Als ze iets doen zullen ze het denk ik thuis doen ja. De spelers hebben ook weekend.
Transferwindow 2022-2023
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Legende
John de Jong schept zelf de verwachtingen door aan te geven dat ze de selectie tijdig op orde willen hebben met het oog op de CL kwalificatiewedstrijden. Op 20 juni is de eerste training, dus de komende 3 weken wordt er dan wel nieuws verwacht. Tevens geeft hij aan niet eerst te hoeven verkopen om te kunnen kopen, dus zou dat in een aantal gevallen geen vertragende factor hoeven te zijn.
-
- Meervoudig international
Dat kan John wel willen maar spelers hebben ook nog iets te willen. En voor veel spelers geldt dat het niet gunstig is om nu al te kiezen maar ze gewoon even kunnen wachten. Ik vind het goed dat John de ambitie heeft uitgesproken om het snel voor elkaar te hebben want dat moet zijn doel ook zijn. Maar een beetje vreemd dat mensen dat vervolgens opvatten als een soort toezegging. Er zijn meerdere partijen bij betrokken.
- Trixm
- Vedette
Ik denk dat je in juni ook zeker wel twee a drie transfers mag verwachten. In het bijzonder een keeper.Massimo wrote: ↑29 May 2022, 12:45 John de Jong schept zelf de verwachtingen door aan te geven dat ze de selectie tijdig op orde willen hebben met het oog op de CL kwalificatiewedstrijden. Op 20 juni is de eerste training, dus de komende 3 weken wordt er dan wel nieuws verwacht. Tevens geeft hij aan niet eerst te hoeven verkopen om te kunnen kopen, dus zou dat in een aantal gevallen geen vertragende factor hoeven te zijn.
Saibari is underrated.
-
- Legende
https://www.vi.nl/nieuws/cillessen-raak ... ld-bij-PSV
PSV gaat niet eindeloos op Luuk wachten volgens het artikel..
Er is schijnbaar een shortlist van goede alternatieven..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- ComeOnPSV
- Vedette
Klopt helemaal wat je zegt.Makaveli wrote: ↑29 May 2022, 12:50 Dat kan John wel willen maar spelers hebben ook nog iets te willen. En voor veel spelers geldt dat het niet gunstig is om nu al te kiezen maar ze gewoon even kunnen wachten. Ik vind het goed dat John de ambitie heeft uitgesproken om het snel voor elkaar te hebben want dat moet zijn doel ook zijn. Maar een beetje vreemd dat mensen dat vervolgens opvatten als een soort toezegging. Er zijn meerdere partijen bij betrokken.
Maar in mijn en waarschijnlijk veel hersenen hier is het ook een trots om voor PSV te spelen.
Nu kunnen spelers komen en invloed hebben op de CL-campagne. Als ze eind augustus komen niet meer.
- Standbeeld
- Mister PSV
Lijkt mij niet meer dan logisch. En ik durf wel te stellen dat een speler op de shortlist Andreas Cornelius is.milansandro wrote: ↑29 May 2022, 13:07 https://www.vi.nl/nieuws/cillessen-raak ... ld-bij-PSV
- ComeOnPSV
- Vedette
PSV presenteerde de volgende spelers op deze dagen:
Joel Drommel - Vrijdag
Mvogo - Woensdag
Mwene - Dinsdag
Sangaré - Maandag
Zahavi - zondag
- colocolofc
- Meervoudig international
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Moderator
-
- Jeugdspeler
Kan altijd natuurlijk:-) Direct na wedstrijd, bericht op PSV website en dan in interview dit bevestigen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Openda heeft wel wat van Mané. Ook een speler waar ik lang van twijfelde of die goed genoeg was voor Liverpool of enkel snel was en goed gebruikt werd. Datzelfde merk ik nu bij Openda te hebben, terwijl die met momenten toch ook laat zien iets verfijnds wel te hebben. Ik ben inmiddels wel overtuigd sat hij voor €8m of minder een uitstekende aankoop is.
-
- Nationale topspeler
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
Dan kan het zomaar een Bruma 2.0 worden. Openda moet je gebruiken wanneer er ruimte achter de verdediging zit, of je moet hem laten spelen in de wetenschap dat hij zijn functionele techniek in de kleine ruimte aan het verbeteren is, wat vast met veel fouten gepaard gaat. Maar een deel van onze supporters geeft de speler geen ruimte.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑29 May 2022, 15:17 Ik vraag me af hoe Openda het doet als de ruimtes kleiner worden. PSV is immers geen Vitesse.
- ruuddevil
- Legende
Staan de supporters op het veld dan?Standbeeld wrote: ↑29 May 2022, 15:22Dan kan het zomaar een Bruma 2.0 worden. Openda moet je gebruiken wanneer er ruimte achter de verdediging zit, of je moet hem laten spelen in de wetenschap dat hij zijn functionele techniek in de kleine ruimte aan het verbeteren is, wat vast met veel fouten gepaard gaat. Maar een deel van onze supporters geeft de speler geen ruimte.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑29 May 2022, 15:17 Ik vraag me af hoe Openda het doet als de ruimtes kleiner worden. PSV is immers geen Vitesse.
-
- Lid scoutingsteam
Precies. En om 8 miljoen te betalen voor een stand-in? Tja.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑29 May 2022, 15:17 Ik vraag me af hoe Openda het doet als de ruimtes kleiner worden. PSV is immers geen Vitesse.
Het is geen slechte speler, maar ik vind het wel veel geld voor relatief weinig kwaliteit(en).