Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Robson de Souza
Vedette

Armada wrote: 02 Jul 2024, 09:57 Na Dest en Tillman binnenhalen, is Sepp van den Berg hèt project zover ik kan beoordelen. Die “vervanger van Ramalho” claim, klopt in die zin dat hij die positie in gaat vullen. Echter is het een mogelijke transfer die al lang “nodig” is en van een veel grotere orde dan enkel Ramalho vervangen.

Buiten reageren op andere uitgaande transfers natuurlijk. Die jongen van Excelsior komt niet anticiperende op een transfer van Bakayoko. Daar zou dan een andere topper voor moeten komen natuurlijk.
De komst van Flamingo staat ook over los van lijkt me of niet?
Armada
Internationale topspeler

Robson de Souza wrote: 02 Jul 2024, 10:23
Armada wrote: 02 Jul 2024, 09:57 Na Dest en Tillman binnenhalen, is Sepp van den Berg hèt project zover ik kan beoordelen. Die “vervanger van Ramalho” claim, klopt in die zin dat hij die positie in gaat vullen. Echter is het een mogelijke transfer die al lang “nodig” is en van een veel grotere orde dan enkel Ramalho vervangen.

Buiten reageren op andere uitgaande transfers natuurlijk. Die jongen van Excelsior komt niet anticiperende op een transfer van Bakayoko. Daar zou dan een andere topper voor moeten komen natuurlijk.
De komst van Flamingo staat ook over los van lijkt me of niet?
Ja, ook in die zin bevestigd door het ED.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Rik schrijft het wel mooi deze morgen, het 'voetjevrijen' is bijna voorbij. In mijn ogen is het vaak een totaalplaatje (legpuzzel) wat met het 'voetjevrijen' langzaam in elkaar schuift. Nu komen de 2 weken waar het allemaal in elkaar gaat schuiven. Uiteraard exclusief de vertrekkers en diens vervangers.

Ik denk dat iedereen wel in kan schatten welke posities de komende week ingevuld gaan worden en die concrete vacatures zijn al een tijdje gelijk. Met de aankoop van Dest vraag ik me af of ze nog iets op de back posities gaan doen op korte termijn anders komt daar normaal gesproken ook nog een verdediger bij. Flamingo gaat gewoon rond komen, Driouech wordt een klap op gegeven en die andere RCV zou wel eens flink wat langer kunnen duren.

Benitez - Drommel
Teze - Flamingo - Boscagli - Obispo - Mauro - Oppegard (extra back)
Schouten - Veerman - Saibari - Tillman - Til - Babadi - Land
Lozano - Bakayoko - Luuk - Pepi - Lang - Driouech

Dan zit je al op 22 spelers waarbij Ledezma/Van Duiven normaliter niet zo'n grote rol gaan krijgen en er nog een extra RCV bij komt. Dan is het enkel 1 op 1 vervangen en hebben we op papier de beste selectie van Nederland waarbij je gewoon niet kunt voorstellen dat we niet minimaal top 2 eindigen.
Mr.Unibet
Meervoudig international

In Duitsland gaan wel verschillende geruchten dat Mainz óf een vrije lage koopoptie (5 miljoen) heeft óf een right of refusal (moeten ze eerst met Mainz overleggen of ze het bod willen matchen en dan mag Mainz eruit komen met Van den Berg).

Zal wel een spelletje van de lange adem worden en zie Slot hem in de voorbereiding ook wel een kans geven.
Armada
Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 02 Jul 2024, 10:46 Rik schrijft het wel mooi deze morgen, het 'voetjevrijen' is bijna voorbij. In mijn ogen is het vaak een totaalplaatje (legpuzzel) wat met het 'voetjevrijen' langzaam in elkaar schuift. Nu komen de 2 weken waar het allemaal in elkaar gaat schuiven. Uiteraard exclusief de vertrekkers en diens vervangers.

Ik denk dat iedereen wel in kan schatten welke posities de komende week ingevuld gaan worden en die concrete vacatures zijn al een tijdje gelijk. Met de aankoop van Dest vraag ik me af of ze nog iets op de back posities gaan doen op korte termijn anders komt daar normaal gesproken ook nog een verdediger bij. Flamingo gaat gewoon rond komen, Driouech wordt een klap op gegeven en die andere RCV zou wel eens flink wat langer kunnen duren.

Benitez - Drommel

Dan zit je al op 22 spelers waarbij Ledezma/Van Duiven normaliter niet zo'n grote rol gaan krijgen en er nog een extra RCV bij komt. Dan is het enkel 1 op 1 vervangen en hebben we op papier de beste selectie van Nederland waarbij je gewoon niet kunt voorstellen dat we niet minimaal top 2 eindigen.
RCV kan juist ook snel gebeuren. ED schrijft het wel zo op dat het verhaal van de lange adem is. Ook dat kan vanuit PSV strategie zijn richting Liverpool (wij hebben de tijd en houden vol).

