Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Armada wrote: 12 Jul 2024, 12:45 PSV wil vroeg haar verhaal in orde hebben; Flamingo is al gekomen voor Kotchap, een andere kandidaat dient te komen voor Ramalho. Waarbij er tegelijkertijd getrokken wordt aan Boscagli.

Het verhaal VDB is in beweging.
Ik denk dat Liverpool in de driver's seat zit want zij hebben nog 2 a 3 weken voordat spelers terug komen van het EK. Het zou onlogisch zijn om snel zaken te doen met PSV lijkt mij maar ik laat me graag verrassen want ik hoop dat Sepp komt.
Armada
Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 12 Jul 2024, 12:51
Armada wrote: 12 Jul 2024, 12:45 PSV wil vroeg haar verhaal in orde hebben; Flamingo is al gekomen voor Kotchap, een andere kandidaat dient te komen voor Ramalho. Waarbij er tegelijkertijd getrokken wordt aan Boscagli.

Ik denk dat Liverpool in de driver's seat zit want zij hebben nog 2 a 3 weken voordat spelers terug komen van het EK. Het zou onlogisch zijn om snel zaken te doen met PSV lijkt mij maar ik laat me graag verrassen want ik hoop dat Sepp komt.
Wedervraag; 2 jaar contract en wil weg + heeft duidelijke voorkeur. Vraagprijs 20m euro.

PSV biedt 14m + 20% doorverkoop met mogelijk nog een clausule voor terugkoop op 40m.

Zou je dat doen als Liverpool zijnde?
  • These users thanked the author Armada for the post:
    LeandroBonfim
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Armada wrote: 12 Jul 2024, 12:53

Wedervraag; 2 jaar contract en wil weg + heeft duidelijke voorkeur. Vraagprijs 20m euro.

PSV biedt 14m + 20% doorverkoop met mogelijk nog een clausule voor terugkoop op 40m.

Ten eerste heb ik al eerder gezegd dat als ik Liverpool was had ik een dergelijk bod geaccepteerd en Geertruida gehaald. Verkoop is denk ik ook niet te voorkomen maar het gaat mij om de timing. Jij kan zeggen dat PSV vaart wil maken maar ik denk dat Liverpool niet zoveel haast heeft. Ze gaan hem sowieso wel verkopen maar ik denk pas als de rest terug is. En Geertruida is ook pas over 2 a 3 beschikbaar als ze er hetzelfde over denken als ik. En qua bod denk ik dat 15 miljoen voor zowel PSV als Liverpool een 'fair' bedrag is.
    ShovingNE2
    Site Admin

Armada wrote: 12 Jul 2024, 12:49Nja, dit is een forum toch? Ik neem het niet dermate serieus dat ik mezelf moet afvragen of een ludiek, ietwat cryptisch, plaatje... iets is waarvan ik moet denken dat ik niet weet welke verantwoordelijkheid ik draag m.b.t. de gevolgen die ontstaan na het plaatsen van het plaatje.

Ik kan dan daar terughoudender in zijn, wellicht is dat beter.
    NEE!

Heerlijk toch dat het forum hierom ontploft. Goud. Het is aan een ieder om het voor zichzelf te wegen.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 7):
    NotoriousBIG046Vanthaman18SKERLAmr.topTylerDurdnComeOnPSVDaveB
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Standbeeld
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

Armada wrote: 12 Jul 2024, 12:49
    Standbeeld wrote: 12 Jul 2024, 12:46
    Al die scoops die je deelt zijn gewoon geschreven en (redelijk) duidelijk. Maar wat is voor jou de meerwaarde om dan nu ineens zo'n plaatje te posten? Ik heb nu net minimaal twee pagina's gelezen met mensen die erop schieten, maar waarbij er verder niks concreets gezegd wordt. Ik kan niet ontkennen dat ik daar nu een beetje Rutger Vinke vibes van krijg. Dit staat verder los van dat je lekker zelf moet weten wat je post hoor. Maar ben gewoon benieuwd wat de toegevoegde waarde van zo'n plaatje nu is.
    Nja, dit is een forum toch? Ik neem het niet dermate serieus dat ik mezelf moet afvragen of een ludiek, ietwat cryptisch, plaatje... iets is waarvan ik moet denken dat ik niet weet welke verantwoordelijkheid ik draag m.b.t. de gevolgen die ontstaan na het plaatsen van het plaatje.

