https://www.ed.nl/PSV/PSV-heeft-toch-no ... haring_web
- St Juste zeer recent pas op de radar verschenen, heeft over interesse niks te klagen en zal gaan om een huur met koopoptie waarbij Rik al in het artikel aangeeft dat koopopties altijd nog kunnen veranderen.
-Vertessen gaat gewoon naar Union ongeacht of lang er een poos uitligt. Het zou logischer zijn als PSV op de transfermarkt uitkomt voor een vleugelspeler.
- kusi-asare is nog blijkbaar te duur maar aan het eind van de transferperiode zou nog wat mogelijk kunnen zijn.
Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Madueke zei dat dit een Beelen-transfer zou kunnen zijn. Maar die zit bij Feyenoord 1 toch? Was ook al een stuk verder in zijn ontwikkeling. Blokzijl lijkt gewoon een gokje verpakt in een koopje. Aansluiten bij Jong en dan zien we wel of het iets wordt.11 Tinus wrote: ↑29 Jan 2024, 08:06Hij speelt bij Groningen niet eens, dan is de stap van Jong PSV naar het eerste ook nog heel groot. Prima omdat we bij Jong PSV geen fatsoenlijk CVs hebben maar of hij ooit in het eerste komt durf ik niet te zeggen.Standbeeld wrote: ↑29 Jan 2024, 08:03
Met 18 jaar kan Thijmen mooi nog een jaar in Jong spelen. De stap naar PSV 1 is denk ik te groot vanuit KKD Groningen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Beelen was een sensatie en is bij een dominant team gewoon prima in te passen. Die was ook 6x zo duur en was veel verder. Als Beelen voor ons had gekozen had hij al 15 wedstrijden gespeeld denk ik.Standbeeld wrote: ↑29 Jan 2024, 08:09Madueke zei dat dit een Beelen-transfer zou kunnen zijn. Maar die zit bij Feyenoord 1 toch? Was ook al een stuk verder in zijn ontwikkeling. Blokzijl lijkt gewoon een gokje verpakt in een koopje. Aansluiten bij Jong en dan zien we wel of het iets wordt.
-
- Internationale topspeler
Shoving schrijft ook niet dat er niets haalbaar is, alleen dat spelers lastig haalbaar zijn. Je hebt altijd spelers ertussen zitten in de winter die haalbaar zijn, omdat de club geld nodig heeft (Gakpo), omdat hij aan speelminuten wil komen (Vertessen), of omdat hij een stap hogerop wil en eigenlijk in de zomer al verkocht had moeten worden (Veerman bij Heerenveen). Dat moeten dan alleen wel net de spelers zijn die je nodig hebt. In het geval van Veerman kwam het mooi uit, maar spelers als Lang, Schouten en Lozano hadden we vorig jaar echt niet in de winter kunnen halen.
-
- Lid scoutingsteam
https://www.foottheball.com/players-in- ... rt-future/
Veel inzicht, durfde op te bouwen alleen met 1.84 toch aan de kleine kant. Hij zou een mega upgrade voor Jong PSV zijn.
Bij Groningen in een bijzonder matig elftal met Pepi en Balker de enige die nog wel eens sprankelende met zijn spel.Thijmen Blokzijl is a player that is not a brilliant passer but loves to create opportunities by running with the ball. In fact, his ball skills are so impressive for his age that he could easily tran...
Read more at: https://www.foottheball.com/players-in- ... ort-future
Veel inzicht, durfde op te bouwen alleen met 1.84 toch aan de kleine kant. Hij zou een mega upgrade voor Jong PSV zijn.
