Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
FritskePhilips
Nationale topspeler

Dit zou er niet zo verkeerd uit zien!
Image
(alle prijzen zijn indicaties van internetsites)

Uitgaande transfers 'cashcows':
Dumfries (12-15 milj)
Rosario (8-12 milj)
Malen (35-40 milj)

Uitgaande transfers reeds bekend:
Unnerstall (transfervrij)

Uitgaande transfers 'overbodig':
Viergever (1,5-3 milj)
Baumgartl (3-5 milj)
Gutiérrez (3-5 milj)
Piroe (0,75 -1,25 milj)
Luckassen (1,5-2,5 milj)
Bruma (5-7,5 milj)
Doan (7-12 milj)

Overwegen bij goede biedingen:
Max (15-25 milj)
Ihatarren (12,5-17,5 milj)

Inkomende transfers:
Drommel (3,5-5 milj)
Alderweireld (15-20 milj) of Boateng (transfervrij)
Kim (2-4 milj)
van Aanholt (transfervrij)
Wijnaldum (transfervrij)
of Kampl (12-14 milj) of Koopmeiners (17,5-25 milj)
Tszolis (12,5-17,5 milj)
Boadu (12-15 milj) of Hlozek (13-18 milj)

Kortom; een selectie met best nog wat mogelijkheden, mits we de opengevallen posities maar juist versterken. Waarbij ik Koopmeiners graag als optie zou zien, maar vanwege zijn transferwaarde onhaalbaar acht.

Op basis van zijn 2e transferzomer, vertrouw ik hierbij nog wél op John de Jong, aangezien ik van mening ben dat tijdens zijn 1e transferzomer een groot aantal transfers niet volledig op zijn conto mogen worden afgerekend.
Last edited by FritskePhilips on 06 Apr 2021, 09:49, edited 1 time in total.
ShovingNE2
Site Admin

Ik zie ons niet 60 miljoen uitgeven op de transfermarkt aan spelers die ook gelijk heel hard richting de top van het salarishuis gaan. Vind ik niet realistisch eigenlijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ardbeg
Mister PSV

[mention]FritskePhilips[/mention] : Tzolis komt nooit voor de bank
FritskePhilips
Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 06 Apr 2021, 09:47 Ik zie ons niet 60 miljoen uitgeven op de transfermarkt aan spelers die ook gelijk heel hard richting de top van het salarishuis gaan. Vind ik niet realistisch eigenlijk.
Ik ook niet, eerlijk gezegd. Maar ik denk ook dat we de betrouwbaarheid van sites met transferwaarden niet te serieus moeten nemen. Ik zie bijvoorbeeld Alderweireld immers voor minder komen en Kim voor meer.
Ardbeg wrote: 06 Apr 2021, 09:47 [mention]FritskePhilips[/mention] : Tzolis komt nooit voor de bank

Wellicht wel voor de roulatie. Daarnaast is de kans reëel dat Gakpo seizoen 2022-2023 zal vertrekken en kan Tzolis op 20-jarige leeftijd en na een aanpassingsjaar gaan vlammen!

Maar alles in dit topic is speculatief; laten we dat vooral in ons achterhoofd houden.

Kern blijft; voor posities centraal achterin en op het middenveld dienen er sterkhouders aangetrokken te worden die een directe meerwaarde hebben. Andere posities kunnen we voor talentvolle spelers gaan die een verhoogde restwaarde vertegenwoordigen ten aanzien van de huidige aankoopsom.
Manolev25
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Begrijp me niet verkeerd, ik zie Kampl en Wijnaldum enorm graag komen maar die zijn natuurlijk compleet onhaalbaar voor ons. Kans is wel aanwezig dat een Davy Pröpper terug wil komen en daar sta ik ook niet onwelwillend tegenover
FritskePhilips
Nationale topspeler

Manolev25 wrote: 06 Apr 2021, 10:04 Begrijp me niet verkeerd, ik zie Kampl en Wijnaldum enorm graag komen maar die zijn natuurlijk compleet onhaalbaar voor ons. Kans is wel aanwezig dat een Davy Pröpper terug wil komen en daar sta ik ook niet onwelwillend tegenover
Ik hoor wat je zegt en kan me er ook enigszins in vinden, ware het niet dat ik betwijfel of een komst van Pröpper voldoende impact zou hebben op de speelwijze van PSV.

