Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 15 Jun 2023, 09:48
Madueke wrote: 15 Jun 2023, 09:37Rik riep inderdaad zelden zomaar wat namen, maar van Hecke is deze (transfer)periode al de 3e naast Dolberg en Matusiwa. Dat mag hij overigens gerust doen hoor, maar het valt me op.
Domburg was een namedropping vanwege Bosz.

Matusiwa en Van Hecke zijn dat niet denk ik.

Die hele Van Hecke is nog nooit ergens genoemd, ook niet hier volgens mij. Dat Rik hem noemt betekent dat er achter de schermen eenn link is. Vanuit PSV, vanuit de zaakwaarnemer, of wellicht vanuit de clubwatcher van Brighton want volgens mij zijn die contacten ook wel warm. Deze naam is geen toeval. Niet dat hij per se hoog op de lijst staat, wellicht helemaal niet op de lijst. Maar er is ergens een link tussen Van Hecke en PSV.
Hij zal wel gedropt zijn door de zaakwaarnemer. Met hem ga je van de regen in de drup.
GiveCup2day wrote: 15 Jun 2023, 09:56 Ik krijg toch ook sterk de indruk dat er iets speelt omtrent Noa Lang. Rik noemt hem te vaak om het af te doen als alleen namedropping. Ook gisteren na zijn doelpunt dat tweetje. Ik weet het niet hoor...
Ik hoop dat het enkel is om de transferjostigekte wat aan te wapperen.
Johann Vogel
Vedette

Ik vind van Hecke een interessante naam. Jonge talentvolle Nederlandse speler. Vorig jaar verhuurt aan Blackburn in de Championship, speelde alles en werd verkozen als speler van het jaar door de fans. Dit seizoen een aantal wedstrijden meegedaan bij Brighton (oa onlangs tegenover Haaland tegen City) en deed het dusdanig goed dat de trainer graag met hem door wil;
https://m.voetbalzone.nl/amp/nieuws/jon ... nen/420278
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Buiten zijn afgrijselijke manier van praten en maniertjes zou Lang toch voetballend in ieder geval een absolute meerwaarde zijn voor PSV? Elk seizoen in de Belgische competitie bij minimaal 15 goals betrokken, goed schot, snel, behendige dribbel, lastig van de bal te zetten. Als je video's ziet van Xavi en Geertruida die samen zijn dan spreken ze bijvoorbeeld ook niet perfect ABN zoals Erik Jan of Roderick uit het midden van het land. Indien Bosz hem in toom denkt te kunnen houden dan zou ik wel blij zijn met zijn komst.
El Sordo
Vedette

Noa Lang, die zou ik één klap mijn plezier in het transferwindow vergallen. En waarschijnlijk ook lang daarna, alsjeblieft niet zeg.
Ardbeg
Mister PSV

Teletubby wrote: 15 Jun 2023, 10:13 Buiten zijn afgrijselijke manier van praten en maniertjes zou Lang toch voetballend in ieder geval een absolute meerwaarde zijn voor PSV? Elk seizoen in de Belgische competitie bij minimaal 15 goals betrokken, goed schot, snel, behendige dribbel, lastig van de bal te zetten. Als je video's ziet van Xavi en Geertruida die samen zijn dan spreken ze bijvoorbeeld ook niet perfect ABN zoals Erik Jan of Roderick uit het midden van het land. Indien Bosz hem in toom denkt te kunnen houden dan zou ik wel blij zijn met zijn komst.
Je gaat Noa Lang toch niet vergelijken met Xavi? Het gaat niet alleen over zijn praatjes. Kijk z'n instagram alleen al. Continu vertellen hoe hij speciaal is, dat als iedereen je aardig vindt er iets fout met je is, zichzelf vergelijken met Scarface en shit als dat. Niet te harden. Ik heb echt geen behoefte meer aan van die ziektes in de selectie die als een virus verspreiden en de sfeer weer infecteren.