Als je kijkt naar de reacties dan heb ik toch wel sterk dat indruk dat velen het heel erg serieus nemen. Ik denk dat als je al wat langer meedraait dat je wel redelijk goed in kan schatten hoe of wat, maar dat geldt voor het merendeel (denk ik) niet. Nogmaals he: zelf weten wat je post en als anderen het leuk vinden om te schieten op zo'n "ludiek" helemaal plaatje prima. Just my two cents.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    11 TinusTrixm
    Armada
    Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 12 Jul 2024, 12:56

Ten eerste heb ik al eerder gezegd dat als ik Liverpool was had ik een dergelijk bod geaccepteerd en Geertruida gehaald. Verkoop is denk ik ook niet te voorkomen maar het gaat mij om de timing. Jij kan zeggen dat PSV vaart wil maken maar ik denk dat Liverpool niet zoveel haast heeft. Ze gaan hem sowieso wel verkopen maar ik denk pas als de rest terug is. En Geertruida is ook pas over 2 a 3 beschikbaar als ze er hetzelfde over denken als ik. En qua bod denk ik dat 15 miljoen voor zowel PSV als Liverpool een 'fair' bedrag is.
    Klopt. Maar druk speler + makelaar is ook een ding.
    Boertje31
    Juancho
    Mister PSV

Armada wrote: 12 Jul 2024, 12:11
    Juancho wrote: 12 Jul 2024, 11:35 @Armada puur uit interesse, welke scoop die jij poste was de laatste die uitkwam? Dus geen sneer, gewoon benieuwd.
    Mijn ego is niet zo groot dat dit voor mij een sneer is. Toch proef ik wel scepsis, wat op zich gezond is... Maar nu lijkt het alsof ik mijzelf op e.o.a. manier door jouw opmerking moet gaan verklaren of verdedigen.
    Dat hoeft niet en was dus ook niet mijn insteek. Vandaar dat ik het er maar even bewust bij zette. Het plaatsen van een zandlopertje alleen zorgt natuurlijk gelijk voor vragen en en heeft wat duiding nodig, dat snap je zelf denk ik ook wel ;)

Verder nogmaals geen verkeerde bedoelingen met mijn vraag. :shake:. Want ik ben de eerste die zal zeggen: doe met de informatie die hier gedeeld wordt wat je wil. Geloof het, geloof het niet, maak een shifting wie daadwerkelijk betrouwbaar is. Whatever.
    Last edited by Juancho on 12 Jul 2024, 13:02, edited 1 time in total.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    ShovingNE2
    Site Admin

Juancho wrote: 12 Jul 2024, 12:58Het plaatsen van een zandlopertje alleen zorgt natuurlijk gelijk voor vragen en wat duiding
    Prima toch. Je wil toch als kind ook niet op 15 november horen wat je op 5 december van Sinterklaas krijgt. De voorpret is toch een enorm onderdeel van het hele gebeuren. Zo ook met dit soort zaken.

