Aster Vranckx

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Ik blijf het apart vinden dat het een discussie is of hij wel wil vertrekken bij Wolfsburg.

Ja Madueke ging ook ooit bij Dortmund kijken, dus het zegt niet alles. Maar het lijkt mij dat hij wel die stap wil maken. Anders had hij al aangegeven voor zijn kans bij Wolfsburg te willen gaan.
Robson de Souza
Vedette

ComeOnPSV wrote: 12 Jul 2023, 23:09 Ik blijf het apart vinden dat het een discussie is of hij wel wil vertrekken bij Wolfsburg.

Ja Madueke ging ook ooit bij Dortmund kijken, dus het zegt niet alles. Maar het lijkt mij dat hij wel die stap wil maken. Anders had hij al aangegeven voor zijn kans bij Wolfsburg te willen gaan.
Dat van die kans is ook uit zijn verband getrokken, volgens mij is het zo (en dat heeft iemand eerder in het topic al geschreven) dat hij voor zijn kans mag gaan bij Wolfsburg. Daarnaast is dat artikel van voor het uitlekken van de interesse.
Natuurlijk heeft hij interesse. Sterker: ik denk dat Bosz in hem een spil ziet in het nieuwe PSV en dat daar al over gesproken is.
Benieuwd of het in stroomversnelling raakt.
Juancho
Mister PSV

Die gaat dus rap tekenen zodat hij snel kan aanhaken bij het trainingskamp.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
koetje
Legende

Juancho wrote: 13 Jul 2023, 00:13 Die gaat dus rap tekenen zodat hij snel kan aanhaken bij het trainingskamp.
Want?
voskat
Nationale topspeler

Robson de Souza wrote: 12 Jul 2023, 23:28
ComeOnPSV wrote: 12 Jul 2023, 23:09 Ik blijf het apart vinden dat het een discussie is of hij wel wil vertrekken bij Wolfsburg.

Dat van die kans is ook uit zijn verband getrokken, volgens mij is het zo (en dat heeft iemand eerder in het topic al geschreven) dat hij voor zijn kans mag gaan bij Wolfsburg. Daarnaast is dat artikel van voor het uitlekken van de interesse.
Natuurlijk heeft hij interesse. Sterker: ik denk dat Bosz in hem een spil ziet in het nieuwe PSV en dat daar al over gesproken is.
Benieuwd of het in stroomversnelling raakt.
Bovendien ziet Aster ook wel hoe wij met Xavi om zijn gesprongen.
Wij durven piepjonge spelers een centrale rol te geven! :strong:
FritskePhilips
Nationale topspeler

voskat wrote: 13 Jul 2023, 01:07 Bovendien ziet ook wel hoe wij met Xavi om zijn gesprongen.
Alleen speelde Xavi vaker vanaf de flanken dan centraal...
Revolinho
Internationale topspeler

En Baka is blijkbaar een goeie vriend van hem. Die kan niks anders dan positief geweest zijn over PSV. Ook Baka zelf kan het een boost geven in het jaar dat hij kan gaan doorbreken. Al die connecties onderling zijn vrij belangrijk in de opbouw en functioneren van een team.
Menno1
Legende

I’m hoop echt dat hij en Sanchez komen. Dat, plus nieuw contract Xavi, en de zomer krijgt wat mij betreft al een 10 uit 10.
voskat
Nationale topspeler

FritskePhilips wrote: 13 Jul 2023, 01:48
voskat wrote: 13 Jul 2023, 01:07 Bovendien ziet ook wel hoe wij met Xavi om zijn gesprongen.
Oh ja, ik bedoelde eigenlijk "centraal" meer in de zin van verantwoordelijkheid.
We durven jonkies belangrijk te maken. :PSV:
En dat zal Aster ook mee hebben gekregen inmiddels.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Is het niet raar dat juist Ajax watcher Inan deze primeur had?

