Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
René1978
Nationale topspeler

Misschien kijken we over een jaar wel terug op dit seizoen als de grote doorbraak van Dams en Van de Blaak.
FritskePhilips
Nationale topspeler

Image

Aankoop 1: Sepp van den Berg, Hilgers, Rav van den Berg als concurrenten voor Flamingo.

Aankoop 2: doorselecteren op Oppegård, gezien de blessuregevoeligheid van Mauro Jr en Dest. Barco, Sergio Gómez of Malacia (mits snel fit genoeg om speelminuten op te bouwen) huren. Anders Valentin Gómez kopen en daarmee vooruit lopen op een toekomstig vertrek van Boscagli. Laten wennen op LV, waarin hij in balbezit op het middenveld uitkomt.

Aankoop 3: jeugdig (top)talent uit de hoge hoed. Een Prestianni met een mooie constructie zou top zijn, maar er lopen in Zuid-Amerika meer pareltjes rond. Doe maar een Farfan-like transfer. ;)

Als back-up van Teze zou je ook nog een aankoop kunnen overwegen, maar ik ben van mening dat dit een positie is waarvoor je vanuit de jeugd wat door zou moeten kunnen schuiven en kansen mag geven (van den Blaak, Merien, Bressers).
  • These users thanked the author FritskePhilips for the post (total 2):
    DeBruyneDE MADERA 76
    Jur1913
    Internationale topspeler

Teletubby wrote: 28 Jul 2024, 14:02
    Jur1913 wrote: 28 Jul 2024, 13:58

Dest is de basis back. Mauro backup en Oppegard de backup van de backup

En wanneer daar iemand van uitvalt verandert er op de payroll niet gek veel
    Dest kan je onmogelijk als basis back zien dit seizoen. Die ligt er minimaal tot januari uit en zal dan rustig moeten opbouwen. Zou mij niks verbazen als hij ergens in maart/april pas voor het eerst weer 90 minuten zou kunnen maken. Dan zijn de prijzen al zo goed als verdeeld.
    En nog altijd staat hij op de loonlijst met passend salaris voor zijn status.

Wat is jullie plan? Nog een linksback halen die basiswaardig is en daarbij ook zulk salaris krijgt? En wat als Dest weer fit is? Bedankt voor je bewezen diensten en vanaf nu betalen we je in worstenbroodjes?

Voor de lange termijn lijkt het mij verstandig om niet direct in paniek te schieten door weer geld er tegenaan te smijten voor een korte termijn oplossing
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Jur1913 wrote: 28 Jul 2024, 14:11
    Teletubby wrote: 28 Jul 2024, 14:02

Dest kan je onmogelijk als basis back zien dit seizoen. Die ligt er minimaal tot januari uit en zal dan rustig moeten opbouwen. Zou mij niks verbazen als hij ergens in maart/april pas voor het eerst weer 90 minuten zou kunnen maken. Dan zijn de prijzen al zo goed als verdeeld.

Wat is jullie plan? Nog een linksback halen die basiswaardig is en daarbij ook zulk salaris krijgt? En wat als Dest weer fit is? Bedankt voor je bewezen diensten en vanaf nu betalen we je in worstenbroodjes?

Voor de lange termijn lijkt het mij verstandig om niet direct in paniek te schieten door weer geld er tegenaan te smijten voor een korte termijn oplossing
    Maar jij wil dus minimaal eerste 8 wedstrijden met Oppergard als linksback gaan spelen? Vorig jaar aan Feyenoord gezien dat je meteen goed moet beginnen. Ik zou vooral nu concentreren op een speler die zowel LB als LCV kan. Huren voor een jaar. Er zijn genoeg wedstrijden te spelen dit jaar en zoals al eerder vernoemd, moeten we eerst maar eens afwachten tot wanneer Dest echt fit is.
    Ardbeg
    Mister PSV