Zandlopertje, berg er in en direct wordt er ingezoomd op het vliegveld van Liverpool en daar staat godverdomme een jet klaar!!!! 1+1 = 100% zeker. Dat die vervolgens naar Hamburg vliegt is slechts een kleine bijkomstigheid. Dit is genieten man. Hier leeft het halve forum voor.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 11):
    EDGSmeets14KlapstoelRen HöekKingfisherNotoriousBIG046matejaComeOnPSVFieseFriedrichBramDaveB
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Fritske12
    Bankzitter

ja, lekker blijven posten. heerlijk leesvoer. zeker nu het buiten zo'n lekker weer is
  • These users thanked the author Fritske12 for the post (total 2):
    ShovingNE2milansandro
    Pierre
    Lid 2e elftal

Gewoon blijven posten Armada . Dan concluderen wij wel dat Van den Berg zo goed als rond is ;).
  • These users thanked the author Pierre for the post:
    NotoriousBIG046
    mateja
    Internationale topspeler

Armada wrote: 12 Jul 2024, 12:45
    mateja wrote: 12 Jul 2024, 12:41

Dan een vraag van mij; is de zandloper een 'scoop' of gewoon een wens van jou?

Wil overigens niet zeggen dat wanneer er niets gebeurt een eventuele scoop van jou niet zou kloppen natuurlijk.
    Scoop, vreselijk woord vind ik dat. Pretentieus ook.

Daarom; ik denk dat we snel duidelijkheid gaan krijgen m.b.t. van den Berg. Dat is even nietszeggend als 'veilig het midden houden', maar ik hoor Rik steeds zeggen 'lange adem'... Maar dat heeft m.i. meer te maken met 'hoe ver PSV wil gaan' dan met 'hoe lang PSV dit spel vol wil houden'. PSV wil vroeg haar verhaal in orde hebben; Flamingo is al gekomen voor Kotchap, een andere kandidaat dient te komen voor Ramalho. Waarbij er tegelijkertijd getrokken wordt aan Boscagli.

Mijn algemene verwachting? Een volle schatkist en een 'volledig' nieuwe as. Daarvan word ik niet per se blij.
    Ok thanks. Nee een volledig nieuwe as is totaal niet wenselijk. Maar als het dan gebeurt, het liefst zo snel mogelijk.
  • These users thanked the author mateja for the post:
    NotoriousBIG046
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Volledig nieuwe as zou betekenen vertrek: Beni, Boscagli, Ramalho (no problemo), Schouten, Veerman en Luuk????? Ik zie dat niet gebeuren hoor.
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Ik ga die bolle uit Zwolle bellen.
    DOEN DOEN DOEN.
    We can't change the world until we change ourselves.
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Pierre wrote: 12 Jul 2024, 13:08 Gewoon blijven posten @Armada . Dan concluderen wij wel dat Van den Berg zo goed als rond is ;).
    Antwoord is duidelijk. Armada

Lekker blijven posten.
    Ik geniet hier in elk geval onwijs van op mijn ligbedje in Turkije.
  • These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
    Armada
    Armada
    Internationale topspeler

CZ_Code wrote: 12 Jul 2024, 13:19 Volledig nieuwe as zou betekenen vertrek: Beni, Boscagli, Ramalho (no problemo), Schouten, Veerman en Luuk????? Ik zie dat niet gebeuren hoor.
    Leestekens.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Uit 2 aanhalingstekens kan ik niet opmaken wie dan wel en niet bij die as horen hoor Armada
    Armada
    Internationale topspeler

CZ_Code wrote: 12 Jul 2024, 13:25 Uit 2 aanhalingstekens kan ik niet opmaken wie dan wel en niet bij die as horen hoor @Armada
    In ieder geval niet de letterlijke hele as. Wel het grootste deel van die as. Veerman, zeer aannemelijk. Schouten, steeds aannemelijker. Ramalho, weg. Benitez, zeer aannemelijk. Boscagli, aannemelijk.
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

CZ_Code wrote: 12 Jul 2024, 13:25 Uit 2 aanhalingstekens kan ik niet opmaken wie dan wel en niet bij die as horen hoor @Armada
    Centraal duo (CV)
    FC Bracke
    Bankzitter

Hier draait dit forum toch op? Wat iemand hoort in de wandelgangen, en nog mooier, dat het daarna enerzijds klopt, of zelfs uit komt. Dat is toch een van de redenen waarom we blijven checken?