Ik weet in ieder geval dat vorig jaar bv rond het trainingskamp een soort van deadline was gesteld voor bv Til en Luuk. Ik kan me voorstellen dat het nu ook is bij Vranckx en daarnaast is dit de week dat hij weer bij Wolfsburg moet beginnen dus voor hem lijkt het ook wel zinvol om het snel rond te maken.

Bij PSV is er een heel concrete plek voor hem vrij dus ik zie niet veel redenen om niet naar PSV te willen afhankelijk van zijn alternatieven. Een serieuze kans op het EK, dicht bij huis wonen, veel speeltijd na 2 mindere jaren en volgens mij betalen we ook prima.

Ik ben echt heel enthousiast over zijn profiel. En PSV heeft rugnunmer 8 nog vrij gehouden en dat nummer heeft hij ook bij Wolfsburg gehad :applaus:
FritskePhilips
Nationale topspeler

voskat wrote: 13 Jul 2023, 04:01
FritskePhilips wrote: 13 Jul 2023, 01:48
Oh ja, ik bedoelde eigenlijk "centraal" meer in de zin van verantwoordelijkheid.
Ik zal er de volgende keer een ;) achter zetten. :mrgreen:
Joenepsv
Legende

Vranckx is in ieder geval iemand die perfect in het spel past wat Bosz wil spelen. En dat hij blijkbaar al op de Herdgang is geweest geeft aan dat hij zelf ook wel oren heeft naar een transfer. Ik hoop dat dit snel rondkomt. We hebben nog wel één of twee middenvelders nodig. Ook als Sangare blijft is die linie dun bezet.
Robson de Souza
Vedette

Uit het stuk van Rik van zonet:
Op het middenveld is de interesse voor de 20-jarige Aster Vranckx van VfL Wolfsburg zeer concreet. De Belg is al op trainingscomplex De Herdgang geweest en denkt nu na over een eventuele toekomst in Eindhoven. Wil hij naar PSV, dan trekt de club de portemonnee om hem los te weken bij de Duitse formatie.
Teletubby
Nationale topspeler

Robson de Souza wrote: 13 Jul 2023, 08:19 Uit het stuk van Rik van zonet:
Op het middenveld is de interesse voor de 20-jarige Aster Vranckx van VfL Wolfsburg zeer concreet. De Belg is al op trainingscomplex De Herdgang geweest en denkt nu na over een eventuele toekomst in Eindhoven. Wil hij naar PSV, dan trekt de club de portemonnee om hem los te weken bij de Duitse formatie.
Een aantal dingen haal je hier wel uit. 1. Lijkt mij dus dat dit een prijzige aankoop gaat zijn omdat PSV de portemonnee moet trekken. 2. Indien ze dus een flink bedrag moeten uitgeven zal het rond Sangare concreter zijn dan we verwachten. Lijkt mij namelijk niet dat ze weer 10+ miljoen gaan uitgeven met de kans dat Sangare niet zeker binnen een korte tijd vertrekt. 3. Daadwerkelijk ook op de herdgang geweest, indien er geen interesse is in een overgang zeg je dat wel via de telefoon.

Het is in ieder geval weer een spannende transferperiode.
Persepolis
Vedette

Maikel wrote: 12 Jul 2023, 17:36 Is hij btw een Vlaming of een Waal?
Vlaming, komt uit Vlaams-Brabant :D
Kezmania
Meervoudig international

11 Tinus wrote: 13 Jul 2023, 05:52 Is het niet raar dat juist Ajax watcher Inan deze primeur had?

Ik weet in ieder geval dat vorig jaar bv rond het trainingskamp een soort van deadline was gesteld voor bv Til en Luuk. Ik kan me voorstellen dat het nu ook is bij Vranckx en daarnaast is dit de week dat hij weer bij Wolfsburg moet beginnen dus voor hem lijkt het ook wel zinvol om het snel rond te maken.

Bij PSV is er een heel concrete plek voor hem vrij dus ik zie niet veel redenen om niet naar PSV te willen afhankelijk van zijn alternatieven. Een serieuze kans op het EK, dicht bij huis wonen, veel speeltijd na 2 mindere jaren en volgens mij betalen we ook prima.

