Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Weliswaar van 1,5 dag geleden, maar toch het delen waard.
Exclusivity @PSGInside_Actu

Joey #Veerman and Johan #Bakayoko to #PSG ! The possibility of seeing them at Paris Saint-Germain is becoming more and more credible.
Indeed, the Parisian management does not intend to recruit only players in “Known” quotes.

Paris wants to see the future in a big way, and for that, it will be necessary to think about the future. Players who are committed to the long term.

Paris has been interested in Bakayoko for a year now, and more recently in Veerman. Concerning the first, Paris had tried at the end of the 2023 transfer window to see if it was possible. Unfortunately Paris was caught too late.

The files must be followed seriously. But be careful, we are not the only ones on these issues. Several English and Spanish clubs have also made inquiries.
VTheMan
Meervoudig international
Favoriete speler: Bakayoko

DonyellMalen wrote: 07 May 2024, 15:32 Weliswaar van 1,5 dag geleden, maar toch het delen waard.

Joey #Veerman and Johan #Bakayoko to #PSG ! The possibility of seeing them at Paris Saint-Germain is becoming more and more credible.
Indeed, the Parisian management does not intend to recruit only players in “Known” quotes.

Paris wants to see the future in a big way, and for that, it will be necessary to think about the future. Players who are committed to the long term.

Paris has been interested in Bakayoko for a year now, and more recently in Veerman. Concerning the first, Paris had tried at the end of the 2023 transfer window to see if it was possible. Unfortunately Paris was caught too late.

The files must be followed seriously. But be careful, we are not the only ones on these issues. Several English and Spanish clubs have also made inquiries.
Package deal van 150 miljoen? :wonder:
Madueke
Legende

Lekker Arne! Mag je eindelijk flink met geld gaan strooien en dan kom je dat maar mooi bij PSV doen. :shake:
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

“Over 50m euro’s” dit wordt een mooi bedrag. Zeker als er andere clubs zich gaan mengen in de strijd!
Asterix
Meervoudig international

Mooi 55 miljoen aftikken zodat d’n Earnie alle tijd heeft om wat ingrediënten bij elkaar te zoeken voor een lekkere maaltijd.
Ich liebe gegenpressung
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Couhaib Driouech

DonyellMalen wrote: 07 May 2024, 15:32 Weliswaar van 1,5 dag geleden, maar toch het delen waard.

50 miljoen euro + Asensio voor Bakayoko 8) 8) Nederlanders uit het buitenland halen heeft tot nu toe goed gewerkt :P
ComeOnPSV
Vedette

50+ zijn inderdaad bedragen die we willen lezen.
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

danko-lazovic wrote: 07 May 2024, 13:38

Scout(s) van PSV morgen aanwezig bij Club Brugge tegen Fiorentina.
PSV heeft interesse in Sabbe.
  • These users thanked the author LaFoquita for the post:
    DaveB
    Josef Dettelbacher
    Legende

50 miljoen euro plus dat ene spelerke Davy Simons
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    ShovingNE2
    Site Admin

danko-lazovic wrote: 07 May 2024, 13:09Maar dit is toch letterlijk wat er ook met de aankoop van Dest gedaan is? Niet geslaagd bij Barcelona. Vorig seizoen net 300 minuten gemaakt bij AC Milan. Hopen dat het hier wel eruit komt.

Als ik heel eerlijk ben vind ik dit een beetje populistisch van Brandts. We hebben een hele rake transferperiode gehad. Alle vertrouwen in dat dat weer gaat lukken, maar dat er amper een miskoop tussenzit gaan wij niet meer heel vaak meemaken. Zeker niet als je een club als PSV bent waar je niet de hoogste categorie in de piramide behoort.
    Nee, dat ben ik niet met je eens. Dest heeft een veel hoger niveau gehaald voor AC Milan.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    StratumZuid
    Vedette

60/70 🍺
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Gakpo op links en Bakayoko op rechts is voor Slot wel ongekende luxe. Kost je dan 100 miljoen maar dan heb je het 100x beter dan United met hun 100 miljoen voor Antony.

Slot wil graag buitenspelers die een actie kunnen maken, de 1 op 1 opzoeken, en dan kun je met deze boys nog wel even vooruit.
    DonyellMalen
    Legende

Luis Diaz, Diogo Jota en Mohammed Salah zijn ook geen kleine jongens. Baka nog een jaartje rijpen achter Salah zou ideaal zijn.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

StratumZuid wrote: 07 May 2024, 16:1260/70 🍺
    Ik denk best dat Stewart hier minimaal 60 miljoen uit zou moeten kunnen halen.
    AlexDeTank4
    Bankzitter

11 Tinus wrote: 07 May 2024, 16:18 Gakpo op links en Bakayoko op rechts is voor Slot wel ongekende luxe. Kost je dan 100 miljoen maar dan heb je het 100x beter dan United met hun 100 miljoen voor Antony.

