Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VI meldt dat Napoli interesse heeft in Thiago Almada.
Hij is de 2e keuze na Samardzic, mocht deze laatste te duur worden bevonden. Waarbij Samardzic een 30 miljoen zou moeten kosten en Almada 'slechts' een 20 miljoen.

Dus een eventuele komst van Almada naar PSV lijkt kansloos, hij is te duur :treurig:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In dat geval en geheel off-topic dan toch maar een van de mooiste goals die ik ooit gezien heb. Omdat het kan :mrgreen:

Dat shot van achteren op 0:44 is kunst.

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pssst Ernie, Verissimo ;)
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben benieuwd of PSV een lijntje uit gaat gooien naar Ruben van Bommel, gezien zijn contractsituatie en potentie. Die zou je er voor de toekomst toch graag bij hebben.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van Bommel lijkt me een no brainer, gewoon doen.
Saibari is underrated.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zal niet veel kosten (heeft aangegeven nog te tekenen bij MVV) maar ik vraag mij af of PSV voor van Bommel de beste stap zou zijn.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mag je hem bijvoorbeeld komende zomer vastleggen en direct weer verhuren in de Eredivisie?
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Verwacht eigenlijk dat hij net zoals zijn vader liever voor de geleidelijke weg kiest. Maar je moet het in ieder geval zeker proberen.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vorige week gaf ik hier Alieu Fadera aan als speler om op te letten, indien Zulte Waregem degradeert. Nadat Fadera dit weekend is gedegradeerd zou Club Brugge zich direct hebben gemeld. Zouden zij hem als vervanger Lang zien? Hopen dat PSV zich ook gaat mengen voor deze speler, zal voor een minimaal bedrag op te halen zijn. Speler met veel dreiging in zijn dribbel en die daarnaast zonder bal veel diepgang heeft.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Clickbaittitels bah. Het ajax van de internetmedia. :sick:
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou zonde zijn als ie naar AZ gaat, dan kan hij niet meer hogerop. Tenzij hij een contract met een clausule tekent. Heeft nu ook geen contract of zaakwaarnemer, dus wil zelf de controle houden waarschijnlijk. Eigenlijk zou PSV hem moeten kopen en hem moeten stallen bij een goede middenmoter.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als hij naar een prima ED club kan terwijl hij bij PSV bij Jong zou moeten aansluiten lijkt me die keuze niet zo moeilijk...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 25 Apr 2023, 22:06 Als hij naar een prima ED club kan terwijl hij bij PSV bij Jong zou moeten aansluiten lijkt me die keuze niet zo moeilijk...
Daarom is het voorstel van ruuddevil hieronder ook prima.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jong PSV heeft inderdaad geen zin. Maar PSV 1 is te vroeg. Heerenveen of Sparta, dat zou goed zijn voor hem.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan ga je er vanuit dat zo'n jongen dat wil ipv een meerjarig contract bij bijv. een AZ die tegenwoordig ook met een heel goed plan komen. Wanneer heeft PSV eigenlijk voor het laatst zo'n transfer gedaan? In de volksmond ook wel Robben (en later Hoogstrate) deal genoemd. Kan het me niet meer herinneren eigenlijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
El Dante
Bankzitter
Posts: 262
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 25 Apr 2023, 22:56 Dan ga je er vanuit dat zo'n jongen dat wil ipv een meerjarig contract bij bijv. een AZ die tegenwoordig ook met een heel goed plan komen. Wanneer heeft PSV eigenlijk voor het laatst zo'n transfer gedaan? In de volksmond ook wel Robben (en later Hoogstrate) deal genoemd. Kan het me niet meer herinneren eigenlijk.
Wordt inderdaad veel te weinig gedaan, heb net ook weer jankend naar de huidige transfermarktwaarde van Van de Ven zitten kijken waar PSV ook heeft zitten slapen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV (Schmidt) heeft net als Feyenoord (Slot) met Van de Ven gesproken en die heeft een andere keuze gemaakt. We hebben dus niet zitten slapen, we hadden hooguit wat eerder moeten toeslaan.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 25 Apr 2023, 22:56 Dan ga je er vanuit dat zo'n jongen dat wil ipv een meerjarig contract bij bijv. een AZ die tegenwoordig ook met een heel goed plan komen. Wanneer heeft PSV eigenlijk voor het laatst zo'n transfer gedaan? In de volksmond ook wel Robben (en later Hoogstrate) deal genoemd. Kan het me niet meer herinneren eigenlijk.
AZ kan zeker aantrekkelijker zijn dan zo’n tussenstap, maar vanuit AZ kan je onmogelijk nog naar de top 3. En ondanks het succes van AZ vind ik dat nog steeds een betere voorbereiding op het buitenland / NL elftal dan AZ. Ik zou als speler nooit naar AZ gaan, tenzij ze een contract met een vaste afkoopsom accepteren. Of als ik denk dat AZ mijn niveau is.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 26 Apr 2023, 07:21
Juancho wrote: 25 Apr 2023, 22:56 Dan ga je er vanuit dat zo'n jongen dat wil ipv een meerjarig contract bij bijv. een AZ die tegenwoordig ook met een heel goed plan komen. Wanneer heeft PSV eigenlijk voor het laatst zo'n transfer gedaan? In de volksmond ook wel Robben (en later Hoogstrate) deal genoemd. Kan het me niet meer herinneren eigenlijk.
AZ kan zeker aantrekkelijker zijn dan zo’n tussenstap, maar vanuit AZ kan je onmogelijk nog naar de top 3. En ondanks het succes van AZ vind ik dat nog steeds een betere voorbereiding op het buitenland / NL elftal dan AZ. Ik zou als speler nooit naar AZ gaan, tenzij ze een contract met een vaste afkoopsom accepteren. Of als ik denk dat AZ mijn niveau is.
Want? Net alsof spelers nog bij AZ spelen omdat ze achterlijke prijzen vragen.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als part-time MVV supporter, zijn AZ en het huidige Twente denk ik te hoog gegrepen voor hem. Hij speelt goed en scoort veel, maar is geen buitencategorie. Het is ook zo dat MVV dit seizoen vooral thuis prima verzorgt voetbal speelt. Daar trekt Ruben zich ook aan op. Vitesse zou een beter niveau zijn wat mij betreft. Als Cocu er nog zit ook een mooie link met van Bommel sr.

