Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
trouwepsvfan
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

SKERLA wrote: 10 Aug 2023, 10:48
Standbeeld wrote: 10 Aug 2023, 10:41
Dat is toch niet serieus, of heb ik iets gemist?

Edit - ben maar even naar de laatste tweets van Rik gaan kijken en zie het nu inderdaad. Maar vind het verder niet zo verbazingwekkend. Ik verwacht dat het rond de periode zal zijn geweest dat hij het NL elftal haalde.
"Niet lang geleden" schrijft Rik. Dat klinkt als later dan die periode.
Klopt dat, @RikElfrink ?
Op welke wedstrijden hebben die Fransen zich dan gebaseerd? Ik neem aan niet op die van vorig seizoen….
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Revolinho wrote: 10 Aug 2023, 11:01 In al die jaren heb ik hier zoveel onzin-voorspellingen over spelers voorbij zien komen, dat je er makkelijk een comedyserie van kan maken. En het geinigste van alles is dat men dan nog steeds niet de optie overweegt dat men misschien minder kijk op het spelletje heeft dan gedacht. Maar ieder zn ding, zeg ik dan maar. De lamme en blinde die om en om Teze gaan zitten beoordelen. Hilarisch.
Zegt degene die Malen totaal verkeerd beoordeeld heeft :lol:

Teze was centraal een prima verdediger. Maar toen ook echt niet goed genoeg voor clubs van het kaliber PSG. Op rechtsback was het simpelweg een drama, dat kon iedereen prima beoordelen. Vandaar de verbazing over de interesse.
Chucky
Vedette

Revolinho wrote: 10 Aug 2023, 11:01 Ach hou toch op. Jordan Teze is een prima verdediger die terecht de interesse van mooie clubs op heeft gewekt. Op dit forum heeft men er de gewoonte van gemaakt om alles van buitenaf op te hemelen en bepaalde spelers uit de eigen selectie te downgraden. In al die jaren heb ik hier zoveel onzin-voorspellingen over spelers voorbij zien komen, dat je er makkelijk een comedyserie van kan maken. En het geinigste van alles is dat men dan nog steeds niet de optie overweegt dat men misschien minder kijk op het spelletje heeft dan gedacht. Maar ieder zn ding, zeg ik dan maar. De lamme en blinde die om en om Teze gaan zitten beoordelen. Hilarisch.
Hoe doet Malen het eigenlijk bij Dortmund?
Revolinho
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 10 Aug 2023, 11:05
Revolinho wrote: 10 Aug 2023, 11:01 In al die jaren heb ik hier zoveel onzin-voorspellingen over spelers voorbij zien komen, dat je er makkelijk een comedyserie van kan maken. En het geinigste van alles is dat men dan nog steeds niet de optie overweegt dat men misschien minder kijk op het spelletje heeft dan gedacht. Maar ieder zn ding, zeg ik dan maar. De lamme en blinde die om en om Teze gaan zitten beoordelen. Hilarisch.

Teze was centraal een prima verdediger. Maar toen ook echt niet goed genoeg voor clubs van het kaliber PSG. Op rechtsback was het simpelweg een drama, dat kon iedereen prima beoordelen. Vandaar de verbazing over de interesse.
Malen!??
Speelt ie nog??? Heeft ie de Bundesliga al aan gort geschoten😂😂😂😂
mateja
Internationale topspeler

Revolinho wrote: 10 Aug 2023, 11:08
Grasmat wrote: 10 Aug 2023, 11:05

Malen!??
Speelt ie nog??? Heeft ie de Bundesliga al aan gort geschoten😂😂😂😂
Euh... ja.
trouwepsvfan
Vedette

Gaan we deze discussie echt opnieuw opstarten?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Grasmat
Lid van verdienste

trouwepsvfan wrote: 10 Aug 2023, 11:11 Gaan we deze discussie echt opnieuw opstarten?
Niet echt een discussie. Maar als ons Revolinho weer eens wat domme dingen roept mogen we hem daar wel mee om de oren slaan toch?
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    matejaArdbeg
    Revolinho
    Internationale topspeler

