Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toch alleen bij behalen CL? Wat opzich logisch zou zijn.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat lijkt me sterk. Nu investeren betekent ook een (veel) grotere kans op CL komend seizoen en (eindelijk) weer eens sportief succes.

Ik verwacht nog minstens een toptransfer.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... -over.html

Geen impact op transfers. Dus we gaan er eens goed voor zitten.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Betekent wel dat sommige spelers mss niet meer willen maar wel goed nieuws
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En dat die spelers niet meer willen is misschien ook goed nieuws. Heb wat moeite met spelers die alleen voor CL zouden komen. Je moet ook geloven in de club en het team.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht minimaal drie toptransfers in en dat Ihattaren, Luckassen, Viergever, Doan en hopelijk voor hem ook Guti het schip nog gaan verlaten.
Zeker als Doan vertrekt dan verwacht ik er drie.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat Luckassen en Rigo niet gaan transfereren, maar dat hun contracten na de window met wederzijdse goedkeuring worden ontbonden. Guti en Doan moeten snel zijn en anders word Guti gewoon de stand in op het middenveld.
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een lijdensweg dat wachten, dadelijk ook nog een bruiloft in Antwerpen. Bier drinken en F5en
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht vandaag helemaal niets. Matchday.
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat wordt rustig bier drinken en ESPN dan
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
billyboy
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 20 Aug 2021, 14:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je denkt bijna dat John nog op vakantie is
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wil namen.
User avatar
bruiswater
Jeugdspeler
Posts: 41
Joined: 04 Nov 2020, 15:34
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het allemaal wel al prima zo, volgensmij heeft PSV ook gewoon niet zo veel geld meer hoor om bijvoorbeeld een beetje dure spits te halen.

Viergever, Luckassen, Ihattarren, Guti, Rigo, Mauro en Bruma (?) moeten we wel nog ergens zien te lozen komende dagen.

Verder hoef je toch ook geen grote aankoop meer te doen? Met een beetje geluk blijft Romero dadelijk blessurevrij en heb je voorin al gewoon prima backups met Fofana, Doan en Vertessen. Ledezma komt dadelijk ook terug voor positie 10.

Een rechtsback voor de basis zou nog wel leuk zijn maar is ook geen echte must, Teze is gewoon een prima verdediger. Voor eventuele backup van Sangaré / MvG heb je Pröpper en dan nog een Boscgali die kan doorschuiven, Thomas kan hier evt ook nog spelen. Hier hoef je ook niet echt verder nog iemand extra voor te halen.

Met deze selectie + nog een betere rechtsback worden we gewoon kampioen en 1e in EL poule.
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het bruist van de trollen
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ah, het jaarlijks terugkerende ‘we hebben amper geld’ was dit keer geloof ik nog niet voorbij gekomen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 28 Aug 2021, 12:31 En dat die spelers niet meer willen is misschien ook goed nieuws. Heb wat moeite met spelers die alleen voor CL zouden komen. Je moet ook geloven in de club en het team.
Dat lijkt me een nogal naïeve, idealistische gedachte. Zou Götze hier spelen als Schmidt er niet was? Zou Noni Madueke hierheen zijn gekomen als hij niet wist dat hij hier eerder minuten zou maken dan bij Spurs? Zou Van Ginkel hier hebben gespeeld als ie niet al die blessures had gehad? Zou Pröpper terug zijn gekomen als ie ook een stap naar een betere ploeg in Engeland had kunnen maken? Elke speler, die hier speelt, heeft een egocentrische keuze gemaakt. Alleen van Gakpo, Obispo, Teze en dergelijke kun je nog enigszins het idee hebben van clubliefde, maar de realiteit is gewoon niet zo idealistisch.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aangezien Viergever weg mag, ga ik er vanuit dat PSV rond is met een centrale verdediger of rechtsback.
Dit hangt af waar ze Teze zien staan dit seizoen.

verder was Roger aan het pinpointen naar de centrum spits positie, dus ook daar verwacht ik deze periode nog een speler.

daarnaast verwacht ik alleen huur of aankopen als er iemand vertrekt.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

bruiswater wrote: 28 Aug 2021, 13:08 Ik vind het allemaal wel al prima zo, volgensmij heeft PSV ook gewoon niet zo veel geld meer hoor om bijvoorbeeld een beetje dure spits te halen.

