Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Image
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    MC Hammer
    Standbeeld
    Mister PSV

Even iets anders:

deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Het Kanon wrote: 04 Mar 2024, 18:39
    deninho32 wrote: 04 Mar 2024, 18:21 Nou nou, wat een grote mond weer zeg. :lol: Zou misschien wel verhelderend voor je kunnen zijn @Het Kanon zo'n fan van een andere club naast je. Kun je mooi discussiëren over wie er nou toch echt het vaakst wordt benadeeld door de KNVB, NOS, ESPN of de arbitrage.
    Je kan beter weer eens vragen of je vriendjes mijn reactie weg willen halen.

Dat was toen minder zielig dan deze mislukte poging tot snedigheid.
    Daar zal ik nooit om vragen, dat kan ik namelijk prima zelf :lol:
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Standbeeld wrote: 04 Mar 2024, 18:59 Even iets anders:

Terecht. Erg irritant die dingen.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Hebben thuissupporters het alleenrecht op trommels?
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Grasmat wrote: 04 Mar 2024, 19:13 Hebben thuissupporters het alleenrecht op trommels?
    Bij NAC gaan ze direct in de vuilnisbak.
    Bossche bol
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 04 Mar 2024, 19:16
    Grasmat wrote: 04 Mar 2024, 19:13 Hebben thuissupporters het alleenrecht op trommels?
    De trommels of de thuissupporters?
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Bossche bol wrote: 04 Mar 2024, 19:21
    SKERLA wrote: 04 Mar 2024, 19:16

De trommels of de thuissupporters?
    NAC is een grote club heeft grote vuilnisbakken
    Maikel
    Site Admin

Sneu dat je supporters gaat opleggen hoe zij hun club aanmoedigen.
    Trommels zijn niet gevaarlijk oid.

Trieste club dat NAC.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Thijs wrote: 04 Mar 2024, 19:02

Misschien volgende keer een megafoon dan?
    Maikel
    Site Admin

Vanthaman18 wrote: 04 Mar 2024, 19:26
    Thijs wrote: 04 Mar 2024, 19:02

Misschien volgende keer een megafoon dan?
    Die hebben ze doorgaans al mee hoor. Twee stuks :mrgreen:
  • These users thanked the author Maikel for the post:
    Vanthaman18
    29.04.2007
    Nationale topspeler

deninho32 wrote: 04 Mar 2024, 18:06 Waarom? Je kunt iets prima veroordelen zonder agressie te tonen. Dat is enkel een teken van een gebrek aan intelligentie. Natuurlijk is dit kansloos en walgelijk, maar moet je dan naar hetzelfde niveau afdalen? En dan ook nog om iemand die je niet persoonlijk kent.
    Ik kan het inderdaad wel veroordelen, heeft alleen verder totaal geen invloed en/of nut. Een 'corrigerende tik' vind ik in sommige gevallen best begrijpelijk. Intelligentie staat er los van wat mij betreft. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die ik inschat als minder intelligent en het alsnog niet met mij eens zijn. ;)
    Trixm
    Vedette

Maikel wrote: 04 Mar 2024, 19:26 Sneu dat je supporters gaat opleggen hoe zij hun club aanmoedigen.

Trieste club dat NAC.
    Boycot trommels, capos en ultras. Herintroduceer de vuvuzela.
    Saibari is underrated.
    Standbeeld
    Mister PSV

29.04.2007 wrote: 04 Mar 2024, 21:37
    deninho32 wrote: 04 Mar 2024, 18:06 Waarom? Je kunt iets prima veroordelen zonder agressie te tonen. Dat is enkel een teken van een gebrek aan intelligentie. Natuurlijk is dit kansloos en walgelijk, maar moet je dan naar hetzelfde niveau afdalen? En dan ook nog om iemand die je niet persoonlijk kent.
    Ik kan het inderdaad wel veroordelen, heeft alleen verder totaal geen invloed en/of nut. Een 'corrigerende tik' vind ik in sommige gevallen best begrijpelijk. Intelligentie staat er los van wat mij betreft. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die ik inschat als minder intelligent en het alsnog niet met mij eens zijn. ;)
    Daar hebben we eigenlijk toch stewards voor? Om zo iemand uit het stadion te gooien (als ze het waarnemen)? Voor eigen rechter spelen zou dan niet nodig moeten zijn.
    Juancho
    Mister PSV

Het is dat ik geen gifjes meer kan gebruiken maar als ik zeg: het gifje van de geweldige security fouilleren mag wel weer getoond worden...dan snapt iedereen het denk ik wel :mrgreen:

Bizar toch hoe men gewoon een trommel mee naar binnen krijgt. En er dan achteraf over lopen te klagen. Clubs/beveiliging/politie of wat dan ook hebben hun, op z'n vd Sar's, shit gewoon niet voor elkaar.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 04 Mar 2024, 22:26
    29.04.2007 wrote: 04 Mar 2024, 21:37

Daar hebben we eigenlijk toch stewards voor? Om zo iemand uit het stadion te gooien (als ze het waarnemen)? Voor eigen rechter spelen zou dan niet nodig moeten zijn.
    Haha, meen je dit serieus? Er is toch geen steward die zo'n supporter het stadion uit gaat zetten? Ten eerste is de kans al groot dat een steward het niet voor elkaar krijgt in het uitvak van Feyenoord en ten tweede op basis van wat? Hij doet niks strafbaars met het laten zien van een foto op zn telefoon.