Ik ben echt heel enthousiast over zijn profiel. En PSV heeft rugnunmer 8 nog vrij gehouden en dat nummer heeft hij ook bij Wolfsburg gehad :applaus:
Ze hebben Inan ingezet op de plekken waar het gebeurt. Het schijnt dat hij bij Ajax niet zoveel heeft om over te schrijven 😂😂
Hatseflats
Vedette

Teletubby wrote: 13 Jul 2023, 08:24Het is in ieder geval weer een spannende transferperiode
Spannend vind ik het niet per se, maar wel een heel stuk leuker dan vorige edities van de transferperiodes ;)
Persepolis
Vedette

Sensation wrote: 12 Jul 2023, 21:53
Verbeterpunten:
- Jeugdige overmoed in zijn dribbels
Oh jeej, die krijgt dus wellicht hetzelfde lot als Sangaré. Paar keer balverlies bij een risicovolle pass of dribbel, en hij is een slechte passer, matig techniek etc etc. 😅
Hatseflats
Vedette

Persepolis wrote: 13 Jul 2023, 08:30
Sensation wrote: 12 Jul 2023, 21:53
Verbeterpunten:
- Jeugdige overmoed in zijn dribbels
Oh jeej, die krijgt dus wellicht hetzelfde lot als Sangaré. Paar keer balverlies bij een risicovolle pass of dribbel, en hij is een slechte passer, matig techniek etc etc. 😅
Zelfs Modric zou hier de wind van voren krijgen bij 2 mislukte passes.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Hatseflats wrote: 13 Jul 2023, 08:31
Persepolis wrote: 13 Jul 2023, 08:30

Zelfs Modric zou hier de wind van voren krijgen bij 2 mislukte passes.
Ik hoor het Derksen zo zeggen:

"Die Kroaat, nou, die denkt dat hij Cruijff is, omdat hij toevallig op hem lijkt! Nou meneer Modric er was maar één Johan Cruijff en jij mag zijn schoenveters nog niet strikken! Wat een misselijk makend mannetje is dat zeg, bah!"
voskat
Nationale topspeler

FritskePhilips wrote: 13 Jul 2023, 07:05
voskat wrote: 13 Jul 2023, 04:01

Ik zal er de volgende keer een ;) achter zetten. :mrgreen:
Ben niet gewend aan subtiliteit op een voetbalforum op de vroege morgen. :steam:
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Waarom zou Wolfsburg hem eigenlijk laten gaan? Is hij dan toch niet zo goed als dat wij uit de YT-filmpjes denken op te maken? Dat hij als jonge knul bij AC Milan niet direct uit de verf komt is niet zo gek, maar dat Wolfsburg hem al direct van de hand doet dan weer wel. Hij is nog steeds erg jong en talentvol. Waarom niet het talent tot bloei laten komen en hem voor de volle mep verkopen. Wij verkopen Bakayoko nu toch ook niet voor 10 miljoen?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben enthousiast over Vranckx, maar ik ben ook een beetje huiverig over het kopen van een talent met een krasje. Dat heeft de laatste jaren niet altijd even goed uitgepakt.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Lorenzo von Matterhorn wrote: 13 Jul 2023, 09:15 Waarom zou Wolfsburg hem eigenlijk laten gaan? Is hij dan toch niet zo goed als dat wij uit de YT-filmpjes denken op te maken? Dat hij als jonge knul bij AC Milan niet direct uit de verf komt is niet zo gek, maar dat Wolfsburg hem al direct van de hand doet dan weer wel. Hij is nog steeds erg jong en talentvol. Waarom niet het talent tot bloei laten komen en hem voor de volle mep verkopen. Wij verkopen Bakayoko nu toch ook niet voor 10 miljoen?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben enthousiast over Vranckx, maar ik ben ook een beetje huiverig over het kopen van een talent met een krasje. Dat heeft de laatste jaren niet altijd even goed uitgepakt.
Er waren een hoop mensen die Bakayoko toch meteen voor 10 miljoen weg wilden doen? Daarnaast zegt Wolfsburg toch ook dat hij voor zijn kans moet gaan dit jaar?
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Lorenzo von Matterhorn wrote: 13 Jul 2023, 09:15 Waarom zou Wolfsburg hem eigenlijk laten gaan? Is hij dan toch niet zo goed als dat wij uit de YT-filmpjes denken op te maken? Dat hij als jonge knul bij AC Milan niet direct uit de verf komt is niet zo gek, maar dat Wolfsburg hem al direct van de hand doet dan weer wel. Hij is nog steeds erg jong en talentvol. Waarom niet het talent tot bloei laten komen en hem voor de volle mep verkopen. Wij verkopen Bakayoko nu toch ook niet voor 10 miljoen?