Sepp heeft bij Liverpool aangegeven te willen vertrekken met een tweejarig lopend contract. De vraag is of hij, met dezelfde zaakwaarnemer als Schouten, echt een hele duidelijk voorkeur voor PSV heeft. Er zijn namelijk meerdere partijen geïnteresseerd. In die zin heeft PSV veel te bieden (basisplaats, CL, in de kijker bij Oranje) en is het feit dat dit 'officieel' in de media komt een bepaalde indicatie. Het is in ieder geval niet zo dat hij PSV helemaal niet ziet zitten, mijn inschatting is het tegenovergestelde.
11 Tinus
Legende

Armada wrote: 02 Jul 2024, 11:00
11 Tinus wrote: 02 Jul 2024, 10:46 Rik schrijft het wel mooi deze morgen, het 'voetjevrijen' is bijna voorbij. In mijn ogen is het vaak een totaalplaatje (legpuzzel) wat met het 'voetjevrijen' langzaam in elkaar schuift. Nu komen de 2 weken waar het allemaal in elkaar gaat schuiven. Uiteraard exclusief de vertrekkers en diens vervangers.

Benitez - Drommel

RCV kan juist ook snel gebeuren. ED schrijft het wel zo op dat het verhaal van de lange adem is. Ook dat kan vanuit PSV strategie zijn richting Liverpool (wij hebben de tijd en houden vol).

Sepp heeft bij Liverpool aangegeven te willen vertrekken met een tweejarig lopend contract. De vraag is of hij, met dezelfde zaakwaarnemer als Schouten, echt een hele duidelijk voorkeur voor PSV heeft. Er zijn namelijk meerdere partijen geïnteresseerd. In die zin heeft PSV veel te bieden (basisplaats, CL, in de kijker bij Oranje) en is het feit dat dit 'officieel' in de media komt een bepaalde indicatie. Het is in ieder geval niet zo dat hij PSV helemaal niet ziet zitten, mijn inschatting is het tegenovergestelde.
Het kan snel gebeuren maar zoals je zegt heeft PSV relatief weinig haast zolang ze Flamingo binnen hebben. We spelen pas over 4,5 week voor het echie en het spel moet in Engeland nog beginnen. Als ze vandaag 15 miljoen neerklappen voor Sepp ben ik dik tevreden maar voor mijn gevoel gaat het nog lang duren als het al goed komt.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Armada wrote: 02 Jul 2024, 11:00

Benitez - Drommel

En Rik kan hem ook nog eens anders bedoelen, als PSV al maaanden met hem bezig is dan is het al een transfer van de lange adem zelfs als hij vandaag tekent :mrgreen:
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Forum1913
    ShovingNE2
    Site Admin

We hebben geen idee hoelang dit al speelt. Wie weet is Stewart hier al een week of 6 mee bezig. En komt het naar buiten in de eindfase van de onderhandelingen. Maar misschien komt het wel net aan het begin naar buiten.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Sensation
    Lid scoutingsteam

ShovingNE2 wrote: 02 Jul 2024, 11:09 We hebben geen idee hoelang dit al speelt. Wie weet is Stewart hier al een week of 6 mee bezig. En komt het naar buiten in de eindfase van de onderhandelingen. Maar misschien komt het wel net aan het begin naar buiten.
    Ik kan zo gauw niet terugvinden hoeveel tijd er zat tussen de eerste geruchten rondom Schouten en het daadwerkelijk tekenen. Dat was er ook een van de lange adem.

Wordt St Juste -> van den Berg de nieuwe Vranckx -> Schouten?
    Armada
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 02 Jul 2024, 11:09 We hebben geen idee hoelang dit al speelt. Wie weet is Stewart hier al een week of 6 mee bezig. En komt het naar buiten in de eindfase van de onderhandelingen. Maar misschien komt het wel net aan het begin naar buiten.
    Meerdere jaren.
    ShovingNE2
    Site Admin

Ik vind terug bij het ED op de site 29 juli.

