Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom zou Olij hier 2e keeper willen zijn?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mattijs Branderhorst zou een goedkope optie kunnen zijn. Is namelijk transfervrij. Deed het toen goed bij NEC maar moest plaatsmaken voor Cillessen. De vraag is alleen of iemand 2e keeper wil spelen.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gewoon Drommel joh, die is zo toegezongen afgelopen week dat hij nooit meer weg wilt.
Lichtstadd
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 20 May 2022, 15:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 06 May 2023, 14:34 Gewoon Drommel joh, die is zo toegezongen afgelopen week dat hij nooit meer weg wilt.
Drommel heeft aangegeven dat hij wekelijks wil gaan spelen. Dat gaat bij PSV (neem ik aan) niet lukken. Gun hem die kans ergens anders.

Vaessen vind ik een idioot. Olij lijkt mij niet realistisch, zal denk ik Conference League willen spelen met Sparta. Van Gassel of Branderhorst zou ik wel prima vinden. Al weet ik niet zo Branderhorst het ziet zitten om nog een paar seizoenen bankzitter te zijn.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op basis van wat zou Branderhorst een goede tweede keeper zijn? Die speelt nauwelijks bij Nec wat een middenmoter is. Die naam wordt enkel genoemd omdat hij één hele goede wedstrijd heeft gekeept tegen Feyenoord dacht ik.

Drommel gaat weg al dan niet op huurbasis en dat zou ook prima zijn. Van alle opties in Nederland zie ik in Vaessen ondanks dat hij een beetje gek is misschien wel de beste om een jaar of twee hier tweede keeper te zijn. Vind hem gelijkwaardig aan Drommel.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind die keepert van Twente wel passen in de rol van 2de keeper. Groot, sterk, wat ouder en ervaring. Lijkt een een prima optie... :wonder: :think: :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 06 May 2023, 14:44Drommel gaat weg al dan niet op huurbasis en dat zou ook prima zijn. Van alle opties in Nederland zie ik in Vaessen ondanks dat hij een beetje gek is misschien wel de beste om een jaar of twee hier tweede keeper te zijn. Vind hem gelijkwaardig aan Drommel.
Ben het wel met je eens hoor, maar Vaessen lijkt een voorkeur te hebben voor Feyenoord. Lijkt mij logisch want met Bijlow sta je de halve tijd alsnog op doel. Met een beetje geluk speelt ie zelfs nog CL wedstrijden. Dus zodoende probeer ik vast wat verder te kijken. Welke realistische opties er nog meer zijn in Nederland. Je gaat bijvoorbeeld niet nog eens 3mln uitgeven aan een 2e keeper en daarnaast moet iemand ook 2e keeper willen zijn. Dan lijken mij namen als Branderhorst en Van Gassel de volgende halte. Of je moet een keeper uit het buitenland halen. Eerder werden we gekoppeld aan Finn Dahmen. Speelt nu als 2e keeper bij Mainz en loopt uit zijn contract.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hier een transferjosti. Nu bij het stadion deze Oostenrijkse bak. Alaba incoming? Check dat nummerbord: LA = kort voor Alaba, PSV = zijn nieuwe club, zo trots dat ie het zelfs op zijn nummerbord wil, 5 = transfersom. Koopje.

Image

Waterdichte theorie.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 06 May 2023, 11:54
Juancho wrote: 06 May 2023, 11:50 Daar hebben we Teze toch al voor?
Die zal waarschijnlijk vertrekken.
Ik mag toch hopen van niet. Teze als RCV zou ik absoluut behouden. Zorg eerst maar dat je Obispo kwijtraakt, dan Ramalho en ook Boscagli stond wat mij betreft al op de lijst om op door te selecteren. Probeer Branthwaite te kopen, haal een glasbak en je hebt iig 3 prima CVs. Je zou Boscagli ook nog een jaar kunnen houden om de 4 te complementeren.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 06 May 2023, 14:58
Standbeeld wrote: 06 May 2023, 11:54
Die zal waarschijnlijk vertrekken.
Ik mag toch hopen van niet. Teze als RCV zou ik absoluut behouden. Zorg eerst maar dat je Obispo kwijtraakt, dan Ramalho en ook Boscagli stond wat mij betreft al op de lijst om op door te selecteren. Probeer Branthwaite te kopen, haal een glasbak en je hebt iig 3 prima CVs. Je zou Boscagli ook nog een jaar kunnen houden om de 4 te complementeren.
Teze zal waarschijnlijk geen basis spelen aankomend seizoen. Dus het is denk ik tijd om verder te kijken voor die jongen. Met de 8 mln voor Teze zou je een betere vervanger moeten kunnen scouten.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 06 May 2023, 14:23 Waarom zou Olij hier 2e keeper willen zijn?
Omdat je hier als bekerkeeper een prijs kan winnen, minimaal 5 wedstrijden speelt, bij een topclub kunt spelen met een mogelijkheid op speelminuten als de 1e keeper geblesseerd raakt.

