Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 04 Aug 2022, 08:29 Mo moest gewekt worden voor elke training door de club..
Anders zou die zich verslapen..
Tis net een klein kind van een jaar of 5..
Kenmerk van narcisme.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oeps, ik moest vanmorgen ook gewekt worden... Ben ik nu ook narcistisch? :think:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 04 Aug 2022, 09:36 Oeps, ik moest vanmorgen ook gewekt worden... Ben ik nu ook narcistisch? :think:
Niet als het door de wekker was. ;)
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kende hem niet, maar meneer John Inan verdiend wel een applausje. De eerste (en enige) journalist die iets kritisch durft te schrijven over Ajax/Mo.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 04 Aug 2022, 09:36 Oeps, ik moest vanmorgen ook gewekt worden... Ben ik nu ook narcistisch? :think:
Nee, gewoon lui.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 04 Aug 2022, 09:36 Oeps, ik moest vanmorgen ook gewekt worden... Ben ik nu ook narcistisch? :think:
Nee, jij leest niet goed. Een narcist gedraagt zich als een kind van 5 als hij zijn zin niet krijgt, het zijn pathologische leugenaars, zuigen de naaste omgeving leeg, etc,
Ik heb er een in mijn naaste omgeving en ik kan je vertellen dat het geen “grapje” is. Niets, maar dan ook niets kun je ermee beginnen. Het enige: ver uit de buurt blijven zodat je zelf niet gek wordt. En helaas gaat dat niet als het een familielid is.
Last edited by guus on 04 Aug 2022, 09:51, edited 1 time in total.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 04 Aug 2022, 09:44 Ik kende hem niet, maar meneer John Inan verdiend wel een applausje. De eerste (en enige) journalist die iets kritisch durft te schrijven over Ajax/Mo.
Waar? Is dat het stuk in de AD?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

guus wrote: 04 Aug 2022, 09:48
psvgouda wrote: 04 Aug 2022, 09:36 Oeps, ik moest vanmorgen ook gewekt worden... Ben ik nu ook narcistisch? :think:
Nee, jij leest niet goed. Een narcist gedraagt zich als een kind van 5 als hij zijn zin niet krijgt, het zijn pathologische leugenaars, zuigen de naaste omgeving leeg, etc,
Ik heb er een in mijn naaste omgeving en ik kan je vertellen dat het geen “grapje” is. Niets, maar dan ook niets kun je ermee beginnen. Het enige: ver uit de buurt blijven zodat je zelf niet gek wordt. En helaas gaat dat niet als het een familielid is.
Ik vind de stap van [mention]milansandro[/mention] die gewoon een mening heeft dat verslapen gedrag van een kind van 5 is (mee eens) naar narcist/pathologisch leugenaar wel groot. Ik heb ook collega's die zich weleens verslapen, maar ik vind dat niet per sé narcisten.

Maargoed deze discussie is hier al vaker gevoerd volgens mij.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 04 Aug 2022, 09:21

Het feit dat je zijn opmerking niet snapt zegt genoeg.
Ze zijn beiden (ook) Marokkaan. Dus wat valt er aan te snappen als de opmerking niet relevant is?
Ex unitate vires
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 04 Aug 2022, 09:55
guus wrote: 04 Aug 2022, 09:48

Nee, jij leest niet goed. Een narcist gedraagt zich als een kind van 5 als hij zijn zin niet krijgt, het zijn pathologische leugenaars, zuigen de naaste omgeving leeg, etc,
Ik heb er een in mijn naaste omgeving en ik kan je vertellen dat het geen “grapje” is. Niets, maar dan ook niets kun je ermee beginnen. Het enige: ver uit de buurt blijven zodat je zelf niet gek wordt. En helaas gaat dat niet als het een familielid is.
Ik vind de stap van @milansandro die gewoon een mening heeft dat verslapen gedrag van een kind van 5 is (mee eens) naar narcist/pathologisch leugenaar wel groot. Ik heb ook collega's die zich weleens verslapen, maar ik vind dat niet per sé narcisten.

