Hoezao lag hij niet meer goed in de groep? Dat heb ik dan weer volledig gemist.
Ajax
- Hatseflats
- Vedette
De vriendin van Neres is er in ieder geval niet blij mee .
https://static.voetbalzone.nl/images/ph ... 168000.jpg
https://static.voetbalzone.nl/images/ph ... 168000.jpg
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: Ajax
Ik kan me voorstellen dat je in corona-tijden liever in Amsterdam zit, relatief dicht bij de familie. Zeker wanneer je perspectief op speeltijd niet groot is. Dus vanuit sociaal en sportief oogpunt valt er wel wat voor de stap van Idrissi te zeggen denk ik.
-
- Vaste waarde in elftal
Hmmm...even afwegen: Sevilla met redelijke temperaturen of Amsterdam met klote temperaturen. Ja hoor, je zit veel beter in Amsterdam.Johan-Cruijff schreef: ↑02 feb 2021, 17:24Ik kan me voorstellen dat je in corona-tijden liever in Amsterdam zit, relatief dicht bij de familie. Zeker wanneer je perspectief op speeltijd niet groot is. Dus vanuit sociaal en sportief oogpunt valt er wel wat voor de stap van Idrissi te zeggen denk ik.
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: Ajax
- ShovingNE2
- Site Admin
- Seizoenkaart: Vak PR
- El Sordo
- Vedette
Toch niet zo heel gek gedacht om in deze tijd even dichtbij huis te willen zijn. Reizen is ook geen sinecure momenteel.
De PR-machine draait wel weer op volle toeren overigens: “zo’n aanbod van Ajax sla je niet af!” Het boekje met oneliners begint wat te verouderen. En nu hebben ze met Idrissi, Neres, Entenie en Tadic dus vier buitenspelers waarvan er minimaal drie lastig worden als ze geen basisplek hebben. Daarnaast ook nog Haller, Traoré, Brobbey en Sontje '11 minuten in het eerste gespeeld, maar volgens TM wel vijf miljoen waar, lol' Hansen voor de spitspositie. En ook nog aankomende supersterren Unuvar en Bandé.
Mijn indruk is dat ze zo graag als de grootste willen worden gezien dat ze spelers halen die ze niet nodig hebben alleen maar om weer even te kunnen pochen.
De PR-machine draait wel weer op volle toeren overigens: “zo’n aanbod van Ajax sla je niet af!” Het boekje met oneliners begint wat te verouderen. En nu hebben ze met Idrissi, Neres, Entenie en Tadic dus vier buitenspelers waarvan er minimaal drie lastig worden als ze geen basisplek hebben. Daarnaast ook nog Haller, Traoré, Brobbey en Sontje '11 minuten in het eerste gespeeld, maar volgens TM wel vijf miljoen waar, lol' Hansen voor de spitspositie. En ook nog aankomende supersterren Unuvar en Bandé.
Mijn indruk is dat ze zo graag als de grootste willen worden gezien dat ze spelers halen die ze niet nodig hebben alleen maar om weer even te kunnen pochen.
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
Precies, corona was er in de zomer ook al.ShovingNE2 schreef: ↑02 feb 2021, 18:02 Als de keuze familie is dan vertrek je toch helemaal niet naar het buitenland.
- ShovingNE2
- Site Admin
- El Sordo
- Vedette
Waar komt het idee toch vandaan dat iemand niet van instelling/gedachte kan veranderen? Ik haal Ajax graag en terecht naar beneden, en daarbij iedereen die ervoor kiest om daar te spelen, maar dit is echt spijkers op laag water zoeken. Ik kan het me best voorstellen. Maargoed, we gaan nu ook maar op een speculatie van JS af.Maikel_91 schreef: ↑02 feb 2021, 18:28Precies, corona was er in de zomer ook al.ShovingNE2 schreef: ↑02 feb 2021, 18:02 Als de keuze familie is dan vertrek je toch helemaal niet naar het buitenland.
Net zoals de Shov zelf, die kan in één dag van redelijk naar geradicaliseerd en weer terug gaan.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- ShovingNE2
- Site Admin
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
De jonge talenten beginnen ook wel in te zien dat het bijna alleen maar kopen, kopen, kopen is:
https://www.vi.nl/nieuws/borussia-dortm ... t-rijkhoff
https://www.vi.nl/nieuws/borussia-dortm ... t-rijkhoff
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Legende