-
- Nationale topspeler
Beelen is ook nog eens 4 jaar ouder, dus zo gek inderdaad niet dat hij verder is in zijn ontwikkeling. Als we Blokzijl voor een prima prijs kunnen kopen lijkt me dat niet verkeerd. Speelde vorig jaar volgens maar aardig zo nu en dan in een slecht draaiend elftal. Lijkt me perfect om aan te sluiten bij Jong of vanuit daar de stap te maken.11 Tinus wrote: ↑29 Jan 2024, 08:11Beelen was een sensatie en is bij een dominant team gewoon prima in te passen. Die was ook 6x zo duur en was veel verder. Als Beelen voor ons had gekozen had hij al 15 wedstrijden gespeeld denk ik.Standbeeld wrote: ↑29 Jan 2024, 08:09
Madueke zei dat dit een Beelen-transfer zou kunnen zijn. Maar die zit bij Feyenoord 1 toch? Was ook al een stuk verder in zijn ontwikkeling. Blokzijl lijkt gewoon een gokje verpakt in een koopje. Aansluiten bij Jong en dan zien we wel of het iets wordt.
- 11 Tinus
- Legende
Het kan zeker lastig zijn, maar qua verdedigers is het al jaren lastig. Ramalho is de enige CV verdediger die is gekocht sinds Baumgartl en Boscagli ofzo? Dat zijn bijna 7 transferperiodes.loginnaam wrote: ↑29 Jan 2024, 08:20Shoving schrijft ook niet dat er niets haalbaar is, alleen dat spelers lastig haalbaar zijn. Je hebt altijd spelers ertussen zitten in de winter die haalbaar zijn, omdat de club geld nodig heeft (Gakpo), omdat hij aan speelminuten wil komen (Vertessen), of omdat hij een stap hogerop wil en eigenlijk in de zomer al verkocht had moeten worden (Veerman bij Heerenveen). Dat moeten dan alleen wel net de spelers zijn die je nodig hebt.
-
- Nationale topspeler
TM geeft aan dat hij 1.90m is, dus zal wel ergens in die range zitten.Voormalig KG wrote: ↑29 Jan 2024, 08:20 https://www.foottheball.com/players-in- ... rt-future/
Bij Groningen in een bijzonder matig elftal met Pepi en Balker de enige die nog wel eens sprankelende met zijn spel.Thijmen Blokzijl is a player that is not a brilliant passer but loves to create opportunities by running with the ball. In fact, his ball skills are so impressive for his age that he could easily tran...
Read more at: https://www.foottheball.com/players-in- ... ort-future
- Joenepsv
- Legende
Vind dat je voor een Blokzijl best wat dieper in de buidel mag tasten. Vind hem een vrij complete verdediger die weliswaar nog veel moet leren maar daar heeft hij ook de leeftijd voor. Half jaartje Jong PSV en dan misschien een jaar verhuren aan een eredivisie club. Dit zijn in elk geval spelers waar ik enthousiast van wordt. Regeren is vooruit zien.
- 11 Tinus
- Legende
Maar hij speelt nu niet bij Groningen, waarom zou hij dan tijdens een half jaar Jong PSV zich zo ontwikkelen tot een stabiele ED verdediger waardoor hij volgend jaar in de ED verhuurt kan worden maar ook daadwerkelijk gaat spelen?Joenepsv wrote: ↑29 Jan 2024, 08:27 Vind dat je voor een Blokzijl best wat dieper in de buidel mag tasten. Vind hem een vrij complete verdediger die weliswaar nog veel moet leren maar daar heeft hij ook de leeftijd voor. Half jaartje Jong PSV en dan misschien een jaar verhuren aan een eredivisie club. Dit zijn in elk geval spelers waar ik enthousiast van wordt. Regeren is vooruit zien.
Als je overtuigd bent dan mag je wel flink meer betalen dan 5 ton natuurlijk.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Als-ie maar niet geil voor de eigen goal isStandbeeld wrote: ↑29 Jan 2024, 08:05 Godver, ik die gozer Googlen kom ik dit tegen.
https://onefootball.com/en/news/thijmen ... t-37799553
De ene geile snapchat man uit (Vertessen) en een ander ervoor terug (Blokzijl).