Maargoed deze discussie is hier al vaker gevoerd volgens mij.
Het gaat niet over wekken en verslapen. Jij leest niet goed.
Het gaat over het vertonen van het gedrag van een kind van 5. Och laat maar….. prijs je gelukkig dat je niet weet wat narcisme is.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Franciscus wrote: 04 Aug 2022, 09:50
Madueke wrote: 04 Aug 2022, 09:44 Ik kende hem niet, maar meneer John Inan verdiend wel een applausje. De eerste (en enige) journalist die iets kritisch durft te schrijven over Ajax/Mo.
Waar? Is dat het stuk in de AD?
Ja. Kritisch is misschien niet het juiste woord, maar bij de 'journalisten' die uitpakten met breaking news bij een schijnbeweging tegen de amateurs is het nu doodstil. Inan neemt in elk geval de moeite om ook eens wat andere kanten te belichten.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

guus wrote: 04 Aug 2022, 10:08
Sensation wrote: 04 Aug 2022, 09:55

Ik vind de stap van @milansandro die gewoon een mening heeft dat verslapen gedrag van een kind van 5 is (mee eens) naar narcist/pathologisch leugenaar wel groot. Ik heb ook collega's die zich weleens verslapen, maar ik vind dat niet per sé narcisten.

Maargoed deze discussie is hier al vaker gevoerd volgens mij.
Het gaat niet over wekken en verslapen. Jij leest niet goed.
Het gaat over het vertonen van het gedrag van een kind van 5. Och laat maar….. prijs je gelukkig dat je niet weet wat narcisme is.
Volgens mij heb je nog wat te verwerken kerel.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Narcisme is toch vooral het hebben van een obsessie met het eigen uiterlijk of persoonlijkheid?
Kan het gedragen als een kind van 5 daar niet echt aan koppelen?
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mensen... wat serieus allemaal, was maar een gebbetje ( :mrgreen: ), geen idee dat hier een open zenuw lag. Zo diep ben ik niet geïnteresseerd in Mo's psychische welzijn, het is en het blijft triest allemaal, goed dat ie niet meer hier speelt maar daaro. Problemen ook lekker daar laten :pul:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

guus wrote: 04 Aug 2022, 10:08
Sensation wrote: 04 Aug 2022, 09:55

Ik vind de stap van @milansandro die gewoon een mening heeft dat verslapen gedrag van een kind van 5 is (mee eens) naar narcist/pathologisch leugenaar wel groot. Ik heb ook collega's die zich weleens verslapen, maar ik vind dat niet per sé narcisten.

Maargoed deze discussie is hier al vaker gevoerd volgens mij.
Het gaat niet over wekken en verslapen. Jij leest niet goed.
Het gaat over het vertonen van het gedrag van een kind van 5. Och laat maar….. prijs je gelukkig dat je niet weet wat narcisme is.
Invullen voor een ander, knap, pas ff op je woorden voortaan. De groeten.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jongens, kleine tip: er werd een grapje gemaakt en jullie voeren op basis daarvan een steeds vervelender wordende discussie. Laat het gaan.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]VeresRivne[/mention] (en [mention]Johan-Cruijff[/mention] )
Pasveer heeft vorig seizoen gewoon prima gekeept, dat wijzen de cijfers ook uit. Bovenal bracht Pasveer rust en organisatie achterin. Toen Onana kwam viel dat weg en werd het chaotisch. Wat je wel kunt zeggen is dat Pasveer geen wereldtop was, hij stompt vaak ballen daar waar de echt goede keepers ze klemvast hebben, hij heeft minder acceratievermogen en sprongkracht dan de echte goede keepers. Maar afgelopen seizoen was hij niet ondermaats. Dan heb je Jay Gorter die ook vanuit het tweede en in de voorbereiding het niet onaardig deed. Benfica meldde zich afgelopen winter voor hem, dat heeft Ajax afgezegd.
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje raar. Natuurlijk bakte Onana er niks van toen hij weer mocht spelen maar dat heeft natuurlijk een vrij duidelijke oorzaak. Zijn vertrek wens, maanden lang niet gespeelt en daarnaast het gezeur bij Ajax tussen hem en de leiding wbt zijn contract. Hij had er gewoon geen zin meer in en liet dat overduidelijk blijken. Dat hij nog zolang heeft mogen spelen vind ik echt een hele slappe keuze en het heeft jullie zelfs punten (en bijna) de titel gekost. Maar een fitte en scherpe Onana is natuurlijk een topkeeper die een niveau of 3 beter is dan de rest wat jullie hebben.

Dus in dat kader vind ik het oprecht vreemd dat je zo makkelijk een trede of 3 terug wil doen wbt de keeperspositie. Pasveer is wat je zegt degelijk, ervaren en geeft rust maar puur kijkend naar zijn keepende kwaliteiten en eigenlijk zelfs nog iets meer dan dat (wat brengt hij voor extra's mee) dan is het een doodnormale keeper. Voor de NL subtop uitstekend, voor een club als Ajax een PSV de ideale stand-in. Hij is niet snel, niet heel atletisch, ik vind hem technisch niet zo geweldig (verwerken van ballen, keuzes maken etc) en ook heersen in de 16 is redelijk maar zeker niet uitstekend.