Deze jongen gaat niet naar PSV komen voor jong PSV, dat is momenteel gewoon een stap terug. Hij heeft gewoon een tussenstap nodig bij een middenmoter en dan kan hij alsnog naar PSV komen. Dat gaat dan wel een paar miljoen kosten maar ik gok dat hij dit gewoon nodig heeft. Als gehuurde speler bij zo'n club zul je toch minder snel spelen omdat hij geen waarde vertegenwoordigd.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Hier ook wel eens genoemd
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Zou dit PSV kunnen zijn Ykhim en is het wat? Linkeraanvaller zag ik
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niet dat ik weet, nee. Vraag me ook af of hij goed genoeg is. Hij heeft me in elk geval nog niet kunnen bekoren, of in elk geval niet over langere periode.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 26 Apr 2023, 07:43
ruuddevil wrote: 26 Apr 2023, 07:21

AZ kan zeker aantrekkelijker zijn dan zo’n tussenstap, maar vanuit AZ kan je onmogelijk nog naar de top 3. En ondanks het succes van AZ vind ik dat nog steeds een betere voorbereiding op het buitenland / NL elftal dan AZ. Ik zou als speler nooit naar AZ gaan, tenzij ze een contract met een vaste afkoopsom accepteren. Of als ik denk dat AZ mijn niveau is.
Want? Net alsof spelers nog bij AZ spelen omdat ze achterlijke prijzen vragen.
Los van het feit dat het afbreukrisico op basis van het verleden torenhoog is wanneer je een AZ speler haalt, denk ik dat Kerkez, Reinders en Pavlidis niet onderdoen voor hun concurrenten bij de topclubs. Maar die gaan daar inderdaad vanwege hun afkoopsom niet zo snel heen waarschijnlijk.
Post Reply