Laatst zag ik ergens een filmpje in een rechtbank waarbij de verdachte van een verkrachtingszaak zat te lachen toen het slachtoffer een slachtofferverklaring voor las en vertelde wat het allemaal met haar had gedaan en hoe het haar leven had veranderd. Het lachen is niet strafbaar, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als slachtoffer (of bijvoorbeeld vader/broer van) heel graag op dat moment voor eigen rechter zou spelen. Al kan je het natuurlijk ook gewoon prima veroordelen zonder agressie. Een post hier op het forum om het van je af te schrijven ofzo.
    Maikel
    Site Admin

Juancho wrote: 04 Mar 2024, 22:59

Het is dat ik geen gifjes meer kan gebruiken maar als ik zeg: het gifje van de geweldige security fouilleren mag wel weer getoond worden...dan snapt iedereen het denk ik wel :mrgreen:

Bizar toch hoe men gewoon een trommel mee naar binnen krijgt. En er dan achteraf over lopen te klagen. Clubs/beveiliging/politie of wat dan ook hebben hun, op z'n vd Sar's, shit gewoon niet voor elkaar.
    Maakt niet uit hoor, ook bij goede controle lukt het wel: https://www.gelderlander.nl/de-graafsch ... %2Daanhang.
    PCGC
    Vedette

Grasmat wrote: 04 Mar 2024, 18:16 Mensen die voor een andere club dan PSV zijn, zijn per definitie al verstandelijk beperkt. Daar moet je rekening mee houden.
    Had dat zondag op Oost tegen de vrienden uit Italië en Bulgarije gezegd 😉
    #FreeGeneratie4
    Standbeeld
    Mister PSV

29.04.2007 wrote: 04 Mar 2024, 23:06
    Standbeeld wrote: 04 Mar 2024, 22:26
    Haha, meen je dit serieus? Er is toch geen steward die zo'n supporter het stadion uit gaat zetten? Ten eerste is de kans al groot dat een steward het niet voor elkaar krijgt in het uitvak van Feyenoord en ten tweede op basis van wat? Hij doet niks strafbaars met het laten zien van een foto op zn telefoon.

Laatst zag ik ergens een filmpje in een rechtbank waarbij de verdachte van een verkrachtingszaak zat te lachen toen het slachtoffer een slachtofferverklaring voor las en vertelde wat het allemaal met haar had gedaan en hoe het haar leven had veranderd. Het lachen is niet strafbaar, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als slachtoffer (of bijvoorbeeld vader/broer van) heel graag op dat moment voor eigen rechter zou spelen. Al kan je het natuurlijk ook gewoon prima veroordelen zonder agressie. Een post hier op het forum om het van je af te schrijven ofzo.
    Ik weet niet hoe het werkt in het uitvak, vandaar dit ik het vraag. Maar valt dit niet onder uitlokking? Hier bedenk je iets, je pakt een telefoon, je gaat een foto opzoeken en je gaat hem voor de supporters houden. Aardig wat handelingen/overdenkingen. Dit vind ik totaal iets anders dan lachen.
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    PCGC wrote: 05 Mar 2024, 05:21
    Grasmat wrote: 04 Mar 2024, 18:16 Mensen die voor een andere club dan PSV zijn, zijn per definitie al verstandelijk beperkt. Daar moet je rekening mee houden.
    Had dat zondag op Oost tegen de vrienden uit Italië en Bulgarije gezegd 😉
    Die waren veel te druk met het uitjouwen van Teze en Bakayoko neem ik aan?
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Trixm wrote: 04 Mar 2024, 22:11
    Maikel wrote: 04 Mar 2024, 19:26 Sneu dat je supporters gaat opleggen hoe zij hun club aanmoedigen.

Trieste club dat NAC.
    Boycot trommels, capos en ultras. Herintroduceer de vuvuzela.
    Het is eigenlijk ook wel een schande dat AZ hun klappertjes heeft afgeschaft
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 05 Mar 2024, 07:29
    29.04.2007 wrote: 04 Mar 2024, 23:06

Ik weet niet hoe het werkt in het uitvak, vandaar dit ik het vraag. Maar valt dit niet onder uitlokking? Hier bedenk je iets, je pakt een telefoon, je gaat een foto opzoeken en je gaat hem voor de supporters houden. Aardig wat handelingen/overdenkingen. Dit vind ik totaal iets anders dan lachen.
    Supporters die achter een hek 'kom dan' gebaren maken of 'kutboeren' roepen doen ook aan uitlokking. Als ze al die supporters uit het stadion zouden moeten gaan zetten... veel succes.
    Standbeeld
    Mister PSV

29.04.2007 wrote: 05 Mar 2024, 08:02
    Standbeeld wrote: 05 Mar 2024, 07:29
    Supporters die achter een hek 'kom dan' gebaren maken of 'kutboeren' roepen doen ook aan uitlokking. Als ze al die supporters uit het stadion zouden moeten gaan zetten... veel succes.
    Kan ook in het heetst van de strijd in een opwelling geroepen worden. Gaan nog altijd wat minder handelingen aan vooraf dan de telefoon pakken, een foto opzoeken, met je telefoontje gaan zwaaien. Ik vind "kutboeren" in geen enkele verhouding staan tot de onsmakelijke actie met de foto van Thijs. Maar dat laatste is een mening. Ik snap verder het punt dat je wil maken.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    ShovingNE2
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 05 Mar 2024, 08:11
    29.04.2007 wrote: 05 Mar 2024, 08:02

Ik snap verder het punt dat je wil maken.
    Prima, laten we het daar maar bij laten dan :shake:
    Standbeeld
    Mister PSV

Oei oei, de hooligans roeren zich in Eindhoven. Als dat maar goed komt.

Post Reply