Als je al weet dat je de CL in gaat en als je weet dat het gat tussen PSV en Ajax wel eens minder groot kan worden...dan was het eerste wat ik had geeist als Schreuder een topkeeper. Al kost die 10+ miljoenen, je noemt zelf al wat namen op. Met jullie budget kan je echt een veel, veel betere keeper kopen dan Pasveer. Waarom zou je dat dus nalaten? Juist Ajax heeft toch gezien hoe gigantisch belangrijk een bovengemiddelde keeper is op CL niveau? En dan koop je aanvaller zoveel voor 10+ miljoen.

Ik vind het oprecht heel raar beleid en als ik Ajax fan geweest zou zijn zou dit een gigantisch kritisch punt zijn geweest.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je dacht dat het bij PSV lang duurde, Ajax heeft pas vandaag officieel het uitshirt bekend gemaakt. Het is dat lelleke ding geworden met die patroontjes op de mouwen en kraag die mij doen denken aan het gemiddelde stoffe bandje wat mensen na een festival nog 3 weken omhouden totdat het écht te smerig is geworden.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 04 Aug 2022, 10:21 @VeresRivne (en @Johan-Cruijff )
Pasveer heeft vorig seizoen gewoon prima gekeept, dat wijzen de cijfers ook uit. Bovenal bracht Pasveer rust en organisatie achterin. Toen Onana kwam viel dat weg en werd het chaotisch. Wat je wel kunt zeggen is dat Pasveer geen wereldtop was, hij stompt vaak ballen daar waar de echt goede keepers ze klemvast hebben, hij heeft minder acceratievermogen en sprongkracht dan de echte goede keepers. Maar afgelopen seizoen was hij niet ondermaats. Dan heb je Jay Gorter die ook vanuit het tweede en in de voorbereiding het niet onaardig deed. Benfica meldde zich afgelopen winter voor hem, dat heeft Ajax afgezegd.
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje raar. Natuurlijk bakte Onana er niks van toen hij weer mocht spelen maar dat heeft natuurlijk een vrij duidelijke oorzaak. Zijn vertrek wens, maanden lang niet gespeelt en daarnaast het gezeur bij Ajax tussen hem en de leiding wbt zijn contract. Hij had er gewoon geen zin meer in en liet dat overduidelijk blijken. Dat hij nog zolang heeft mogen spelen vind ik echt een hele slappe keuze en het heeft jullie zelfs punten (en bijna) de titel gekost. Maar een fitte en scherpe Onana is natuurlijk een topkeeper die een niveau of 3 beter is dan de rest wat jullie hebben.

Dus in dat kader vind ik het oprecht vreemd dat je zo makkelijk een trede of 3 terug wil doen wbt de keeperspositie. Pasveer is wat je zegt degelijk, ervaren en geeft rust maar puur kijkend naar zijn keepende kwaliteiten en eigenlijk zelfs nog iets meer dan dat (wat brengt hij voor extra's mee) dan is het een doodnormale keeper. Voor de NL subtop uitstekend, voor een club als Ajax een PSV de ideale stand-in. Hij is niet snel, niet heel atletisch, ik vind hem technisch niet zo geweldig (verwerken van ballen, keuzes maken etc) en ook heersen in de 16 is redelijk maar zeker niet uitstekend.

Als je al weet dat je de CL in gaat en als je weet dat het gat tussen PSV en Ajax wel eens minder groot kan worden...dan was het eerste wat ik had geeist als Schreuder een topkeeper. Al kost die 10+ miljoenen, je noemt zelf al wat namen op. Met jullie budget kan je echt een veel, veel betere keeper kopen dan Pasveer. Waarom zou je dat dus nalaten? Juist Ajax heeft toch gezien hoe gigantisch belangrijk een bovengemiddelde keeper is op CL niveau? En dan koop je aanvaller zoveel voor 10+ miljoen.

