Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Al is het maar om via Fabrizio heel de wereld te laten weten dat ie op te pikken is met een kortlopend contract. Als Ajax hem verlengd ipv verkoopt met 1 jaar contract dan kan het echt een schatkist voor met geld schelen.
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk overigens dat Chris Richards idd wel een hele interessante optie is. PL player die zowel centraal kan maar ook in eenzelfde rol als Teze op RB. Verwacht dat Teze ook een stap gaat maken deze zomer met een contract tot 2025.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Standbeeld
Mister PSV

Nederlandse opties voor aankomende zomer met een marktwaarde t/m 20mln:

- Verdediging: Ian Maatsen, Pascal Struijk, Danilo Doekhi, Kenny Tete, Bjorn Meijer, Jerry St. Juste, Joel Veltman, Stefan de Vrij, Rick Karsdorp, Mitchell Bakker, Jaydon Oosterwolde, Hans Hateboer, Jean Paul van Hecke, Sepp van den Berg, Jorrel Hato, Karim Rekik.

- Middenveld: Gustavo Hamer, Donny van de Beek, Davy Klaassen, Marten de Roon, Azor Matusiwa, Ludovit Reis, Pablo Rosario, Jurgen Ekkelenkamp, Gini Wijnaldum, Stijn Spierings, Jordy Clasie, Carel Eiting, Gabriel Misehouy.

- Aanval: Arnaut Danjuma, Crysencio Summerville, Justin Kluivert, Memphis Depay, Joshua Zirkzee, Thijs Dallinga, Emannuel Emegha, Wout Weghorst, Vincent Janssen, Myron Boadu, Sydney van Hooijdonk, Gyrano Kerk, Ruben van Bommel.

Van deze lijstjes vind ik de volgende spelers interessant:
- Verdediging: Maatsen, Struijk, St. Juste, De Vrij, Sepp vd Berg, Jorrel Hato.
St. Juste en Vd Berg hebben volgens mij een aardige blessuregeschiedenis. Hoe doet Vd Berg het? Blijf dat een speler met interessant profiel vinden. Verder heb ik weinig zicht op Struijk (Championship), maar volgens mij is hij aanvoerder bij Leeds.

- Middenveld: Gabriel Misehouy, Ludovit Reis.
Ik hoop dat we op het vinkentouw zitten voor Misehouy. Dat is een groot talent en loopt eind dit seizoen uit contract. Heeft nog niet bijgetekend. Is dus hun eigen Babadi-verhaal. Hoe doet Ludovit Reis het verder? Nog steeds jong (23) en inmiddels aanvoerder bij HSV.

- Aanval: Arnaut Danjuma, Summerville, Memphis Depay.
Ik heb het gevoel dat Danjuma een periode lang boven zichzelf uit steeg. Inmiddels is het allemaal wat minder heb ik het idee. Ik weet niet of het nog een echte versterking is. Hij is 26, maar geen echte leider. Een rustige jongen. Twijfel, maar blijft wel interessant. Verder zie ik Summerville heel graag komen. Memphis teveel geblesseerd, maar een fitte Memmie is altijd welkom.

Ik zal binnenkort eens een lijstje maken met Belgische opties.
Last edited by Standbeeld on 05 Dec 2023, 13:55, edited 1 time in total.
Chucky
Vedette

Klaassen, Ekkelenkamp? Gaat het wel goed met je?
Standbeeld
Mister PSV

Chucky wrote: 05 Dec 2023, 13:55 Klaassen, Ekkelenkamp? Gaat het wel goed met je?
Ik heb ze gewoon erbij gezet. Niet dat het heel realistisch is dat Klaassen bij ons komt spelen. Ekkelenkamp heb ik afgelopen zomer iemand zien opperen hier op het forum. Ik weet niet hoe hij het doet in België. Stengs is ook een stuk sterker geworden daar. Ik dacht ik zet hem erbij.
11 Tinus
Legende

Ik zat net ook toevallig te kijken bij Transfermarkt op basis van NL en marktwaarde.

Summerville, Struijk, Maatsen, Doekhi, Tete, St.Juste, Matusiwa, Bakker, De Vrij, Oosterwolde, Van den Berg en Van Hecke vind ik allemaal min of meer in het profiel passen waarbij het tegen het onmogelijke aan schurkt soms. Maarja dat dacht ik van Lang Lozano en Schouten ook. Maatsen speelt in principe genoeg bij Chelsea om een stap a la PSV over te kunnen slaan. Een Oosterwolde en St. Juste lijken me te duur en De Vrij is ook nog niet zo ver zou ik zeggen.

