Het is één en al onjuiste informatie.
Leuk zo'n transferperiode, maar ook gruwelijk irritant met allerlei popiejopies en wannabe insiders die ineens serieus genomen worden.
Het is één en al onjuiste informatie.
Memphis en Malen vanuit ts eerste uitgesloten, toen zij werden voorgesteld als targets.
Ja tuurlijk. Wat een onzin zeg
Dan kan je de scouting echt per direct opdoeken.FritskePhilips wrote: ↑21 Jan 2023, 09:11Memphis en Malen vanuit ts eerste uitgesloten, toen zij werden voorgesteld als targets.
Danjuma stond de ts wél voor open, maar waren enkele vanuit scouting niet overtuigd. Vooral op basis van zijn verleden in de jeugdopleiding.
Ik begrijp de scepsis, het verbaasde mij zelf ook. Laten we afwachten of Brands er iets over vertelt na afloop van de window.ruuddevil wrote: ↑21 Jan 2023, 09:07 Je slaat weer een beetje door Fritske. Hopelijk ben je nog lekker in slaap gevallen met je duim in je mond. No way dat Depay ook maar een seconde aan een terugkeer naar PSV heeft gedacht. En onrust daar geloof ik al helemaal niet in. Je kan een hoop over Brands zeggen, maar hij blijft altijd rustig. Ook Ruud is iemand die niet zo snel in paniek raakt. Dus waarom je onrust wil stoken met fantasie verhalen daar begrijp ik weinig van.
Ik begrijp dat een afwijzing van Memphis ongeloofwaardig overkomt, vooral als er bij genoemd wordt dat speler open stond voor een transfer en een komst haalbaar leek.Robson de Souza wrote: ↑21 Jan 2023, 06:55 Ja hoor. Ruud wil kwaliteit maar weigert Memphis. Erg ongeloofwaardig. Gelukkig komt Sancho.
Ik verwacht ook niet dat Ziyech wél door eenzelfde screening komt waarin een Memphis en Malen worden afgewezen.
Was je bron toevallig Kenneth Paal? Ik vraag het voor een vriend.FritskePhilips wrote: ↑21 Jan 2023, 01:04 Scoopje, zojuist vernomen; Depay was persoonlijk rond met PSV, deal afgeketst door ts bij monde van RvN. Uit vrees dat zijn persoonlijkheid voor conflict zou zorgen bij het posteren op de buitenpositie ipv spitspositie.
Ook waren er openingen voor een terugkeer van Malen, maar ook hij niet welkom op basis van persoonlijkheidsprofiel.
Danjuma nog optioneel, Fabio Silva gaat men inmiddels van uit. Interne verdeeldheid over de Danjuma-optie. Alternatieven voor buitenspelers zijn gering. Angst is dat men onder de externe druk bezwijkt en uiteindelijk de portemonnee zal trekken voor bijvoorbeeld een Karlsson. Er wordt gehoopt op mogelijkheden die voortvloeien uit Brands zijn netwerk.
Onrust op de club, paniekvoetbal dreigt. Lijstjes onvoldoende op orde, mogelijkheden onvoldoende in kaart.
Vanuit de club wil men met de ts in gesprek over de weerstand die er is tegen het werken met persoonlijkheidsprofielen die mogelijk voor weerstand in de spelersgroep kunnen zorgen.
Club benadrukt de mogelijke voordelen van de afwijkende persoonlijkheidsprofielen, terwijl ts de mogelijke nadelen en risico's blijft benoemen. Tweespalt. Gesprekken zullen over de window-deadline getild worden.
Bron: Spa.
Je zou als bron maar Kenneth's Paal hebben. Daar kunnen de echte journalisten nog een puntje aan zuigen.mr.top wrote: ↑21 Jan 2023, 09:37Was je bron toevallig Kenneth Paal? Ik vraag het voor een vriend.FritskePhilips wrote: ↑21 Jan 2023, 01:04 Scoopje, zojuist vernomen; Depay was persoonlijk rond met PSV, deal afgeketst door ts bij monde van RvN. Uit vrees dat zijn persoonlijkheid voor conflict zou zorgen bij het posteren op de buitenpositie ipv spitspositie.
Ook waren er openingen voor een terugkeer van Malen, maar ook hij niet welkom op basis van persoonlijkheidsprofiel.
Danjuma nog optioneel, Fabio Silva gaat men inmiddels van uit. Interne verdeeldheid over de Danjuma-optie. Alternatieven voor buitenspelers zijn gering. Angst is dat men onder de externe druk bezwijkt en uiteindelijk de portemonnee zal trekken voor bijvoorbeeld een Karlsson. Er wordt gehoopt op mogelijkheden die voortvloeien uit Brands zijn netwerk.
Onrust op de club, paniekvoetbal dreigt. Lijstjes onvoldoende op orde, mogelijkheden onvoldoende in kaart.
Vanuit de club wil men met de ts in gesprek over de weerstand die er is tegen het werken met persoonlijkheidsprofielen die mogelijk voor weerstand in de spelersgroep kunnen zorgen.
Club benadrukt de mogelijke voordelen van de afwijkende persoonlijkheidsprofielen, terwijl ts de mogelijke nadelen en risico's blijft benoemen. Tweespalt. Gesprekken zullen over de window-deadline getild worden.
Bron: Spa.
Jij denkt dat de club hem voor niets heeft laten gaan destijds? Zoiets gebeurt niet met spelers waarvan men overtuigd is.
Over Memphis zijn ook veel positieve verhalen, zeker wat betreft hoe hard hij werkt aan zijn fysiek e.d. En sowieso maak je me niet wijs dat als iemand met zoveel kwaliteit kan komen, ze niet het risico zouden willen nemen dat zijn mentaliteit niet perfect is.FritskePhilips wrote: ↑21 Jan 2023, 09:30Ik verwacht ook niet dat Ziyech wél door eenzelfde screening komt waarin een Memphis en Malen worden afgewezen.
Echter zijn er bij Ziyech ook geluiden over positief gedrag, met name van intimi rondom hem. Tegenstrijdige beeldvorming dus.
Ik heb gisterenavond de naam Ziyech niet één keer horen vallen, dus het zou mij verbazen als PSV nu (al) concrete interesse heeft. Kandidaat Danjuma heeft immers nog niet getekend bij Everton.