Ik vind het helemaal niet leuk of grappig dat mensen zich zorgen maken (Gezien je me wil uitlichten dan doe dat met feiten aub). Het gaat me om het daadwerkelijke commentaar dat al sinds mensenheugenis terugkomt dat PSV nu pas doorschakelt en er door mensen wordt gedaan (niet per sé jij hoor) dat er geen gesprekken met andere kandidaten voeren.Eindhovenvoetbal wrote: ↑20 Aug 2024, 23:28Absoluut. En alle credits als hij het de komende dagen flikt. Maar alles wijst erop dat er toch ook intern wel wat sprake is van paniek. Er wordt volop geïnformeerd en de namen zijn verre van indrukwekkend. Er lijkt allemaal veel te makkelijk gedacht te zijn ook rond Teze en Boscagli. En waar nu overal de prijzen stijgen, doen wij korting op Teze en misschien ook wel op Boscagli. We zitten in een situatie waarin we onder druk te zetten zijn. Elke andere club weet nu ook dat PSV snel MOET handelen en die prijzen worden daar niet lager van.Cas wrote: ↑20 Aug 2024, 23:26
We hebben op dit moment voorin en op het middenveld zo achterlijk veel kwaliteit dat onze bank in elk ander eredivisie team in de basis zou staan. Earnie heeft sinds hij begonnen heeft een ongelofelijk goed team neergezet, dat met gemak kampioen is geworden, en na jaren van champions league mislopen met pech in de KO fase er door een finalist uit is geknikkerd. Een beetje vertrouwen heeft ie van mij wel verdiend, ik hoop toch wel dat dit voor de meeste op dit forum ook geldt
Ik vind het ook niet prettig hoe het er nu voor staat. Ik heb gewoon nog wat meer vertrouwen en dat mag ook gewoon.