Je weet van te voren natuurlijk nooit of het er uit komt bij iemand, dat is het risico dat je moet durven nemen. Over het mentale gedeelte, ik snap dat daar twijfels over zijn, ook intern. Er zijn echter genoeg voorbeelden van spelers die dat op die leeftijd ook hadden en het alsnog hebben gemaakt. Zoals een Ibrahimovic. Maar goed dat is natuurlijk wel een reden voor PSV om er misschien toch voor open te staan. Dat rijden zonder rijbewijs is natuurlijk te achterlijk voor woorden, ik hoop dat PSV hem daarvoor ook hard gestraft heeft.Armada wrote: ↑16 Jan 2023, 16:05Sociaal, mentaal ja. Entourage helpt niet, ook niet bij het vervalsen van een rijbewijs en dat soort handigheden.milansandro wrote: ↑16 Jan 2023, 15:55
En dan neem ik aan dat je dit op sociaal, mentaal gebied bedoelt?
Of meer met de entourage om hem heen?
Ook zijn blessures helpen niet en hij wil zelf de stap maken (ondanks dat hij daar niet klaar voor is).
Het is FC Madueke, ondanks dat hij ook wel eens een voorzet geeft. De jongen heeft enorm potentieel maar ik twijfel dermate aan het feit dat hij dat potentieel in Eindhoven tot wasdom brengt, dat ik nu eieren voor mijn geld koos. Ik denk ook dat je een beter selectielid kunt vinden.
Bijna een tegenpool van Xavi.
Ik ben wel heel benieuwd wat je onder een beter selectielid verstaat. Ik ben namelijk ook een heel goed selectielid. Maar geen goede voetballer. Ik mag echter hopen dat PSV mij niet aantrekt (voor PSV dan).
We moeten ook presteren en daarvoor hebben we ook goede voetballers nodig. Als daar een randje aan zit, zoals bij Noni, is dat aan de technische staf, en met Ruud voorop, om dat te managen. We hebben op dit moment voldoende selectieleden. Echter voldoen er te weinig aan PSV norm. Madueke heeft dat wel en we hebben geen noodzaak om te verkopen. Dus dan vind ik 35m in het huidige transfergeweld een beetje karig. Heel erg karig.
Dat hij zelf wil snap ik ook wel, hij kan zich nu in een keer onafhankelijk tekenen en de stap naar top PL maken. Dat wil iedereen. Maar dat is toch geen reden om overstag te gaan?