AddoCultheld wrote: 28 Jul 2024, 14:12 Maar jij wil dus minimaal eerste 8 wedstrijden met Oppergard als linksback gaan spelen? Vorig jaar aan Feyenoord gezien dat je meteen goed moet beginnen. Ik zou vooral nu concentreren op een speler die zowel LB als LCV kan. Huren voor een jaar.
    Waar lees je dat hij dat wil? Nergens toch? Zomaar geld smijten heeft hij het over.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 28 Jul 2024, 14:13
    AddoCultheld wrote: 28 Jul 2024, 14:12 Maar jij wil dus minimaal eerste 8 wedstrijden met Oppergard als linksback gaan spelen? Vorig jaar aan Feyenoord gezien dat je meteen goed moet beginnen. Ik zou vooral nu concentreren op een speler die zowel LB als LCV kan. Huren voor een jaar.
    Waar lees je dat hij dat wil? Nergens toch? Zomaar geld smijten heeft hij het over.
    Maar wie ga je dan de komende wedstrijden linksback zetten?

Edit:

Zou babadi die rol van Dest daar niet kunnen invullen de komende weken?
    Last edited by AddoCultheld on 28 Jul 2024, 14:17, edited 1 time in total.
    ShovingNE2
    Site Admin

Je zal er eentje moeten halen. Dus ja: Oppegard zal de eerste twee a drie duels linksback spelen.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Jur1913
    Internationale topspeler

AddoCultheld wrote: 28 Jul 2024, 14:12
    Jur1913 wrote: 28 Jul 2024, 14:11

Maar jij wil dus minimaal eerste 8 wedstrijden met Oppergard als linksback gaan spelen? Vorig jaar aan Feyenoord gezien dat je meteen goed moet beginnen. Ik zou vooral nu concentreren op een speler die zowel LB als LCV kan. Huren voor een jaar. Er zijn genoeg wedstrijden te spelen dit jaar en zoals al eerder vernoemd, moeten we eerst maar eens afwachten tot wanneer Dest echt fit is.
    Ik wil vooral dat we verantwoord met het geld om gaan en niet alles impulsief over de balk smijten en daarmee uiteindelijk net als Ajax met 36 linksbacks eindigen die ook allemaal een boterham verdienen.

Als dat dan betekent dat we de eerste 8 met Oppegard moeten spelen, dan is dat zo. Met een basis elf als deze gaat één mindere speler het verschil echt niet maken
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    Vanthaman18
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Als je een fatsoenlijke speler kunt huren dan kun je Oppegard toch ook nog altijd van de hand doen?
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Doperwt11
    Jur1913
    Internationale topspeler

Grasmat wrote: 28 Jul 2024, 14:24 Als je een fatsoenlijke speler kunt huren dan kun je Oppegard toch ook nog altijd van de hand doen?
    Zou kunnen inderdaad. Alleen maak je dan wel weer een flinke sprong in je salarishuis, die je met het aantrekken van Dest (neem ik aan) ook al hebt gemaakt

Prima als er iets voorbij komt dat financieel te behappen valt en je kwalitatief ook nog wat verder helpt, maar dat hoeft wmb niet koste wat het kost
    ShovingNE2
    Site Admin

Oppegard heeft het niveau echt niet. Dus hopelijk vind hij een nieuwe club.

Dest was vorig jaar ook al duur, verwacht daar geen verschil in eigenlijk.
    Jur1913
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 28 Jul 2024, 14:48 Oppegard heeft het niveau echt niet. Dus hopelijk vind hij een nieuwe club.

Verschil is dat hij nu vast op de loonlijst staat ipv enkel een jaartje huur
    Jur1913
    Internationale topspeler

Schiet me nu te binnen: ik zou denk ik eerder voor een speler gaan die ook links centraal prima uit de voeten kan. Type Teze op links dus

Dan gebruik je tot Dest terug is die kerel op links en pas je de tactiek iets aan door Boscagli als libero te gebruiken en dan die nieuwe op linksback een soortgelijke rol als Teze te geven. En als Dest terug is schuift die nieuwe weer door naar backup voor Boscagli ipv dat we een overload aan linksbacks hebben
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Met nu weer de blessures van zowel Boscagli als Mauro zou ik het niet raar meer vinden om eens een lijntje uit te gooien naar Ricardo Rodriguez. Transfervrij momenteel, kent de club een beetje en speelt de laatste jaren ook vaak centraal achterin.
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Jur1913 wrote: 28 Jul 2024, 14:51
    ShovingNE2 wrote: 28 Jul 2024, 14:48 Oppegard heeft het niveau echt niet. Dus hopelijk vind hij een nieuwe club.