Daar is hij ook niet goed genoeg voor.
Last edited by Ardbeg on 15 Jun 2023, 10:19, edited 1 time in total.
Qwazi a Dodo
Lid 2e elftal
Favoriete speler: Lozano

Als bosz hem kan motiveren en zijn maniertjes kan beperken dan kan hij zeker van waarde zijn. Dus ik zou niet negatief tegenover het aantrekken van Lang zijn.
Maar dan moet hij wel <10 mil kosten anders kun je dit geld beter ergens anders aan uitgeven. Lang speelt niet voor niks nog steeds in Brussel op zijn 24ste dus het is ook weer niet een geweldenaar anders was hij allang opgepikt door een topclub.
Ardbeg
Mister PSV

Last edited by Ardbeg on 15 Jun 2023, 10:23, edited 2 times in total.
koetje
Legende

Het is een raar mannetje. Kan wel heel aardig voetballen. Kan werken met de juiste coach maar het zou niet mijn eerste keus zijn vanwege de uitstraling.
Tjompie
Internationale topspeler

Los van zijn voetbal kwaliteiten. Een spelers als Lang hoef ik echt niet bij PSV te zien
Dan heb ik nog liever zijn neef, waar niemand bang voor is.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

'Het heeft toch wel wat?' Nee, het heeft niets. Helemaal niets. Omhoog gevallen drol
Breur
Internationale topspeler

Splijtzwam, niet aan beginnen.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Maar wel op de eerste rij staan mocht hij komen en komend seizoen de ene na de andere goal scoren
DadOfFour
Internationale topspeler

Teletubby wrote: 15 Jun 2023, 10:13 Buiten zijn afgrijselijke manier van praten en maniertjes zou Lang toch voetballend in ieder geval een absolute meerwaarde zijn voor PSV? Elk seizoen in de Belgische competitie bij minimaal 15 goals betrokken, goed schot, snel, behendige dribbel, lastig van de bal te zetten. Als je video's ziet van Xavi en Geertruida die samen zijn dan spreken ze bijvoorbeeld ook niet perfect ABN zoals Erik Jan of Roderick uit het midden van het land. Indien Bosz hem in toom denkt te kunnen houden dan zou ik wel blij zijn met zijn komst.
Het is bij Lang niet alleen het praten volgens mij... Heeft nou ook niet echt het karakter van de ideale schoonzoon...
Overigens spreken Erik Jan en Roderick uit het midden van het land ook alles behalve perfect ABN....
La vida és massa curta per no fer broma
El Sordo
Vedette

Bovendien echt in álles het tegenovergestelde van dat PSV-DNA waar men zo graag over rept.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Vanthaman18 wrote: 15 Jun 2023, 10:25 Maar wel op de eerste rij staan mocht hij komen en komend seizoen de ene na de andere goal scoren
?
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 15 Jun 2023, 10:25 Maar wel op de eerste rij staan mocht hij komen en komend seizoen de ene na de andere goal scoren
Juichen voor PSV, niet voor Lang. Ik steun bijna alle spelers van PSV, maar een speler als Lang kan ik niet steunen. Iemand met zulke maniertjes zal ik nooit voor juichen. Niet op eerste rij, ook niet op de laatste.
Djamba97
Veelbelovend talent

Stel dat hij (Lang) toch komt he, dan ben ik ervan overtuigd dat de meeste die hem nu hier uitkotsen bij de eerste beste actie of doelpunt hem toejuichen. Zo gaat dat met voetbal, wat heeft zijn spraakvermorgen of Instagram nou te maken met zijn voetbalkwaliteiten? Bovendien ik herinner me nog ene Memphis Depay, die was/is ook niet zo bespraakt en die is ook niet zo vies van zichzelf heb ik het gevoel. Toch hebben we met zn allen van hem genoten bij PSV.
DeefPeef
Veelbelovend talent

