Transferwindow 2021-2022
-
- Meervoudig international
- Hatseflats
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Lid scoutingsteam
Mits de selectie er daadwerkelijk kwalitatief op vooruit gaat dan is een huurconstructie een prima plan.
Echter moet de speler ook in het team passem en de speelwijze kennen om meteen iets te kunnen toevoegen. Ik ben benieuwd waarmee ze op de proppen komem, welke buitenkansjes beschikbaar zijn.
- Hatseflats
- Vedette
Niet de selectie, maar de basiself moet er op vooruit gaan. En we zijn geen ajax die het voetbal heeft uitgevonden om een speler eerst te laten wennen aan het spel van PSV he. Kijk maar naar Mitrogol! Ging als een malle!Voormalig KG wrote: ↑21 Dec 2021, 08:51Mits de selectie er daadwerkelijk kwalitatief op vooruit gaat dan is een huurconstructie een prima plan.
Echter moet de speler ook in het team passem en de speelwijze kennen om meteen iets te kunnen toevoegen. Ik ben benieuwd waarmee ze op de proppen komem, welke buitenkansjes beschikbaar zijn.
-
- Internationale topspeler
Als zelfs deze clown dat ziet. Er valt inderdaad op geen enkele manier te redeneren dat je het seizoen zonder versterking(en) gaat afmaken en verwachten dat je dit keer wel de titel pakt. Het had niet gehoeven als de juiste spelers er van de zomer al waren geweest, maar we doen op dit moment gelukkig nog volop mee voor de titel. Jammer van Europa, daar misten we echt die laatste 5% voor.
Versterken betekent voor mij niet alleen stapelen, maar vooral doorselecteren.
Versterken betekent voor mij niet alleen stapelen, maar vooral doorselecteren.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Zou die geen zin hebben om bij ons op rechts een half jaartje te komen ballen?ShovingNE2 wrote: ↑21 Dec 2021, 08:51 De huur van R. Rodriguez heel belangrijk om uiteindelijk nog Europees voetbal te halen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik denk dat Brenet het op dit moment nog beter dan de huidige Max zou doen, jij niet?Grasmat wrote: ↑21 Dec 2021, 13:20Zou die geen zin hebben om bij ons op rechts een half jaartje te komen ballen?ShovingNE2 wrote: ↑21 Dec 2021, 08:51 De huur van R. Rodriguez heel belangrijk om uiteindelijk nog Europees voetbal te halen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee, ik zeg niet dat ik Brenet bij PSV wil . Ik zeg dat de kans dat hij het beter zou doen dan Max op het moment vrij realistisch is. Dat zegt vooral veel over laatstgenoemde, helaas.
-
- Lid scoutingsteam
Hatseflats de basis elf en daarmee ook de selectieHatseflats wrote: ↑21 Dec 2021, 08:57Niet de selectie, maar de basiself moet er op vooruit gaan. En we zijn geen ajax die het voetbal heeft uitgevonden om een speler eerst te laten wennen aan het spel van PSV he. Kijk maar naar Mitrogol! Ging als een malle!Voormalig KG wrote: ↑21 Dec 2021, 08:51
Mits de selectie er daadwerkelijk kwalitatief op vooruit gaat dan is een huurconstructie een prima plan.
.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Zou Marc Roca interessant zijn om te huren? Speelt nauwelijks bij Bayern, nog altijd 'pas' 24 en al wel een flinke vracht ervaring vanuit Espanyol (121 wedstrijden). Prima om te huren voor een half jaar met het oog op Africa Cup (en de risico's aan blessures/vorm van Pröpper en Van Ginkel), eventueel met optie tot koop deze zomer als het bevalt? Iemand die prima de rol van Sangaré kan vervullen, natuurlijk wat ander type maar wel gewoon een goede verdedigende middenvelder met ook voldoende voetballend vermogen.
-
- Vedette
Dit vind ik wel een interessante optie! Zou ook naast Sangaré uit de voeten kunnen toch?Sensation wrote: ↑22 Dec 2021, 09:30 Zou Marc Roca interessant zijn om te huren? Speelt nauwelijks bij Bayern, nog altijd 'pas' 24 en al wel een flinke vracht ervaring vanuit Espanyol (121 wedstrijden). Prima om te huren voor een half jaar met het oog op Africa Cup (en de risico's aan blessures/vorm van Pröpper en Van Ginkel), eventueel met optie tot koop deze zomer als het bevalt? Iemand die prima de rol van Sangaré kan vervullen, natuurlijk wat ander type maar wel gewoon een goede verdedigende middenvelder met ook voldoende voetballend vermogen.
- Hatseflats
- Vedette
Ik begreep het ook wel, maar met selectie zou je ook kunnen zeggen dat een speler iets beter moet zijn dan, pak 'm beet, Tammus. Gaat je selectie er dan op vooruit, jazeker. Gaat de basiself er dan op vooruit, neuh. Want iets beter dan Tammus (zoals Guti) is nog steeds geen basismateriaal . Een speler moet beter zijn dan een Max, Mwene, Drommel, Guti, Vinicius, Zahavi en de rest van de basiself.Voormalig KG wrote: ↑21 Dec 2021, 20:21Hatseflats de basis elf en daarmee ook de selectieHatseflats wrote: ↑21 Dec 2021, 08:57
Niet de selectie, maar de basiself moet er op vooruit gaan. En we zijn geen ajax die het voetbal heeft uitgevonden om een speler eerst te laten wennen aan het spel van PSV he. Kijk maar naar Mitrogol! Ging als een malle!
.