Ook toen betaalde PSV al een deel van zijn salaris en was het een dure jongen. Daarnaast had je ook nog een van Aanholt en Sambo op de loonlijst en Ramalho en Bella-Kotchap waren ook alles behalve goedkoop. Daar lijkt wel wat ruimte te zijn ontstaan.
    Persepolis
    Vedette

29.04.2007 wrote: 28 Jul 2024, 12:21 "De sowieso matig bezette achterhoede" waarmee we vorig jaar een bijzonder laag aantal tegendoelpunten mee hadden, we doorgingen naar de CL en zelfs de groepsfase overleefden.
    Daarvan zijn er maar liefst 5 (al dan niet tijdelijk) weggevallen he, waarvan 2 basisspelers. Maar ben het voor de rest wel eens dat je met 2 nieuwe spelers er al bent, een centrale verdediger en linksback voor de basis. Dan heb je al 3 nieuwe verdedigers, met Flamingo erbij. Teze, aankoop en Mauro voor de backposities, Flamingo, Boscagli, aankoop en Obispo voor centraal. Hartstikke prima.
    Handball
    Regelmatige invaller

FritskePhilips wrote: 28 Jul 2024, 14:08 Image

Aankoop 1: Sepp van den Berg, Hilgers, Rav van den Berg als concurrenten voor Flamingo.

Aankoop 2: doorselecteren op Oppegård, gezien de blessuregevoeligheid van Mauro Jr en Dest. Barco, Sergio Gómez of Malacia (mits snel fit genoeg om speelminuten op te bouwen) huren. Anders Valentin Gómez kopen en daarmee vooruit lopen op een toekomstig vertrek van Boscagli. Laten wennen op LV, waarin hij in balbezit op het middenveld uitkomt.

Aankoop 3: jeugdig (top)talent uit de hoge hoed. Een Prestianni met een mooie constructie zou top zijn, maar er lopen in Zuid-Amerika meer pareltjes rond. Doe maar een Farfan-like transfer. ;)

Als back-up van Teze zou je ook nog een aankoop kunnen overwegen, maar ik ben van mening dat dit een positie is waarvoor je vanuit de jeugd wat door zou moeten kunnen schuiven en kansen mag geven (van den Blaak, Merien, Bressers).
    Barco is eerste keus bij Brighton in de voorbereiding op linksback.
    Sergio Gomez heeft getekend bij Sociedad.
    Malacia is iniedergeval weer in training, maar heeft een jaar niks gespeeld, geen idee of je dat er nog eens bij wil halen...
    Jur1913
    Internationale topspeler

Smeets14 wrote: 28 Jul 2024, 15:00
    Jur1913 wrote: 28 Jul 2024, 14:51

Ook toen betaalde PSV al een deel van zijn salaris en was het een dure jongen. Daarnaast had je ook nog een van Aanholt en Sambo op de loonlijst en Ramalho en Bella-Kotchap waren ook alles behalve goedkoop. Daar lijkt wel wat ruimte te zijn ontstaan.
    Ik wil ook niet zeggen dat er geen ruimte is voor het salaris van een nieuwe linksback, ik vraag me af of het verstandig is om financieel te gaan stapelen.

