Programma algemeen

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Deninho32 leeft een beetje in het verleden met de titel Programma 2020/2021 ;)

Desalniettemin een handig overzicht.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

:lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Vanmiddag om 16.00 Osnabruck. Weer uitzending via YouTube?
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 10 Jul 2021, 14:15 Vanmiddag om 16.00 Osnabruck. Weer uitzending via YouTube?
Jep, staat alweer klaar op YT.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Als het goed is wel want alle oefenwedstrijden zouden te zien zijn.

Edit:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Gaat niks worden helaas. Volgens de kenners is Osna een maatje te groot:

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 10 Jul 2021, 14:43 Gaat niks worden helaas. Volgens de kenners is Osna een maatje te groot:

Achterlijke turken steeds. Get a life.
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

Twee zaterdagavond wedstrijden naar de middag toe geschoven. Twee zondagmiddag wedstrijden naar de avond toe.

Typisch PSV weer: Schijt aan de supporters, liever een paar uur extra rust voor de spelers.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Volkomen terecht aangezien dat op de eerste plaats staat.

Bovendien: ga maar eens een tijdstip vinden dat alle supporters goed uitkomt. Is er niet.
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

Toon Gebrands heeft sowieso schijt aan de supporters, what's new?
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Dat zal best [mention]Grasmat[/mention] , maar met de uitbreiding naar zaterdagmiddag en zondagavond is de bandbreedte wel èrg groot geworden. Het gaat natuurlijk óók om de maximale spreiding van wedstrijden want ESPN want meer inkomsten verwacht. Wordt zo wel wat lastiger om van ver weg naar Eindje te komen. Nu heb ik het redelijk gemakkelijk in dat opzicht (zéér flexibele werktijden, geen gezin meer om er voor te zijn) maar ook mij staat het onderhand wel eens tegen
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 10 Sep 2021, 11:05 Volkomen terecht aangezien dat op de eerste plaats staat.

Bovendien: ga maar eens een tijdstip vinden dat alle supporters goed uitkomt. Is er niet.
Dat er geen tijdstip te vinden is wat alle supporters goed uitkomt, betekent niet dat je dan maar een tijdstip moet pakken wat bijna niemand goed uitkomt.

Verder wat psvgouda al aangeeft, zeker zondagavonden zijn lastig te regelen als je wat verder weg woont. Overigens ook als je wat dichter bij woont zoals jij of ik. Ik moet de maandagochtend gewoon weer werken, geen zin om dan zondagavond om 8 uur nog aan de wedstrijd en wat biertjes te moeten beginnen.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind het echt nergens op slaan om wedstrijden 2 uur te vervroegen ivm Europese verplichtingen. Alsof dat ook maar iets uitmaakt. Zaterdagmiddag 16.30 is gewoon zwaar klote. Als je van ver komt (zoals ik) ben je je hele zaterdag kwijt. Overdag kun je eigenlijk niks doen en savonds is het ook net te laat allemaal.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Het gaat vooralsnog om één thuiswedstrijd op zondagavond. Als je wat dichterbij woont kun je gewoon tussen 22:30 en 22:45 in je nest liggen, als je wat verder weg woont moet je maar in het mooie Eindhoven komen wonen.

Die armoedige woede kan beter aan ESPN worden gericht. ‘Typisch PSV’ is het ook al niet aangezien AZ en Ajax hetzelfde ‘probleem’ hebben. Ik heb liever dat PSV binnen de opgelegde beperkte mogelijkheden aan de fitheid van spelers denkt dan aan een paar oververhitte supporters.
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

Hoewel ESPN de drijfveer is achter de zondag 8 uur wedstrijd, is het toch echt PSV wat keer op keer zelf aangeeft graag gebruik te maken van dat tijdstip. Ik reken het PSV zelf dus zeker aan, en het is typisch omdat PSV het al jarenlang zo doet. Elke keer wedstrijden verzetten naar klote tijdstippen voor een paar uurtjes extra rust op een rust van 3 dagen.
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als het bij 1 thuiswedstrijd op zondagavond blijft kan ik er prima mee leven. Moet zelf ook uit de Randstad komen, maar dat is dan maar zo. Zaterdag 16:30 vind ik zelf juist een heerlijke tijd, zoals ze het in Engeland en Duitsland ook doen. Uitslapen, naar PSV en dan de rest van de avond nog een hoop van de andere wedstrijden kunnen zien, ideaal wat mij betreft.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik vind zondagavond ook echt een kut tijdstip maar tegelijk weet ik dat het OF zondagavond 20.00 is of maandag 20.00 (wat ESPN wil net als Engeland/Spanje) dus dan is het wat mij betreft wel te overleven. Dit is ook de prijs die wij betalen omdat we geen CL spelen want dan kun je gewoon altijd zaterdag prime time spelen.

Die 16.30 maakt mij eigenlijk ook niet zoveel uit maar ik voetbal niet op zaterdagmiddag.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ik vind de 16:30 op zaterdag echt heerlijk. De 20 uur op maandag echt klote. Tja.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 10 Sep 2021, 11:48 Ik vind de 16:30 op zaterdag echt heerlijk. De 20 uur op maandag echt klote. Tja.
Jong is weer een ander verhaal hè? ;) Vooralsnog voetbalt 1 niet op maandag...
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Oh ja. Nou, zondag om 20 uur ook heel kut.

En als die 3 uur veel uitmaakt voor de wedstrijd dan vind ik dat dat voorrang moet hebben. Ik kan mij voorstellen dat het gewoon een extra rust moment is op de middag en prettiger eetpatroon. In een tijd waar iedere paar procenten waar je beter kan presteren het verschil kan maken moet je die pakken wat mij betreft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik ben allang blij dat die thuiswedstrijden overwegend op zaterdag zijn en dat we na EL vooral uitwedstrijden hebben. Dan maar wat vaker om 16:30, maar wat mij betreft is alles beter dan zo'n lauwe zondagmiddagwedstrijd om 14:30 bij 8 graden met miezerregen en wind. Daar is echt geen zak aan hoor.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

Zaterdag 16.30, wat een feest. Op tijd de kroeg in, na de wedstrijd weer de kroeg in en nog een beetje op een schappelijke tijd thuis zodat je nog wat aan je zondag hebt. Ideaal zou ik zeggen.
#FreeGeneratie4
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 10 Sep 2021, 13:32 Ik ben allang blij dat die thuiswedstrijden overwegend op zaterdag zijn en dat we na EL vooral uitwedstrijden hebben. Dan maar wat vaker om 16:30, maar wat mij betreft is alles beter dan zo'n lauwe zondagmiddagwedstrijd om 14:30 bij 8 graden met miezerregen en wind. Daar is echt geen zak aan hoor.
Nee, op zaterdagen is het altijd perfect weer, ff vergeten...😂
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nee, maar dan heb je nog zondag over om bij te komen van de kater die het klemzuipen na een deprimerende wedstrijddag uiteindelijk als gevolg heeft. Da's een cruciale luxe die ik me op zondagavond niet kan veroorloven :mrgreen:

Zaterdag > zondag. Altijd. Maar dat is mijn mening hoor.
Post Reply