Met die reden heb ik hem dan ook van de lijst af gehouden. Dus ook alszijnde een statement voor het belang van die positie. Ik kan me echter prima indenken dat we uiteindelijk bij Pröpper uit zouden komen.
ruuddevil
Legende

Ik vraag me af of Propper het verschil gaat maken. Het is een beetje een slapzak. Misschien is ie voor zijn gevoel klaar, want financieel onafhankelijk.
Ardbeg
Mister PSV

ruuddevil wrote: 06 Apr 2021, 10:12 Ik vraag me af of Propper het verschil gaat maken. Het is een beetje een slapzak. Misschien is ie voor zijn gevoel klaar, want financieel onafhankelijk.
Hij zou een absolute meerwaarde zijn. Ik vind het wel meevallen met dat slapvak. Hij beet zich goed vast in de tegenstander! Het was nadat hij een keer op de bank belandde dat hij begon te zeuren maar daar had Wijnaldum ook een handje van. Teze naar rechtsback, een beest naast Boscagli.
Chrosser
Ballenjongen

Ardbeg wrote: 06 Apr 2021, 09:43
Chrosser wrote: 06 Apr 2021, 09:42 Backup voor Schuurs
Je maakt een grapje, dat moet wel.
Schuurs willen ze mee door, speelt nu alles en kan nog flink wat jaren meer. Blind is ook op leeftijd aan het raken. Dus als derde ervaren CV kan ik me daar goed iets bij voorstellen. Ik zeg overigens nergens dat ik Schuurs beter vind dan Alderweireld.
Ardbeg
Mister PSV

Chrosser wrote: 06 Apr 2021, 10:26

Schuurs willen ze mee door, speelt nu alles en kan nog flink wat jaren meer. Blind is ook op leeftijd aan het raken. Dus als derde ervaren CV kan ik me daar goed iets bij voorstellen. Ik zeg overigens nergens dat ik Schuurs beter vind dan Alderweireld.
Er is geen kans dat Ajax kwaliteit boven kansen voor "talent" inschaalt. Kijk naar Brobbey en tig andere voorbeelden.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

FritskePhilips wrote: 06 Apr 2021, 09:44 Dit zou er niet zo verkeerd uit zien!
Image

Dumfries (12-15 milj)
Rosario (8-12 milj)
Malen (35-40 milj)

Viergever (1,5-3 milj)
Baumgartl (3-5 milj)
Gutiérrez (3-5 milj)
Piroe (0,75 -1,25 milj)
Luckassen (1,5-2,5 milj)
Bruma (5-7,5 milj)
Doan (7-12 milj)

Max (15-25 milj)

Inkomende transfers:
Drommel (3,5-5 milj)
Kim (2-4 milj)
Wijnaldum (transfervrij)
Tszolis (12,5-17,5 milj)

Kortom; een selectie met best nog wat mogelijkheden, mits we de opengevallen posities maar juist versterken. Waarbij ik Koopmeiners graag als optie zou zien, maar vanwege zijn transferwaarde onhaalbaar acht.

Op basis van zijn 2e transferzomer, vertrouw ik hierbij nog wél op John de Jong, aangezien ik van mening ben dat tijdens zijn 1e transferzomer een groot aantal transfers niet volledig op zijn conto mogen worden afgerekend.
Dit is vrij ongeloofwaardig, dan kon je schoonvader beter ;) . Tzolis die naar Arsenal en noem maar op kan even voor de bank halen ook, haha. PSV gaat ook nooit 60 miljoen uitgeven komende zomer joh na een jaar met amper inkomsten. Ben wel benieuwd, je namen zijn interessant. 15-20 miljoen voor Alderweireld is wel lachwekkend, geen restwaarde en megahoog salaris, zal mag 5-6 miljoen zijn en anders schakelt PSV door. Ik acht van je lijstje Wijnaldum, Boateng, Kampl, Koopmeiners, Tzolis en Boadu overigens volstrekt onhaalbaar.
Ardbeg
Mister PSV

Eindhovenvoetbal wrote: 06 Apr 2021, 10:43
FritskePhilips wrote: 06 Apr 2021, 09:44 Dit zou er niet zo verkeerd uit zien!
Image

Dumfries (12-15 milj)
Rosario (8-12 milj)
Malen (35-40 milj)

Viergever (1,5-3 milj)
Baumgartl (3-5 milj)
Gutiérrez (3-5 milj)
Piroe (0,75 -1,25 milj)
Luckassen (1,5-2,5 milj)
Bruma (5-7,5 milj)
Doan (7-12 milj)

Max (15-25 milj)

Inkomende transfers:
Drommel (3,5-5 milj)
Kim (2-4 milj)
Wijnaldum (transfervrij)
Tszolis (12,5-17,5 milj)