Summerville , Van den Berg, Matusiwa en Doekhi zijn reeds ooit aan PSV gelinkt en vanuit het verleden blijkt wel dat je dan wel ergens op een lijstje blijft staan. Bakker werd gisteren genoemd door Verweij en alleen daarom zou ik het wel lollig vinden maar als Dest volgend jaar de rechtsback is dan kan een nieuwe linksback ook geen kwaad.
Heruone
Lid scoutingsteam

Ik denk echt dat meer dan de helft van die namen niet interessant zijn voor ons.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Mikelvb
Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 05 Dec 2023, 13:48 - Middenveld: Gabriel Misehouy, Ludovit Reis.
Ik hoop dat we op het vinkentouw zitten voor Misehouy. Dat is een groot talent en loopt eind dit seizoen uit contract. Heeft nog niet bijgetekend. Is dus hun eigen Babadi-verhaal.
Gabriel Misehouy zou wel echt de kers op de taart zijn dit seizoen. Buiten dat het een groot talent is wat volgens mij in de KKD het ook gewoon goed doet, zou dit wel echt de next step van het verval van Ajax betekenen en natuurlijk het begin van de 7 gouden jaren van PSV.
  • These users thanked the author Mikelvb for the post:
    Nummer 6
    DonyellMalen
    Legende

Laten we een bod van 15 miljoen op Hato doen komende winter. Heb je nog meer mogelijkheden achterin. Kan je Obispo verkopen.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Standbeeld
    11 Tinus
    Legende

Heruone wrote: 05 Dec 2023, 15:21 Ik denk echt dat meer dan de helft van die namen niet interessant zijn voor ons.
    Maar welke minder dan de helft wel? :)
    DonyellMalen
    Legende

Met name Summerville en Maatsen zou ik hier graag zien.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
    DeBruyneRikkert1234
    11 Tinus
    Legende

Ik zou De Vrij perfect vinden. Die kan nog 2 goede jaren mee. Summerville vooral vanwege het feit dat hij op beide flanken kan en nog wel een stap kan maken denk ik. Maatsen lijkt me het meest kansloos.
    Standbeeld
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 05 Dec 2023, 15:09 Maatsen speelt in principe genoeg bij Chelsea om een stap a la PSV over te kunnen slaan.
    Maatsen heeft iets meer dan 120 minuten in de PL gespeeld dit seizoen. Dat is omgerekend 1.33 wedstrijd. Ik denk dat hij net niet binnen ons budget past, maar hij zou bij ons alles kunnen spelen incl CL. Daarnaast zal hij vaste waarde van Oranje worden. Ik denk alleen dat hij er zelf voor kiest om naar onderkant PL te gaan.
    Heruone wrote: 05 Dec 2023, 15:21 Ik denk echt dat meer dan de helft van die namen niet interessant zijn voor ons.
    Dat denk ik ook. Vandaar dat ik er ook een paar namen uitpik aan het einde van mijn post.
    Mikelvb wrote: 05 Dec 2023, 15:41
    Standbeeld wrote: 05 Dec 2023, 13:48 - Middenveld: Gabriel Misehouy, Ludovit Reis.
    Ik hoop dat we op het vinkentouw zitten voor Misehouy. Dat is een groot talent en loopt eind dit seizoen uit contract. Heeft nog niet bijgetekend. Is dus hun eigen Babadi-verhaal.
    Gabriel Misehouy zou wel echt de kers op de taart zijn dit seizoen. Buiten dat het een groot talent is wat volgens mij in de KKD het ook gewoon goed doet, zou dit wel echt de next step van het verval van Ajax betekenen en natuurlijk het begin van de 7 gouden jaren van PSV.
    Ruilen tegen Babadi? :tear:
    11 Tinus wrote: 05 Dec 2023, 16:03 Ik zou De Vrij perfect vinden. Die kan nog 2 goede jaren mee. Summerville vooral vanwege het feit dat hij op beide flanken kan en nog wel een stap kan maken denk ik. Maatsen lijkt me het meest kansloos.
    De vraag is of Summerville nog binnen ons budget (laten we zeggen een miljoen of 15-20 max) is na dit seizoen. Hij doet het nu uitstekend bij Leeds en die PL ploegen leggen lachend 25mln neer.
    Standbeeld
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 05 Dec 2023, 16:03 Ik zou De Vrij perfect vinden. Die kan nog 2 goede jaren mee. Summerville vooral vanwege het feit dat hij op beide flanken kan en nog wel een stap kan maken denk ik. Maatsen lijkt me het meest kansloos.
    De Vrij vind ik ook een goede verdediger. Ik weet alleen niet of hij in het profiel past. Peter lijkt toch meer op zoek te zijn naar verdedigers die sterk(er) zijn aan de bal. De Vrij is niet slecht aan de bal, maar ook geen topper.
    Standbeeld
    Mister PSV

