Exclusivity @PSGInside_Actu
Joey #Veerman and Johan #Bakayoko to #PSG ! The possibility of seeing them at Paris Saint-Germain is becoming more and more credible.
Indeed, the Parisian management does not intend to recruit only players in “Known” quotes.
Paris wants to see the future in a big way, and for that, it will be necessary to think about the future. Players who are committed to the long term.
Paris has been interested in Bakayoko for a year now, and more recently in Veerman. Concerning the first, Paris had tried at the end of the 2023 transfer window to see if it was possible. Unfortunately Paris was caught too late.
The files must be followed seriously. But be careful, we are not the only ones on these issues. Several English and Spanish clubs have also made inquiries.
Transferwindow 2024/25
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Weliswaar van 1,5 dag geleden, maar toch het delen waard.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Package deal van 150 miljoen?DonyellMalen wrote: ↑07 May 2024, 15:32 Weliswaar van 1,5 dag geleden, maar toch het delen waard.
Joey #Veerman and Johan #Bakayoko to #PSG ! The possibility of seeing them at Paris Saint-Germain is becoming more and more credible.
Indeed, the Parisian management does not intend to recruit only players in “Known” quotes.
Paris wants to see the future in a big way, and for that, it will be necessary to think about the future. Players who are committed to the long term.
Paris has been interested in Bakayoko for a year now, and more recently in Veerman. Concerning the first, Paris had tried at the end of the 2023 transfer window to see if it was possible. Unfortunately Paris was caught too late.
The files must be followed seriously. But be careful, we are not the only ones on these issues. Several English and Spanish clubs have also made inquiries.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
“Over 50m euro’s” dit wordt een mooi bedrag. Zeker als er andere clubs zich gaan mengen in de strijd!
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
50 miljoen euro + Asensio voor Bakayoko Nederlanders uit het buitenland halen heeft tot nu toe goed gewerktDonyellMalen wrote: ↑07 May 2024, 15:32 Weliswaar van 1,5 dag geleden, maar toch het delen waard.
-
- Legende
50 miljoen euro plus dat ene spelerke Davy Simons
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- ShovingNE2
- Site Admin
Nee, dat ben ik niet met je eens. Dest heeft een veel hoger niveau gehaald voor AC Milan.danko-lazovic wrote: ↑07 May 2024, 13:09Maar dit is toch letterlijk wat er ook met de aankoop van Dest gedaan is? Niet geslaagd bij Barcelona. Vorig seizoen net 300 minuten gemaakt bij AC Milan. Hopen dat het hier wel eruit komt.
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit een beetje populistisch van Brandts. We hebben een hele rake transferperiode gehad. Alle vertrouwen in dat dat weer gaat lukken, maar dat er amper een miskoop tussenzit gaan wij niet meer heel vaak meemaken. Zeker niet als je een club als PSV bent waar je niet de hoogste categorie in de piramide behoort.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- StratumZuid
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Gakpo op links en Bakayoko op rechts is voor Slot wel ongekende luxe. Kost je dan 100 miljoen maar dan heb je het 100x beter dan United met hun 100 miljoen voor Antony.
Slot wil graag buitenspelers die een actie kunnen maken, de 1 op 1 opzoeken, en dan kun je met deze boys nog wel even vooruit.
Slot wil graag buitenspelers die een actie kunnen maken, de 1 op 1 opzoeken, en dan kun je met deze boys nog wel even vooruit.
- DonyellMalen
- Legende
Luis Diaz, Diogo Jota en Mohammed Salah zijn ook geen kleine jongens. Baka nog een jaartje rijpen achter Salah zou ideaal zijn.
- Vanthaman18
Ik denk best dat Stewart hier minimaal 60 miljoen uit zou moeten kunnen halen.
- AlexDeTank4
- Bankzitter
In het mooiste scenario haalt Slot straks alleen Bakayoko naar Liverpool vanuit de eredivisie. Wat een heerlijk signaal naar de Feyenoord supporters zou dat zijn.11 Tinus wrote: ↑07 May 2024, 16:18 Gakpo op links en Bakayoko op rechts is voor Slot wel ongekende luxe. Kost je dan 100 miljoen maar dan heb je het 100x beter dan United met hun 100 miljoen voor Antony.
Alhoewel ik wel denk dat Baka nog een/twee jaar nodig heeft voor hij op het level van Liverpool-basis zit.
-
- Bankzitter
Liverpool wel een hele mooie optie voor Baka, ook de situatie met een trainer die jou kent. Speelt ongeveer hetzelfde systeem als bij je huidige club. En je kunt achter gearriveerde spelers een jaar rijpen.
61.5 miljoen doen we het voor
61.5 miljoen doen we het voor
- Heissenberrug
Toch blijf ik ondanks het goede seizoen van Bakayoko twijfelen of hij al klaar is voor zo'n stap, ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij daar nu al zal slagen. Kijk hoe moeilijk Cody (ik weet het, mede door andere positie) het heeft (gehad). En Cody was wel een paar klassen beter dan Bakayoko in mijn ogen.
- Juancho
- Mister PSV
Die prijs mag ondertussen ook wel +60 miljoen zijn hoor. Baka heeft na een mindere periode zichzelf echt weer herpakt. Heel knap op die leeftijd. Stond vast al langer bij Liverpool op het lijstje maar grote kans dat Slot idd wel voor hem gaat pleiten. Als Baka dan toch moet gaan, dan 10x liever naar Liverpool dan dat vreselijke PSG. Maar wel voor 60 miljoen excl.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Meervoudig international
-
Eens, maar Gakpo is ook wel gehaald met het oog om direct impact te hebben. Bakayoko zou juist rustig gebracht kunnen worden achter Salah. Ook heeft Baka fysiek wel iets voor op Gakpo. Maar Gakpo was verder wel duidelijk verder in zijn ontwikkeling.Heissenberrug wrote: ↑07 May 2024, 17:12 Toch blijf ik ondanks het goede seizoen van Bakayoko twijfelen of hij al klaar is voor zo'n stap, ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij daar nu al zal slagen. Kijk hoe moeilijk Cody (ik weet het, mede door andere positie) het heeft (gehad). En Cody was wel een paar klassen beter dan Bakayoko in mijn ogen.
- Standbeeld
- Mister PSV
We kunnen het altijd proberen. Ik hoop dat het lukt. Maar ik weet ook dat het de Eredivisie blijft.
-
Mooi, ik hoop dat ze bij PSV hier ook op richten. Ik hoop het eigenlijk alleen al om al die klootviolen zoals een Perez te kutten die continu PSV en de spelers moeten downplayen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als de eerste berichten begin mei al 50+ zijn dan is dat een mooie start van de bidding war.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Vanthaman18
Competitie die boven de Portugese staat, waar geregeld topspelers worden verkocht voor megaprijzen.Standbeeld wrote: ↑07 May 2024, 17:22We kunnen het altijd proberen. Ik hoop dat het lukt. Maar ik weet ook dat het de Eredivisie blijft.