Triest idd
Transferwindow 2021-2022
- StratumZuid
- Vedette
-
- Meervoudig international
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
- Hatseflats
- Vedette
Achterlijke reactie.Gutanoth wrote: ↑31 Jan 2022, 15:40 Mensen die alles maar goed blijven praten voor John zijn net zo maf als hij zelf is. Met deze selectie ga je geen 2e worden.. Laat staan kampioen. Ik snap dat je niet uit mag gaan van kampioenschap aangezien Ajax een veel hoger budget heeft, maar als de middelmaat van Feyenoord je in je nek loopt te hijgen doe je écht iets fout
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
-
- Meervoudig international
- De Realist
- Internationale topspeler
Dit dus inderdaad. En dan begrijp ik dat opblazen eigenlijk ook niet zo heel goed, want het werd zo onderhand gebracht alsof het echt een serieus verhaal was.
Edit: 4,5 miljoen lees ik hierboven. Als dat inderdaad zo is dan heeft John of echt geweldig zitten slapen, of het is dus echt nooit een echte optie geweest. Kan het me alleen haast niet voorstellen aangezien er gisteren nog sprake was van 10 miljoen
Last edited by De Realist on 31 Jan 2022, 15:48, edited 1 time in total.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Persepolis
- Vedette
De middelmaat van Feyenoord is nog steeds goed genoeg om de meeste wedstrijden in de Eredivisie te winnen, anders doet de trainer daar iets heel erg fout. Die zullen na 20 wedstrijden dus altijd ergens in de buurt van de nr 1/2 zijn. Als zij ons in de nek hijgen doen ze dat bij Ajax net zo goed (het verschil is maar 2 puntjes meer). Onzin argument dus. Nog onzinniger is het feit dat mensen zogenaamd "alles goed praten". Ergens anders wordt er beweerd dat er mensen zijn die vinden dat hij alles perfect doet. Er zit een groot grijs gebied tussen het perfect doen en een volledige ramp zijn. Hij zit daar tussenin, en waar hij er tussenin zit kunnen de meningen over verdeeld zijn. De rest is onzin om zogenaamd een punt te maken.Gutanoth wrote: ↑31 Jan 2022, 15:40 Mensen die alles maar goed blijven praten voor John zijn net zo maf als hij zelf is. Met deze selectie ga je geen 2e worden.. Laat staan kampioen. Ik snap dat je niet uit mag gaan van kampioenschap aangezien Ajax een veel hoger budget heeft, maar als de middelmaat van Feyenoord je in je nek loopt te hijgen doe je écht iets fout
Last edited by Persepolis on 31 Jan 2022, 15:49, edited 3 times in total.
-
- Vedette
- mateja
hahaha wat? We gaan niet boven feyenoord eindigen? We hebben en meer punten, en een betere basis, en een bredere selectie. Leg mij ff uit waarom feyenoord ons in gaat halen graag, paniekzaaier.Gutanoth wrote: ↑31 Jan 2022, 15:40 Mensen die alles maar goed blijven praten voor John zijn net zo maf als hij zelf is. Met deze selectie ga je geen 2e worden.. Laat staan kampioen. Ik snap dat je niet uit mag gaan van kampioenschap aangezien Ajax een veel hoger budget heeft, maar als de middelmaat van Feyenoord je in je nek loopt te hijgen doe je écht iets fout
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Vind het ook geen slechte optie to be honest. Iets voor de langere termijn dat wel maar dan kun je kijken wat je voor vlees in de kuip hebt.Sao-Mellow wrote: ↑31 Jan 2022, 15:43Zou een mooie optie zijn, maar alleen als het met een kooptoptie is.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
-
- Vaste waarde in elftal
Op welke plek hebben wij een brede selectie? Zodra er ook maar één iemand extra geblesseerd is wordt onze basis een klap mindermateja wrote: ↑31 Jan 2022, 15:46hahaha wat? We gaan niet boven feyenoord eindigen? We hebben en meer punten, en een betere basis, en een bredere selectie. Leg mij ff uit waarom feyenoord ons in gaat halen graag, paniekzaaier.Gutanoth wrote: ↑31 Jan 2022, 15:40 Mensen die alles maar goed blijven praten voor John zijn net zo maf als hij zelf is. Met deze selectie ga je geen 2e worden.. Laat staan kampioen. Ik snap dat je niet uit mag gaan van kampioenschap aangezien Ajax een veel hoger budget heeft, maar als de middelmaat van Feyenoord je in je nek loopt te hijgen doe je écht iets fout
- mateja
Onze bank is beter dan de bank van feyenoord. Ik heb liever Teze achter de hand op CB dan Sandler. Ik heb liever Guti achter de hand op CVM dan Hendrix. Ik heb liever Vertessen achter de hand dan Jahanbaksh. Ik moet er eigenlijk niet serieus op in gaan, maar je weet dat kwantiteit iets anders is dan kwalitiet? Welke bankspelers van feyenoord had jij er graag bij gehad bij ons?
-
- Basisspeler
als we ff kritisch gaan kijken zijn beide transferperiodes van dit seizoen toch gewoon gefaald? in de zomer wilde we nog 4-5 toevoegen, niet gelukt en toen spraken we al over een dunne selectie met te weinig kwaliteit. Nu weer willen we spelers toevoegen en komt er weer enkel 1. Moet zeggen dat ik best schrik als je kijkt naar hoe er ingekocht wordt dit seizoen. Onze topverkopen zijn niet goed vervangen en onze dun bezette plekken zijn nogsteeds dun.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- TylerDurdn
Ben tot op heden altijd pro John en Toon geweest maar als het daadwerkelijk hier bij blijft dan scoren ze toch aardig wat minpunten. Wederom een matige transferperiode. Mis hierin de topsportmentaliteit/cultuur die Toon overal predikt.
Last edited by TylerDurdn on 31 Jan 2022, 15:54, edited 1 time in total.
-
- Ballenjongen
Als je Veerman afstreept tegen Pröpper, is er eigenlijk niks bijgekomen.Mvogoat wrote: ↑31 Jan 2022, 15:52 als we ff kritisch gaan kijken zijn beide transferperiodes van dit seizoen toch gewoon gefaald? in de zomer wilde we nog 4-5 toevoegen, niet gelukt en toen spraken we al over een dunne selectie met te weinig kwaliteit. Nu weer willen we spelers toevoegen en komt er weer enkel 1. Moet zeggen dat ik best schrik als je kijkt naar hoe er ingekocht wordt dit seizoen. Onze topverkopen zijn niet goed vervangen en onze dun bezette plekken zijn nogsteeds dun.
-
- Vedette
Als het zo blijft ben ik toch ook minder positief. Er moet in de breedte een CV bij. Op zijn minst. 8 uur nog..TylerDurdn wrote: ↑31 Jan 2022, 15:53 Ben tot op heden altijd pro John en Toon geweest maar als het daadwerkelijk hier bij blijft dan scoren ze toch aardig wat minpunten. Wederom een matige transferperiode.