Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
RV1913
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Paulus1913 wrote: 08 Jun 2023, 18:20
Smell Rock wrote: 08 Jun 2023, 18:19

Inderdaad, maar wat moeten we dan de hele dag doen 🤔
Over nieuwe spelers speculeren 😅😅😅
Alle oud-abcoude noord trutjes zijn verboden om te noemen tijdens het speculeren :lol:
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Ik roep er pas zo'n 6 jaar om op dit forum. Eindelijk gaat het dan gebeuren! Eindelijk herkenbaar en leuk voetbal om naar te kijken. Aanvallen en goalen maken godverdomme.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Asterix
Meervoudig international

Mooi dit. 😀

Edit: Die foto van Bosz ook op de website van VI .. of zoek ik er nu teveel achter?
Last edited by Asterix on 08 Jun 2023, 18:24, edited 1 time in total.
Ich liebe gegenpressung
Tjompie
Internationale topspeler

Image
Revolinho
Internationale topspeler

Er was een week geleden nog veel weerstand tegen Bosz. Nu hebben ze het net zo lang gerekt, dat iedereen inmiddels allang al blij is dat we überhaupt een nieuwe trainer hebben. Well played PSV. Well played.
iam
International
Favoriete speler: 12e man

Grappig hoe ze het op exact hetzelfde moment posten. Brands heeft weer in de groepschat gepost.
fritske
Bankzitter

Nou Peter, knal alle beoogde aanwinsten in een groepsapp, zeg ff op jouw directe Bosz wijze dat ze niet moeten mauwen en kampioen gaan worden en dan zie ik graag elke dag een nieuwe aanwinst tegemoet de komende 1,5 maand.
:logoo:
Marinus
Ballenjongen

Toch weer een Marceltje
fritske
Bankzitter

Revolinho wrote: 08 Jun 2023, 18:23 Er was een week geleden nog veel weerstand tegen Bosz. Nu hebben ze het net zo lang gerekt, dat iedereen inmiddels allang al blij is dat we überhaupt een nieuwe trainer hebben. Well played PSV. Well played.
Wellicht waren het meer de supporters die met Bosz op 1 lijn moesten komen dan dat PSV en Bosz op 1 lijn moesten komen :lol:
Moest ook even omschakelen voor Bosz, maar ben helemaal klaar voor ze Bosz way. Zo lang het maar niet een hobbelig bospad wordt.
FORZA :PSV: :pul:
Maikel
Site Admin

Ik denk dat Bosz keihard door gaat selecteren in de selectie.
Ramalho, El Ghazi en Obispo zullen snel de deur gewezen worden denk ik
fritske
Bankzitter

Maikel wrote: 08 Jun 2023, 18:27 Ik denk dat Bosz keihard door gaat selecteren in de selectie.
Phoxy ook? :blubber:
Massimo
Legende

De berichten van zowel VI als het ED gaan al een week lang deze kant op en dat er nog wat besproken moet worden, maar dat het ook de goede kant op gaat. Als je Twitter deze week had weggefilterd met al die zogenaamde 'betrouwbare' bronnen en een beetje geduld zou hebben, dan is vrijdag of aanstaande maandag een logische zet dat de bevestiging komt. Met dit nieuws zal het eerder morgen dan aanstaande maandag worden.
ShovingNE2
Site Admin

Benieuwd hoe de toekomst van Luuk eruit ziet. Erg gedreven in pressen maar heeft Bosz ooit wel eens met zo'n type spits gespeeld?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DonyellMalen
Legende

Hoppa, mooi nieuws. Welkom Peet!
Joenepsv
Legende

Mooi. Bosz is niet mijn eerste keus maar ben blij dat we een trainer hebben. Nu kunnen we gas gaan geven op de transfermarkt.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Revolinho wrote: 08 Jun 2023, 18:23 Er was een week geleden nog veel weerstand tegen Bosz. Nu hebben ze het net zo lang gerekt, dat iedereen inmiddels allang al blij is dat we überhaupt een nieuwe trainer hebben. Well played PSV. Well played.
Ja, tuurlijk, bij PSV is het allerbelangrijkste dat Revolinho aanboord is uiteraard.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Tomm
Vedette

Maikel wrote: 08 Jun 2023, 18:27 Ik denk dat Bosz keihard door gaat selecteren in de selectie.
Lekker doorselecteren en dan krijgen we Sinkgraven, Dolberg en Kluivert terug. Feest! Ik ben er nog allemaal niet zo blij mee. Ongetwijfeld hogere amusementswaarde maar of het gepaard zal gaan met meer sportief succes betwijfel ik. Eerst maar eens zien wat voor selectie er straks staat.
Juancho
Mister PSV

Morgen presentatie dus. Ben benieuwd! Schmidt was (op voorhand) al shocking en bij Bosz dlzalndat nog erger zijn 😁

Kijk nu al uit naar de eerste trainingsbeelden en oefenwedstrijden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Maikel
Site Admin

Tomm wrote: 08 Jun 2023, 18:35
Lekker doorselecteren en dan krijgen we Sinkgraven, Dolberg en Kluivert terug. Feest! Ik ben er nog allemaal niet zo blij mee. Ongetwijfeld hogere amusementswaarde maar of het gepaard zal gaan met meer sportief succes betwijfel ik. Eerst maar eens zien wat voor selectie er straks staat.
Zijn alle drie wel betere spelers dan die weg zouden gaan

Maar dit soort namen zijn tot op heden puur door de media genoemd omdat PSV met Bosz bezig is. Snap niet zo goed waarom mensen dat direct zien alsof dat nu sowieso gaat gebeuren
Het Kanon
Internationale topspeler

Rik' Ijs en weder dienende' Elfrink en Marco 'Ajax Ajax Ajax Ajax' Timmer tegelijk. Morgen is het rond.

Niet mijn eerste keus en niet mijn type voetbal, maar ik steun Bosz uiteraard. Een slimme, ambitieuze trainer met de blik op het kampioenschap kan PSV gied gebruiken. Of het ook gaat werken zien we dan wel weer.
TheSyb
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Wel weer een klassieke Marcel-move:
10 uur geleden nog even verwachting temperen dat een akkoord nog ver weg is en nu is er bijna witte rook.
Persepolis
Vedette

Was toch allang duidelijk dat dit hoogstwaarschijnlijk rond zou komen. Het is dat sommige mensen dachten dat onderhandelingen met trainers doorgaans in 2 gesprekken helemaal afgerond worden en er zelfs allerlei rare complottheorieën werden bedacht, maar heel raar is dit allemaal niet. Hij was niet mijn 1e keus, maar ik hoop uiteraard dat ik het helemaal verkeerd had ingeschat en PSV en Bosz elkaar aan kampioenschappen kunnen helpen. Speelstijl maakt me geen reet uit eigenlijk, winnen is het enige dat telt.
ShellVZ
Ballenjongen

#TheBoszWay
DC_PSV
Vedette

Het is dus nog steeds niet rond...🤔
#simplythebest
Maikel
Site Admin

Wedden dat ze bij de aankondiging een woordspeling met 'Boss' gaan gebruiken?
Post Reply