Precies, ik denk dat we ons hier overdreven druk maken. Uiteindelijk wordt het Entenie en blijft Cody gewoon hier.Vanthaman18 wrote: ↑19 Aug 2022, 18:12 Zou United zowel Antony als Gakpo halen? Nee toch, die gaan toch gewoon voor Antony. Antony begint nu al te muiten, die gaat ajax echt niet behouden meer..
Cody Gakpo
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Welke dwaas heeft dit opgeschreven?Tjompie wrote: ↑19 Aug 2022, 16:24 Een belangrijke vermelding in een artikel van het Algemeen Dagblad die hier nog niet voorbijgekomen was volgens mij:
De kans is groot dat United dan doorschakelt naar Gakpo, die dezelfde zaakwaarnemer heeft als Ten Hag. In dat geval slaat de voormalige Ajax-coach twee vliegen in één klap voor zijn oude club, die zelf op oorlogssterkte blijft en de grootste nationale concurrent ontdaan ziet worden van de beste speler.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Tjompie
- Internationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
Deze window zijn alleen Savio en Luuk echt veelvoudig genoemd en daadwerkelijk ook gekomen. Dit zijn gewoon de standaard namen die worden geroepen omdat ze Eredivisie ervaring hebben. Grote kans dat PSV andere speler aantrekt.
- De Realist
OK helder, voor jou is een 2e plek geen tussenjaar. Voor mij wel.deninho32 wrote: ↑19 Aug 2022, 18:23Tussenjaar lijkt me niet eigenlijk. Feyenoord heeft dan wel redelijk ingekocht, maar die komen echt niet in de buurt verwacht ik.De Realist wrote: ↑19 Aug 2022, 17:59 Leuk en aardig maar Gakpo nu nog weg = weer tekenen voor een tussenjaar en dat is gewoon geen optie. Hadden de clubs maar eerder moeten komen jammer voor Cody.
Dat ze bij United maar lekker naar Lozano doorschakelen. Krijgen we ook geld en de narcisten niet.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Nationale topspeler
Zal eens kijken of ik een bril kan vinden dan.
Als er 60+ bedragen zouden worden geboden dan vind ik de afweging lastig. Cody is een absolute meerwaarde voor PSV waar nog groei inzit maar of je er volgend jaar ook 60+ voor zou kunnen vangen is de vraag. Ontwikkelt hij zich blessurevrij door, dan vast wel.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Dan zullen er veel tussenjaren volgen vrees ik voor je. Ajax heeft zojuist voor 100 miljoen (!) ingekocht, die zijn verplicht om kampioen te worden.De Realist wrote: ↑19 Aug 2022, 18:40OK helder, voor jou is een 2e plek geen tussenjaar. Voor mij wel.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Legende
60 miljoen is niet te weigeren vrees ik. Interessanter is wat als ManU komt met 40 - 45 miljoen en weigert meer te betalen? Krijgen we dan een status quo tussen PSV/ManU en Cody?
Ik hoop zelf dat Cody gewoon blijft. Ik heb niet zo veel vertrouwen in een geschikte opvolger eerlijk gezegd en zie liever dat ze Antony gewoon halen. Dan krijgt Ajax 100-120 miljoen maar die staan toch al lichtjaren voor financieel gezien.
Ik hoop zelf dat Cody gewoon blijft. Ik heb niet zo veel vertrouwen in een geschikte opvolger eerlijk gezegd en zie liever dat ze Antony gewoon halen. Dan krijgt Ajax 100-120 miljoen maar die staan toch al lichtjaren voor financieel gezien.
-
- Nationale topspeler
Zou me niks verbazen. Hoezo wordt Gakpo als alternatief voor Anthony gezien (links vs rechts)?Vanthaman18 wrote: ↑19 Aug 2022, 18:12 Zou United zowel Antony als Gakpo halen? Nee toch, die gaan toch gewoon voor Antony. Antony begint nu al te muiten, die gaat ajax echt niet behouden meer..