Ik vind het oprecht heel raar beleid en als ik Ajax fan geweest zou zijn zou dit een gigantisch kritisch punt zijn geweest.
Dat alles, en het feit dat hij geen doping meer kon gebruiken.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 04 Aug 2022, 10:29 Als je dacht dat het bij PSV lang duurde, Ajax heeft pas vandaag officieel het uitshirt bekend gemaakt. Het is dat lelleke ding geworden met die patroontjes op de mouwen en kraag die mij doen denken aan het gemiddelde stoffe bandje wat mensen na een festival nog 3 weken omhouden totdat het écht te smerig is geworden.
Naast die patroontjes vernaaien die veel te prominente Adidas schouder/mouwstrepen ook altijd dat shirt.
Zo blij dat wij geen Adidas hebben.
Chief
Jeugdspeler
Posts: 49
Joined: 12 Jul 2022, 18:43
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zijn er nog insiders die meer specifics weten over wat wel/niet waar is mbt situatie Ihattaren en hoe men hier binnen Ajax over denkt?
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chief wrote: 04 Aug 2022, 10:41 Zijn er nog insiders die meer specifics weten over wat wel/niet waar is mbt situatie Ihattaren en hoe men hier binnen Ajax over denkt?
Ik ben geen insider maar kan wel raden dat ajax moeite heeft met toegeven dat PSV al die tijd gelijk had en dat ze het heel lang vaag zullen houden waardoor die conclusie niet getrokken hoeft te worden.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chief wrote: 04 Aug 2022, 10:41 Zijn er nog insiders die meer specifics weten over wat wel/niet waar is mbt situatie Ihattaren en hoe men hier binnen Ajax over denkt?
Ik zou het stuk in het AD eens lezen als ik jou was. Vertoond precies hetzelfde gedrag als bij PSV en is weer te vroeg op het schild gehesen.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 04 Aug 2022, 10:21 @VeresRivne (en @Johan-Cruijff )
Pasveer heeft vorig seizoen gewoon prima gekeept, dat wijzen de cijfers ook uit. Bovenal bracht Pasveer rust en organisatie achterin. Toen Onana kwam viel dat weg en werd het chaotisch. Wat je wel kunt zeggen is dat Pasveer geen wereldtop was, hij stompt vaak ballen daar waar de echt goede keepers ze klemvast hebben, hij heeft minder acceratievermogen en sprongkracht dan de echte goede keepers. Maar afgelopen seizoen was hij niet ondermaats. Dan heb je Jay Gorter die ook vanuit het tweede en in de voorbereiding het niet onaardig deed. Benfica meldde zich afgelopen winter voor hem, dat heeft Ajax afgezegd.
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje raar. Natuurlijk bakte Onana er niks van toen hij weer mocht spelen maar dat heeft natuurlijk een vrij duidelijke oorzaak. Zijn vertrek wens, maanden lang niet gespeelt en daarnaast het gezeur bij Ajax tussen hem en de leiding wbt zijn contract. Hij had er gewoon geen zin meer in en liet dat overduidelijk blijken. Dat hij nog zolang heeft mogen spelen vind ik echt een hele slappe keuze en het heeft jullie zelfs punten (en bijna) de titel gekost. Maar een fitte en scherpe Onana is natuurlijk een topkeeper die een niveau of 3 beter is dan de rest wat jullie hebben.

Dus in dat kader vind ik het oprecht vreemd dat je zo makkelijk een trede of 3 terug wil doen wbt de keeperspositie. Pasveer is wat je zegt degelijk, ervaren en geeft rust maar puur kijkend naar zijn keepende kwaliteiten en eigenlijk zelfs nog iets meer dan dat (wat brengt hij voor extra's mee) dan is het een doodnormale keeper. Voor de NL subtop uitstekend, voor een club als Ajax een PSV de ideale stand-in. Hij is niet snel, niet heel atletisch, ik vind hem technisch niet zo geweldig (verwerken van ballen, keuzes maken etc) en ook heersen in de 16 is redelijk maar zeker niet uitstekend.

Als je al weet dat je de CL in gaat en als je weet dat het gat tussen PSV en Ajax wel eens minder groot kan worden...dan was het eerste wat ik had geeist als Schreuder een topkeeper. Al kost die 10+ miljoenen, je noemt zelf al wat namen op. Met jullie budget kan je echt een veel, veel betere keeper kopen dan Pasveer. Waarom zou je dat dus nalaten? Juist Ajax heeft toch gezien hoe gigantisch belangrijk een bovengemiddelde keeper is op CL niveau? En dan koop je aanvaller zoveel voor 10+ miljoen.

Ik vind het oprecht heel raar beleid en als ik Ajax fan geweest zou zijn zou dit een gigantisch kritisch punt zijn geweest.
Daarbij in acht genomen dat Pasveer gruwelijk boven zichzelf uitsteeg. Haaland kreeg die bal niet in het doel. Het niveau van afgelopen jaar is niet het gemiddelde niveau van Pasveer. Dus op hem gokken, want dat vind ik het, vind ik ook absoluut een vreemde keuze. Ik ben er blij mee hoor, daar niet van.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik snap Mootje wel, ik bedoel: Schmidt, Hag, Schreuder, die italiaan, allemaal van die boomers die zelf niks voorstelden als voetballer en die gaan jou dan zeker ff vertellen wat je moet doen??? Fack dat shit.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Locked