Op 20 juli schrijft Rik nog:
    Op dit moment zijn er twee vacatures, waarvoor Aster Vranckx en Charles de Ketelaere in beeld zijn.
    Op 29 juli:
    Daarnaast zijn de namen van Aster Vranckx en Davinson Sánchez inmiddels genoegzaam bekend als opties om PSV te versterken. PSV vindt ook de 26-jarige Jerdy Schouten een heel interessante speler voor het middenveld. Op hem is echter niet geboden bij zijn club Bologna, voor de goede orde. Middenvelder Vranckx is eerder al benaderd en is geïnteresseerd in PSV, maar tot nu toe melden bronnen nog geen doorbraak. De Belg is nu contractspeler van VfL Wolfsburg. Schouten zou een alternatief kunnen zijn.
    Armada
    Internationale topspeler

Captain(C)
    Vaste waarde in elftal

Ben erg benieuwd of dit rond kan komen met van den Berg. Op het oog een zeer interessante optie al zal deze wel prijzig zijn.
    Wellicht kan PSV nog wat van de prijs af snoepen en uitkomen rond 12-15 miljoen euro.
    Koekoek!
    Sensation
    Lid scoutingsteam

ShovingNE2 wrote: 02 Jul 2024, 11:19 Ik vind terug bij het ED op de site 29 juli.

Op 20 juli schrijft Rik nog:
    Op dit moment zijn er twee vacatures, waarvoor Aster Vranckx en Charles de Ketelaere in beeld zijn.
    Op 29 juli:
    Daarnaast zijn de namen van Aster Vranckx en Davinson Sánchez inmiddels genoegzaam bekend als opties om PSV te versterken. PSV vindt ook de 26-jarige Jerdy Schouten een heel interessante speler voor het middenveld. Op hem is echter niet geboden bij zijn club Bologna, voor de goede orde. Middenvelder Vranckx is eerder al benaderd en is geïnteresseerd in PSV, maar tot nu toe melden bronnen nog geen doorbraak. De Belg is nu contractspeler van VfL Wolfsburg. Schouten zou een alternatief kunnen zijn.
    En twee weken later was het rond, maar was er ook één van de lange adem. We kunnen denk ik wel stellen dat zodra een naam door Timmer/Elfrink genoemd wordt dat het dan iig de aftastende fase voorbij is, ik gok dat je dan kan stellen dat de speler zelf wel zou willen en dat men ook weet er met de speler wel uit te komen, maar dat het vooral nog een vraagteken is of de clubs er uit gaan komen.
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Armada
    ShovingNE2
    Site Admin

Sensation wrote: 02 Jul 2024, 13:14En twee weken later was het rond, maar was er ook één van de lange adem. We kunnen denk ik wel stellen dat zodra een naam door Timmer/Elfrink genoemd wordt dat het dan iig de aftastende fase voorbij is, ik gok dat je dan kan stellen dat de speler zelf wel zou willen en dat men ook weet er met de speler wel uit te komen, maar dat het vooral nog een vraagteken is of de clubs er uit gaan komen.
    Dat bedoel ik te zeggen. Natuurlijk duurt zo'n proces lang. Maar we hebben geen idee op welk punt in het proces dit naar buiten komt. Stel morgen wordt Sepp gepresenteerd.... is dat dan snel? Geen idee, wellicht zijn ze sinds begin april al in gesprek.
    Juancho
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 02 Jul 2024, 13:14 En twee weken later was het rond, maar was er ook één van de lange adem. We kunnen denk ik wel stellen dat zodra een naam door Timmer/Elfrink genoemd wordt dat het dan iig de aftastende fase voorbij is, ik gok dat je dan kan stellen dat de speler zelf wel zou willen en dat men ook weet er met de speler wel uit te komen, maar dat het vooral nog een vraagteken is of de clubs er uit gaan komen.
    In geval de broertjes vd Berg (Rav is die andere) is vanuit Zwolle wel bekend dat PSV ze beide toen al wilde dus reken maar dat PSV Sepp al jarenlang volgt met bijbehorend contact om een keer te kunnen toeslaan als die kans er is. Dus dit is dan weer typisch zo'n warm contact speler om zo maar te noemen :mrgreen: . Als het moment daar is... kan het dus snel gaan.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
    ArmadaMithras
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Zelfs buiten Zwolle is dat bekend! :alien:
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
    Ardbeg
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Sinds het Sepp-soapje is begonnen zijn bij mij de transferwindowkriebels definitief losgeslagen. Wat een aankoop zou dat zijn! Letsgooo
  • These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post (total 4):
    EindhovenvoetbalShovingNE2FTSTylerDurdn
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Inderdaad bij mij ook. Als ze daadwerkelijk veel geld willen investeren in dit soort spelers als Sepp, dan beloofd dat wat voor de achterhoede.
    Dan zullen spelers als Teze en Boscagli ook wel een mooie aanbieding krijgen van Ernie.

Er zal ook met het eventueel aantrekken van Flamingo en Van den Berg nog meer geïnvesteerd moeten worden.

Enkele posities zijn dan nog niet stevig bezet een vervanger op rechts en links of Oppergard moet het licht intussen hebben gezien.
    Obispo zal natuurlijk ook nog kunnen vertrekken en dan zal ook voor hem er iemand moeten komen.

