Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Madueke
Legende

https://www.daveockop.com/latest-news/e ... -decision/
Dit is het artikel, waar PSV overigens nergens wordt genoemd.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Eindhovenvoetbal wrote: 11 Aug 2024, 12:08
Mvogoat wrote: 11 Aug 2024, 12:04

Bron wordt gevolgd door Fabrizio. Wel een speler die valt in de Prestianni categorie volgensmij.
Iemand die deze speler kent en er iets over kan vertellen?
Het is vooral wachten op de eerste woordgrap van Grasmat.
Ardbeg
Mister PSV

XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

PSVTOPOss wrote: 11 Aug 2024, 11:48
Koenjo wrote: 11 Aug 2024, 11:18 Ik snap eigenlijk niet waarom PSV zo treuzeld met Patje, je weet wat je aan hem hebt. Prima back-up.
Prima back-up, maar ik denk dat PSV nog een basis linksback en rechtsback wil halen.
Stewart wil graag Wijndal halen. Ik vind het prima, maar dat is dan toch ook niet meer dan een back-up of wel?
ComeOnPSV
Vedette

Ben jij dit?

Hatseflats

Hatseflats
Vedette

ComeOnPSV wrote: 11 Aug 2024, 13:15 Ben jij dit?

@Hatseflats

Haha, nope
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Aziz
    Juancho
    Mister PSV

Rechtstreeks vanuit TBS kliniek... Dan weet je wel weer genoeg. Check je bronnen heren! Dit is gewoon weer de volgende aandachtsgeile puber die lollig probeert te zijn 😏
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Ardbeg
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Smeets14
    Nationale topspeler

Mvogoat wrote: 11 Aug 2024, 12:04

Bron wordt gevolgd door Fabrizio. Wel een speler die valt in de Prestianni categorie volgensmij.
    Zelfde categorie als Prestianni en ook Wanner van Bayern inderdaad. PSV lijkt voor de vervanger van Lozano te zoeken naar toptalent die gehuurd kan worden met optie tot koop. Interessant!
    Ittot
    Internationale topspeler

Heel vrolijk word ik niet van de namen die genoemd worden. Kunnen ze niet creatiever zijn dan mislukte Ajax spelers op een lijstje zetten? Wijndal, Tete en dalijk ook die ratten Veltman of Tagliafico? Kijk ajb wat verder.

Gosens huren zonder verplichte koopoptie lijkt me prima. Hoewel ik zijn niveau moeilijk kan inschatten.
    Last edited by Ittot on 11 Aug 2024, 13:47, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    De Realist
    Smeets14
    Nationale topspeler

Ittot wrote: 11 Aug 2024, 13:40 Heel vrolijk wordt ik niet van de namen die genoemd worden. Kunnen ze niet creatiever zijn dan mislukte Ajax spelers op een lijstje zetten? Wijndal, Tete en dalijk ook die ratten Veltman of Tagliafico? Kijk ajb wat verder.

Gosens huren zonder verplichte koopoptie lijkt me prima. Hoewel ik zijn niveau moeilijk kan inschatten.
    Die namen komen vooral door vanuit hun Nederlandse zaakwaarnemers, dat is namelijk het netwerk van Elfrink en ook Timmer/VI. Tete gaat geen optie zijn verwacht ik gezien zijn verleden met Bosz + hoge prijskaartje. Het is altijd zo dat eerst de Nederlandse opties door komen. Tete heeft het in buitenland overigens gewoon meer dan prima gedaan.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ittot wrote: 11 Aug 2024, 13:40Heel vrolijk wordt ik niet
    :shake:
    Ittot
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 11 Aug 2024, 13:44
    Min de t
  • These users thanked the author Ittot for the post (total 2):
    DribbleSKERLA
    hondjevandebakker
    Internationale topspeler

Doak huren met optie tot koop zou erg mooi zijn. Vorig jaar indruk gemaakt bij Liverpool in het voorseizoen maar raakte daarna lang geblesseerd. Hij is echt een razendsnelle dribbelaar en werd volgens mij al opgeroepen voor het Schotse elftal.
    DonyellMalen
    Legende

Doak lijkt mij een onzingerucht. Komt van het bullshitaccount ‘Transferfriday’. Daar heeft dat andere account het hoogstwaarschijnlijk weer van overgenomen.
    Smeets14
    Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 11 Aug 2024, 14:15 Doak lijkt mij een onzingerucht. Komt van het bullshitaccount ‘Transferfriday’. Daar heeft dat andere account het hoogstwaarschijnlijk weer van overgenomen.
    Het zou geen onlogische naam zijn. Past in het rijtje Wanner en Prestianni. Ik weet niet wie eerder kwam met het bericht Transfer Friday of die andere bron.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post:
    Ardbeg
    ShovingNE2
    Site Admin

Koenjo wrote: 11 Aug 2024, 11:31Dus als Schouten en Baka op de laatste dag weggeplukt worden dan ook?
    Ik geloof niet dat onze TD dat laat gebeuren.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    ComeOnPSV
    Vedette

Zou toch geweldig zijn als we een ruil kunnen doen van Sepp met Bakayoko en een miljoen of 20/25.

