet zo best verdedigen. En voordat we naar Fein gaan dan moet je ook Marco een kans geven. Das natuurlijk de beste centrale middenvelder van onze selectie (op Sangare dan).
- Ren Höek
- Vedette
Dit zeg ik niet.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- ShovingNE2
- Site Admin
Denk dat Schmidt hier niet of nauwelijks op in gaat. Dan moet hij over tekortkomingen van het individu praten in de openbaarheid en dat komt het groepsgevoel niet ten goede.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee, dat vinden ze niet fein.ShovingNE2 wrote: ↑15 Jan 2021, 10:21Denk dat Schmidt hier niet of nauwelijks op in gaat. Dan moet hij over tekortkomingen van het individu praten in de openbaarheid en dat komt het groepsgevoel niet ten goede.
- ComeOnPSV
- Vedette
Als de situatie blijft zoals die nu is hoeft PSV wat mij betreft die koopoptie niet te lichten. Ik vind het echt weggegooid geld als die jongen alleen maar op de bank zit. 6 miljoen euro is voor ons best veel en voor 3 miljoen erbij heb je een goede speler die er wekelijks staat.
- ShovingNE2
- Site Admin
Je wordt op je wenken bediend:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Wel bijzonder hoe dit (tot nu toe) verloopt. Bayern fans baalden enorm van de koopoptie en hier dachten we dat hij achteraf gezien wel eens de beste transfer van deze zomer zou kunnen blijken. Heeft vervolgens amper een kans gekregen (of afgedwongen?).
-
- Moderator
Guti krijgt ook gewoon de voorkeur boven Fein tot dusver. Sta daar zelf ook niet helemaal achter. Wat mij betreft zou Fein veel vaker mogen spelen, te beginnen morgen. Aangezien Sangare een twijfelgeval is om te kunnen spelen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Genoeg trainingen gewoon waar hij kon bewijzen beter te zijn dan de jongens die de voorkeur boven hem krijgen. De technische staf heeft daar veel beter zicht op dan wij, dus ik neem aan dat dit een logische en terechte beslissing is. 6 miljoen voor een backup van een backup is een te grote gok.
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
hoeft pas aan het einde van het seizoen gelicht te worden. Allemaal speculatie dus tot dusver.