Dit is vrij ongeloofwaardig, dan kon je schoonvader beter ;) . Tzolis die naar Arsenal en noem maar op kan even voor de bank halen ook, haha. PSV gaat ook nooit 60 miljoen uitgeven komende zomer joh na een jaar met amper inkomsten. Ben wel benieuwd, je namen zijn interessant. 15-20 miljoen voor Alderweireld is wel lachwekkend, geen restwaarde en megahoog salaris, zal mag 5-6 miljoen zijn en anders schakelt PSV door. Ik acht van je lijstje Wijnaldum, Boateng, Kampl, Koopmeiners, Tzolis en Boadu overigens volstrekt onhaalbaar.
Net zo onhaalbaar als onze Mario. Toen werd ik ook voor de gek gehouden toen ik die naam opperde. Ik snap heel goed waarom PSV deze namen zou proberen. Je kunt nog altijd doorschakelen naar een andere optie.
Johann Vogel
Vedette

Joenepsv wrote: 06 Apr 2021, 03:57
Johann Vogel wrote: 05 Apr 2021, 22:09

Die jongen is zo geweldig dat Teze dit seizoen op rechts moet spelen als Dumfries weg valt.
Kan aan mij liggen maar ik bespeur enig cynisme in deze reactie.

Als Sambo bij Heerenveen of Heracles zo had gespeeld met deze cijfers hadden we hier in de rij gestaan om te roepen dat PSV hem onmiddellijk moest halen. Nu speelt hij in de jeugd en kun je een transfersom (of in het geval van Svensson tekengeld) besparen door hem door te schuiven.
Ik bedoel het eigenlijk meer serieus. Deze jongen moet zijn debuut nog maken in 1. Ik zie niet helemaal waarom hij dan volgend seizoen al een optie zou zijn als vaste klant bij het eerste.

Een Ledezma of een Vertessen krijgen regelmatig minuten. Die zullen volgend seizoen ook een rol gaan spelen bij 1. Daar ben ik wat minder zeker van bij een speler als Sambo.
Hatseflats
Vedette

Alsof Alderweireld op de bank wil zitten bij Ajax om naar Schuurs te kijken. :lol:
FritskePhilips
Nationale topspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 06 Apr 2021, 10:43 Dit is vrij ongeloofwaardig, dan kon je schoonvader beter. ;)
In die tijd werden ook al contacten onderhouden met spelers die in dat stadium door meerdere als 'onhaalbaar' werden bestempeld. Het opbouwen van een 'relationele band' door herhaaldelijk contact is niet iets dat enkel Brands en de Jong doen/deden. Zij waren echter wel ambitieuzer dan hun voorgangers.;)
Tzolis die naar Arsenal en noem maar op kan even voor de bank halen ook, haha.
Schmidt rouleert. Denk je nu echt dat hij hiermee stopt in 2021-2022? Tzolis zou aan meer dan voldoende speelminuten kunnen komen, imo.
PSV gaat ook nooit 60 miljoen uitgeven komende zomer joh na een jaar met amper inkomsten.
Hier heb ik al op gereageerd. Prijzen zijn indicaties van websites, die we niet te serieus dienen te nemen; de ene speler is waarschijnlijk goedkoper, de ander duurder dan verwacht.
Ben wel benieuwd, je namen zijn interessant. 15-20 miljoen voor Alderweireld is wel lachwekkend, geen restwaarde en megahoog salaris, zal mag 5-6 miljoen zijn en anders schakelt PSV door.
Zoals reeds aangegeven; prijzen zijn van internetsites. Om een zo eenduidig mogelijk beeld te geven, zijn ze zelfs zoveel als mogelijk van dezelfde sites gehaald. Dat wil echter niets zeggen over de discussie of genoemde bedragen al dan niet realistisch zijn.
Ik acht van je lijstje Wijnaldum, Boateng, Kampl, Koopmeiners, Tzolis en Boadu overigens volstrekt onhaalbaar.
Ik kan je vertellen dat je bij een aantal namen dan toch echt een verkeerde inschatting maakt. PSV heeft met meerdere hiervan contact, of al contact gehad.

Één ding is in mijn ogen zeker; we gaan een interessante transferperiode tegemoet.
Chrosser
Ballenjongen

Hatseflats wrote: 06 Apr 2021, 11:26

Alsof Alderweireld op de bank wil zitten bij Ajax om naar Schuurs te kijken. :lol:
Blind kan ook nog naar het middenveld, dan kan Alderweireld zo goed als alles spelen daar, maar goed, het is inderdaad heel raar dat iemand met een verleden bij Ajax daar nog eens terug zou gaan (met meer financiele mogelijkheden), het is dan veel logischer dat diegene naar een oude rivaal gaat.

Ik hou er wel over op want dit is ook geen Ajax topic natuurlijk ;)
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Het is zo jammer dat een realistische disccusie met een paar leuke inzichten kan ontaarden in compleet ongeloofwaardige OSM/FM prognoses. En dan ook nog kritiek durven hebben op het technisch beleid van een club.