De rol die Drommel dit jaar heeft gehad zou voor Olij geweldig zijn, maar je kunt ook a la Pasveer verliezen in ronde 2.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 06 May 2023, 14:58
Standbeeld wrote: 06 May 2023, 11:54
Die zal waarschijnlijk vertrekken.
Ik mag toch hopen van niet. Teze als RCV zou ik absoluut behouden. Zorg eerst maar dat je Obispo kwijtraakt, dan Ramalho en ook Boscagli stond wat mij betreft al op de lijst om op door te selecteren. Probeer Branthwaite te kopen, haal een glasbak en je hebt iig 3 prima CVs. Je zou Boscagli ook nog een jaar kunnen houden om de 4 te complementeren.
Jij wil serieus nog een jaar door met die jongen? Voor iedereen gewoon het beste als hij een mooie stap maakt naar een middenmotor in Duitsland ofzo.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 06 May 2023, 15:03
Ykhim wrote: 06 May 2023, 14:23 Waarom zou Olij hier 2e keeper willen zijn?
Omdat je hier als bekerkeeper een prijs kan winnen, minimaal 5 wedstrijden speelt, bij een topclub kunt spelen met een mogelijkheid op speelminuten als de 1e keeper geblesseerd raakt.

De rol die Drommel dit jaar heeft gehad zou voor Olij geweldig zijn, maar je kunt ook a la Pasveer verliezen in ronde 2.
Olij doet het goed bij Sparta, heeft nog een meerjarig contract en een marktwaarde van 2mln volgens TM. Die laat Sparta echt niet gaan voor minder dan 2.5-3mln. Dat gaat PSV niet uitgeven aan een tweede keeper. Als je ziet aan wie we worden gekoppeld (Vaessen en Dahmen) dan zoeken we het in de categorie <500k.
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 06 May 2023, 14:56 Hier een transferjosti. Nu bij het stadion deze Oostenrijkse bak. Alaba incoming? Check dat nummerbord: LA = kort voor Alaba, PSV = zijn nieuwe club, zo trots dat ie het zelfs op zijn nummerbord wil, 5 = transfersom. Koopje.

Image

Waterdichte theorie.
https://www.ed.nl/default/bijzonder-PSV ... ~afb8af0e/
Marcel for president!
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zij heeft (minimaal) 5 auto's?
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 06 May 2023, 15:13 Zij heeft (minimaal) 5 auto's?
Scherp haha zat even met het cijfertje abuis.
Marcel for president!
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 06 May 2023, 15:03Omdat je hier als bekerkeeper een prijs kan winnen, minimaal 5 wedstrijden speelt, bij een topclub kunt spelen met een mogelijkheid op speelminuten als de 1e keeper geblesseerd raakt.

De rol die Drommel dit jaar heeft gehad zou voor Olij geweldig zijn, maar je kunt ook a la Pasveer verliezen in ronde 2.
Ik snap deze argumenten vanuit ons oogpunt wel, maar Olij is een keeper die het goed doet bij Sparta, Europees kan spelen, wellicht zelfs uitzicht heeft op Oranje en waar ongetwijfeld nog wel rek in zit. Ik zie niet in waarom hij dat zou opofferen om hier de bank warm te houden in de hoop dat 'ie misschien wel de beker pakt.

Dan vind ik zo'n Vaessen een logischere optie.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ommel.html

Dit zou nou een goede aankoop voor de toekomst zijn. Kopen en verhuren. Maar veel concurrentie, en gezien het verleden van de Bommels bij PSV vraag ik me af of hij zin heeft in PSV
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

040-076 wrote: 06 May 2023, 15:12
Grasmat wrote: 06 May 2023, 14:56 [...slap gezever...]
https://www.ed.nl/default/bijzonder-PSV ... ~afb8af0e/
Partypooper :L
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Vaessen hoef ik dus echt niet bij PSV te zien. Wat een complete idioot is dat zeg. Ben zijn gedrag nog niet vergeten in de wedstrijden tegen PSV.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 06 May 2023, 15:04
Juancho wrote: 06 May 2023, 14:58

Ik mag toch hopen van niet. Teze als RCV zou ik absoluut behouden. Zorg eerst maar dat je Obispo kwijtraakt, dan Ramalho en ook Boscagli stond wat mij betreft al op de lijst om op door te selecteren. Probeer Branthwaite te kopen, haal een glasbak en je hebt iig 3 prima CVs. Je zou Boscagli ook nog een jaar kunnen houden om de 4 te complementeren.
Jij wil serieus nog een jaar door met die jongen? Voor iedereen gewoon het beste als hij een mooie stap maakt naar een middenmotor in Duitsland ofzo.
Als RCV wil ik zeker door met Teze ja. Mede ook omdat je nou eenmaal niet alles kan vervangen in 1 window en de anderen wat mij betreft eerst mogen vertrekken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom? Teze komt gewoon tekort. Echte PSV’er en in wedstrijden tegen Ajax staat hij er wel, maar we moeten verder en beter worden willen we kampioen worden.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alles staat en valt met de prijs die je beurt. 2-4 miljoen houden. 6-8 miljoen verkopen. Daartussen? Hangt er vanaf wat je terug kan halen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 06 May 2023, 16:13 Waarom? Teze komt gewoon tekort. Echte PSV’er en in wedstrijden tegen Ajax staat hij er wel, maar we moeten verder en beter worden willen we kampioen worden.
Ik vind dat ie als RCV niet te kort komt. Als RB natuurlijk wel.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teze wist het onder Roger tot international te schoppen als centrale verdediger mede door zijn uitstekende lange inspeelpass. Spoelen we even door naar het nu: Ruud speelt ander voetbal en heeft Teze als CV niet geschikt bevonden. Teze staat nu bij gebrek aan beter op de backpositie. Tijd om door te selecteren, want het is zonde om een speler met een waarde van zo'n 8mln op de bank te laten verpieteren.
Post Reply