https://www.daveockop.com/latest-news/e ... -decision/
Dit is het artikel, waar PSV overigens nergens wordt genoemd.
Transferwindow 2024/25
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Het is vooral wachten op de eerste woordgrap van Grasmat.Eindhovenvoetbal wrote: ↑11 Aug 2024, 12:08Iemand die deze speler kent en er iets over kan vertellen?
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Stewart wil graag Wijndal halen. Ik vind het prima, maar dat is dan toch ook niet meer dan een back-up of wel?
- Hatseflats
- Vedette
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Aziz
- Juancho
- Mister PSV
Rechtstreeks vanuit TBS kliniek... Dan weet je wel weer genoeg. Check je bronnen heren! Dit is gewoon weer de volgende aandachtsgeile puber die lollig probeert te zijn
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Zelfde categorie als Prestianni en ook Wanner van Bayern inderdaad. PSV lijkt voor de vervanger van Lozano te zoeken naar toptalent die gehuurd kan worden met optie tot koop. Interessant!
-
- Internationale topspeler
Heel vrolijk word ik niet van de namen die genoemd worden. Kunnen ze niet creatiever zijn dan mislukte Ajax spelers op een lijstje zetten? Wijndal, Tete en dalijk ook die ratten Veltman of Tagliafico? Kijk ajb wat verder.
Gosens huren zonder verplichte koopoptie lijkt me prima. Hoewel ik zijn niveau moeilijk kan inschatten.
Gosens huren zonder verplichte koopoptie lijkt me prima. Hoewel ik zijn niveau moeilijk kan inschatten.
Last edited by Ittot on 11 Aug 2024, 13:47, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Ittot for the post:
- De Realist
-
- Nationale topspeler
Die namen komen vooral door vanuit hun Nederlandse zaakwaarnemers, dat is namelijk het netwerk van Elfrink en ook Timmer/VI. Tete gaat geen optie zijn verwacht ik gezien zijn verleden met Bosz + hoge prijskaartje. Het is altijd zo dat eerst de Nederlandse opties door komen. Tete heeft het in buitenland overigens gewoon meer dan prima gedaan.Ittot wrote: ↑11 Aug 2024, 13:40 Heel vrolijk wordt ik niet van de namen die genoemd worden. Kunnen ze niet creatiever zijn dan mislukte Ajax spelers op een lijstje zetten? Wijndal, Tete en dalijk ook die ratten Veltman of Tagliafico? Kijk ajb wat verder.
- hondjevandebakker
Doak huren met optie tot koop zou erg mooi zijn. Vorig jaar indruk gemaakt bij Liverpool in het voorseizoen maar raakte daarna lang geblesseerd. Hij is echt een razendsnelle dribbelaar en werd volgens mij al opgeroepen voor het Schotse elftal.
- DonyellMalen
- Legende
Doak lijkt mij een onzingerucht. Komt van het bullshitaccount ‘Transferfriday’. Daar heeft dat andere account het hoogstwaarschijnlijk weer van overgenomen.
-
- Nationale topspeler
Het zou geen onlogische naam zijn. Past in het rijtje Wanner en Prestianni. Ik weet niet wie eerder kwam met het bericht Transfer Friday of die andere bron.DonyellMalen wrote: ↑11 Aug 2024, 14:15 Doak lijkt mij een onzingerucht. Komt van het bullshitaccount ‘Transferfriday’. Daar heeft dat andere account het hoogstwaarschijnlijk weer van overgenomen.
- ShovingNE2
- Site Admin
- ComeOnPSV
- Vedette
Zou toch geweldig zijn als we een ruil kunnen doen van Sepp met Bakayoko en een miljoen of 20/25.
Helaas gebeuren dit soort dingen eigenlijk nooit in de voetballerij, maar boekhoudkundig gezien zou dat volgens mij het beste voor PSV zijn.
Helaas gebeuren dit soort dingen eigenlijk nooit in de voetballerij, maar boekhoudkundig gezien zou dat volgens mij het beste voor PSV zijn.