Daarnaast denk ik dat het kwa budgettering wel een verschil maakt of een salaris van 4 (ik roep maar wat) miljoen voor 1 jaar vast ligt of voor 4 jaar. Maar wellicht kunnen anderen met meer verstand daar wat meer over vertellen
    DeBruyne
    Meervoudig international

Handball wrote: 28 Jul 2024, 15:02
    FritskePhilips wrote: 28 Jul 2024, 14:08 Image

Barco is eerste keus bij Brighton in de voorbereiding op linksback.
    Sergio Gomez heeft getekend bij Sociedad.
    Malacia is iniedergeval weer in training, maar heeft een jaar niks gespeeld, geen idee of je dat er nog eens bij wil halen...
    Valentin Gómez, kan centraal en op de vleugel. Is al eerder aan PSV gelinkt. Dus wie weet..
  • These users thanked the author DeBruyne for the post:
    FritskePhilips
    Mvogoat
    Basisspeler

Ik snap niet helemaal waarom zoveel geopperd wordt voor een LB die ook op een CB positie zou kunnen. Dit profiel hebben we op rechts al staan. PSV was juist zo sterk doordat Dest via links kon aansluiten bij het middenveld en de aanval. Dat moet een (tijdelijke) vervanger in mijn ogen ook kunnen.
  • These users thanked the author Mvogoat for the post (total 4):
    JwoeloeDoperwt11De RealistTomV23
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    Jwoeloe
    Moderator

Mvogoat wrote: 28 Jul 2024, 15:14 Ik snap niet helemaal waarom zoveel geopperd wordt voor een LB die ook op een CB positie zou kunnen. Dit profiel hebben we op rechts al staan. PSV was juist zo sterk doordat Dest via links kon aansluiten bij het middenveld en de aanval. Dat moet een (tijdelijke) vervanger in mijn ogen ook kunnen.
    Precies, het is niet mogelijk om een eventuele linksback en linkscentrale verdediger in 1 profiel te stoppen. Daarvoor zijn de benodigde kwaliteiten te verschillend binnen de huidige speelwijze. Op rechts zou zou dat scenario wel opgaan, maar op links kom je automatisch bij 2 verschillende spelers uit. Je zal dus een linksback moeten halen met die aanvallende dreiging en een rechter ventrale verdediger voor de vacature waarvoor Sepp in aanmerking komt. Dan moeten Flamingo, Sepp (hopelijk) en eventueel Schouten als 3e CV het maar doen totdat Boscagli en Obispo terugkeren.
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Mvogoat wrote: 28 Jul 2024, 15:14 Ik snap niet helemaal waarom zoveel geopperd wordt voor een LB die ook op een CB positie zou kunnen. Dit profiel hebben we op rechts al staan. PSV was juist zo sterk doordat Dest via links kon aansluiten bij het middenveld en de aanval. Dat moet een (tijdelijke) vervanger in mijn ogen ook kunnen.
    Met Saibari op 8 ipv Veerman, heeft Bosz juist behoefte aan een linksback die het middenveld inschuift, ipv de diepte zoekt. Type Mauro dus.
    ShovingNE2
    Site Admin

Jur1913 wrote: 28 Jul 2024, 14:51Verschil is dat hij nu vast op de loonlijst staat ipv enkel een jaartje huur
    Dat maakt hem vorig jaar eerder duurder dan goedkoper in mijn beleving.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Je zou inderdaad zeggen dat juist in het huur potje nog enorm veel ruimte is. Er is nog niemand gehuurd en vorig jaar had je met Abk, PvA, Tillman en Dest gewoon 4 hele dure krachten gehuurd. Als Abk al 4 miljoen kostte dan zou het mij niks verbazen als je voor al deze spelers huren vorig jaar 8-10 miljoen kwijt was.
    Jur1913
    Internationale topspeler

En wat wanneer Dest weer terug is? Gaat ie bij het grof vuil want niet meer nodig?

De enige reden dat ik opperde voor een LB die ook op CB kan spelen is dat je hem vervolgens als backup voor Boscagli kunnen gebruiken omdat ook Obispo niet voldoet. En zo'n grote tactische aanpassing is het niet of je nu je LB aan laat sluiten bij Schouten of dat Boscagli dat doet. Maar dit zei ik in mijn vorige bericht ook al.
    Post Reply