Programma algemeen
- ShovingNE2
- Site Admin
Als het goed is wel want alle oefenwedstrijden zouden te zien zijn.
Edit:
Edit:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Dat zal best [mention]Grasmat[/mention] , maar met de uitbreiding naar zaterdagmiddag en zondagavond is de bandbreedte wel èrg groot geworden. Het gaat natuurlijk óók om de maximale spreiding van wedstrijden want ESPN want meer inkomsten verwacht. Wordt zo wel wat lastiger om van ver weg naar Eindje te komen. Nu heb ik het redelijk gemakkelijk in dat opzicht (zéér flexibele werktijden, geen gezin meer om er voor te zijn) maar ook mij staat het onderhand wel eens tegen
- Magnus
- Meervoudig international
Dat er geen tijdstip te vinden is wat alle supporters goed uitkomt, betekent niet dat je dan maar een tijdstip moet pakken wat bijna niemand goed uitkomt.
Verder wat psvgouda al aangeeft, zeker zondagavonden zijn lastig te regelen als je wat verder weg woont. Overigens ook als je wat dichter bij woont zoals jij of ik. Ik moet de maandagochtend gewoon weer werken, geen zin om dan zondagavond om 8 uur nog aan de wedstrijd en wat biertjes te moeten beginnen.
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Ik vind het echt nergens op slaan om wedstrijden 2 uur te vervroegen ivm Europese verplichtingen. Alsof dat ook maar iets uitmaakt. Zaterdagmiddag 16.30 is gewoon zwaar klote. Als je van ver komt (zoals ik) ben je je hele zaterdag kwijt. Overdag kun je eigenlijk niks doen en savonds is het ook net te laat allemaal.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- El Sordo
- Vedette
Het gaat vooralsnog om één thuiswedstrijd op zondagavond. Als je wat dichterbij woont kun je gewoon tussen 22:30 en 22:45 in je nest liggen, als je wat verder weg woont moet je maar in het mooie Eindhoven komen wonen.
Die armoedige woede kan beter aan ESPN worden gericht. ‘Typisch PSV’ is het ook al niet aangezien AZ en Ajax hetzelfde ‘probleem’ hebben. Ik heb liever dat PSV binnen de opgelegde beperkte mogelijkheden aan de fitheid van spelers denkt dan aan een paar oververhitte supporters.
Die armoedige woede kan beter aan ESPN worden gericht. ‘Typisch PSV’ is het ook al niet aangezien AZ en Ajax hetzelfde ‘probleem’ hebben. Ik heb liever dat PSV binnen de opgelegde beperkte mogelijkheden aan de fitheid van spelers denkt dan aan een paar oververhitte supporters.
- Magnus
- Meervoudig international
Hoewel ESPN de drijfveer is achter de zondag 8 uur wedstrijd, is het toch echt PSV wat keer op keer zelf aangeeft graag gebruik te maken van dat tijdstip. Ik reken het PSV zelf dus zeker aan, en het is typisch omdat PSV het al jarenlang zo doet. Elke keer wedstrijden verzetten naar klote tijdstippen voor een paar uurtjes extra rust op een rust van 3 dagen.
-
- Moderator
Als het bij 1 thuiswedstrijd op zondagavond blijft kan ik er prima mee leven. Moet zelf ook uit de Randstad komen, maar dat is dan maar zo. Zaterdag 16:30 vind ik zelf juist een heerlijke tijd, zoals ze het in Engeland en Duitsland ook doen. Uitslapen, naar PSV en dan de rest van de avond nog een hoop van de andere wedstrijden kunnen zien, ideaal wat mij betreft.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind zondagavond ook echt een kut tijdstip maar tegelijk weet ik dat het OF zondagavond 20.00 is of maandag 20.00 (wat ESPN wil net als Engeland/Spanje) dus dan is het wat mij betreft wel te overleven. Dit is ook de prijs die wij betalen omdat we geen CL spelen want dan kun je gewoon altijd zaterdag prime time spelen.
Die 16.30 maakt mij eigenlijk ook niet zoveel uit maar ik voetbal niet op zaterdagmiddag.
Die 16.30 maakt mij eigenlijk ook niet zoveel uit maar ik voetbal niet op zaterdagmiddag.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik vind de 16:30 op zaterdag echt heerlijk. De 20 uur op maandag echt klote. Tja.
- psvgouda
- Vedette
Jong is weer een ander verhaal hè? Vooralsnog voetbalt 1 niet op maandag...ShovingNE2 wrote: ↑10 Sep 2021, 11:48 Ik vind de 16:30 op zaterdag echt heerlijk. De 20 uur op maandag echt klote. Tja.
- ShovingNE2
- Site Admin
Oh ja. Nou, zondag om 20 uur ook heel kut.
En als die 3 uur veel uitmaakt voor de wedstrijd dan vind ik dat dat voorrang moet hebben. Ik kan mij voorstellen dat het gewoon een extra rust moment is op de middag en prettiger eetpatroon. In een tijd waar iedere paar procenten waar je beter kan presteren het verschil kan maken moet je die pakken wat mij betreft.
En als die 3 uur veel uitmaakt voor de wedstrijd dan vind ik dat dat voorrang moet hebben. Ik kan mij voorstellen dat het gewoon een extra rust moment is op de middag en prettiger eetpatroon. In een tijd waar iedere paar procenten waar je beter kan presteren het verschil kan maken moet je die pakken wat mij betreft.
-
- Lid scoutingsteam
Ik ben allang blij dat die thuiswedstrijden overwegend op zaterdag zijn en dat we na EL vooral uitwedstrijden hebben. Dan maar wat vaker om 16:30, maar wat mij betreft is alles beter dan zo'n lauwe zondagmiddagwedstrijd om 14:30 bij 8 graden met miezerregen en wind. Daar is echt geen zak aan hoor.
- psvgouda
- Vedette
Nee, op zaterdagen is het altijd perfect weer, ff vergeten...Ykhim wrote: ↑10 Sep 2021, 13:32 Ik ben allang blij dat die thuiswedstrijden overwegend op zaterdag zijn en dat we na EL vooral uitwedstrijden hebben. Dan maar wat vaker om 16:30, maar wat mij betreft is alles beter dan zo'n lauwe zondagmiddagwedstrijd om 14:30 bij 8 graden met miezerregen en wind. Daar is echt geen zak aan hoor.
-
- Lid scoutingsteam
Nee, maar dan heb je nog zondag over om bij te komen van de kater die het klemzuipen na een deprimerende wedstrijddag uiteindelijk als gevolg heeft. Da's een cruciale luxe die ik me op zondagavond niet kan veroorloven
Zaterdag > zondag. Altijd. Maar dat is mijn mening hoor.
Zaterdag > zondag. Altijd. Maar dat is mijn mening hoor.