El Sordo wrote: 15 Jun 2023, 10:27 Bovendien echt in álles het tegenovergestelde van dat PSV-DNA waar men zo graag over rept.
Misschien wordt het wel eens tijd voor een speler dat geen PSV-DNA heeft.
Ardbeg
Mister PSV

DeefPeef wrote: 15 Jun 2023, 10:31
El Sordo wrote: 15 Jun 2023, 10:27 Bovendien echt in álles het tegenovergestelde van dat PSV-DNA waar men zo graag over rept.
Misschien wordt het wel eens tijd voor een speler dat geen PSV-DNA heeft.
Je gedragen als een absolute splijtzwam en arrogante kwal is heel wat anders als "Geen PSV-DNA".
Djamba97 wrote: 15 Jun 2023, 10:30 Stel dat hij (Lang) toch komt he, dan ben ik ervan overtuigd dat de meeste die hem nu hier uitkotsen bij de eerste beste actie of doelpunt hem toejuichen. Zo gaat dat met voetbal, wat heeft zijn spraakvermorgen of Instagram nou te maken met zijn voetbalkwaliteiten? Bovendien ik herinner me nog ene Memphis Depay, die was/is ook niet zo bespraakt en die is ook niet zo vies van zichzelf heb ik het gevoel. Toch hebben we met zn allen van hem genoten bij PSV.
Depay lijkt geenszins op Lang qua gedrag. Op geen enkel vlak. Werkethiek en gedrag niet. Die heeft veel zelfvertrouwen en is flamboyant. Noa Lang is een nare straatrat met een grote bek die denkt dat ie God is omdat ie bij Brugge opvalt. Laten we z'n grote smoel hier weg houden:

Last edited by Ardbeg on 15 Jun 2023, 11:01, edited 1 time in total.
ShovingNE2
Site Admin

Djamba97 wrote: 15 Jun 2023, 10:30 Stel dat hij (Lang) toch komt he, dan ben ik ervan overtuigd dat de meeste die hem nu hier uitkotsen bij de eerste beste actie of doelpunt hem toejuichen. Zo gaat dat met voetbal, wat heeft zijn spraakvermorgen of Instagram nou te maken met zijn voetbalkwaliteiten? Bovendien ik herinner me nog ene Memphis Depay, die was/is ook niet zo bespraakt en die is ook niet zo vies van zichzelf heb ik het gevoel. Toch hebben we met zn allen van hem genoten bij PSV.
Hoe hij praat introduceert mij geen klap. De voetballer Lang met zijn kwaliteiten? Liever vandaag dan morgen.

Maar oh wee als het tegen zit en hij moet banken. Dan heb je een enorme splijtzwam in je selectie. En dan is ook nog niet eens hij maar Xavi de grote vedette.

En ja: ik zal juichen als hij scoort, ik juich voor PSV.

Maar laat hem zich eerst maar eens een jaar gedragen als een echte teamplayer en dan ga ik wellicht mijn mening bijstellen.

Maar puur de voetballer Lang? Graag.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Even tussendoor, dat Kick t met, is dat iets nieuws van Ziggo, of was dat er altijd al en altijd al zo kansloos? Man man man, 4 figuren die straattaal proberen te praten en als ze dan Nederlandse worden gebruiken dan weten ze blijkbaar de betekenis niet. Zoals proberen aan te geven dat mensen denigrerend over de Belgische competitie doen (want Lang zegt spelers uit Belgische competitie verkopen blijkbaar niet) waarop die vent die erbij zit zegt 'jaa man mensen kijken heel laagdrempelig naar Belgische competitie'. Gewoon echt geen flauw benul blijkbaar wat laagdrempelig betekend :lol:
Djamba97
Veelbelovend talent

ShovingNE2 wrote: 15 Jun 2023, 10:37
Hoe hij praat introduceert mij geen klap. De voetballer Lang met zijn kwaliteiten? Liever vandaag dan morgen.

Maar oh wee als het tegen zit en hij moet banken. Dan heb je een enorme splijtzwam in je selectie. En dan is ook nog niet eens hij maar Xavi de grote vedette.

