Dat kun je contractueel toch zoveel mogelijk dichttimmeren. Montiel zal het ontkennen, maar ik neem aan dat ze bij PSV iets zullen opnemen in het (huur)contract waarbij ze geen risico nemen mocht het de foute kant op gaan m.b.t. die mogelijke veroordeling.
Gonzalo Montiel
-
- Legende
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Geeft mij ook een naar gevoel hoor, hoewel ik er niet genoeg over weet om er uitspraken over te doen. Maar sowieso zit de Argentijnse selectie vol dubieuze figuren waarvan zeker de helft betrokken bij en/of getuige is geweest van strafbare onzin.
Los daarvan maak ik me de meeste zorgen over zijn niveau. Was altijd een talentvolle back, nog steeds geen prutser natuurlijk, maar het is niet zo dat hij een hele denderende Europese carrière achter de rug heeft. Heeft ook te maken met keuzes maken en verder is het wel echt iemand die grote prijzen heeft gewonnen, maar toch. Als ik dan zie hoe Tete speelt, dan zou dat wel mijn voorkeur hebben. Maar ja, ik kan niet in de portemonnee van PSV kijken. Als we ook nog Sepp en Nagalo willen hebben, dan is Montiel wel een relatief goedkope oplossing en een speler die vast niet door de mand zal vallen.
Last edited by Ykhim on 20 Aug 2024, 10:41, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 4):
- DonyellMalen • VTheMan • danko-lazovic • Ren Höek
- billyboy
- Bankzitter
hahahaha dat vaker "bijna" hetzelfde vermelden doen we allemaal en jij net zo goed een gerucht erbij is iig positief!
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
Prima back. En zeker klasse beter dan wat we allemaal uit de bekende Nederlandse vijver kunnen vissen (muv misschien van Kenny Tete). En dat het een kwal is, ach, dat vonden we van Noa Lang ook voordat hij bij ons tekende. Als Stewart/Bosz/Brands de inschatting maken dat hij bij PSV past en binnen het team (zonder de groepsdynamiek te verkloten), zal dat kwallerige vast wel meevallen.
Last edited by Ted Lasso on 20 Aug 2024, 10:41, edited 1 time in total.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
- DonyellMalen
- Legende
Lijkt mij niet. Althans, dat zou heel onlogisch zijn. Lang is juist op zijn best met een back die voor de overlap kan zorgen, omdat hij zelf veel aan de binnenkant staat. Dan is een defensievere linksback minder voor de hand liggend.
- billyboy
- Bankzitter
volledig mee eens! wat een verstandige tekstenYkhim wrote: ↑20 Aug 2024, 10:40Geeft mij ook een naar gevoel hoor, hoewel ik er niet genoeg over weet om er uitspraken over te doen. Maar sowieso zit de Argentijnse selectie vol dubieuze figuren waarvan zeker de helft betrokken bij en/of getuige is geweest van strafbare onzin.
Los daarvan maak ik me de meeste zorgen over zijn niveau. Was altijd een talentvolle back, nog steeds geen prutser natuurlijk, maar het is niet zo dat hij een hele denderende Europese carrière achter de rug heeft. Heeft ook te maken met keuzes maken en verder is het wel echt iemand die grote prijzen heeft gewonnen, maar toch. Als ik dan zie hoe Tete speelt, dan zou dat wel mijn voorkeur hebben. Maar ja, ik kan niet in de portemonnee van PSV kijken. Als we ook nog Sepp en Nagalo willen hebben, dan is Montiel wel een relatief goedkope oplossing en een speler die vast niet door de mand zal vallen.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
Als Montiel komt, is het volgens mij wel huur met koop optie. Zou in ieder geval bijna rond zijn, maar goed het is de voetbal wereld, we juichen pas als zijn inkt onder het contract staat!
- These users thanked the author Eindjehoger for the post:
- DeefPeef
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik zou pas juichen als de inkt op het contract staat.Eindjehoger wrote: ↑20 Aug 2024, 10:41 Als Montiel komt, is het volgens mij wel huur met koop optie. Zou in ieder geval bijna rond zijn, maar goed het is de voetbal wereld, we juichen pas als zijn inkt onder het contract staat!