Slot wil graag buitenspelers die een actie kunnen maken, de 1 op 1 opzoeken, en dan kun je met deze boys nog wel even vooruit.
    In het mooiste scenario haalt Slot straks alleen Bakayoko naar Liverpool vanuit de eredivisie. Wat een heerlijk signaal naar de Feyenoord supporters zou dat zijn.
    Alhoewel ik wel denk dat Baka nog een/twee jaar nodig heeft voor hij op het level van Liverpool-basis zit.
    Ivicii
    Bankzitter

Liverpool wel een hele mooie optie voor Baka, ook de situatie met een trainer die jou kent. Speelt ongeveer hetzelfde systeem als bij je huidige club. En je kunt achter gearriveerde spelers een jaar rijpen.

61.5 miljoen doen we het voor
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Toch blijf ik ondanks het goede seizoen van Bakayoko twijfelen of hij al klaar is voor zo'n stap, ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij daar nu al zal slagen. Kijk hoe moeilijk Cody (ik weet het, mede door andere positie) het heeft (gehad). En Cody was wel een paar klassen beter dan Bakayoko in mijn ogen.
    Juancho
    Mister PSV

Die prijs mag ondertussen ook wel +60 miljoen zijn hoor. Baka heeft na een mindere periode zichzelf echt weer herpakt. Heel knap op die leeftijd. Stond vast al langer bij Liverpool op het lijstje maar grote kans dat Slot idd wel voor hem gaat pleiten. Als Baka dan toch moet gaan, dan 10x liever naar Liverpool dan dat vreselijke PSG. Maar wel voor 60 miljoen excl.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Søren
    Meervoudig international

11 Tinus wrote: 07 May 2024, 16:18Slot wil graag buitenspelers die een actie kunnen maken, de 1 op 1 opzoeken, en dan kun je met deze boys nog wel even vooruit.
    Laat dat nou net hetgene zijn wat ie niet kan/doet.
    René1978
    Nationale topspeler

Suley van VI opperde 70--75 miljoen en dat zou ik toch proberen als Earnie zijnde. In zijn leeftijdscategorie doen alleen Bellingham en Wirtz het statistisch gezien beter.
    Ittot
    Internationale topspeler

Heissenberrug wrote: 07 May 2024, 17:12 Toch blijf ik ondanks het goede seizoen van Bakayoko twijfelen of hij al klaar is voor zo'n stap, ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij daar nu al zal slagen. Kijk hoe moeilijk Cody (ik weet het, mede door andere positie) het heeft (gehad). En Cody was wel een paar klassen beter dan Bakayoko in mijn ogen.
    Eens, maar Gakpo is ook wel gehaald met het oog om direct impact te hebben. Bakayoko zou juist rustig gebracht kunnen worden achter Salah. Ook heeft Baka fysiek wel iets voor op Gakpo. Maar Gakpo was verder wel duidelijk verder in zijn ontwikkeling.
    Standbeeld
    Mister PSV

René1978 wrote: 07 May 2024, 17:21 Suley van VI opperde 70--75 miljoen en dat zou ik toch proberen als Earnie zijnde. In zijn leeftijdscategorie doen alleen Bellingham en Wirtz het statistisch gezien beter.
    We kunnen het altijd proberen. Ik hoop dat het lukt. Maar ik weet ook dat het de Eredivisie blijft.
    Ittot
    Internationale topspeler

René1978 wrote: 07 May 2024, 17:21 Suley van VI opperde 70--75 miljoen en dat zou ik toch proberen als Earnie zijnde. In zijn leeftijdscategorie doen alleen Bellingham en Wirtz het statistisch gezien beter.
    Mooi, ik hoop dat ze bij PSV hier ook op richten. Ik hoop het eigenlijk alleen al om al die klootviolen zoals een Perez te kutten die continu PSV en de spelers moeten downplayen.
    ShovingNE2
    Site Admin

Als de eerste berichten begin mei al 50+ zijn dan is dat een mooie start van de bidding war.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 07 May 2024, 17:22
    We kunnen het altijd proberen. Ik hoop dat het lukt. Maar ik weet ook dat het de Eredivisie blijft.
    Competitie die boven de Portugese staat, waar geregeld topspelers worden verkocht voor megaprijzen.
    Post Reply