DonyellMalen wrote: ↑29 Dec 2022, 20:37
In de Kroatische League spelen aantal interessante talenten ja, Stipe Biuk die jij laatst noemde inderdaad [mention]Armada[/mention], maar ook Dion Beljo (spits) bijv.
Beljo is die langere spits toch? Staat/stond samen met Simic op onze lijstjes.
Edit: hebben ze in verleden voor 3m kunnen vastleggen btw. Leuk ander weetje... weet iemand hier nog dat PSV Lewandowski van Lech Poznan aangeboden heeft gekregen voor 1.3m euro o.i.d. ? Eerlijk waar.
Last edited by Armada on 29 Dec 2022, 20:41, edited 1 time in total.
DonyellMalen wrote: ↑29 Dec 2022, 20:37
In de Kroatische League spelen aantal interessante talenten ja, Stipe Biuk die jij laatst noemde inderdaad [mention]Armada[/mention], maar ook Dion Beljo (spits) bijv.
Beljo is die langere spits toch? Staat/stond samen met Simic op onze lijstjes.
Edit: hebben ze in verleden voor 3m kunnen vastleggen btw. Leuk ander weetje... weet iemand hier nog dat PSV Lewandowski van Lech Poznan aangeboden heeft gekregen voor 1.3m euro o.i.d. ? Eerlijk waar.
Klopt, dat is hem inderdaad. Als in 'stond', dus PSV zoekt momenteel niet naar in spits begrijp ik uit jouw woorden? Wat is de status betreft de vervanger van Cody?
Over Lewandowski; dit heb ik eerder gewoon ja, bizar. Maar altijd achteraf praten, Robinho, Messi en nog tal van dat soort namen die hier 'bijna' hadden gespeeld.
Armada wrote: ↑29 Dec 2022, 20:39
Leuk ander weetje... weet iemand hier nog dat PSV Lewandowski van Lech Poznan aangeboden heeft gekregen voor 1.3m euro o.i.d. ? Eerlijk waar.
Ik weet het niet. Zie hem niet de voorzetten geven die Luuk nodig heeft. Ook zijn verdedigende werk vind ik twijfelachtig en we kregen met Cody (die ik daar actiever in vind) al te veel goals tegen. Het is een momentenvoetballer en prima spits. Als centrumspits of spits in een 442 zou ik het toejuichen. I.c.m. het systeem van RvN niet zozeer.
Last edited by Zuc0 on 30 Dec 2022, 01:08, edited 1 time in total.
Aanvallende middenvelder. Lang contract, niet goedkoop dus. Het Rus zijn boeit niet. Hij heeft een Armeens paspoort. Alleen waar gaan de knaken naar toe? En als het niet naar de club is, waarom zouden ze verkopen? Ik denk dat Mikos Gouka al achter zijn typemachine zit om het verschrikkelijke PSV terecht te wijzen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ShovingNE2 wrote: ↑30 Dec 2022, 07:47
Aanvallende middenvelder. Lang contract, niet goedkoop dus. Het Rus zijn boeit niet. Hij heeft een Armeens paspoort. Alleen waar gaan de knaken naar toe? En als het niet naar de club is, waarom zouden ze verkopen? Ik denk dat Mikos Gouka al achter zijn typemachine zit om het verschrikkelijke PSV terecht te wijzen.
ShovingNE2 wrote: ↑30 Dec 2022, 07:47
En dit gaat over?
Eduard Spertsyan, van Krasnodar. Een 22jarige aanvallende middenvelder die ook op de flanken kan. Dit seizoen goed voor 9 goals en 6 assists in 16 wedstrijden. In onderstaand filmpje wordt hij 25 genoemd, wat niet het geval is. Ik ben verder niet bekend met hem maar op basis van het filmpje zie ik speler met een vrij sierlijke balbehandeling en finesseschot. Ik zie wel wat overeenkomsten met Gakpo, zoals hij bijvoorbeeld met een bal aan een touwtje spelers passeert en hoe hij de bal in de verre hoek kan krullen.. Interessant.
ShovingNE2 wrote: ↑30 Dec 2022, 09:47
Ik kan mij het alleen voorstellen als ze Xavi dan op links gebruiken. Anders zie ik het echt niet.
Op basis van het filmpje zie ik het wel eigenlijk. Zoals Gakpo de linksbuiten positie invulde (ook regelmatig meer vanuit het linkermiddenveld de actie naar voren maken) kan ik het me wel voorstellen.
Gewoon halen Spertsyan, hopen dat het onze Kvaratshelia kan zijn. Wat ze in de media zeggen is niet ons probleem als hij er 15 in knalt de tweede seizoenshelft
James Rodriguez wrote: ↑30 Dec 2022, 10:09
Gewoon halen Spertsyan, hopen dat het onze Kvaratshelia kan zijn. Wat ze in de media zeggen is niet ons probleem als hij er 15 in knalt de tweede seizoenshelft
Ik denk niet dat PSV in de positie staat om gewoon een speler even te halen op basis van hoop, haha. Is er iemand die meer over de speler weet trouwens?
James Rodriguez wrote: ↑30 Dec 2022, 10:09
Ik denk niet dat PSV in de positie staat om gewoon een speler even te halen op basis van hoop, haha. Is er iemand die meer over de speler weet trouwens?
Ik dank dat z'n vader wellicht meer over hem weet... MIsschien dat iemand hem kan bellen?
11 Sir Tinus wrote: ↑30 Dec 2022, 18:11
Ja hoor daar hoorde je het van Nistelrooij al zeggen.. . El Ghazi was gehaald voor die positie. En Brands zegt het ook.
Karlsson niet op de lijst en reken er maar op dat er geen homerun transfer komt deze winter.
Kwestie van verwachtingen managen. Zou er niet al te veel waarde aan hechten.
11 Sir Tinus wrote: ↑30 Dec 2022, 18:11
Ja hoor daar hoorde je het van Nistelrooij al zeggen.. . El Ghazi was gehaald voor die positie. En Brands zegt het ook.
Karlsson niet op de lijst en reken er maar op dat er geen homerun transfer komt deze winter.
Kwestie van verwachtingen managen. Zou er niet al te veel waarde aan hechten.
Het is niet de eerste transferperiode van Brands. Ik reken op max een huurspeler omdat ze vinden dat het wat 'dunnetjes' is voorin.
En dan gokken op 2 jeugdspelers en 2 blessuregevoelige buitenspelers en een huurspeler die nog minimaal een maand weg is.