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
- SKERLA • DeefPeef
-
- Internationale topspeler
- Juancho
- Mister PSV
Wat mij betreft ga je als club dan dat risico niet nemen. Voor hetzelfde geldt wordt hij idd veroordeeld en zit je weer maanden zonder rechtsback. Zou wel bijzonder zijn, over de hele wereld is er geen andere goede RB te vinden dan een mogelijke dubieuze Argentijn die de cel in moet
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Vergelijken met Tadic is niet echt logisch. Tadic deed het redelijk in de PL en bleek uiteindelijk een prima captain voor Ajax te zijn. Tagliafico had het geluk dat hij bij Ajax speelde en daardoor vaak gele/rode kaarten kon omzeilen. Ik denk niet dat als Montiel hetzelfde doet dat hij gespaard gaat worden.XaviS7mons wrote: ↑20 Aug 2024, 10:38 Ik zou dit een heerlijke transfer vinden. Altijd zeuren dat we een kut verdediging hebben en dan dit afzeiken snap ik echt niet. Deze gast wordt misschien keihard gehaat door andere clubs, maar heerlijk toch zo'n gozer met Grinta! Tagliafico en Tadic vonden wij ook vreselijk maar ondertussen haalde ze wel de halve finale van de Champions League
- DonyellMalen
- Legende
Vind 'niet door de mand vallen' wel een iets te lage standaard. Je wil dat je back iets toevoegt, zeker als er een dergelijk prijskaartje aanhangt.
Ik heb wat beelden gecheckt, informatie ingewonnen, maar vind het echt allemaal niet zo bijzonder. Die grinta is top, daar houd ik wel van, maar ik twijfel echt over zijn voetballende niveau. Laat dit maar een dekmantel zijn en dat Earnie met een andere rechtsback op de proppen komt.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Menno1
-
- Bankzitter
kan je na gaan als je hem en taglifico beide op de back posities hebt wat voor drake je dan achterin hebt lopenSensation wrote: ↑20 Aug 2024, 10:35
Onze eigen Tagliafico
Zonder dollen; niet de meest sympathieke speler maar alles kan veranderen wanneer zo iemand het shirt van jouw club draagt (en dit staat even los van de aantijgingen buiten het veld die hier gepost zijn). Verder voor zover ik mij kan herinneren, maar afgelopen 2 seizoenen niet bijster goed gevolgd; felle back, verdedigend goed, niet per sé een top aanvallende back maar wel iemand met een prima dribbel en vooral (dat zie je in bovenstaand filmpje ook wel terug) tempo in het spel en wil naar voren spelen.
- VTheMan
- Favoriete speler: Bakayoko
Ja leuk dat je iets in het contract kan zetten, maar als ie word veroordeeld zit je nog steeds zonder rechtsback...
-
Dit was dus ook mijn gedachte haha. Ik vind dat je als het kan zo ver mogelijk weg moet blijven bij spelers waar zulke berichten over zijn. Hoop ook dat PSV hier heel goed naar kijkt voordat ze daadwerkelijk een speler vastleggen. Mijn voorkeur heeft het echt niet.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Klinkt logisch.
Peet Scheefbril zal wel weer wat aanpassingen moeten doen, maar dat hoeft niet een probleem te zijn natuurlijk..
-
- Vaste waarde in elftal
Montiel is juist een hele andere speler dan Dest. Denk dat ze Gosens voor de LB willen huren tot Dest terug is. Flamingo kan ook nog als rechtsback spelen in de Teze-rol
-
Het is volgensmij een vaag (niet met negatieve klank over dat het mogelijk niet waar is, maar dat de uitkomst volgensmij lastig te voorspellen is) verhaal waarbij de zaak eerst gesloten is en daarna geopend omdat ze publiekelijk haar zegje had gedaan.
Voor de geïnteresseerde; https://www.nytimes.com/athletic/480350 ... argentina/
Voor de geïnteresseerde; https://www.nytimes.com/athletic/480350 ... argentina/
Last edited by Mr.Unibet on 20 Aug 2024, 10:51, edited 1 time in total.
- Juancho
- Mister PSV
Dat kan natuurlijk altijd idd. Linksbacks zijn volgens mij lastiger te vinden dan rechtsbacks. Zeker om te huren ook. Dus wellicht kan PSV wel een nieuwe basis LB kopen en wat makkelijker een RB huren zodat Dest die positie later kan invullen als hij weer fit is. Alleen zou je dan wel verwachten dat de LB wat meer behoudend speelt als 3de CV en de nieuwe huur RB juist heel aanvallend is. Maarja, past dat bij aan de ene kant Lang en aan de andere kant Baka? Denk het niet, die hebben juist backs achter zich nodig die net andersom staan (verdedigend vs aanvallend).
Lastige casus hoor.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Overigens, als je de berichten leest van enkele twitteraars die beweren dat Montiel per sé naar PSV wil, dan past dat wel in het plaatje wat Stewart en Bosz altijd schetsen; we willen alleen spelers die ook dolgraag en voor de volle 100% naar ons willen.