14 hele doelpunten in 2 seizoenen. Dat is bijna zijn rendement % in zijn laatste seizoen bij PSV. Nee mijn mond heeft ie wel gesnoerd inderdaad. Sla mij om de oren met deze geweldige stats.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Grasmat wrote: 10 Aug 2023, 11:13
    trouwepsvfan wrote: 10 Aug 2023, 11:11 Gaan we deze discussie echt opnieuw opstarten?
    Niet echt een discussie. Maar als ons Revolinho weer eens wat domme dingen roept mogen we hem daar wel mee om de oren slaan toch?
    Image
    Jur1913
    Internationale topspeler

Revolinho wrote: 10 Aug 2023, 11:16 14 hele doelpunten in 2 seizoenen. Dat is bijna zijn rendement % in zijn laatste seizoen bij PSV. Nee mijn mond heeft ie wel gesnoerd inderdaad. Sla mij om de oren met deze geweldige stats.
    Heeft Teze er zo veel gemaakt ja? Of zit ik in het verkeerde topic :wonder:
    Revolinho
    Internationale topspeler

Nee, maar het zijn wel stats die bij een verdediger passen 😂
    Standbeeld
    Mister PSV

Grasmat wrote: 10 Aug 2023, 10:51 Het enige moment wat ik me dan kan bedenken is na de pot tegen ajax. Dat was zo'n beetje zijn enige fatsoenlijke wedstrijd afgelopen seizoen. Zeker als ze hem op rechtsback hebben bekeken kan ik me nauwelijks voorstellen dat ze serieus belangstelling hebben/hadden.
    Ze scouten daar toch niet op basis van één wedstrijd? Dan denk ik eerder dat ze scouten op basis van een goede periode.
    SKERLA wrote: 10 Aug 2023, 10:48
    Standbeeld wrote: 10 Aug 2023, 10:41 Dat is toch niet serieus, of heb ik iets gemist?

Edit - ben maar even naar de laatste tweets van Rik gaan kijken en zie het nu inderdaad. Maar vind het verder niet zo verbazingwekkend. Ik verwacht dat het rond de periode zal zijn geweest dat hij het NL elftal haalde.
    "Niet lang geleden" schrijft Rik. Dat klinkt als later dan die periode.
    Klopt dat, RikElfrink ?
    Ik weet niet of Rik zijn info vanuit de zaakwaarnemer heeft, maar de zaakwaarnemer kan er ook baat bij hebben om het "niet zo lang geleden" te noemen. Door het enigzins abstract te maken kan het zomaar op een periode slaan van bijvoorbeeld 1.5 jaar terug.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Grasmat wrote: 10 Aug 2023, 11:13
    Eigenlijk roept hij nu toch geen domme dingen? Teze wordt hier overdreven kritisch bejegend, net als Obispo, Bakayoko en andere eigen jeugdspelers hier erg weinig krediet krijgen als ze eenmaal echt onderdeel van het eerste zijn.
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    Fc Denzel
    Grasmat
    Lid van verdienste

Dat valt reuze mee i.m.o. En laten we eerlijk wezen: Teze heeft afgelopen seizoen toch niet laten zien een goede verdediger te zijn? Ik neem aan dat we oordelen op kwaliteit en niet op waar een speler vandaan komt.

En het 'domme' gedeelte sloeg vooral op het tweede deel van de post waarin hij weer even moest laten weten dat wij, het gepeupel, er geen verstand heeft en hij wel.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Thijs wrote: 10 Aug 2023, 14:09Eigenlijk roept hij nu toch geen domme dingen? Teze wordt hier overdreven kritisch bejegend, net als Obispo, Bakayoko en andere eigen jeugdspelers hier erg weinig krediet krijgen als ze eenmaal echt onderdeel van het eerste zijn.
    Teze heeft toch ook gewoon genoeg kutwedstrijden gespeeld? Obispo maakte op zijn beurt weer wat meer grote fouten, maar beide heren zijn over een heel seizoen vooralsnog niet betrouwbaar genoeg gebleken voor PSV. Ik vraag me dan ook af waarom Teze het wel bij PSG zou laten zien.

