Mergim Berisha (Fenerbahçe)
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Te licht bevonden.
Ik snapte sowieso nooit de roep om hem. 23 en pas 1,5 jaar in de plannen van RB Salzburg voorkomend. Daarvoor legio uitleenbeurten aan clubs als Rheinhof Altag en Magdeburg in de 2e bundesliga.
Werd m.i. veel groter gemaakt dan hij is.
-
- Lid scoutingsteam
Jammer, ik kan mij voorstellen dat dit oa met het niet halen van CL en salaris te maken heeft.
-
- Legende
Defour was nummer 1 en toen dat na ruim een maand proberen niet lukte kwam uiteindelijk Guardado. Eigenlijk zou je dan de vergelijking Luuk de Jong en Vinicius moeten maken i.p.v. met Berisha. PSV was heel lang met Luuk de Jong bezig als nummer 1 en toen dat niet doorging kwam dus Vinicius.
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler
De jongere spelers bezorgen je een transferwinst als ze het goed doen, dat is iets waar een club als PSV rekening mee moet houden.
Neemt niet weg dat Ramalho een geweldige aankoop is. Als onze Carlos dat ook is, dan mogen we in onze handen knijpen.
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Vooruit: Luuk én Berisha dan. Echt een van de meest geanticipeerde transfers ooit die geen doorgang heeft gevonden, erg bijzonderMassimo wrote: ↑02 Sep 2021, 19:37Defour was nummer 1 en toen dat na ruim een maand proberen niet lukte kwam uiteindelijk Guardado. Eigenlijk zou je dan de vergelijking Luuk de Jong en Vinicius moeten maken i.p.v. met Berisha. PSV was heel lang met Luuk de Jong bezig als nummer 1 en toen dat niet doorging kwam dus Vinicius.
Over een paar weken heeft niemand het meer over Berisha. Dan is de vraag vooral waarom Vinícius bij PSV speelt.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik hoop dat we over 3 maande kunnen zeggen: Ha daar is Fenerbahçe toch mooi ingetrapt, altijd maar dezelfde targets als wij hebbenYkhim wrote: ↑02 Sep 2021, 23:12Vooruit: Luuk én Berisha dan. Echt een van de meest geanticipeerde transfers ooit die geen doorgang heeft gevonden, erg bijzonderMassimo wrote: ↑02 Sep 2021, 19:37Defour was nummer 1 en toen dat na ruim een maand proberen niet lukte kwam uiteindelijk Guardado. Eigenlijk zou je dan de vergelijking Luuk de Jong en Vinicius moeten maken i.p.v. met Berisha. PSV was heel lang met Luuk de Jong bezig als nummer 1 en toen dat niet doorging kwam dus Vinicius.
Over een paar weken heeft niemand het meer over Berisha. Dan is de vraag vooral waarom Vinícius bij PSV speelt.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
-
- Vaste waarde in elftal
Ach, het was bovenal toch vooral een forumhype?Instand gehouden door wat al dan niet dubieuze insiders die maar bleven beweren of insinueren dat hij echt op het punt stond om te tekenen.
Vond de leeftijd ook al wat bedenkelijk, na alle euforische postings hier dacht ik aanvankelijk dat het om een talentvolle jongen van 19/20 ging, maar hij bleek dus al best een stukje ouder en kennelijk nog altijd geen vaste basiskracht in note bene Oostenrijk. Dat geeft wel iets te denken. Kan het alsnog een prima speler zijn hoor, maar dat maakt het voor mij al wat minder een musthave dan hier de algehele tendens een beetje leek te zijn.
Nou ja, we zullen zien hoe hij het in Turkije gaat doen (net als Kim). Misschien de zoveelste in de rij die hier langere tijd massaal omhooggeschreven werd en uiteindelijk toch niet echt enorme potten bleek te kunnen breken.
Vond de leeftijd ook al wat bedenkelijk, na alle euforische postings hier dacht ik aanvankelijk dat het om een talentvolle jongen van 19/20 ging, maar hij bleek dus al best een stukje ouder en kennelijk nog altijd geen vaste basiskracht in note bene Oostenrijk. Dat geeft wel iets te denken. Kan het alsnog een prima speler zijn hoor, maar dat maakt het voor mij al wat minder een musthave dan hier de algehele tendens een beetje leek te zijn.
Nou ja, we zullen zien hoe hij het in Turkije gaat doen (net als Kim). Misschien de zoveelste in de rij die hier langere tijd massaal omhooggeschreven werd en uiteindelijk toch niet echt enorme potten bleek te kunnen breken.