Zo kijk ik er tenminste tegenaan
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Denk t wel, vind hem wel vergelijkbaar met Guti, verdedigend wel wat beter (denk ik) maar beiden hebben een goede pass in de benen.Robson de Souza wrote: ↑22 Dec 2021, 09:47Dit vind ik wel een interessante optie! Zou ook naast Sangaré uit de voeten kunnen toch?Sensation wrote: ↑22 Dec 2021, 09:30 Zou Marc Roca interessant zijn om te huren? Speelt nauwelijks bij Bayern, nog altijd 'pas' 24 en al wel een flinke vracht ervaring vanuit Espanyol (121 wedstrijden). Prima om te huren voor een half jaar met het oog op Africa Cup (en de risico's aan blessures/vorm van Pröpper en Van Ginkel), eventueel met optie tot koop deze zomer als het bevalt? Iemand die prima de rol van Sangaré kan vervullen, natuurlijk wat ander type maar wel gewoon een goede verdedigende middenvelder met ook voldoende voetballend vermogen.
Btw, ik zeg het nog maar eens, aan het eind van dit seizoen loopt het contract van Hector Herrera af bij Atletico, speelt niet veel meer en is 31, ik weet niet of ze hem gaan verlengen....
- De Realist
- Internationale topspeler
Oeh dat is wel erg interessant! Misschien toch aan wat touwtjes in Mexico trekken, want dat is altijd een versterking.Sensation wrote: ↑22 Dec 2021, 09:57Denk t wel, vind hem wel vergelijkbaar met Guti, verdedigend wel wat beter (denk ik) maar beiden hebben een goede pass in de benen.Robson de Souza wrote: ↑22 Dec 2021, 09:47
Dit vind ik wel een interessante optie! Zou ook naast Sangaré uit de voeten kunnen toch?
Btw, ik zeg het nog maar eens, aan het eind van dit seizoen loopt het contract van Hector Herrera af bij Atletico, speelt niet veel meer en is 31, ik weet niet of ze hem gaan verlengen....
Wat [mention]Sensation[/mention] als optie brengt is ook erg interessant, al ben ik bang dat dat hem niet wordt. Bayern was niet zo blij mbt Fein, en volgens mij is Bayern sowieso nooit zo happig op verhuur naar andere competities
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Lid scoutingsteam
In deze ben ik het ook met u eens.Hatseflats wrote: ↑22 Dec 2021, 09:47Ik begreep het ook wel, maar met selectie zou je ook kunnen zeggen dat een speler iets beter moet zijn dan, pak 'm beet, Tammus. Gaat je selectie er dan op vooruit, jazeker. Gaat de basiself er dan op vooruit, neuh. Want iets beter dan Tammus (zoals Guti) is nog steeds geen basismateriaal . Een speler moet beter zijn dan een Max, Mwene, Drommel, Guti, Vinicius, Zahavi en de rest van de basiself.
Zo kijk ik er tenminste tegenaan
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik denk dat Bayern achteraf wel blij is met het verhuren van Fein. Zij weten nu dat hij bij lange na nooit het Bayern niveau gaat halen en zijn hem afgelopen seizoen en dit seizoen kwijt van de loonlijst. Zo komen ze er nog redelijk makkelijk van af. En anders laten we Bommel gewoon een goed woordje voor ons doen.De Realist wrote: ↑22 Dec 2021, 10:36Oeh dat is wel erg interessant! Misschien toch aan wat touwtjes in Mexico trekken, want dat is altijd een versterking.Sensation wrote: ↑22 Dec 2021, 09:57
Denk t wel, vind hem wel vergelijkbaar met Guti, verdedigend wel wat beter (denk ik) maar beiden hebben een goede pass in de benen.
Wat @Sensation als optie brengt is ook erg interessant, al ben ik bang dat dat hem niet wordt. Bayern was niet zo blij mbt Fein, en volgens mij is Bayern sowieso nooit zo happig op verhuur naar andere competities
-
- Vaste waarde in elftal
Doorgaans worden de (hoeveelheid) winterse transfers door de fans overschat onder het mom van "Er moet veel gebeuren", "Gericht versteken" of het goedmaken van wat in de zomer (niet) is gebeurd.
Gebaseerd op feiten nee. Maar mijn verwachting:
Spelers willen blijven. Niet iedereen in tevreden maar veel spelers krijgen (noodgedwongen) wel speeltijd. Daarom verwacht ik dat spelers als Bruma, Doan en Guti tóch zullen blijven.
Roger zal wellicht een gerichte aankoop willen.
John zal zeggen: als er niets uit gaat, komt er niets bij, tenzij een buitenkans zich voordoet.
Vanuit andere clubs verwacht ik geen concrete interesse voor spelers voor een wintertransfer
Mijn conclusie/gok: misschien één maar hoogstens 2 transfers, inkomend plus uitgaand.
Gebaseerd op feiten nee. Maar mijn verwachting:
Spelers willen blijven. Niet iedereen in tevreden maar veel spelers krijgen (noodgedwongen) wel speeltijd. Daarom verwacht ik dat spelers als Bruma, Doan en Guti tóch zullen blijven.
Roger zal wellicht een gerichte aankoop willen.
John zal zeggen: als er niets uit gaat, komt er niets bij, tenzij een buitenkans zich voordoet.
Vanuit andere clubs verwacht ik geen concrete interesse voor spelers voor een wintertransfer
Mijn conclusie/gok: misschien één maar hoogstens 2 transfers, inkomend plus uitgaand.
One can only hope
- ShovingNE2
- Site Admin