Otten Cup
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Phillip Cocu
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Phillip Cocu
-
Leuk! Wie heeft alle wedstrijden gezien? Ben benieuwd of er al spelers bij zaten die wellicht dit seizoen van waarde kunnen zijn voor 1. Iemand gezien die vrijwel zeker 1 gaat halen?
-
- Legende
Merien, Fernandez en Bouhoudane de grootste talenten. Laatstgenoemde heeft dit toernooi niet veel gespeeld en komt terug van een zware blessure. Maar ik verwacht dat ze allemaal nog niet voor PSV-1 gaan spelen. Eerst maar eens naar Jong PSV.Eindhovenvoetbal wrote: ↑18 Aug 2024, 15:52 Leuk! Wie heeft alle wedstrijden gezien? Ben benieuwd of er al spelers bij zaten die wellicht dit seizoen van waarde kunnen zijn voor 1. Iemand gezien die vrijwel zeker 1 gaat halen?
- These users thanked the author TomPSV for the post:
- Eindhovenvoetbal
- DonyellMalen
- Legende
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Zekerheid is er nooit, maar:Eindhovenvoetbal wrote: ↑18 Aug 2024, 15:52 Leuk! Wie heeft alle wedstrijden gezien? Ben benieuwd of er al spelers bij zaten die wellicht dit seizoen van waarde kunnen zijn voor 1. Iemand gezien die vrijwel zeker 1 gaat halen?
Dit seizoen nog niet trouwens lijkt me.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- Eindhovenvoetbal
-
Alle drie maar kopen dan
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
- Tijn • julienn05
-
- Moderator
Was weer erg goed geregeld door PSV, zowel het toernooi zelf als alles eromheen. Wat betreft de finale verzoop Fernandez een beetje in de power van Atletico, maar was Merien echt heel goed. Bijzondere ontwikkeling maakt hij door. Van Duiven is geen PSV-1 materiaal, maar wát een energie legt hij erin zeg. Kan ik echt wel waarderen.
Ook wel leuk om met z’n allen in de kantine naar PSV 1 te kijken
Ook wel leuk om met z’n allen in de kantine naar PSV 1 te kijken
-
- Vaste waarde in elftal
Die Danilo dat is echt een beer! Verdedigend heel goed, zette ook alles neer daar en maakte tegen PSV ook nog een kopgoal. Die zit wel op verdedigen die jongen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik vond Beerens niet per se speciaal, hoewel hij zich (als je meeneemt dat hij pas 15 is) prima staande hield. Verkooijen ben ik geen fan van. Hem zie ik 1 niet halen, hoewel hij wel een groeispurtje qua lengte heeft ingezet laatste jaren.
Ik vond van jou lijstje Khaderi, Merièn en Fernandez erg goed. Ditmer zou ik nog toevoegen. Vd Berg maakte ook een prima indruk en dat gold ook voor Gino Verhulst. Achterin vond ik Van der Plas ook erg goed. Lange sterke speler, prima inspeelpass, goed in het doordekken.
Volgens mij is hij destijds in een package deal gekomen. PSV wou Jason en kreeg Robin er gratis bij. Stond nooit bekend als het grootste talent, maar heeft zich de laatste jaren wel prima ontwikkeld. Volgens mij zelfs in een seizoen keer 30 ingeschoten.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Ballenjongen
[/quote]
Merien, Fernandez en Bouhoudane de grootste talenten. Laatstgenoemde heeft dit toernooi niet veel gespeeld en komt terug van een zware blessure. Maar ik verwacht dat ze allemaal nog niet voor PSV-1 gaan spelen. Eerst maar eens naar Jong PSV.
[/quote]
Eens. Vind zelf overigens Gomez een heel interessante speler. Speelt vrij makkelijk. Ook de Guzman heeft wel wat.
Merien, Fernandez en Bouhoudane de grootste talenten. Laatstgenoemde heeft dit toernooi niet veel gespeeld en komt terug van een zware blessure. Maar ik verwacht dat ze allemaal nog niet voor PSV-1 gaan spelen. Eerst maar eens naar Jong PSV.
[/quote]
Eens. Vind zelf overigens Gomez een heel interessante speler. Speelt vrij makkelijk. Ook de Guzman heeft wel wat.
-
Fernandez is wel echt belachelijk goed. Mocht zich nog iets meer betrekken bij het spel. Maar is zo waanzinnig goed.
Ik vond Bassey ook erg sterk invallen elke keer.
Beerens en Merien zijn ook grote talenten (15!!!) en natuurlijk Sami.
Ik vond Bassey ook erg sterk invallen elke keer.
Beerens en Merien zijn ook grote talenten (15!!!) en natuurlijk Sami.