- ShovingNE2
- Site Admin
Leeftijd 18 is voor een verdediger wat mij betreft heel wat anders dan een buitenspeler of een spits. Verdedigen is veel meer een ervaringsvak en je krijgt veel minder kansen om minuten te maken omdat een foutje puntverlies is. Dat is voorin wel anders. Als je overtuigt bent betaal 500k tot 1 miljoen en leg hem 5 jaar vast.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Ik sluit me hier volledig bij aan. Hoop dat we meer van zulke strategische aankopen gaan doen. De speler kan dan even wennen bij de club en met een paar goede seizoenen verkoop je hem weer voor een veelvoud.Joenepsv wrote: ↑29 Jan 2024, 08:27 Vind dat je voor een Blokzijl best wat dieper in de buidel mag tasten. Vind hem een vrij complete verdediger die weliswaar nog veel moet leren maar daar heeft hij ook de leeftijd voor. Half jaartje Jong PSV en dan misschien een jaar verhuren aan een eredivisie club. Dit zijn in elk geval spelers waar ik enthousiast van wordt. Regeren is vooruit zien.
- These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
- Joenepsv
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Spuit naar elf
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- Voormalig KG • TylerDurdn
-
- Bankzitter
Hopelijk valt de blessure mee van Lang en krijgen we daar vandaag duidelijkheid over, anders zou Danjuma wel een goeie optie zijn om die te huren. Zou eigenlijk naar Lyon gaan vanuit Everton maar ging uiteindelijk niet door. Geen idee overigens of dit financieel wel haalbaar is.
- These users thanked the author Drommels for the post:
- Robson de Souza
-
- Vedette
Als PSV een bod heeft uitgebracht kun je er vanuit gaan dat er al gepolst is bij de speler/zaakwaarnemer.
De interesse zal dus meer dan serieus zijn en ik verwacht dan ook dat PSV gaat doorpakken.
- Standbeeld
- Mister PSV
Jammer, die had ik graag bij ons gezien.
- 11 Tinus
- Legende
Why in godsnaam dan nu tegen de deadline aan? Ik vind het zo onlogisch want nu kan Groningen ook niets meer doen met die transfersom eventueel.Robson de Souza wrote: ↑29 Jan 2024, 08:42Als PSV een bod heeft uitgebracht kun je er vanuit gaan dat er al gepolst is bij de speler/zaakwaarnemer.
De interesse zal dus meer dan serieus zijn en ik verwacht dan ook dat PSV gaat doorpakken.
-
- Legende
PSV kan hem kopen en de rest van het seizoen in Groningen laten afmaken.11 Tinus wrote: ↑29 Jan 2024, 08:47Why in godsnaam dan nu tegen de deadline aan? Ik vind het zo onlogisch want nu kan Groningen ook niets meer doen met die transfersom eventueel.Robson de Souza wrote: ↑29 Jan 2024, 08:42
Als PSV een bod heeft uitgebracht kun je er vanuit gaan dat er al gepolst is bij de speler/zaakwaarnemer.
- Joenepsv
- Legende
Je kan de ontwikkeling van een talent nooit voorspellen natuurlijk maar gaat erom dat je een plan hebt. En dat je je faciliteiten zoals Jong PSV goed gaat benutten. Je kan beter een Blokzijl halen voor een relatief beperkt bedrag en tijd in zijn ontwikkeling steken dan elk jaar miljoenen uitgeven aan huurlingen die niks toevoegen.11 Tinus wrote: ↑29 Jan 2024, 08:31Maar hij speelt nu niet bij Groningen, waarom zou hij dan tijdens een half jaar Jong PSV zich zo ontwikkelen tot een stabiele ED verdediger waardoor hij volgend jaar in de ED verhuurt kan worden maar ook daadwerkelijk gaat spelen?Joenepsv wrote: ↑29 Jan 2024, 08:27 Vind dat je voor een Blokzijl best wat dieper in de buidel mag tasten. Vind hem een vrij complete verdediger die weliswaar nog veel moet leren maar daar heeft hij ook de leeftijd voor. Half jaartje Jong PSV en dan misschien een jaar verhuren aan een eredivisie club. Dit zijn in elk geval spelers waar ik enthousiast van wordt. Regeren is vooruit zien.
Als je overtuigd bent dan mag je wel flink meer betalen dan 5 ton natuurlijk.