Hee kijk eens wie weer terug is. De manier van posten, de "random" naam. Verrassend.
User avatar
bruiswater
Jeugdspeler
Posts: 41
Joined: 04 Nov 2020, 15:34
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 28 Aug 2021, 13:14 Ah, het jaarlijks terugkerende ‘we hebben amper geld’ was dit keer geloof ik nog niet voorbij gekomen.
Ik zeg toch ook niet dat we 'amper' geld hebben. Ik zeg dat ik denk dat we gewoon niet zo veel geld hebben om een talentvolle spits van ~15 miljoen + salaris te halen en dan ook nog een goede rechtsback van 10 miljoen, en dan vinden sommige dat er ook nog een backup voor Sangaré moet worden gehaald. Wordt allemaal wel een beetje te gek vind ik. We hebben tijdens corona toch ook gewoon tientallen miljoenen verloren, en daarnaast een aantal dure spelers onder salaris (Götze, Bruma, Ramalho, Madueke etc). Super blij natuurlijk met die kapitaalinjectie van 50 miljoen maar dat is natuurlijk niet voor niets dat we die moeten krijgen.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV heeft 4 pijnpunten momenteel:

- Je mist een pinchhitter waarmee je iets kan forceren voorin.
- Je mist een veelzijdige aanvaller die Götze kan vervangen (en evt. ook Madueke en Gakpo, mits multifunctioneel).
- Je mist een controleur die Sangare kan vervangen, dat is wel essentieel vind ik, gezien het type holding midfielder onmisbaar is.
- Je mist een rechtsback van niveau, alhoewel Teze daar best van mij de kans mag krijgen.

Het lijkt me sterk dat men alle 4 de punten kan aanpakken. Welke zijn het belangrijkste en waarom?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
bruiswater
Jeugdspeler
Posts: 41
Joined: 04 Nov 2020, 15:34
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Aug 2021, 14:10
bruiswater wrote: 28 Aug 2021, 13:08 Ik vind het allemaal wel al prima zo, volgensmij heeft PSV ook gewoon niet zo veel geld meer hoor om bijvoorbeeld een beetje dure spits te halen.

Hee kijk eens wie weer terug is. De manier van posten, de "random" naam. Verrassend.
?
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]Ardbeg[/mention] laat het rusten. De mods zullen er wel opzitten en die zullen er vast snel genoeg achter komen, mocht het zo zijn ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 28 Aug 2021, 14:31 @Ardbeg laat het rusten. De mods zullen er wel opzitten en die zullen er vast snel genoeg achter komen, mocht het zo zijn ;)
Doe ik ook. Ik vond dit nog genuanceerd voor mijn doen 😃
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 28 Aug 2021, 14:25 PSV heeft 4 pijnpunten momenteel:

- Je mist een pinchhitter waarmee je iets kan forceren voorin.
- Je mist een veelzijdige aanvaller die Götze kan vervangen (en evt. ook Madueke en Gakpo, mits multifunctioneel).
- Je mist een controleur die Sangare kan vervangen, dat is wel essentieel vind ik, gezien het type holding midfielder onmisbaar is.
- Je mist een rechtsback van niveau, alhoewel Teze daar best van mij de kans mag krijgen.

Het lijkt me sterk dat men alle 4 de punten kan aanpakken. Welke zijn het belangrijkste en waarom?
1, Je mist een pinchhitter waarmee je iets kan forceren voorin.
Waarom?
Een andere manier van kansen creëren of zelfs forceren is belangrijk om ook lastige wedstrijden over de streep te kunnen trekken.
2, Je mist een controleur die Sangare kan vervangen, dat is wel essentieel vind ik, gezien het type holding midfielder onmisbaar is.
Waarom?
Precies om wat jij aan geeft ook deze speler is nog niet aanwezig in de selectie en essentieel in het spel wat PSV wilt spelen.
3, Je mist een veelzijdige aanvaller die Götze kan vervangen (en evt. ook Madueke en Gakpo, mits multifunctioneel).
Waarom? Dit is heel lastig om te vinden en voor een eventuele reserve rol achter boven genoemden te halen. Hiervoor missen we ook iemand naast Vertessen vanuit de jeugd zie ik Antonisse of Fofana nog niet de stap maken.
Dit is een laatste moment transfer/huurtransfer zoals bij Fein ideaal. Helaas voldoen in mijn ogen Thomas en Mauro niet voldoende hiervoor
4. Rechtsback, Teze die gaat het wel lukken dit jaar. De prioriteiten liggen momenteel mijn inziens ergens anders.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Aug 2021, 12:25 Betekent wel dat sommige spelers mss niet meer willen maar wel goed nieuws
Dit. PSV is gewoon vijf keer minder interessant voor inkomende spelers.

Maakt het voor John natuurlijk des te moeilijker. Ik neem aan dat de eerste (paar) opties voor elke positie nu onhaalbaar zijn. PSV zet hoog in, dus ik ga ervan uit dat de spelers die bovenaan het verlanglijstje staan maar nét haalbaar bleken en dan is wel/geen CL een groot verschil

Jammer dat John nog maar een paar dagen heeft na deze ommezwaai. Al wist hij uiteraard al maanden dat dit een waarschijnlijk scenario zou zijn, dus hij zal ongetwijfeld goed voorbereid zijn.
Last edited by Lorenzo von Matterhorn on 28 Aug 2021, 15:03, edited 1 time in total.
Locked