Overigens is het plafond van beide verdedigers echt wel hoog hoor, maar daar heb je als verdediger niet zoveel aan als je eens in de zoveel tijd weer een belangrijke fout maakt.
    JefAlberts
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Obispo

Met Bosz spelen we met veel ruimte in de achter de verdediging.. Het wordt elke keer nagels bijten als hij de bal krijgt op de rechtsback positie.. Dat bleek m.i. in de wedstrijd tegen SG. Het is een onzekere factor die eigenlijk niet past in het Bosz-visie. Komt gewoon voetballend tekort.
  • These users thanked the author JefAlberts for the post:
    Gomes92
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ykhim wrote: 10 Aug 2023, 14:18
    Thijs wrote: 10 Aug 2023, 14:09Eigenlijk roept hij nu toch geen domme dingen? Teze wordt hier overdreven kritisch bejegend, net als Obispo, Bakayoko en andere eigen jeugdspelers hier erg weinig krediet krijgen als ze eenmaal echt onderdeel van het eerste zijn.
    Teze heeft toch ook gewoon genoeg kutwedstrijden gespeeld? Obispo maakte op zijn beurt weer wat meer grote fouten, maar beide heren zijn over een heel seizoen vooralsnog niet betrouwbaar genoeg gebleken voor PSV. Ik vraag me dan ook af waarom Teze het wel bij PSG zou laten zien.

Overigens is het plafond van beide verdedigers echt wel hoog hoor, maar daar heb je als verdediger niet zoveel aan als je eens in de zoveel tijd weer een belangrijke fout maakt.
    Ik ben het met beide delen van je post eens, maar zie dat tweede gedeelte maar heel weinig terugkomen hier als het over deze spelers gaat. Dus daar reageerde ik op.
    Tikkieterug
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Gakpo

Teze is de enige CV met snelheid. Hou hem er toch graag bij. Hij kan genoeg minuten maken komend jaar. Ook nog in de rol van RB.
    Rikkert1234
    Vedette

Mag best gezegd worden dat Teze echt goed aan het seizoen begonnen is.
  • These users thanked the author Rikkert1234 for the post (total 3):
    SomaQanStandbeeldNotoriousBIG046
    El Dante
    Bankzitter

Is een hele goede speler voor de 5-seconden regel van Bosz, want hij vliegt er 90 minuten lang echt op.
    Siemen
    Nationale topspeler

En toch vind ik het jammer dat we geen goede voetballer op rechtsback hebben. Defensief doet ie het tot dusver aardig, omdat ie lekker fel mag verdedigen. Ik juich echter niet te vroeg, want hij heeft in het verleden vaak aangetoond kwetsbaar te zijn.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Mooie woorden van Bosz over Jordan, die gaat niet weg lijkt mij. En de 'insider' die hier allerlei verhalen over Teze de wereld in hielp mag zichzelf ook even rectificeren.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... werkt.html
    Standbeeld
    Mister PSV

Teze is uitstekend aan het seizoen begonnen. Je zou kunnen zeggen dat je wel merkt dat Bosz hem veel vertrouwen geeft. Gaat lekker zo. Hopelijk trekt Teze dit door.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Als we met 3 verdedigers gaan spelen zoals hier wel eens geopperd is, dan heb je met de huidige Teze ook gewoon een prima RCV in die opstelling
    GK Teze - Sanchez - boscagli Schouten - Vranckx Veerman - Tilman Bakayoko - Luuk - Lang We houden de Sanchez droom nog levend :strong:
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Mr.Unibet wrote: 14 Aug 2023, 19:59 Mooie woorden van Bosz over Jordan, die gaat niet weg lijkt mij. En de 'insider' die hier allerlei verhalen over Teze de wereld in hielp mag zichzelf ook even rectificeren.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... werkt.html
    Terechte waardering van Bosz voor de pass het middenveld in van Teze.
    Post Reply