Dan moet je naar de Rosse Buurt gaan
Transferwindow 2021-2022
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Ben ik met je eens. Zelf zal ik kijken of Jayden Braaf beschikbaar is, lijkt mij goed in dat profiel passen, en misschien dat je hem kan overhalen met een Malen-traject. Ook Willem Geubells was vroeger een heel groot talent, en lijkt een beetje vast te zitten bij AS Monaco.Tijn wrote: ↑04 Aug 2021, 15:37 Nog 4 spelers graag:
Spits/10: Berisha
Vleugel: Groot talent voor back-up voor Gakpo en Madueke. Vertessen kan het samen met hem uitvechten dan wie eerste invaller is. Maar moet wel iemand zijn die rendement heeft en echt kan leveren.
Middenveld: talent voor achter Sangaré
Verdediging: talent voor RCV
Mogen nog genoeg spelers weg, dus budget zal er wel zijn. Vooral in de aanval flink investeren en achterin is de nood iets minder hoog omdat we nog wat kunnen schuiven.
- Ardbeg
- Mister PSV
Met Ahmedhodzic tochShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2021, 18:24 Geruchtje. Rico de Chileen. @Ykhim heb jij een mening over deze speler. Ik lees in de app dat hij een kamer deelt met Berisha in het Holiday inn. Geen idee of echt betrouwbaar.
- Maikel
- Site Admin
Schijnt dat Saviola er ook bij zit.Ardbeg wrote: ↑04 Aug 2021, 18:40Met Ahmedhodzic tochShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2021, 18:24 Geruchtje. Rico de Chileen. @Ykhim heb jij een mening over deze speler. Ik lees in de app dat hij een kamer deelt met Berisha in het Holiday inn. Geen idee of echt betrouwbaar.
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- StratumZuid
- Vedette
-
- Lid scoutingsteam
Jayden Braaf heb ik eigenlijk geen idee meer van. Afgelopen seizoen in Italië niet echt opgevallen.danko-lazovic wrote: ↑04 Aug 2021, 18:30Ben ik met je eens. Zelf zal ik kijken of Jayden Braaf beschikbaar is, lijkt mij goed in dat profiel passen, en misschien dat je hem kan overhalen met een Malen-traject. Ook Willem Geubells was vroeger een heel groot talent, en lijkt een beetje vast te zitten bij AS Monaco.Tijn wrote: ↑04 Aug 2021, 15:37 Nog 4 spelers graag:
Spits/10: Berisha
Vleugel: Groot talent voor back-up voor Gakpo en Madueke. Vertessen kan het samen met hem uitvechten dan wie eerste invaller is. Maar moet wel iemand zijn die rendement heeft en echt kan leveren.
Middenveld: talent voor achter Sangaré
Verdediging: talent voor RCV
Mogen nog genoeg spelers weg, dus budget zal er wel zijn. Vooral in de aanval flink investeren en achterin is de nood iets minder hoog omdat we nog wat kunnen schuiven.
Willem Geubels is lang geblesseerd geweest en zeker een van de oogappels bij Monaco mits weer fit.
-
- Lid scoutingsteam
Hij wordt sinds een week of twee wel regelmatig aan PSV gelinkt in de Chileense media, maar ik vraag me af of het klopt. Het is een prima speler en gezien de vraagprijs van z'n club - een stuk onder de vijf miljoen - denk ik wel dat hij snel naar Europa gaat (ik denk dan eerder aan clubs als Gent of Bologna, die orde), maar PSV lijkt deze zomer echt in te zetten op een hoger niveau. Deze jongen zou best wel een gok zijn. Heeft op zich een prima basistechniek, werkt hard, weet waar de bal gaat komen in de '16' en kan ook in de lucht van betekenis zijn, maar overall schat ik hem eerder in op een niveau waar Vitesse en Feyenoord tevreden mee zouden zijn. Het rendement is nog niet bijzonder (al ligt dat ook voor een deel aan povere teamgenoten) en aan de bal is het nog regelmatig onrustig, al vond ik hem in de wedstrijden in de Copa Libertadores zeker niet slecht, met o.a. prima optredens tegen Palmeiras. Toegegeven: dit oordeel is gestoeld op een wedstrijd of 8 die ik gezien heb, maar hij viel wel positief op tussen z'n beperkte medespelers en tegenstanders. Heeft inmiddels ook al wat kansen gehad in het Chileense nationale elftal, waarbij hij ook al een keer mocht spelen.ShovingNE2 wrote: ↑04 Aug 2021, 18:24 Geruchtje. Rico de Chileen. @Ykhim heb jij een mening over deze speler.
Al met al wel een speler om in de gaten te houden, maar ik denk niet dat hij nu naar PSV gaat komen. Ik heb wel van meerdere mensen gehoord dat PSV serieus geïnteresseerd is in een andere Zuid-Amerikaan: Gabriel Veron. Geweldige speler, maar of dat financieel haalbaar is, vraag ik me af. Zodra dat concreet wordt, ben ik de eerste die zich hier meldt.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Lid scoutingsteam
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Die erewissel gisteren was dus helemaal niet voor Noni!Heissenberrug wrote: ↑04 Aug 2021, 22:18 Ik zag op Twitter een foto voorbij komen van Bruma op EHV airport. Schijnt onderweg te zijn naar Lissabon, volgens Rik Elfrink mogelijk naar z'n zaakwaarnemer. Hoe dan ook lijkt het me dat er dan enigszins beweging in de zaak zit als hij de moeite neemt om te reizen.
-
- Internationale topspeler
Natuurlijk was die wissel voor Noni. Gewoon 2vliegen in één klapThijs85 wrote: ↑04 Aug 2021, 22:21Die erewissel gisteren was dus helemaal niet voor Noni!Heissenberrug wrote: ↑04 Aug 2021, 22:18 Ik zag op Twitter een foto voorbij komen van Bruma op EHV airport. Schijnt onderweg te zijn naar Lissabon, volgens Rik Elfrink mogelijk naar z'n zaakwaarnemer. Hoe dan ook lijkt het me dat er dan enigszins beweging in de zaak zit als hij de moeite neemt om te reizen.