Helaas gebeuren dit soort dingen eigenlijk nooit in de voetballerij, maar boekhoudkundig gezien zou dat volgens mij het beste voor PSV zijn.
    Balinho
    Internationale topspeler

"Vroeger" bestond er elders toch zo'n
    Besteed zorg aan je postings
    waarschuwingssysteem, wanneer een admin het zat was. Niet dat ik verwacht dat de heren hier daar tijd genoeg voor hebben, aangezien de wildgroei aan autocorrect waanzin maar ook spellingsarmoe exponentieel is toegenomen de afgelopen jaren. Toch denk ik af en toe met weemoed terug aan die tijd(en) merk ik. Maar, wederom, ouwe lul wellicht.
    Juancho
    Mister PSV

ComeOnPSV wrote: 11 Aug 2024, 14:26 Zou toch geweldig zijn als we een ruil kunnen doen van Sepp met Bakayoko en een miljoen of 20/25.

Helaas gebeuren dit soort dingen eigenlijk nooit in de voetballerij, maar boekhoudkundig gezien zou dat volgens mij het beste voor PSV zijn.
    Uhm...

Bakayoko = 60 miljoen
    vd Berg = 20 miljoen
    Verschil = 40 miljoen. Waarvan jij genoegen neemt met 20/25 miljoen? Waar gaan die andere 20 miljoen dan naar toe? Verdelen we dat hier onder elkaar? 🤔 😬 😁
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Smeets14
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Ittot
    Internationale topspeler

Balinho wrote: 11 Aug 2024, 14:27

Besteed zorg aan je postings
    waarschuwingssysteem, wanneer een admin het zat was. Niet dat ik verwacht dat de heren hier daar tijd genoeg voor hebben, aangezien de wildgroei aan autocorrect waanzin maar ook spellingsarmoe exponentieel is toegenomen de afgelopen jaren. Toch denk ik af en toe met weemoed terug aan die tijd(en) merk ik. Maar, wederom, ouwe lul wellicht.
    Ik had het binnen een minuut gecorrigeerd. Je kunt zelf ook zorg aan je posting besteden. Beetje flauw dit.
    Mikelvb
    Nationale topspeler

XaviS7mons wrote: 11 Aug 2024, 12:15
    PSVTOPOss wrote: 11 Aug 2024, 11:48

Prima back-up, maar ik denk dat PSV nog een basis linksback en rechtsback wil halen.
    Stewart wil graag Wijndal halen. Ik vind het prima, maar dat is dan toch ook niet meer dan een back-up of wel?
    Hoe kom je hierbij?
    ShovingNE2
    Site Admin

Juancho wrote: 11 Aug 2024, 14:29
    ComeOnPSV wrote: 11 Aug 2024, 14:26 Zou toch geweldig zijn als we een ruil kunnen doen van Sepp met Bakayoko en een miljoen of 20/25.

Uhm...

Bakayoko = 60 miljoen
    vd Berg = 20 miljoen
    Verschil = 40 miljoen. Waarvan jij genoegen neemt met 20/25 miljoen? Waar gaan die andere 20 miljoen dan naar toe? Verdelen we dat hier onder elkaar? 🤔 😬 😁
    Ik denk dat 60 miljoen voor Bakayoko erg optimistisch is. Als het rond de 50 uitkomt inclusief haalbare bonussen dan is dat het wel verwacht ik.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
    Smeets14mr.topNoosa
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Balinho
    Internationale topspeler

Ittot wrote: 11 Aug 2024, 14:30
    Balinho wrote: 11 Aug 2024, 14:27

Ik had het binnen een minuut gecorrigeerd. Je kunt zelf ook zorg aan je posting besteden. Beetje flauw dit.
    Het was niet zozeer persoonlijk naar jou bedoeld. Meer naar de autocorrect soep die vaak voorbij komt, ik vermoed in de "waanzin" van het snel willen posten. Keertje een post overlezen voor op "verzenden" te drukken zou in zulke gevallen waarschijnlijk al 80% schelen.

Mensen die oprecht lijden onder dyslexie wil ik hier ook niet mee "aanvallen" overigens.

Maareh: on-topic: nondeju spannende tijden!
    Last edited by Balinho on 11 Aug 2024, 15:03, edited 1 time in total.
    Ittot
    Internationale topspeler

Balinho wrote: 11 Aug 2024, 14:37
    Ittot wrote: 11 Aug 2024, 14:30

Het was niet zozeer persoonlijk naar jou bedoeld. Meer naar de autocorrect soep die vaak voorbij komt, ik vermoed in de "waanzin" van het snel willen posten. Keertje een post overlezen voor op "verzenden" te drukken zou in zulke gevallen waarschijnlijk al 80% schelen.

Mensen die oprecht lijden onder dyslectie wil ik hier ook niet mee "aanvallen" overigens.

Maareh: on-topic: nondeju spannende tijden!
    Klopt. Typen op de telefoon werkt niet echt mee, je wilt ff snel wat sturen waar het zeker goed zou zijn om het toch nog een keer zelf over te lezen ipv auto correct zijn werk te laten doen.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Waarom zou dat boekhoudkundig voor PSV het beste zijn? Uiteindelijk zou dat niets moeten uitmaken.
    Post Reply