Wolfsburg wil hem helemaal niet laten gaan, maar hem de kans geven. Echter kan het zijn dat Vranckx eieren voor zijn geld kiest en liever naar een club gaat waar hij grotere kans heeft op basisspeler. Bij Wolfsburg loopt op zijn positie de aanvoerder, Maximilian Arnold, en sinds vorig seizoen ook Mattias Svanberg, die zich tijdens de verhuurperiode van Vranckx in de basis heeft gespeeld. Als PSV hem het plaatje voorspiegelt dat hij een (belangrijke) plek in het elftal van Bosz heeft en wil voldoen aan de prijs die Wolfsburg voor hem voor ogen heeft, dan is dat helemaal niet gek. Wolfsburg heeft 8mil voor hem betaald, als ze hem een kans willen geven, maar niet zeker weten of hij wel basisspeler wordt komend seizoen, dan kan ik mij voorstellen dat ze met een bescheiden winst genoegen nemen.

En talent met een krasje? Sorry je hebt het hier over iemand van 20, net zo oud als Bakayoko die nu pas zijn eerste seizoen bij PSV in de basis speelde. Vranckx was basisspeler bij Mechelen toen hij 18 was, aanvoerder van België u21, in zijn eerste seizoen bij Wolfsburg nog best wat minuten gemaakt (1472, omgerekend 16x 90 minuten) als ventje van 19(!), en afgelopen seizoen als 20-jarige zijn debuut gemaakt voor België en bij AC Milan niet zo uit de verf gekomen (maar logisch, want had daar nogal wat kwaliteit voor zich dulden). Wolfsburg wil hem zoals gezegd komend seizoen de kans geven.

Hoezo is dit een talent met een krasje ... Als je als 19-jarige al (omgerekend) 16 volle wedstrijden voor Wolfsburg speelt is dat gewoon heel netjes.
Last edited by Sensation on 13 Jul 2023, 09:32, edited 2 times in total.
Standbeeld
Mister PSV

Lorenzo von Matterhorn wrote: 13 Jul 2023, 09:15Waarom zou Wolfsburg hem eigenlijk laten gaan?
Was ik ook benieuwd naar en ook waarom ze hem naar Milan lieten gaan voor huur+optie. Het enige dat ik kon vinden op een forum was dit:
Wird mMn vieles daran hängen, wie seine Arbeitseinstellung so ist und ob er sich als the next Superstar sieht oder konzentriert bei der Sache ist. Ich glaube das war eines der Probleme, wieso er hier keine wirkliche Chance hatte. Wenn ich mich nicht täusche las man von, kam ständig zu spät zum Training usw...

Wenn er professioneller geworden ist, dann bitte. Talent hat der Kerl! Es ist aber nun einmal nicht alles!
Engels:
A lot will depend on how his work attitude is and whether he sees himself as the next superstar or is focused on the matter. I think that was one of the problems, why he didn't have a real chance here. If I'm not mistaken, you read about being late for training all the time, etc...

If he has become more professional, then please. The guy has talent! But that's not all!
Zou dan dus heel veel talent hebben, maar niet de juiste discipline op kunnen brengen.
Post Reply