Maar laat hem zich eerst maar eens een jaar gedragen als een echte teamplayer en dan ga ik wellicht mijn mening bijstellen.

Helemaal mee eens met je bericht. Dat is natuurlijk ook waar het om draait: voetballen. Mijn mening is dat Noa Lang daarin zeker een meerwaarde voor ons kan zijn. Ik moet je wel gelijk geven in het feit dat het mij geen fijne teamspeler lijkt als het even niet meezit of als hij even moet banken. Het is dan aan de trainer en/of assistenten om hem hierin te begeleiden.

Daarnaast ben ik juist voorstander van een beetje gif in onze team, iemand die de tegenstander gek kan maken. Dat kan ook een manier van winnen zijn.

We gaan het allemaal wel zien, misschien voeren we deze discussies voor niks nu en komt “de ideale schoonzoon” Danjuma ons wel versterken 😁. Zou ik ook heel erg blij mee zijn btw!
ComeOnPSV
Vedette

Achja.

Ik irriteer mezelf altijd als trainers, analisten of voetballers (als en dan) verkeerd gebruiken.
Juancho
Mister PSV

Ach laten we aub de voetballer Lang ook weer niet groter maken dan hij is he. Zo'n geweldenaar is het nou ook weer niet. En wat bij hem bekend is, het is een vreselijk irritant figuur voor je groep als het niet gaat zoals hij wil. Als je problemen wil in je selectie moet je hem vooral halen maar ik ga er maar even vanuit dat PSV na het gedoe rondom Mo wel klaar is met dat soort figureren. De club is groter dan dat.

Als je dan toch als Bosz/Stewart/Brands 10-12 miljoen mag uitgeven aan een nieuwe aanvaller moet je wel heel, heel wanhopig zijn om bij Lang uit te komen. Zou wat mij betreft direct een deuk geven in het vertrouwen van deze heren. Met zo'n mooi budget kan je echt wel gelijkwaardige zoniet betere aanvallers halen die niet de NL nationaliteit hebben en zich wel normaal kunnen gedragen.

Nogmaals: Lang is op een goede dag een leuke aanvaller. Niks meer, niks minder. Kan je net zo goed Cerny van Twente halen. Als je dit ook weer leest, man wat een dom stuk vreten....
Koeman belde Lang op om de situatie uit te leggen, maar dat deed de buitenspeler weinig. “Ik hoor het wel vaker. Ik heb de bondscoach ook eerlijk verteld dat ik beoordeeld moet worden om mijn voetbalkwaliteiten. We zijn voetballers, toch? Als je mijn kaarten ziet, zijn het niet de meest slimme. Maar het gaat om goals en assists”, laat hij weten.
Nooit maar dan ook nooit aan beginnen.
Last edited by Juancho on 15 Jun 2023, 10:50, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
mr.top
Internationale topspeler

Djamba97 wrote: 15 Jun 2023, 10:44
ShovingNE2 wrote: 15 Jun 2023, 10:37

Helemaal mee eens met je bericht. Dat is natuurlijk ook waar het om draait: voetballen. Mijn mening is dat Noa Lang daarin zeker een meerwaarde voor ons kan zijn. Ik moet je wel gelijk geven in het feit dat het mij geen fijne teamspeler lijkt als het even niet meezit of als hij even moet banken. Het is dan aan de trainer en/of assistenten om hem hierin te begeleiden.

Daarnaast ben ik juist voorstander van een beetje gif in onze team, iemand die de tegenstander gek kan maken. Dat kan ook een manier van winnen zijn.

We gaan het allemaal wel zien, misschien voeren we deze discussies voor niks nu en komt “de ideale schoonzoon” Danjuma ons wel versterken 😁. Zou ik ook heel erg blij mee zijn btw!
Ze kunnen hem niet begeleiden omdat hij simpelweg niet coachbaar is. Zie hoe hij reageert op de kritiek van Koeman.
Post Reply