Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
OnsPSV
Meervoudig international

Nou neem ik deze man vrijwel niet tot nooit serieus. Vind echter dat hij hier wel een punt heeft. De optie om te huren met optie tot koop die [mention]ShovingNE2[/mention] al paar keer noemde de meest goede manier van deals nu de corona perikelen weer oplaaien!
Ardbeg
Mister PSV

Heeft ons met Guardado inderdaad geen windeieren gelegd.
Hatseflats
Vedette

Ardbeg wrote: 20 Dec 2021, 10:30 Heeft ons met Guardado inderdaad geen windeieren gelegd.
Bij Guardado was er geloof ik geen optie tot koop.
ShovingNE2
Site Admin

Volgens mij ook niet. Brands was daar geen voorstander van: het zou onderhandelingen over een prijs blokkeren en vaak kan je minder betalen dan de optie aangeeft. (Of teksten van die strekking).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette

Ardbeg wrote: 20 Dec 2021, 10:30 Heeft ons met Guardado inderdaad geen windeieren gelegd.
De huur van Guardado en anderhalf jaar later de huur van Van Ginkel in de winterstop waren inderdaad heel belangrijk voor de twee kampioenschappen.
ShovingNE2
Site Admin

De huur van R. Rodriguez heel belangrijk om uiteindelijk nog Europees voetbal te halen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

OnsPSV wrote: 20 Dec 2021, 08:00

Nou neem ik deze man vrijwel niet tot nooit serieus. Vind echter dat hij hier wel een punt heeft. De optie om te huren met optie tot koop die @ShovingNE2 al paar keer noemde de meest goede manier van deals nu de corona perikelen weer oplaaien!
Mits de selectie er daadwerkelijk kwalitatief op vooruit gaat dan is een huurconstructie een prima plan.
Echter moet de speler ook in het team passem en de speelwijze kennen om meteen iets te kunnen toevoegen. Ik ben benieuwd waarmee ze op de proppen komem, welke buitenkansjes beschikbaar zijn.
Hatseflats
Vedette

Voormalig KG wrote: 21 Dec 2021, 08:51
OnsPSV wrote: 20 Dec 2021, 08:00

Nou neem ik deze man vrijwel niet tot nooit serieus. Vind echter dat hij hier wel een punt heeft. De optie om te huren met optie tot koop die @ShovingNE2 al paar keer noemde de meest goede manier van deals nu de corona perikelen weer oplaaien!
Mits de selectie er daadwerkelijk kwalitatief op vooruit gaat dan is een huurconstructie een prima plan.
Echter moet de speler ook in het team passem en de speelwijze kennen om meteen iets te kunnen toevoegen. Ik ben benieuwd waarmee ze op de proppen komem, welke buitenkansjes beschikbaar zijn.
Niet de selectie, maar de basiself moet er op vooruit gaan. En we zijn geen ajax die het voetbal heeft uitgevonden om een speler eerst te laten wennen aan het spel van PSV he. Kijk maar naar Mitrogol! Ging als een malle!
Revolinho
Internationale topspeler

Als zelfs deze clown dat ziet. Er valt inderdaad op geen enkele manier te redeneren dat je het seizoen zonder versterking(en) gaat afmaken en verwachten dat je dit keer wel de titel pakt. Het had niet gehoeven als de juiste spelers er van de zomer al waren geweest, maar we doen op dit moment gelukkig nog volop mee voor de titel. Jammer van Europa, daar misten we echt die laatste 5% voor.

Versterken betekent voor mij niet alleen stapelen, maar vooral doorselecteren.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

ShovingNE2 wrote: 21 Dec 2021, 08:51 De huur van R. Rodriguez heel belangrijk om uiteindelijk nog Europees voetbal te halen.
Zou die geen zin hebben om bij ons op rechts een half jaartje te komen ballen? :nerd:
Ardbeg
Mister PSV

Grasmat wrote: 21 Dec 2021, 13:20
ShovingNE2 wrote: 21 Dec 2021, 08:51 De huur van R. Rodriguez heel belangrijk om uiteindelijk nog Europees voetbal te halen.
Zou die geen zin hebben om bij ons op rechts een half jaartje te komen ballen? :nerd:
Ik denk dat Brenet het op dit moment nog beter dan de huidige Max zou doen, jij niet?
Grasmat
Lid van verdienste