Ik lees de info van @Armada in ieder geval graag.
  • These users thanked the author FC Bracke for the post (total 2):
    Dutch CowboyDoubleUCoolman
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Standbeeld wrote: 12 Jul 2024, 12:58
    Armada wrote: 12 Jul 2024, 12:49

Nja, dit is een forum toch? Ik neem het niet dermate serieus dat ik mezelf moet afvragen of een ludiek, ietwat cryptisch, plaatje... iets is waarvan ik moet denken dat ik niet weet welke verantwoordelijkheid ik draag m.b.t. de gevolgen die ontstaan na het plaatsen van het plaatje.

Als je kijkt naar de reacties dan heb ik toch wel sterk dat indruk dat velen het heel erg serieus nemen. Ik denk dat als je al wat langer meedraait dat je wel redelijk goed in kan schatten hoe of wat, maar dat geldt voor het merendeel (denk ik) niet. Nogmaals he: zelf weten wat je post en als anderen het leuk vinden om te schieten op zo'n "ludiek" helemaal plaatje prima. Just my two cents.
    Ik weet niet of het écht serieus nemen is, of gewoon genieten van het transferspel/de transferperiode. Ik weet bijvoorbeeld heus wel dat de kans nagenoeg nihil is dat Sepp in die jet zit die klaarstond, maar ik vind het wel leuk om, op die manier, mee te doen aan het spel.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    ShovingNE2Standbeeld
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Armada wrote: 12 Jul 2024, 13:28
    In ieder geval niet de letterlijke hele as. Wel het grootste deel van die as. Veerman, zeer aannemelijk. Schouten, steeds aannemelijker. Ramalho, weg. Benitez, zeer aannemelijk. Boscagli, aannemelijk.
    Hmm, daar word ik ook niet vrolijk van. Schouten en Veerman allebei lijkt dus nog steeds te gebeuren? Hoeveel euries gok je voor Veerman, ligt die nu ook slechter in de markt dan voorheen?
    Juancho
    Mister PSV

Nog maar een keer, ik wilde met mijn post absoluut niet aangeven dat Armada moest stoppen hé. Want die kant gaat het nu een beetje op als ik bovenstaande reacties lees. Dat was niet mijn insteek. Dus idd, blijven posten en iedereen mag lekker zelf weten wat hij of zij gelooft. 👍🏽
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 3):
    SKERLAMenno1Ren Höek
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Gewoon blijven posten hoor Armada laat je niet wegjagen door Juancho die vindt dat je niet meer mag posten!
    Armada
    Internationale topspeler

CZ_Code wrote: 12 Jul 2024, 13:53
    Armada wrote: 12 Jul 2024, 13:28

Hmm, daar word ik ook niet vrolijk van. Schouten en Veerman allebei lijkt dus nog steeds te gebeuren? Hoeveel euries gok je voor Veerman, ligt die nu ook slechter in de markt dan voorheen?
    Dat EK en Veerman wordt m.i. te groot gemaakt. Ja, clubs kijken daar naar, maar zijn stats/data zijn minstens zo belangrijk.

Veerman was nooit de man voor een topclub, Schouten veel eerder.

Veerman is nog steeds zeer interessant voor subtop Duitsland, Italië. Daarnaast heeft Veerman een duidelijke vertrekwens (mits de juiste club aanklopt).

Schouten heeft die wens minder, echter gaat hij ook om als een mooie club komt. En ik denk dat die komt.
    Armada
    Internationale topspeler

Juancho wrote: 12 Jul 2024, 13:59 Nog maar een keer, ik wilde met mijn post absoluut niet aangeven dat @Armada moest stoppen hé. Want die kant gaat het nu een beetje op als ik bovenstaande reacties lees. Dat was niet mijn insteek. Dus idd, blijven posten en iedereen mag lekker zelf weten wat hij of zij gelooft. 👍🏽
    Nee joh. Alles ok man. En laten we het aub weer over PSV hebben.
    LeandroBonfim
    Post Reply