- Balinho
"Vroeger" bestond er elders toch zo'n
waarschuwingssysteem, wanneer een admin het zat was. Niet dat ik verwacht dat de heren hier daar tijd genoeg voor hebben, aangezien de wildgroei aan autocorrect waanzin maar ook spellingsarmoe exponentieel is toegenomen de afgelopen jaren. Toch denk ik af en toe met weemoed terug aan die tijd(en) merk ik. Maar, wederom, ouwe lul wellicht.Besteed zorg aan je postings
- Juancho
- Mister PSV
Uhm...
Bakayoko = 60 miljoen
vd Berg = 20 miljoen
Verschil = 40 miljoen. Waarvan jij genoegen neemt met 20/25 miljoen? Waar gaan die andere 20 miljoen dan naar toe? Verdelen we dat hier onder elkaar?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Ik had het binnen een minuut gecorrigeerd. Je kunt zelf ook zorg aan je posting besteden. Beetje flauw dit.Balinho wrote: ↑11 Aug 2024, 14:27"Vroeger" bestond er elders toch zo'n
waarschuwingssysteem, wanneer een admin het zat was. Niet dat ik verwacht dat de heren hier daar tijd genoeg voor hebben, aangezien de wildgroei aan autocorrect waanzin maar ook spellingsarmoe exponentieel is toegenomen de afgelopen jaren. Toch denk ik af en toe met weemoed terug aan die tijd(en) merk ik. Maar, wederom, ouwe lul wellicht.Besteed zorg aan je postings
-
- Nationale topspeler
Hoe kom je hierbij?XaviS7mons wrote: ↑11 Aug 2024, 12:15Stewart wil graag Wijndal halen. Ik vind het prima, maar dat is dan toch ook niet meer dan een back-up of wel?
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik denk dat 60 miljoen voor Bakayoko erg optimistisch is. Als het rond de 50 uitkomt inclusief haalbare bonussen dan is dat het wel verwacht ik.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
- Smeets14 • mr.top • Noosa
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Balinho
Het was niet zozeer persoonlijk naar jou bedoeld. Meer naar de autocorrect soep die vaak voorbij komt, ik vermoed in de "waanzin" van het snel willen posten. Keertje een post overlezen voor op "verzenden" te drukken zou in zulke gevallen waarschijnlijk al 80% schelen.Ittot wrote: ↑11 Aug 2024, 14:30Ik had het binnen een minuut gecorrigeerd. Je kunt zelf ook zorg aan je posting besteden. Beetje flauw dit.Balinho wrote: ↑11 Aug 2024, 14:27
"Vroeger" bestond er elders toch zo'n
waarschuwingssysteem, wanneer een admin het zat was. Niet dat ik verwacht dat de heren hier daar tijd genoeg voor hebben, aangezien de wildgroei aan autocorrect waanzin maar ook spellingsarmoe exponentieel is toegenomen de afgelopen jaren. Toch denk ik af en toe met weemoed terug aan die tijd(en) merk ik. Maar, wederom, ouwe lul wellicht.
Mensen die oprecht lijden onder dyslexie wil ik hier ook niet mee "aanvallen" overigens.
Maareh: on-topic: nondeju spannende tijden!
Last edited by Balinho on 11 Aug 2024, 15:03, edited 1 time in total.
-
Klopt. Typen op de telefoon werkt niet echt mee, je wilt ff snel wat sturen waar het zeker goed zou zijn om het toch nog een keer zelf over te lezen ipv auto correct zijn werk te laten doen.Balinho wrote: ↑11 Aug 2024, 14:37Het was niet zozeer persoonlijk naar jou bedoeld. Meer naar de autocorrect soep die vaak voorbij komt, ik vermoed in de "waanzin" van het snel willen posten. Keertje een post overlezen voor op "verzenden" te drukken zou in zulke gevallen waarschijnlijk al 80% schelen.
Mensen die oprecht lijden onder dyslectie wil ik hier ook niet mee "aanvallen" overigens.
Maareh: on-topic: nondeju spannende tijden!
-
- Meervoudig international
Waarom zou dat boekhoudkundig voor PSV het beste zijn? Uiteindelijk zou dat niets moeten uitmaken.