Nou nou nou, dan ligt de lat wel heul laag. Waar zit die jongen tegenwoordig überhaupt? Duitsland nog steeds?
Ardbeg
Mister PSV

Grasmat wrote: 21 Dec 2021, 13:32 Nou nou nou, dan ligt de lat wel heul laag. Waar zit die jongen tegenwoordig überhaupt? Duitsland nog steeds?
Nee, ik zeg niet dat ik Brenet bij PSV wil :D . Ik zeg dat de kans dat hij het beter zou doen dan Max op het moment vrij realistisch is. Dat zegt vooral veel over laatstgenoemde, helaas.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Hatseflats wrote: 21 Dec 2021, 08:57
Voormalig KG wrote: 21 Dec 2021, 08:51

Niet de selectie, maar de basiself moet er op vooruit gaan. En we zijn geen ajax die het voetbal heeft uitgevonden om een speler eerst te laten wennen aan het spel van PSV he. Kijk maar naar Mitrogol! Ging als een malle!
Hatseflats de basis elf en daarmee ook de selectie
. 😁
ruuddevil
Legende

Brenet speelt in het tweede van Hoffenheim zo te zien, regionalliga sudwest. Contract loopt af, daarna waarschijnlijk richting RKC of Cambuur.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

ruuddevil wrote: 22 Dec 2021, 06:53 Brenet speelt in het tweede van Hoffenheim zo te zien, regionalliga sudwest. Contract loopt af, daarna waarschijnlijk richting RKC of Cambuur.
Of IJsselmeervogels...
Sensation
Lid scoutingsteam

Zou Marc Roca interessant zijn om te huren? Speelt nauwelijks bij Bayern, nog altijd 'pas' 24 en al wel een flinke vracht ervaring vanuit Espanyol (121 wedstrijden). Prima om te huren voor een half jaar met het oog op Africa Cup (en de risico's aan blessures/vorm van Pröpper en Van Ginkel), eventueel met optie tot koop deze zomer als het bevalt? Iemand die prima de rol van Sangaré kan vervullen, natuurlijk wat ander type maar wel gewoon een goede verdedigende middenvelder met ook voldoende voetballend vermogen.
Robson de Souza
Vedette

Sensation wrote: 22 Dec 2021, 09:30 Zou Marc Roca interessant zijn om te huren? Speelt nauwelijks bij Bayern, nog altijd 'pas' 24 en al wel een flinke vracht ervaring vanuit Espanyol (121 wedstrijden). Prima om te huren voor een half jaar met het oog op Africa Cup (en de risico's aan blessures/vorm van Pröpper en Van Ginkel), eventueel met optie tot koop deze zomer als het bevalt? Iemand die prima de rol van Sangaré kan vervullen, natuurlijk wat ander type maar wel gewoon een goede verdedigende middenvelder met ook voldoende voetballend vermogen.
Dit vind ik wel een interessante optie! Zou ook naast Sangaré uit de voeten kunnen toch?
Hatseflats
Vedette

Voormalig KG wrote: 21 Dec 2021, 20:21
Hatseflats wrote: 21 Dec 2021, 08:57

. 😁
Ik begreep het ook wel, maar met selectie zou je ook kunnen zeggen dat een speler iets beter moet zijn dan, pak 'm beet, Tammus. Gaat je selectie er dan op vooruit, jazeker. Gaat de basiself er dan op vooruit, neuh. Want iets beter dan Tammus (zoals Guti) is nog steeds geen basismateriaal :). Een speler moet beter zijn dan een Max, Mwene, Drommel, Guti, Vinicius, Zahavi en de rest van de basiself.
Zo kijk ik er tenminste tegenaan ;)
Sensation
Lid scoutingsteam

Robson de Souza wrote: 22 Dec 2021, 09:47
Sensation wrote: 22 Dec 2021, 09:30 Zou Marc Roca interessant zijn om te huren? Speelt nauwelijks bij Bayern, nog altijd 'pas' 24 en al wel een flinke vracht ervaring vanuit Espanyol (121 wedstrijden). Prima om te huren voor een half jaar met het oog op Africa Cup (en de risico's aan blessures/vorm van Pröpper en Van Ginkel), eventueel met optie tot koop deze zomer als het bevalt? Iemand die prima de rol van Sangaré kan vervullen, natuurlijk wat ander type maar wel gewoon een goede verdedigende middenvelder met ook voldoende voetballend vermogen.
Dit vind ik wel een interessante optie! Zou ook naast Sangaré uit de voeten kunnen toch?
Denk t wel, vind hem wel vergelijkbaar met Guti, verdedigend wel wat beter (denk ik) maar beiden hebben een goede pass in de benen.