Wat zal deze zomer ons brengen... Erg benieuwd
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Verwacht vertrek
    Verwachte blijver
    Mogelijke aankoop
    Mogelijk vertrek

Doel:
    Benitez
    Drommel
    Schiks
    Steur
    Zoet

Rechtsback:
    Teze
    Extra rechtsback
    Vervanger Teze bij transfer

Centraal achterin:
    Boscagli
    Obispo
    Flamingo
    Van den Berg
    Vervanger Boscagli bij transfer

Linksback:
    Dest
    Mauro
    Oppegard
    Extra linksback huur

Middenveld:
    Schouten
    Saibari
    Til
    Tillman
    Veerman
    Land
    Babadi
    Vervanger Veerman bij transfer

Aanval:
    Lozano (tot 1 januari)
    Bakayoko
    De Jong
    Pepi
    Lang
    Driouech
    Vervanger Lozano

Het wordt stiekem toch wel weer een drukke zomer. Hopelijk verlengen Boscagli, Teze en Veerman, dat zou een enorme slok op de borrel schelen. Maar ik verwacht zelfs zonder die verlengingen dus minstens zes nieuwe spelers: een rechtsback ipv Sambo, de huur van een linksback, twee rechtsbenige cv's en twee buitenspelers.

Dat worden me de weekjes weer wel.
    Breur
    Internationale topspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 02 Jul 2024, 14:51 Verwacht vertrek
    Verwachte blijver
    Mogelijke aankoop
    Mogelijk vertrek

Doel:
    Benitez
    Drommel
    Schiks
    Steur
    Zoet

Rechtsback:
    Teze
    Extra rechtsback

Centraal achterin:
    Boscagli
    Obispo
    Flamingo
    Van den Berg

Linksback:
    Dest
    Mauro
    Oppegard
    Extra linksback huur

Middenveld:
    Schouten
    Saibari
    Til
    Tillman
    Veerman
    Land
    Babadi

Aanval:
    Lozano (tot 1 januari)
    Bakayoko
    De Jong
    Pepi
    Lang
    Driouech
    Vervanger Lozano

Het wordt stiekem toch wel weer een drukke zomer. Hopelijk verlengen Boscagli, Teze en Veerman, dat zou een enorme slok op de borrel schelen. Maar ik verwacht zelfs zonder die verlengingen dus minstens zes nieuwe spelers: een rechtsback ipv Sambo, de huur van een linksback, twee rechtsbenige cv's en twee buitenspelers.

Alleen wilt Bosz een selectie van 23 spelers (inclusief 3 keepers). Ik tel er nu 26 bij je. Je zult wat meer 'multifunctionele' spelers moeten hebben. Zo kan Flamingo ook rechtsback geloof ik in een noodsituatie.
    11 Tinus
    Legende

Breur wrote: 02 Jul 2024, 15:37
    Eindhovenvoetbal wrote: 02 Jul 2024, 14:51 Verwacht vertrek
    Verwachte blijver
    Mogelijke aankoop
    Mogelijk vertrek

Doel:
    Benitez
    Drommel
    Schiks
    Steur
    Zoet

Rechtsback:
    Teze
    Extra rechtsback

Centraal achterin:
    Boscagli
    Obispo
    Flamingo
    Van den Berg

Linksback:
    Dest
    Mauro
    Oppegard
    Extra linksback huur

Middenveld:
    Schouten
    Saibari
    Til
    Tillman
    Veerman
    Land
    Babadi

Aanval:
    Lozano (tot 1 januari)
    Bakayoko
    De Jong
    Pepi
    Lang
    Driouech
    Vervanger Lozano

Alleen wilt Bosz een selectie van 23 spelers (inclusief 3 keepers). Ik tel er nu 26 bij je. Je zult wat meer 'multifunctionele' spelers moeten hebben. Zo kan Flamingo ook rechtsback geloof ik in een noodsituatie.
    Ik dacht 22 veldspelers en 4 keepers.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

20 + 4
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Breur
    FritskePhilips
    Nationale topspeler

Image

Dit is natuurlijk al een uitzonderlijke selectie, uitgaande van het huidige materiaal +meest voorname geruchten.
  • These users thanked the author FritskePhilips for the post:
    Captain(C)
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

Ik zou toch echt een basis linksback halen, Dest, mits weer op oude niveau, speelt zich toch wel in de basis zowel rechts of links. Daarnaast moet je gewoon Bakayoko verkopen en daar een nieuw kanon aanschaffen aangezien we nog half jaartje Lozano achter de hand hebben.
  • These users thanked the author BarryBanaan for the post:
    Doperwt11
    Post Reply