Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Op weg naar nr 26
Vedette

Ik luister net stukje uit ochtendshow van Veronica, Ajax betaalt blijkbaar een miljoen of tien voor de Arena, dat is meer dan ik dacht. Verder is Ajax van mening dat ze mee moeten delen in opbrengsten van de Arena, want zij zorgen ervoor dat het stadion inkomsten heeft... is dat stadion daar neergezet in de hoop dat een club daar ging voetballen of is het stadion daar neergezet omdat Ajax daar ging voetballen ? Ik snap de redenering maar vreemd is het ergens wel.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Op weg naar nr 25 wrote: 10 Feb 2021, 14:26 Ik luister net stukje uit ochtendshow van Veronica, Ajax betaalt blijkbaar een miljoen of tien voor de Arena, dat is meer dan ik dacht. Verder is Ajax van mening dat ze mee moeten delen in opbrengsten van de Arena, want zij zorgen ervoor dat het stadion inkomsten heeft... is dat stadion daar neergezet in de hoop dat een club daar ging voetballen of is het stadion daar neergezet omdat Ajax daar ging voetballen ? Ik snap de redenering maar vreemd is het ergens wel.
Ditzelfde geëtter hadden ze dus twee jaar geleden ook al.

Artikel uit 2019

https://www.ad.nl/amsterdam/ajax-slaat- ... ~a3245459/
El Sordo
Vedette

En zo weten ze met dit totaal nietszeggende berichtje toch mooi de media-aandacht weg te halen bij Onana, Promes, Haller en Nouri.
Woodenshoes
Nationale topspeler

El Sordo wrote: 10 Feb 2021, 15:40 En zo weten ze met dit totaal nietszeggende berichtje toch mooi de media-aandacht weg te halen bij Onana, Promes, Haller en Nouri.
o ja, wat was daar ook alweer mee. De Arena dat is pas nieuws!
Vanavond aub winnen in die grafbak en dan is de focus weer op juiste. Ajax en de Arena zijn allebei kut en er naast een Covid-crisis ook een Amsterdamse crisis. De 1e crisis is niet fijn, maar van die andere ga ik dan toch wel (glim)lachen.
Go for it boys!
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Spraakwonder Overmars :lol:

De mooiste: Onana kan verlengen óf blijven. En ja: die uitspraak is inderdaad precies zo vreemd als u nu denkt :lol:
Jwoeloe
Moderator

Hij doet me een beetje denken aan die Sjaak Troost van Feyenoord. Ook allemaal van die vreemde uitspraken. Al is dit ook wel echt een hel van een interview voor hem. Alle kut onderwerpen in 1 gesprek. :mrgreen:
Erickpsvkampioen
Bankzitter
Clubvoorkeur: er is maar 1 club...

0-2. Niets meer en niets minder
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ykhim wrote: 10 Feb 2021, 19:15 Spraakwonder Overmars :lol:

De mooiste: Onana kan verlengen óf blijven. En ja: die uitspraak is inderdaad precies zo vreemd als u nu denkt :lol:
Op zich klopt het wel. Weg kan hij nu niet, dus of hij verlengt of hij blijft tot zijn contract afloopt.
Maikel
Site Admin

Thijs85 wrote: 10 Feb 2021, 19:31 Op zich klopt het wel. Weg kan hij nu niet, dus of hij verlengt of hij blijft tot zijn contract afloopt.
Hij kan wel weg toch, als een club er geld in wilt steken. Suarez kon toen ook gewoon een transfer maken.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Oké, nu heb ik wel medelijden met die arme Onana. Alsof een jaar schorsing niet zwaar genoeg als straf is, wil ajax dus óók nog eens zijn contract verlengen. Poah, ik geef het je te doen hoor.

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-wil-snel- ... r-contract
trouwepsvfan
Vedette

Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
ShovingNE2
Site Admin

Eerbetoon aan Onana. Aan die doping dan wel drugstoerist.

Hij zit in het stadion, volgens mij mag dat officieel niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tomm
Vedette

Haha stumperds met hun shirtje voor een valsspelert aan de verboden medicijntjes
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Een eerbetoon aan een dopingzondaar. Ajax zet zich zo lachwekkend hard voor lul. Ongelofelijk en de media gaat dit nog slikken ook.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Een eerbetoon aan een dopingzondaar. Ajax zet zich zo lachwekkend hard voor lul. Ongelofelijk en de media gaat dit nog slikken ook.
El Sordo
Vedette

Lekker die dopinggebruiker bewieroken. Kutclub.

En De Boer mag er lekker wat positiefs over stotteren.
Ardbeg
Mister PSV

Zo'n hekel
El Sordo
Vedette

ShovingNE2 wrote: 10 Feb 2021, 19:58 Eerbetoon aan Onana. Aan die doping dan wel drugstoerist.

Hij zit in het stadion, volgens mij mag dat officieel niet.
Mooi. Reglementaire 0-3.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Het is wel wat carnavalesque zo. Verkleed als dopingsukkel. Ironisch genoeg door onze Amsterdamse vrienden. Een wit bepoederd feestneusje had het afgemaakt.
guus
Internationale topspeler

Je staat als club volledig voor joker.
tijn0

Ik neem aan dat als ze bij VI een beetje consequent zijn, ze Ajax volledig door de mangel halen komende vrijdag. Ik zou het haast weer gaan kijken. Tenzij we op de flikker krijgen vanavond, laat dan maar zitten.
tijn0

By the way, gaan ze nog steeds door met die Bob Marley shirtjes?
nilssonH
Moderator

Zullen we nu ook wekenlang artikelen gaan krijgen over hoeveel zuivere speeltijd er was in een helft? Of werkt dat alleen zo als de tegenstander van Ajax zich misdraagt?
Ykhim
Lid scoutingsteam

Een legitieme vraag, maar laten we ons vooral niet verlagen naar het gênante niveau van geheel Amsterdam na dat tweeluik met Getafe. We hebben zelf meer dan genoeg mogelijkheden gehad om goede kansen en dus goals bij elkaar te voetballen. Doen we niet, dus in principe moeten we eerst onszelf in de spiegel aankijken.
Maikel
Site Admin

Locked