Btw, ik zeg het nog maar eens, aan het eind van dit seizoen loopt het contract van Hector Herrera af bij Atletico, speelt niet veel meer en is 31, ik weet niet of ze hem gaan verlengen....
De Realist
Internationale topspeler

Sensation wrote: 22 Dec 2021, 09:57
Robson de Souza wrote: 22 Dec 2021, 09:47

Denk t wel, vind hem wel vergelijkbaar met Guti, verdedigend wel wat beter (denk ik) maar beiden hebben een goede pass in de benen.

Btw, ik zeg het nog maar eens, aan het eind van dit seizoen loopt het contract van Hector Herrera af bij Atletico, speelt niet veel meer en is 31, ik weet niet of ze hem gaan verlengen....
Oeh dat is wel erg interessant! Misschien toch aan wat touwtjes in Mexico trekken, want dat is altijd een versterking.
Wat [mention]Sensation[/mention] als optie brengt is ook erg interessant, al ben ik bang dat dat hem niet wordt. Bayern was niet zo blij mbt Fein, en volgens mij is Bayern sowieso nooit zo happig op verhuur naar andere competities
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Hatseflats wrote: 22 Dec 2021, 09:47
Voormalig KG wrote: 21 Dec 2021, 20:21

. 😁
Ik begreep het ook wel, maar met selectie zou je ook kunnen zeggen dat een speler iets beter moet zijn dan, pak 'm beet, Tammus. Gaat je selectie er dan op vooruit, jazeker. Gaat de basiself er dan op vooruit, neuh. Want iets beter dan Tammus (zoals Guti) is nog steeds geen basismateriaal :). Een speler moet beter zijn dan een Max, Mwene, Drommel, Guti, Vinicius, Zahavi en de rest van de basiself.
Zo kijk ik er tenminste tegenaan ;)
In deze ben ik het ook met u eens. :party:
Grasmat
Lid van verdienste

De Realist wrote: 22 Dec 2021, 10:36
Sensation wrote: 22 Dec 2021, 09:57

Oeh dat is wel erg interessant! Misschien toch aan wat touwtjes in Mexico trekken, want dat is altijd een versterking.
Wat @Sensation als optie brengt is ook erg interessant, al ben ik bang dat dat hem niet wordt. Bayern was niet zo blij mbt Fein, en volgens mij is Bayern sowieso nooit zo happig op verhuur naar andere competities
Ik denk dat Bayern achteraf wel blij is met het verhuren van Fein. Zij weten nu dat hij bij lange na nooit het Bayern niveau gaat halen en zijn hem afgelopen seizoen en dit seizoen kwijt van de loonlijst. Zo komen ze er nog redelijk makkelijk van af. En anders laten we Bommel gewoon een goed woordje voor ons doen. :tear:
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Doorgaans worden de (hoeveelheid) winterse transfers door de fans overschat onder het mom van "Er moet veel gebeuren", "Gericht versteken" of het goedmaken van wat in de zomer (niet) is gebeurd.

Gebaseerd op feiten nee. Maar mijn verwachting:
Spelers willen blijven. Niet iedereen in tevreden maar veel spelers krijgen (noodgedwongen) wel speeltijd. Daarom verwacht ik dat spelers als Bruma, Doan en Guti tóch zullen blijven.
Roger zal wellicht een gerichte aankoop willen.
John zal zeggen: als er niets uit gaat, komt er niets bij, tenzij een buitenkans zich voordoet.
Vanuit andere clubs verwacht ik geen concrete interesse voor spelers voor een wintertransfer

Mijn conclusie/gok: misschien één maar hoogstens 2 transfers, inkomend plus uitgaand.
One can only hope
ShovingNE2
Site Admin

Ik sta al te dansen als er 1 inkomende versterking voor de basis komt. Maar zelfs dat verwacht ik eigenlijk niet.
Locked