DonyellMalen wrote: 05 Dec 2023, 15:55 Met name Summerville en Maatsen zou ik hier graag zien.
    Dat zijn twee spelers die precies in de categorie vallen waar wij het normaliter zoeken. Nederlandse spelers die net wel/niet bij Oranje zitten, bewezen hebben het niveau aan te kunnen, allebei uitstekend aan de bal. Het zou mij verbazen wanneer PSV er niet voor gaat. Blijft wel de vraag of we voldoende budget hebben. En bij Maatsen vraag ik mezelf af of hij nodig is. We hebben Dest al op links en op rechts zoeken we straks iemand met hetzelfde profiel als Teze denk ik.
    Menno1
    Legende

Leuk lijstje hoor, maar denk je serieus dat Hato voor onder de 20 miljoen te halen is? Kom op, wees even realistisch.
    Standbeeld
    Mister PSV

Menno1 wrote: 05 Dec 2023, 16:31 Leuk lijstje hoor, maar denk je serieus dat Hato voor onder de 20 miljoen te halen is? Kom op, wees even realistisch.
    Dit is het topic 2024-2025. Hato heeft in de zomer nog maar een eenjarig contract. Dus ja, ik denk dat hij dan voor <20mln op te halen is.
    Mikelvb
    Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 05 Dec 2023, 16:25
    Mikelvb wrote: 05 Dec 2023, 15:41

Babadi hoeft van mij niet weg. Die jongen heeft toch niks verkeerd gedaan? Laat ze maar beide doorbreken bij PSV, meer talent des te beter.
    11 Tinus
    Legende

Mikelvb wrote: 05 Dec 2023, 18:45
    Standbeeld wrote: 05 Dec 2023, 16:25

Die jongen heeft toch niks verkeerd gedaan?
    Het gaat ook vooral om wat hij niet doet.
    Mikelvb
    Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 05 Dec 2023, 18:47
    Mikelvb wrote: 05 Dec 2023, 18:45

Die jongen heeft toch niks verkeerd gedaan?
    Het gaat ook vooral om wat hij niet doet.
    Tja. Als hij betekent is het super, als hij dat niet doet is het jammer. Maakt hem nog geen slecht mens. Iedereen zijn eigen keuze hè.
  • These users thanked the author Mikelvb for the post (total 3):
    StandbeeldPaco CasalAnalist
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Standbeeld wrote: 05 Dec 2023, 13:48 Hoe doet Ludovit Reis het verder? Nog steeds jong (23) en inmiddels aanvoerder bij HSV.
    Deze zomer wordt die 24. Ik zie het eerder als 'op die leeftijd nog steeds in de 2e divisie van Duitsland'. Ene Medic (24) deed het daar ook leuk en kwam naar de eredivisie enkele maanden geleden. We weten hoe dat is afgelopen.

Overigens staan er best goede suggesties op je lijst (bv Summerville of Depay zou geweldig zijn). Alleen deze vind ik van niet.
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post:
    Ruxpin
    Jur1913
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 05 Dec 2023, 16:38
    Menno1 wrote: 05 Dec 2023, 16:31 Leuk lijstje hoor, maar denk je serieus dat Hato voor onder de 20 miljoen te halen is? Kom op, wees even realistisch.
    Dit is het topic 2024-2025. Hato heeft in de zomer nog maar een eenjarig contract. Dus ja, ik denk dat hij dan voor <20mln op te halen is.
    Ik denk dat ze Hato liever voor niets laten gaan dan voor minder dan 20 miljoen naar ons
    Standbeeld
    Mister PSV

Jur1913 wrote: 05 Dec 2023, 19:50
    Standbeeld wrote: 05 Dec 2023, 16:38
    Ik denk dat ze Hato liever voor niets laten gaan dan voor minder dan 20 miljoen naar ons
    Denk ik ook. Ik wilde ook nog voor de grap Bergwijn in het lijstje tussen de opties zetten.
    Standbeeld
    Mister PSV

Dit zou de perfecte opvolger van Baka kunnen zijn. Ik vrees er alleen voor dat hij net wat te duur gaat zijn. Sluit niet uit dat zijn transfersom naar de 20-25mln gaat als hij zo doorgaat.

DadOfFour
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 29 Nov 2023, 17:26 Gewoon om te zieken. En dan ook nog een bod waarvan ze wel moeten denken: wellicht moeten we het aanpakken. "15 miljoen netto is voor ons veel deze tijd."
    Mag er dan een terugkoopclausule bij van min. 50M? Daar trappen ze nu vast ook wel in
    La vida és massa curta per no fer broma
    Post Reply