Wijnaldum, verdient waarschijnlijk 5 a 10 miljoen bij Liverpool en kan een grote klapper maken omdat hij transfervrij is. Kan zo naar Barcelona, Manchester of blijven bij Liverpool maar dan roept iemand dat hij transfervrij naar PSV kan. Dan ben je echt te dom om te poepen. Koopmeiners zit al aan zijn top en dat zou PSV kunnen doen voor Strootman-achtige bedragen, maar niet voor 17,5 a 25 miljoen.

Op de vorige pagina ook iemand die even 15 van de 20 spelers verkoopt die dit jaar het meeste minuten hebben gemaakt. In welke wereld leef je dan?

Als je kampioen wordt, en goed presteert in Europa, dan staan spelers van je club op een aantal lijstjes. Dan zul je zien dat zelfs mindere spelers veel geld opbrengen. Maar bij PSV zit niemand op de tribune voor Thomas, Guti, Baumgartl of Viergever.

Malen Ihattaren en Dumfries, zijn in mijn ogen de enige realistische uitgaande transfers. Spelers die met Raiola een zaakwaarnemer hebben die ze naar een volgende stap brengen. En dan heb je Bruma en Doan nog die door de huurconstructie zouden kunnen vertrekken maar voor Bruma is dat ook niet zo zeker.
Ardbeg
Mister PSV

Chrosser wrote: 06 Apr 2021, 11:43
Hatseflats wrote: 06 Apr 2021, 11:26

Blind kan ook nog naar het middenveld, dan kan Alderweireld zo goed als alles spelen daar, maar goed, het is inderdaad heel raar dat iemand met een verleden bij Ajax daar nog eens terug zou gaan (met meer financiele mogelijkheden), het is dan veel logischer dat diegene naar een oude rivaal gaat.

Daar gaat het niet om. Jij hebt het er over dat ie als backup van Schuurs naar Ajax zou kunnen gaan. Dat is natuurlijk lachwekkend.
Rigo
Bankzitter

Ik verwacht dat het zoiets gaat worden:

Drommel
Teze-Alderweireld-Boscagli-Max
Sangare-Veerman
Gotze-Gakpo
Madueke-Boadu
Madueke
Legende

Drommel geeft de bal aan Alderweireld, Alderweireld passt naar Gini, Gini passt naar Koopmeiners die op zijn beurt een lange bal geeft op Tszolis, Tszolis legt af op Boadu en ... ?

GOAL! Weer een stapje dichterbij om al die transferbedragen terug te verdienen.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Rigo wrote: 06 Apr 2021, 12:05 Ik verwacht dat het zoiets gaat worden:

Drommel
Sangare-Veerman
Gotze-Gakpo
Madueke-Boadu
Er is 0 kans dat Zahavi en Rosario niet in de basis staan zolang ze hier nog zijn. Als je PSV een beetje hebt gevolgd de afgelopen 7 maanden dan kan het niet zijn dat dat je verbaasd.
Chrosser
Ballenjongen

Ardbeg wrote: 06 Apr 2021, 12:01
Chrosser wrote: 06 Apr 2021, 11:43

Daar gaat het niet om. Jij hebt het er over dat ie als backup van Schuurs naar Ajax zou kunnen gaan. Dat is natuurlijk lachwekkend.
Ik geef daarna volgens mij de context aan. Alleen op de eerste post dan blijven hangen is ook lachwekkend.
OnsPSV
Meervoudig international

Even tussendoor. Brands en De Jong halen vaak oude bekende die eerder op de lijst stonden. Wat zou Kim Min-Jae moeten kosten? Was vorig jaar een groot target van PSV en Schmidt. Zijn contract loopt komende winter af en heeft dus nog maar een contract voor een half jaar. Wat zou hij waard zijn?
Ardbeg
Mister PSV

11 Sir Tinus wrote: 06 Apr 2021, 12:11
Rigo wrote: 06 Apr 2021, 12:05 Ik verwacht dat het zoiets gaat worden:

Drommel
Sangare-Veerman
Gotze-Gakpo
Madueke-Boadu
Er is 0 kans dat Zahavi en Rosario niet in de basis staan zolang ze hier nog zijn. Als je PSV een beetje hebt gevolgd de afgelopen 7 maanden dan kan het niet zijn dat dat je verbaasd.
Nee, dat klopt niet, Tinus. In de huidige samenstelling van de selectie zet Schmidt het liefst Rosario naast Sangare. Boscagli is de belangrijk voor de verdediging om nu op het middenveld te posteren en Viergever dan in de verdediging te zetten. Da's nu een paar keer oke uitgepakt maar als je echt denkt dat dit 0 kans is: No way.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

2 miljoen volgens transfermarkt. Dat zou een koopje zijn.
Locked