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Dat ze het verplicht zijn wil niet zeggen dat ze het ook worden.deninho32 wrote: ↑19 Aug 2022, 18:50Dan zullen er veel tussenjaren volgen vrees ik voor je. Ajax heeft zojuist voor 100 miljoen (!) ingekocht, die zijn verplicht om kampioen te worden.De Realist wrote: ↑19 Aug 2022, 18:40
OK helder, voor jou is een 2e plek geen tussenjaar. Voor mij wel.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Natuurlijk wordt het sowieso na Rangers en niet op de dag zelf of een dag ervoor. Focus op woensdag, daarna de beslissing(en) maken. Ga er vanuit dat PSV dat zelf ook liever heeft.Juancho wrote: ↑19 Aug 2022, 17:07Je denkt toch niet serieus dat Gakpo en zijn kamp in al die weken tot woensdag niet met andere clubs spreekt, dat hij niet veel afwegingen moet maken etc. etc. Dat is een continue doorlopend proces wat hem bezig houdt. Alsof een deadline daar ook maar iets aan verandert. Mag van mij ook een dag voor Rangers thuis. Maar er moet duidelijkheid komen. Voor PSV overigens want dat staat by far op 1.Robson de Souza wrote: ↑19 Aug 2022, 13:05
Ja, geef een deadline op de wedstrijddag zodat hij tot de wedstrijd begint zijn afweging moet maken. Dat lijkt me de meest ondoordachte oplossing ooit.
- ruuddevil
- Legende
Die criminelen uit Amsterdam hebben dat bij Martinez slim gedaan. Ze krijgen 100k per gespeelde wedstrijd, met een maximum van 2 mln. En dat 5 jaar lang. Aangezien United zo’n 60 wedstrijden per jaar zal spelen hoeft Martinez maar in 1/3 van de wedstrijden op te draven om de maximale bonus te ontvangen.11 Sir Tinus wrote: ↑19 Aug 2022, 15:43 We hebben niet zo veel aan bonussen als dat gaat om aantal speelminuten/wedstrijden/CL overwinningen/PL titels of andere prijzen. Zelfs niet aan doorverkoop % want als Gakpo het goed doet gaat ie niet verkocht worden en als hij het niet goed doet zal het wel a la Vd Beek via verhuur gaan.
Gewoon kaal 60 miljoen en dan hebben ze 30 miljoen uitgepaard op Shanice en kunnen wij ook gewoon door.
Doorverkoop heeft inderdaad weinig zin.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Maar zou het uitmaken als Gakpo volgend jaar niet 60 maar 45 miljoen oplevert, als hij daardoor wel dit seizoen bij ons blijft? Ik hou hem liever nog een jaar en dan zien we volgend jaar wel wat er komt. Voor hetzelfde geld speelt hij een fantastisch seizoen, wordt ie topscorer in de eredivisie, speelt ie fantastisch in de CL en ook nog eens een geweldig WK... dan is hij volgend jaar misschien wel meer waard.Zuc0 wrote: ↑19 Aug 2022, 18:42Zal eens kijken of ik een bril kan vinden dan.
Als er 60+ bedragen zouden worden geboden dan vind ik de afweging lastig. Cody is een absolute meerwaarde voor PSV waar nog groei inzit maar of je er volgend jaar ook 60+ voor zou kunnen vangen is de vraag. Ontwikkelt hij zich blessurevrij door, dan vast wel.
- Daveydelaat
- Verbannen
100 miljoen op Antony bieden en dan ook nog Gakpo halen als je al Elanga, Rashford en, Martial en Sancho hebt? Lijkt me raar
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik geloof er ook weinig van. Maar als ze daadwerkelijk 'all-out' willen gaan, dan moeten we als PSV zijnde ook goed gebruik van maken.
- Daveydelaat
- Verbannen
Voor 4 Eredivisie spelers meer dan 230 miljoen betalen is toch gekkenwerk man. Die kale is niet goed bij zijn hoofd
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Eigenlijk pas achteraf te beoordelen n.a.v. de prestaties van het hele team en de rol van Gakpo daarin, in Europa en in de Eredivisie. Ik hou hem ergens ook liever en uiteraard kan hij zich bij ons ook nog ontwikkelen, maar vanwege een blessure of andere omstandigheden kan dat ook niet gebeuren. Dat is dus een afweging als het transferbedrag echt fors zou worden.Vanthaman18 wrote: ↑19 Aug 2022, 19:53 Maar zou het uitmaken als Gakpo volgend jaar niet 60 maar 45 miljoen oplevert, als hij daardoor wel dit seizoen bij ons blijft? Ik hou hem liever nog een jaar en dan zien we volgend jaar wel wat er komt. Voor hetzelfde geld speelt hij een fantastisch seizoen, wordt ie topscorer in de eredivisie, speelt ie fantastisch in de CL en ook nog eens een geweldig WK... dan is hij volgend jaar misschien wel meer waard.
-